Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
fugletitteren

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av fugletitteren »

Lew_Ashby skrev: tor mai 25, 2023 10:51 pm
fugletitteren skrev: tor mai 25, 2023 10:49 pm
GatlingGun skrev: tor mai 25, 2023 10:46 pm Stakkars Enzo. Hva har han gjort?
Er en fraud. Men er jo dere som skal være sure på han strengt tatt.
Det var nok FD for idag.
Sannheten kan være tøff å få servert. Forståelse for det.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Inbetweener skrev: tor mai 25, 2023 10:54 pm Alle kontringer i mot er hundreprosentsjanser. Det er ganske imponerende coaching. Er Lampard den nye Rekdal?
Det har vært en tung tid som RBK og Chelsea fan ja.

startelver

Legg inn av startelver »

GRATTIS MED SCORING!!!!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hva er Lampards record vs Man Utd totalt?

1-4 er vel hakket bedre enn 0-4 i 19/20.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

startelver skrev: tor mai 25, 2023 10:57 pm GRATTIS MED SCORING!!!!
Jeg personlig skal feire med en lavmælt "Ja vi elsker" på mobilen samtidig som "Nystemten" runger på full guffe på anlegget.

Tyvenbjarne

Legg inn av Tyvenbjarne »

Lolzalot skrev: tor mai 25, 2023 10:56 pm
Inbetweener skrev: tor mai 25, 2023 10:54 pm Alle kontringer i mot er hundreprosentsjanser. Det er ganske imponerende coaching. Er Lampard den nye Rekdal?
Det har vært en tung tid som RBK og Chelsea fan ja.
Det ER en tung tid, fy fader. Chelsea pleide jo å være redningen etter å ha lid seg gjennom 90-minutter med Horne-Åge-Rekeball. Men nå har Chelsea faktisk klart kunststykket å være mer rævva.
En vond kaktus sendes i posten til Boehly og Co.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

At jeg skulle se mer frem til Brann-kamper enn Chelsea-kamper et drøyt år etter 1-1 mot Åsane i OBOS, den må jeg innrømme å ikke se komme.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Tenk å være så god som Enzo er, og ikke bli nedstemt av situasjonen. Gi han kapteinsbindet til neste sesong. Han er en ekte jernmann og er vår soleklart beste spiller (i andre potens). Han kan sikkert bare fy-ordene på engelsk, men det driter jeg i.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Levi koser seg ihvertfall. 10 min siden.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Inbetweener skrev: tor mai 25, 2023 11:12 pm Tenk å være så god som Enzo er
Helt enorm! Gjør aldri feil og henger ikke med hodet selv om marginene sjelden er på vår side. Burde fått årets spiller selv om han bare har vært her siden januar, og sesongen har vært slik som den har vært.

Synd at laget gir helt opp de siste 20 minuttene. Kunne blitt både 5 og 6 mål i sekken når man avslutter kampen slik.

taknina

Legg inn av taknina »

Var det ei tabbe å pull the plug on prosjekt Potter før sesongslutt?

Eller faller brikkene på plass ved sesongstart med ny skipper ved roret?

Jeg vil være tilbøyelig til å tvile på at når en suger så mye selvtillit ut av ei spillergruppe så finnes der noen quickfix uansett manager men mulig det er feil tenkt?

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Fofana ikke i nærheten av verdt pengene. En skandale der bak. Det vinduet i sommer herrejesus. Colwill og Gusto (pga skader på James) kan ikke komme fort nok inn. Kai og Mudryk hva skal man si.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Enzo vår beste mann, kamp etter kamp. Godt vi har kontrakt med han i 100år

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Vi sprer ihvertfall glede hos andre fans.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Takk og pris for at det kun er én kamp igjen av denne sesongen. Én kamp igjen med mr Pride.

startelver

Legg inn av startelver »

Tenk hvor god Enzo hadde vært hvis han fikk utfolde seg i en klubb som City eller Arsenal.
Regner med Chelsea kommer seg opp av gjørma med Poch så blir nok noen store øyeblikk med han og Felix.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Tenk dere Enzo med legenden Jon Obi Mikel bak seg.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Trolljegeren skrev: fre mai 26, 2023 7:26 am Tenk dere Enzo med legenden Jon Obi Mikel bak seg.
Helt korrekt «i mi bok».

Håper så intenst på at det stemmer at vi er ute etter to midtbanespillere. Har gitt opp Kante og Kova. Det beste hadde vært Caicedo og Ugarte/Lavia, men jeg ville stått med åpne armer for de to siste også. Eventuelt om vi kunne tryllet igjen, slik vi gjorde med Badiashile.

En midtbane bestående av Enzo, to av Caicedo, Lavia og Ugarte, Santos (?) og Chukwu gir oss rom til at Enzo kan utfolde seg selv også. Da kan Caicedo/Lavia/Ugarte veksle på den defensive rollen, mens Enzo og Carney kan veksle på den offensive. Skulle gjerne hatt Conor Man med her også, men det er klart. Får vi et bud på 40 mill så stiller jeg opp med stasjonsvogn selv og kjører alle Gallaghers eiendeler til The Geordie Shore.

Who says no? Mest sannsynlig budsjettet. Vi skal jo blåse av en milliard på en «striker» som gjør at vår eneste pasningsspiller må spille rubbel og bit til neste år. Bantz ‘o Clock.
Sist redigert av Inbetweener den fre mai 26, 2023 8:14 am, redigert 1 gang totalt.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

KTBFFH skrev: tor mai 25, 2023 11:22 pm Enzo vår beste mann, kamp etter kamp. Godt vi har kontrakt med han i 100år
Tror fort han angrer litt på den kontrakten etter det han har vært med på så langt i Chelsea-karrieren. Får bare håpe for deres del at han ikke gir opp

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

KTBFFH skrev: tor mai 25, 2023 11:21 pm Fofana ikke i nærheten av verdt pengene. En skandale der bak. Det vinduet i sommer herrejesus. Colwill og Gusto (pga skader på James) kan ikke komme fort nok inn. Kai og Mudryk hva skal man si.
Var ikke veldig imponert over Fofana i går jeg heller, men du må huske at Rudiger var ligaens dårligste stopper under Frank sist. Vi har en trener som har som filosofi at godt forsvar = flere forsvarsspillere og at godt angrep = flere angrepsspillere. Fofana kommer til å bli en bra, ren stopper når han spiller i et lag med et godt system, og ikke nautiske mil mellom lagdelene. Jeg er mer skeptisk til om han er en god nok pasningsspiller, men heldigvis har vi Badia og Colwill som begge er gode med ballen ved siden av.

Mudryk var din gullgutt fra januar. Det var også en av de mange tingene du tok Potter på. Jeg vil våge å påstå at absolutt alt har blitt verre under Tory Frank. Det var det så klart noen som visste her inne, men ikke alle. Man lærer så lenge man lever, med mindre man er Lampard, da. Han kommer aldri til å lære, så høy på seg selv som han er.

(Jeg tror for øvrig at Mudryk blir en knallgod spiller og mener at du har rett der. Men han trenger en sommer med intensiv 1 til 1-coaching. Og mediatrening.)

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Inbetweener skrev: fre mai 26, 2023 9:09 am Var ikke veldig imponert over Fofana i går jeg heller, men du må huske at Rudiger var ligaens dårligste stopper under Frank sist.
Dette kan faktisk ikke understrekes nok. Lampard har tross alt fått Silva, en av våre beste spillere de siste tre sesongene, til å se helt forferdelig ut. Mannen har ingen taktikk, ingen filosofi, ingenting whatsoever. Det er helt uforståelig at en av tidenes beste sentrale midtbanespillere er så evneveik som manager.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det vi viste i går var en påminnelse fra det verste i Lampard 1.0-perioden. Angriper med en del mann, får muligheter, men totalt fraværende mtp balanse og struktur, og United får overtall hver gang de vinner ballen. De kommer sykt nok i overtall selv i tilfeller hvor vi skal være noenlunde i balanse, det er helt håpløst.

Ingen midtbane- eller forsvarsspillere kan se bra ut defensivt når vi fremstår som i går, og jeg kommer ikke til å dømme noen av dem ut ifra det de har vist siste tiden. Enzo så jo tidvis ut som en atletisk Jorginho under Lampard 1.0 der han forsøkte å stå imot 3 vs 1 sånn 5 ganger ila kampen. Det blir jo umulig.

Jeg har et naivt håp om at livet som Chelsea-fan ser bedre ut om noen mnd når vi har fått dette på avstand, (forhåpentligvis) luket litt i stallen og kanskje fått inn 1-2 spillere i posisjoner hvor vi trenger å oppgradere. Å få inn en manager som kan ta tak i dette i Poch vil forhåpentligvis også hjelpe. Litt redd for rapporter i september om spillere som allerede er lei knallhardt regime, men orker ikke å tenke på det i mai. Livet er for kort.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Noen som vet om Orakelet lever og har det bra? Lampard-forkjemperen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

MadBum skrev: fre mai 26, 2023 9:33 am Noen som vet om Orakelet lever og har det bra? Lampard-forkjemperen.
Ble litt mye tyn her inne, mulig det ble litt i overkant etterhvert. Håper han(?) har det fint og håper han kommer tilbake. Vi er ikke så mange som liker å preike om denne drittklubben her i landet.

Liker at vi har folk som tør å melde litt, kjedelig om alle er enig hele tiden.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

"There will be collaboration in the coming weeks between Mauricio Pochettino, Frank Lampard and Chelsea’s sporting directors"

Det er bra at Frank får en rolle fremover her. Man kaster da ikke en klubb-legende under bussen pga noen dårlige resultater. Håper han blir å se i klubben også neste sesong.


Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Bilde

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Hva er poenget ditt @Folk_flesk ?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Trolljegeren skrev: fre mai 26, 2023 11:41 am Hva er poenget ditt @Folk_flesk ?
Bare en hyllest. Ikke noe utover det.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Trolljegeren skrev: fre mai 26, 2023 11:41 am Hva er poenget ditt @Folk_flesk ?
Han fikk lite respons på det første, så han tok ikke hintet, og måtte poste en gang til.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Lew_Ashby skrev: fre mai 26, 2023 9:24 am Det vi viste i går var en påminnelse fra det verste i Lampard 1.0-perioden. Angriper med en del mann, får muligheter, men totalt fraværende mtp balanse og struktur, og United får overtall hver gang de vinner ballen. De kommer sykt nok i overtall selv i tilfeller hvor vi skal være noenlunde i balanse, det er helt håpløst.

Ingen midtbane- eller forsvarsspillere kan se bra ut defensivt når vi fremstår som i går, og jeg kommer ikke til å dømme noen av dem ut ifra det de har vist siste tiden. Enzo så jo tidvis ut som en atletisk Jorginho under Lampard 1.0 der han forsøkte å stå imot 3 vs 1 sånn 5 ganger ila kampen. Det blir jo umulig.

Jeg har et naivt håp om at livet som Chelsea-fan ser bedre ut om noen mnd når vi har fått dette på avstand, (forhåpentligvis) luket litt i stallen og kanskje fått inn 1-2 spillere i posisjoner hvor vi trenger å oppgradere. Å få inn en manager som kan ta tak i dette i Poch vil forhåpentligvis også hjelpe. Litt redd for rapporter i september om spillere som allerede er lei knallhardt regime, men orker ikke å tenke på det i mai. Livet er for kort.
Ikke meningen å "disse" klubben, men for å understreke din påstand så scoret United 4 mål i går og som er tilsvarende det antallet samlet i deres 4(!) foregående kamper, og det uten at jeg synes vi har blitt mer effektive...!

Resultatet var flatterende for vår del og med så mange gode ballspillere på Chelsea er det kanskje åpenbart hvor skoen trykker...?!
Det gikk litt begge veier og for "åpent" spill tidvis, men synes Chelsea kjørte kick&run, noe som nesten virker fornærmende mot de spillerne Frank har til rådighet...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»