Formula 1

Svar
Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Re: Formula 1

Legg inn av Canucks »

Soccermannen skrev: lør mai 27, 2023 5:14 pm
Canucks skrev: lør mai 27, 2023 5:12 pm
Visa skrev: lør mai 27, 2023 5:11 pm Fy faen for en kvalikk!!! Sesongens soleklart beste
Eneste løpet i løpet av sesongen hvor kvalikken er høydepunktet, i morgen blir det snooze-fest.
I følge flere her inne er jo alle løp snooze-fest nå (jeg er uenig), men her får vi i hver fall enormt spennende kvalifisering. Og det er en nytelse å se disse førerne kjøre på denne banen.
Eneste grunn til at resten er snooze-fest om dagen er RedBull bilen, i løp som Monaco er det jo kvali som mer eller mindre bestemmer hvordan det ender.

Visa

Legg inn av Visa »

Dette er vel også første kvalikk her uten rødt flagg i Q3 på... 4-5 år?

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

setter løpet på opptak i morgen og tar meg en tur ut med båten så kan jeg spole gjennom det når jeg er hjemme på mandag

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Canucks skrev: lør mai 27, 2023 5:16 pm
Eneste grunn til at resten er snooze-fest om dagen er RedBull bilen, i løp som Monaco er det jo kvali som mer eller mindre bestemmer hvordan det ender.
Hvorfor fortsetter folk å gjenta det, når pole ikke har vunnet mer enn 2 av de siste 7 løpene i Monaco?

R66

Legg inn av R66 »

Max tar det
Det var spennende

Ghost

Legg inn av Ghost »

Må hylle Ocon også!

Visa

Legg inn av Visa »

Dagens kaktus deles på tre og gis til Perez, DeVries og Stroll.

Visa

Legg inn av Visa »

Når det er sagt så kan man danne seg et hypotetisk spenningsmoment for morgendagen rundt wishbonene til Verstappens bil og deres restkapasitet etter at han har vært brutal med bilen i dag. Kanskje får han en svikt under en av rundene?
Sist redigert av Visa den lør mai 27, 2023 5:23 pm, redigert 1 gang totalt.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Visa skrev: lør mai 27, 2023 5:20 pm Dagens kaktus deles på tre og gis til Perez, DeVries og Stroll.
Total hodemiss av checo der

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Visa skrev: lør mai 27, 2023 5:22 pm Når det er sagt så kan man danne seg et hypotetisk spenningsmoment for morgendagen rundt wishbonene til Verstappens bil og deres restkapasitet etter at han har vært brutal med bilen i dag. Kanskje får han en svikt under en av rundene?
En liten sylinderfeil på bilen til max i runde 26 i morgen hadde vært kjærkomment

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Det vil seg ikke for Leclerc i Monaco. Blir vel gridstraff på han for å ha hindret Norris?

Visa

Legg inn av Visa »

Troygirl skrev: lør mai 27, 2023 5:26 pm Det vil seg ikke for Leclerc i Monaco. Blir vel gridstraff på han for å ha hindret Norris?
Leclerc har kun fullført Monaco en gang, så jeg tenker det er på tide at han får seg en tur på podiumet.

Ghost

Legg inn av Ghost »

https://imgur.io/a/0ai6lyV

Verstappen sin siste sektor. Spinnvilt. Flat out.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Enzino skrev: lør mai 27, 2023 5:17 pm
Canucks skrev: lør mai 27, 2023 5:16 pm
Eneste grunn til at resten er snooze-fest om dagen er RedBull bilen, i løp som Monaco er det jo kvali som mer eller mindre bestemmer hvordan det ender.
Hvorfor fortsetter folk å gjenta det, når pole ikke har vunnet mer enn 2 av de siste 7 løpene i Monaco?
Fordi at det er noe som heter forbikjøringer, årsakene til at man ikke alltid vinner fra Pole er ulykker, eller at man taper ut første sving.

Vil påstå at bildet under viser hvorfor folk klager over Monaco.
► Show Spoiler

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Canucks skrev: lør mai 27, 2023 6:40 pm
Enzino skrev: lør mai 27, 2023 5:17 pm
Canucks skrev: lør mai 27, 2023 5:16 pm
Eneste grunn til at resten er snooze-fest om dagen er RedBull bilen, i løp som Monaco er det jo kvali som mer eller mindre bestemmer hvordan det ender.
Hvorfor fortsetter folk å gjenta det, når pole ikke har vunnet mer enn 2 av de siste 7 løpene i Monaco?
Fordi at det er noe som heter forbikjøringer, årsakene til at man ikke alltid vinner fra Pole er ulykker, eller at man taper ut første sving.

Vil påstå at bildet under viser hvorfor folk klager over Monaco.
► Show Spoiler
Baku helt i toppen på forbikjøring faktiskt😳

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Mr.Meep skrev: lør mai 27, 2023 7:34 pm Baku helt i toppen på forbikjøring faktiskt😳
Overrasket meg også litt, for meg er Baku og Barcelona de to løpene jeg vil ha først av kalenderen. Monaco får bli pga historien rundt det løpet, og så lenge det kun er ett slik løp per sesong, men Barcelona og Baku er de to banene jeg vil ha vekk ASAP med mindre de greier å gjøre endringer. Dessverre skjer det ikke med det første, da Baku greide å forlenge sin kontrakt til 2026!.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Tre plasser gridstraff på Leclerc. Han starter P6 i morgen.

Jeg synes oppriktig synd på Charles. Det er virkelig på tide at Ferrari sparker Xavier, han har brukt opp tabbekvoten sin nå. Nok er nok.


R66

Legg inn av R66 »

Troygirl skrev: lør mai 27, 2023 5:26 pm Det vil seg ikke for Leclerc i Monaco. Blir vel gridstraff på han for å ha hindret Norris?
3 plasser straff

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Haha... Deilig tabbe av reporteren på ESPN, som rettet seg selv inn igjen, etter å ha intervjuet Thibaut Courtois som om han var spansk: "Well, he of course is Belgian and not Spanish". :lol:

Belgieren var iskald og bekreftet at "vi i Spania" heier på Alonso.

Pckstrm

Legg inn av Pckstrm »

Let`s go racing!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ayay Sainz

Visa

Legg inn av Visa »

Tøft av dansken

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Magnussen greide det

Visa

Legg inn av Visa »

Nivået til Sargent vises godt her

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Sargent rundingsbøye

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ser ut som regnet nærmer seg

Pckstrm

Legg inn av Pckstrm »

Om noe skal endre seg mye her trengs det SC/rødflagg i kombinasjon med timing av pitstop som på F2 tidligere i dag…eller regn selvsagt.

Pckstrm

Legg inn av Pckstrm »

Ferrari mindgames, lol

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Alt jeg ønsker meg i dag er en Alonso-seier.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Troygirl skrev: søn mai 28, 2023 3:44 pm Alt jeg ønsker meg i dag er en Alonso-seier.
Samme.

Har startet regndansen her nå, satser på at Verstappen går inn før regnet, og at regnet kommer når han er bak Alonso, og begge må inn for å bytte.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Motorsport»