FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Svar
InsVerderben

Re: FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Legg inn av InsVerderben »

greyserpent skrev: fre mai 26, 2023 6:17 pm
InsVerderben skrev: fre mai 26, 2023 1:07 pm Finnes nok av tråder der det passer bedre.
MÅ du bare.. ?!
Jeg kan faktisk ikke tenke meg en tråd det passer bedre...
Fordi...?

taknina

Legg inn av taknina »

Ohlaien skrev: fre mai 26, 2023 7:16 pm Her har du troffe Høna i spagettien igjen, Tanknina
Det er dette som er riktig ja selv om noen tar det personlig og er uten ett større perspektiv. Se ett større bilde
Noe en vel burde forstått ville komme.

lund

Legg inn av lund »

taknina skrev: fre mai 26, 2023 7:13 pm Når noen ønsker så til de grader å steke i sitt eget misunnelsesfett så vel bekomme sier nå jeg.

For sannheta er jo at iallefall for 8 av 10 av de mest høylytte møkkasprederne her inne og på andre sosiale forum så er det at det ikke er eget lag som får sole seg i glansen av en Haaland og å være best men City skygger for sola noe som irriterer dem til de grader og gjør at de tar på seg ei noget falsk kappe av politisk korrekthet, handle i samsvar med høyere standarer enn andre og en verden full av stjerner.

Hadde det vært eget lag som hadde vært først ute fra en startposisjon mye nærmere toppen så hadde du ikke sett mange av de som dukker opp her fordømme sitt allerede topplag men en etterhvert stilletiende aksept og til å med stor glede.

For det er veldig lite troverdig å veldig enkelt og koster ikke en kallori for noen å sitte på ett forum som dette å toe sine egne hender og forbanne de andre som står i veien for seg og sitt eget lags suksess.

Dette hører ikke hjemme her naturligvis så det er selvsagt off topic og andre tråder finnes men bottomline er at om om en blir dømt for noe så er en skyldig. Aldri før. Det er dette demokratiene er tuftet på.
Ganske så morsomt at du drar inn hva demokratiene er tuftet på i alle fall. Det er jo toppen av ironi.

pigg

Legg inn av pigg »

City kommer til å vise at det er langt fra topp til tredjeplass i England om dagen. :lol:

lund

Legg inn av lund »

Men altså. I stedet for all denne bullshitvirksomheten med ord, kan man ikke bare innrømme sannheten da. Man gir flatt faen i hvem eierne er og hva de gjør så lenge laget vinner. Det er ingen som tror på noe annet uansett, så hvorfor man gidder å bruke så mange kalorier på dette røret med bortforklaringer forstår jeg ikke. Si det nå heller bare som det er og stå for det. Mye bedre det.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

lund skrev: fre mai 26, 2023 7:32 pm Men altså. I stedet for all denne bullshitvirksomheten med ord, kan man ikke bare innrømme sannheten da. Man gir flatt faen i hvem eierne er og hva de gjør så lenge laget vinner. Det er ingen som tror på noe annet uansett, så hvorfor man gidder å bruke så mange kalorier på dette røret med bortforklaringer forstår jeg ikke. Si det nå heller bare som det er og stå for det. Mye bedre det.
Bra poeng.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

lund skrev: fre mai 26, 2023 7:32 pm Men altså. I stedet for all denne bullshitvirksomheten med ord, kan man ikke bare innrømme sannheten da. Man gir flatt faen i hvem eierne er og hva de gjør så lenge laget vinner. Det er ingen som tror på noe annet uansett, så hvorfor man gidder å bruke så mange kalorier på dette røret med bortforklaringer forstår jeg ikke. Si det nå heller bare som det er og stå for det. Mye bedre det.
Vel talt.
Dette er en kamptråd og det finnes tråder der den aktuelle problemstillingen er tatt behørig opp og henviser til de! ;)

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Folk_flesk skrev: fre mai 26, 2023 7:22 pm
taknina skrev: fre mai 26, 2023 7:13 pm Når noen ønsker så til de grader å steke i sitt eget misunnelsesfett så vel bekomme sier nå jeg.

For sannheta er jo at iallefall for 8 av 10 av de mest høylytte møkkasprederne her inne og på andre sosiale forum så er det at det ikke er eget lag som får sole seg i glansen av en Haaland og å være best men City skygger for sola noe som irriterer dem til de grader og gjør at de tar på seg ei noget falsk kappe av politisk korrekthet, handle i samsvar med høyere standarer enn andre og en verden full av stjerner.

Hadde det vært eget lag som hadde vært først ute fra en startposisjon mye nærmere toppen så hadde du ikke sett mange av de som dukker opp her fordømme sitt allerede topplag
Ha-ha, misunnelse over å ikke bli eid av en jævla sjeik som misbruker klubben din som sportsvaskings-leketøy. Da har du skjønt mye, kompis. Kommer ikke til å bli værende en dag hvis United blir overtatt av et slikt korrupt diktatur.
Det er vel bare snakk om tid før alle toppklubbene i England er eid av en eller annen luguber sjeik..

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

John Garfield skrev: fre mai 26, 2023 7:49 pm
Folk_flesk skrev: fre mai 26, 2023 7:22 pm
taknina skrev: fre mai 26, 2023 7:13 pm Når noen ønsker så til de grader å steke i sitt eget misunnelsesfett så vel bekomme sier nå jeg.

For sannheta er jo at iallefall for 8 av 10 av de mest høylytte møkkasprederne her inne og på andre sosiale forum så er det at det ikke er eget lag som får sole seg i glansen av en Haaland og å være best men City skygger for sola noe som irriterer dem til de grader og gjør at de tar på seg ei noget falsk kappe av politisk korrekthet, handle i samsvar med høyere standarer enn andre og en verden full av stjerner.

Hadde det vært eget lag som hadde vært først ute fra en startposisjon mye nærmere toppen så hadde du ikke sett mange av de som dukker opp her fordømme sitt allerede topplag
Ha-ha, misunnelse over å ikke bli eid av en jævla sjeik som misbruker klubben din som sportsvaskings-leketøy. Da har du skjønt mye, kompis. Kommer ikke til å bli værende en dag hvis United blir overtatt av et slikt korrupt diktatur.
Det er vel bare snakk om tid før alle toppklubbene i England er eid av en eller annen luguber sjeik..
Frykter det samme. Vi har møkka til halsen og jeg legger merke til at noen allerede slurper den i seg og digger smaken.

pigg

Legg inn av pigg »

lund skrev: fre mai 26, 2023 7:32 pm Men altså. I stedet for all denne bullshitvirksomheten med ord, kan man ikke bare innrømme sannheten da. Man gir flatt faen i hvem eierne er og hva de gjør så lenge laget vinner. Det er ingen som tror på noe annet uansett, så hvorfor man gidder å bruke så mange kalorier på dette røret med bortforklaringer forstår jeg ikke. Si det nå heller bare som det er og stå for det. Mye bedre det.
Jeg bryr meg ikke om hvem som er eiere, såfremt de ikke skader mine personlige interesser.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Så, noen som gidder å forholde seg saklig, se bort fra sine personlige preferanser, dra huet sitt ut av sin moralske ræv og tippe resultatet..?
Det er er en fotballkamp vi snakker om her!

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Ale skrev: fre mai 26, 2023 8:22 pmEr dere ladd
Jepp!

taknina

Legg inn av taknina »

Ale skrev: fre mai 26, 2023 8:22 pmEr dere ladd
Jeg har laddet med svartkrutt

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

InsVerderben skrev: fre mai 26, 2023 7:24 pm
greyserpent skrev: fre mai 26, 2023 6:17 pm
InsVerderben skrev: fre mai 26, 2023 1:07 pm Finnes nok av tråder der det passer bedre.
MÅ du bare.. ?!
Jeg kan faktisk ikke tenke meg en tråd det passer bedre...
Fordi...?
Fordi å få negativ oppmerksomhet rundt disse horrible eierskapene er alfa og omega. Nytter ikke poste i tråder som ikke leses av de som gir faen sålenge de vinner. Begynner dessverre å få godt fotfeste her til lands nå pga. Brauten, så desto viktigere å opprettholde opplysningsarbeidet.

Jeg har for øvrig gått glipp av din forfremmelse til forumpoliti. At man kan oppføre seg sånn halvveis i klubbtråder er én ting. Kamptråder har alltid vært god takhøyde i.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Rensenbrink82 skrev: fre mai 26, 2023 6:19 pm
greyserpent skrev: fre mai 26, 2023 6:17 pm
InsVerderben skrev: fre mai 26, 2023 1:07 pm Finnes nok av tråder der det passer bedre.
MÅ du bare.. ?!
Jeg kan faktisk ikke tenke meg en tråd det passer bedre...

Ok, da får vi lage enda en kamptråd hvor vi snakker om kampen da, selv om dette i utgangspunktet hadde det som formål :roll:
Må være tøft for deg å ikke få kunne nyte fruktene av sjeik Mansour sine blodpenger i fred. Synes virkelig synd på deg.

Liker forøvrig veldig godt det som skjer i England i disse dager. Dere er i ferd med å gjøre det historisk bra sportslig og fokuset i media er rettet mot jukset. Veldig godt å se og håper så inderlig den historiske sportslige sesongen deres som er basert på juks og fanteri (med verdens mest korrupte blodpenger i bunn) også kulminerer i fotball historiens strengeste dom mot dere.

Da står slike som deg igjen som de store taperne som dere faktisk er. Pinlig å bevitne deres (City supporternes) omfavnelse av hvordan klubben, som dere liksom elsker, blir misbrukt av noen av verdens mest kyniske og urettvise mennesker.

eppaen

Legg inn av eppaen »

taknina skrev: fre mai 26, 2023 7:13 pm
Dette hører ikke hjemme her naturligvis så det er selvsagt off topic og andre tråder finnes men bottomline er at om om en blir dømt for noe så er en skyldig. Aldri før. Det er dette demokratiene er tuftet på.
Hvordan er det mulig å være så naiv?! Det eneste vi kan håpe på i fotballverden er at klubber som United og Liverpool forhåpentligvis har fans som gjør fullstendig opprør mot den typen juks og eierskap. Hvis det skulle skje.

City-fansen er både snøblinde og fått Stockholm-syndromet på en gang. Trist å se på. Newcastle følger nå etter.

Som noen skrev over gjelder det å være ekstra bråkete nå som Erling er en del av dette griseriet.

Selve kampen håper jeg City vinner. Helt verdiløs seier.
Sist redigert av eppaen den lør mai 27, 2023 8:17 am, redigert 1 gang totalt.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

InsVerderben skrev: fre mai 26, 2023 8:15 pm Så, noen som gidder å forholde seg saklig, se bort fra sine personlige preferanser, dra huet sitt ut av sin moralske ræv og tippe resultatet..?
Det er er en fotballkamp vi snakker om her!
3-1 city. Håper på Haaland mål.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Tråden lover i det minste godt.

Liker spesielt den delen der rosa nok.en.gang, med tårer i øya, hamrer løst på tastaturet for å forsvare citys eiere, og hvordan dette jævelskapet av en klubb har jukset seg til toppen.

Det er faktisk ikke grenser for hvor slemme vi er, som kan angripe hans kjære city på denne måten.
En klubb han har heiet på hele sitt liv(Eller ihvertfall siden heltene hans fra Abu Dhabi tok over.




Tydeligvis viktig å tippe et resultat også. Tipper city vinner 2-0. Noe som selvsagt blir å betegne som en seier for, ikke bare fotballen, men hele idretten. Det vil gi et bevis på at JA, det er faktisk mulig å oppnå suksess ved knallhardt, ærlig stykke arbeid.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Kjøttpuck_1977 skrev: lør mai 27, 2023 7:16 am
Rensenbrink82 skrev: fre mai 26, 2023 6:19 pm
greyserpent skrev: fre mai 26, 2023 6:17 pm

Jeg kan faktisk ikke tenke meg en tråd det passer bedre...

Ok, da får vi lage enda en kamptråd hvor vi snakker om kampen da, selv om dette i utgangspunktet hadde det som formål :roll:
Må være tøft for deg å ikke få kunne nyte fruktene av sjeik Mansour sine blodpenger i fred. Synes virkelig synd på deg.

Liker forøvrig veldig godt det som skjer i England i disse dager. Dere er i ferd med å gjøre det historisk bra sportslig og fokuset i media er rettet mot jukset. Veldig godt å se og håper så inderlig den historiske sportslige sesongen deres som er basert på juks og fanteri (med verdens mest korrupte blodpenger i bunn) også kulminerer i fotball historiens strengeste dom mot dere.

Da står slike som deg igjen som de store taperne som dere faktisk er. Pinlig å bevitne deres (City supporternes) omfavnelse av hvordan klubben, som dere liksom elsker, blir misbrukt av noen av verdens mest kyniske og urettvise mennesker.
Har du mer løgn,møl og svada å komme med mens du først er i gang eller skal vi snakke om kampen? Eller forresten, når du ligger på det nivået der gidder jeg ikke engang snakke om kampen med deg.

Lykke til videre.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Lite å tape her. city er massiv favoritt. I tillegg er de en juksende klubb, med en av fotballhistoriens største frauds som manager, så et tap vil ikke være så tungt.

På den andre siden så vil en seier bare ytterligere stadfeste at ETH virkelig har hatt en fabelaktig første sesong.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Rensenbrink82 skrev: lør mai 27, 2023 11:05 am
Kjøttpuck_1977 skrev: lør mai 27, 2023 7:16 am
Rensenbrink82 skrev: fre mai 26, 2023 6:19 pm


Ok, da får vi lage enda en kamptråd hvor vi snakker om kampen da, selv om dette i utgangspunktet hadde det som formål :roll:
Må være tøft for deg å ikke få kunne nyte fruktene av sjeik Mansour sine blodpenger i fred. Synes virkelig synd på deg.

Liker forøvrig veldig godt det som skjer i England i disse dager. Dere er i ferd med å gjøre det historisk bra sportslig og fokuset i media er rettet mot jukset. Veldig godt å se og håper så inderlig den historiske sportslige sesongen deres som er basert på juks og fanteri (med verdens mest korrupte blodpenger i bunn) også kulminerer i fotball historiens strengeste dom mot dere.

Da står slike som deg igjen som de store taperne som dere faktisk er. Pinlig å bevitne deres (City supporternes) omfavnelse av hvordan klubben, som dere liksom elsker, blir misbrukt av noen av verdens mest kyniske og urettvise mennesker.
Har du mer løgn,møl og svada å komme med mens du først er i gang eller skal vi snakke om kampen? Eller forresten, når du ligger på det nivået der gidder jeg ikke engang snakke om kampen med deg.

Lykke til videre.
Hadde jo vært interessant å vite hva med hans innlegg du mener er løgn. Sitter du på informasjon som ingen andre har?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

mrmanutd skrev: lør mai 27, 2023 12:39 am
InsVerderben skrev: fre mai 26, 2023 7:24 pm
greyserpent skrev: fre mai 26, 2023 6:17 pm

Jeg kan faktisk ikke tenke meg en tråd det passer bedre...
Fordi...?
Fordi å få negativ oppmerksomhet rundt disse horrible eierskapene er alfa og omega. Nytter ikke poste i tråder som ikke leses av de som gir faen sålenge de vinner. Begynner dessverre å få godt fotfeste her til lands nå pga. Brauten, så desto viktigere å opprettholde opplysningsarbeidet.

Jeg har for øvrig gått glipp av din forfremmelse til forumpoliti. At man kan oppføre seg sånn halvveis i klubbtråder er én ting. Kamptråder har alltid vært god takhøyde i.
Tar det selvfølgelig til etterretning og "avgår" herved!
"Takhøyde" bør forøvrig ikke forveksles med digresjon, nedvurderinger og fordømmelser av andres syn eller ved bastante påstander å selv hevde at de besitter "sannheten", ikke minst gitt at de aktuelle temaene er behørig tatt opp i div andre tråder der de hører hjemme.
Ser de det som sin selvfølgelige rett er jeg det samme i min og det må tåles, eller gjelder ikke "takhøyden" for alle..?

Mange er inne på denne tråden kun for å tråkke på City og det er systematisk, gjentagende mobbing og ikke takhøyde, og for visse virker det å ha blitt en besettelse.
De liker å peke og dømme, bryr seg ikke om uskyldige parter rammes (United i dette tilfellet) eller andre debattanter, men du pakker det pent inn, setter sløyfe på og kaller det "opplysningsarbeidet...!"
Smått pretensiøst, kompis! ;)

Jeg har forøvrig gått glipp av denne rekken av utnevnelser for endel debattanter som talsmenn for de rettroende&moralsk opphøyde....!

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

På linje med Wigans prestasjon i 2013 om United skulle ta dette.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Glycinello skrev: lør mai 27, 2023 1:32 pm På linje med Wigans prestasjon i 2013 om United skulle ta dette.
Ouch!
United er naturlig nok underdogs men såpass..?!

Nevnt av flere&i andre tråder så må man tørre å spille&presse City.
Fordrer selvfølgelig at vi er tighte defensivt, disiplinerte og det blir en helvetes dag på jobben, men vi har jo slått dem før i år.

Sjøl om vi scoret 4 mot Chelsea er jeg ikke betrygget og vi må få opp effektiviteten betraktelig om vi skal ha noen sjanse, for vi får ikke mange muligheter i denne kampen.

Vi er motiverte og godt trent så kjør kynisk, hardt fysisk, enkelt og sats på kontringer for vi klarer ikke å spille ut det laget der...!

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Tipper kampen blir avgjort der og da.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

InsVerderben skrev: lør mai 27, 2023 1:15 pm
mrmanutd skrev: lør mai 27, 2023 12:39 am
InsVerderben skrev: fre mai 26, 2023 7:24 pm

Fordi...?
Fordi å få negativ oppmerksomhet rundt disse horrible eierskapene er alfa og omega. Nytter ikke poste i tråder som ikke leses av de som gir faen sålenge de vinner. Begynner dessverre å få godt fotfeste her til lands nå pga. Brauten, så desto viktigere å opprettholde opplysningsarbeidet.

Jeg har for øvrig gått glipp av din forfremmelse til forumpoliti. At man kan oppføre seg sånn halvveis i klubbtråder er én ting. Kamptråder har alltid vært god takhøyde i.
Tar det selvfølgelig til etterretning og "avgår" herved!
Tror det kan være greit. Sånn avsporingsmessig så er det vel du som har holdt det aller mest i gang i denne tråden. For så vidt ikke så dumt, da man får fokuset der det bør være. Å drive med gjetting av resultat er en passelig uinteressant idrett i grunn. Da er det bedre med opplysningsarbeid.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

mrmanutd skrev: lør mai 27, 2023 2:58 pm
InsVerderben skrev: lør mai 27, 2023 1:15 pm
mrmanutd skrev: lør mai 27, 2023 12:39 am

Fordi å få negativ oppmerksomhet rundt disse horrible eierskapene er alfa og omega. Nytter ikke poste i tråder som ikke leses av de som gir faen sålenge de vinner. Begynner dessverre å få godt fotfeste her til lands nå pga. Brauten, så desto viktigere å opprettholde opplysningsarbeidet.

Jeg har for øvrig gått glipp av din forfremmelse til forumpoliti. At man kan oppføre seg sånn halvveis i klubbtråder er én ting. Kamptråder har alltid vært god takhøyde i.
Tar det selvfølgelig til etterretning og "avgår" herved!
Tror det kan være greit. Sånn avsporingsmessig så er det vel du som har holdt det aller mest i gang i denne tråden. For så vidt ikke så dumt, da man får fokuset der det bør være. Å drive med gjetting av resultat er en passelig uinteressant idrett i grunn. Da er det bedre med opplysningsarbeid.
Tar jeg ikke feil er dette en kamptråd der man b.la gjetter på resultatet, så hvorfor er du da på tråden?
For å drive "opplysningsarbeid" og hvem utnevnte deg til en stilling i moralpolitiet, du selv...?!

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Rensenbrink82 skrev: lør mai 27, 2023 11:05 am
Kjøttpuck_1977 skrev: lør mai 27, 2023 7:16 am
Rensenbrink82 skrev: fre mai 26, 2023 6:19 pm


Ok, da får vi lage enda en kamptråd hvor vi snakker om kampen da, selv om dette i utgangspunktet hadde det som formål :roll:
Må være tøft for deg å ikke få kunne nyte fruktene av sjeik Mansour sine blodpenger i fred. Synes virkelig synd på deg.

Liker forøvrig veldig godt det som skjer i England i disse dager. Dere er i ferd med å gjøre det historisk bra sportslig og fokuset i media er rettet mot jukset. Veldig godt å se og håper så inderlig den historiske sportslige sesongen deres som er basert på juks og fanteri (med verdens mest korrupte blodpenger i bunn) også kulminerer i fotball historiens strengeste dom mot dere.

Da står slike som deg igjen som de store taperne som dere faktisk er. Pinlig å bevitne deres (City supporternes) omfavnelse av hvordan klubben, som dere liksom elsker, blir misbrukt av noen av verdens mest kyniske og urettvise mennesker.
Har du mer løgn,møl og svada å komme med mens du først er i gang eller skal vi snakke om kampen? Eller forresten, når du ligger på det nivået der gidder jeg ikke engang snakke om kampen med deg.

Lykke til videre.
Hva er løgn din jævla klovn?

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

DuncanE skrev: lør mai 27, 2023 1:08 pm
Rensenbrink82 skrev: lør mai 27, 2023 11:05 am
Kjøttpuck_1977 skrev: lør mai 27, 2023 7:16 am

Må være tøft for deg å ikke få kunne nyte fruktene av sjeik Mansour sine blodpenger i fred. Synes virkelig synd på deg.

Liker forøvrig veldig godt det som skjer i England i disse dager. Dere er i ferd med å gjøre det historisk bra sportslig og fokuset i media er rettet mot jukset. Veldig godt å se og håper så inderlig den historiske sportslige sesongen deres som er basert på juks og fanteri (med verdens mest korrupte blodpenger i bunn) også kulminerer i fotball historiens strengeste dom mot dere.

Da står slike som deg igjen som de store taperne som dere faktisk er. Pinlig å bevitne deres (City supporternes) omfavnelse av hvordan klubben, som dere liksom elsker, blir misbrukt av noen av verdens mest kyniske og urettvise mennesker.
Har du mer løgn,møl og svada å komme med mens du først er i gang eller skal vi snakke om kampen? Eller forresten, når du ligger på det nivået der gidder jeg ikke engang snakke om kampen med deg.

Lykke til videre.
Hadde jo vært interessant å vite hva med hans innlegg du mener er løgn. Sitter du på informasjon som ingen andre har?
Jeg lurte faktisk på det samme. Hva er løgn, svada og møl?

Ikke ofte det skjer, men her har kjøttfløyta hatt flaks i sine påstander.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Kjøttpuck_1977 skrev: lør mai 27, 2023 4:14 pm
Rensenbrink82 skrev: lør mai 27, 2023 11:05 am
Kjøttpuck_1977 skrev: lør mai 27, 2023 7:16 am

Må være tøft for deg å ikke få kunne nyte fruktene av sjeik Mansour sine blodpenger i fred. Synes virkelig synd på deg.

Liker forøvrig veldig godt det som skjer i England i disse dager. Dere er i ferd med å gjøre det historisk bra sportslig og fokuset i media er rettet mot jukset. Veldig godt å se og håper så inderlig den historiske sportslige sesongen deres som er basert på juks og fanteri (med verdens mest korrupte blodpenger i bunn) også kulminerer i fotball historiens strengeste dom mot dere.

Da står slike som deg igjen som de store taperne som dere faktisk er. Pinlig å bevitne deres (City supporternes) omfavnelse av hvordan klubben, som dere liksom elsker, blir misbrukt av noen av verdens mest kyniske og urettvise mennesker.
Har du mer løgn,møl og svada å komme med mens du først er i gang eller skal vi snakke om kampen? Eller forresten, når du ligger på det nivået der gidder jeg ikke engang snakke om kampen med deg.

Lykke til videre.
Hva er løgn din jævla klovn?
Igjen, lykke til videre..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»