Satans helvetes IOC

Svar
PapaSmurf

Re: Satans helvetes IOC

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg er glad FIS gjorde det rette og forlenger utestengelsen av russere og belarusere.

Selvsagt skal et OL som slipper inn disse boikottes. Det er mer enn åpenlyst. Jeg er sikker på at Norge og majoriteten av Vest-Europa ikke deltar og at OL arrangeres et annet sted enn Paris om IOC ikke snur.

De som sier politikk og idrett skal holdes adskilt snakker om en ideell situasjon, realiteten er derimot en helt annen. Spesielt i skurkeland som Russland er idretten sterkt politisert. De vil bruke en eventuell deltakelse i et OL til massiv propaganda. Alt dette mens ukrainske idrettsutøvere dør ved fronten.
Sist redigert av PapaSmurf den lør mai 27, 2023 3:51 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

Fazam skrev: lør mai 27, 2023 3:41 pm
Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 3:36 pm Selvsagt stiller de
Da tar du feil. Svært få som vil leve med et slikt stempel.
Ja, jeg håper virkelig det, for det vil være en naturlig konsekvens av det hatet enkeltmennesker med feil farge i passet blir utsatt for av endel og det gjelder TV-tittere også. Om russerne og hviterusserne får lov å stille under nøytralt flagg, bør alle som tok til orde for utestengelse, ta konsekvensen og avstå fra å se på lekene.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

OrmenLange skrev: lør mai 27, 2023 3:09 pm
Brezjnev skrev: lør mai 27, 2023 1:43 pm Etter det siste møtet i G7 (Frankrike, Canada, Tyskland, Italia, Japan, USA, UK og EU) ga de en uttalelse som innehold følgende passus:

While fully respecting the autonomy of sporting organizations, we are focused on fair sporting competition as well as on ensuring that Russian and Belarusian athletes are in no way appearing as representatives of their states.
Hahahaha, for en duste-uttalelse. Så G7 respekterer organisasjonenes autonomi men insisterer på å legge føringer på hva de skal gjøre..? 😂
Du tar jo ikke feil, men når de først tar opp temaet er det verdt å merke seg at de ikke tar hardere i. Om de mente at det var uakseptabelt med deltakelse i idrettsarrangementer for russere og belarussere så er landene i G7 mer enn stormaktsarrogante nok til å si det rett ut. G7-landene legger seg veldig nær IOC-linja, det er det som er relevant her.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 3:49 pm
Fazam skrev: lør mai 27, 2023 3:41 pm
Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 3:36 pm Selvsagt stiller de
Da tar du feil. Svært få som vil leve med et slikt stempel.
Ja, jeg håper virkelig det, for det vil være en naturlig konsekvens av det hatet enkeltmennesker med feil farge i passet blir utsatt for av endel og det gjelder TV-tittere også. Om russerne og hviterusserne får lov å stille under nøytralt flagg, bør alle som tok til orde for utestengelse, ta konsekvensen og avstå fra å se på lekene.
Jeg boikottet ikke Fotball-VM. Men et OL med russisk deltakelse vil jeg ikke se på. I tillegg vil jeg støtte helhjertet opp om en boikott av sponsorer.

bennetcerf

Legg inn av bennetcerf »

PapaSmurf skrev: lør mai 27, 2023 3:52 pmJeg boikottet ikke Fotball-VM. Men et OL med russisk deltakelse vil jeg ikke se på.
Prisen til landets største woke-idiot går til .................

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 2:18 am Selvsagt skal russiske idrettsutøvere få delta så lenge de gjør det under nøytralt flagg og tar avstand fra krigen. En kan videre stille seg spørsmålet om utøvere fra de land som sender våpen for å forlenge krigshandlingene og dermed bidra til å ta livet av enda fler i Ukraina også bør måtte delta under nøytralt flagg og ta avstand fra krigshandlingene, deriblandt Norge. I tillegg så hadde jo Norge en aktiv hand i å sprenge Nord stream 2, sammen med USA. Så her er det fler nasjoner som bør feie for egen dør, før de setter seg på sin høye hest. Stakkarene det går ut over er den Ukrainske befolkningen. Så la heller Biden, Zelensky og de andre krigshisserne, inklusive Putin legge vekk tiggerhatten og komme seg ned skyttergravene og sloss sjøl og la folket være i fred. Krig er noe f...skap og det ligger alltid en agenda bak, svelg ikke krigspropagandaen fra pressen, hverken i vesten eller Russland.
Ok så du vil at de skal få 15 år i fengsel. Husk det er ingen krig og de som sier det får 15 år i fengsel.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Vet ikke om det er nevnte i tråden, men er jo verdt å merke seg at Norge boikottet VM i boksing nettopp.
Det kommer til å bli dratt frem i det uendelige at de boikottet "for de rette grunnene". Men boksing er i en særstilling i internasjonal idrett nå, og det er et mye mer komplekst bilde enn at de aksepterer russere.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

bennetcerf skrev: lør mai 27, 2023 3:58 pm
PapaSmurf skrev: lør mai 27, 2023 3:52 pmJeg boikottet ikke Fotball-VM. Men et OL med russisk deltakelse vil jeg ikke se på.
Prisen til landets største woke-idiot går til .................
Hva er det du surrer om din tulling, ingen med normale normale moralske fibrer i kroppen ser på idrett med representanter fra russland eller deltar ved deres side.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

PapaSmurf skrev: lør mai 27, 2023 3:52 pm
Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 3:49 pm
Fazam skrev: lør mai 27, 2023 3:41 pm

Da tar du feil. Svært få som vil leve med et slikt stempel.
Ja, jeg håper virkelig det, for det vil være en naturlig konsekvens av det hatet enkeltmennesker med feil farge i passet blir utsatt for av endel og det gjelder TV-tittere også. Om russerne og hviterusserne får lov å stille under nøytralt flagg, bør alle som tok til orde for utestengelse, ta konsekvensen og avstå fra å se på lekene.
Jeg boikottet ikke Fotball-VM. Men et OL med russisk deltakelse vil jeg ikke se på. I tillegg vil jeg støtte helhjertet opp om en boikott av sponsorer.
Jepp, den russiske regjeringen har tradisjonelt hatt enorm innflytelse på idretten og betrakter jo den som en kilde til nasjonal stolthet og et middel for å fremme landets omdømme internasjonalt. Politiske interesser påvirker veldig ofte utvelgelsen av idrettsutøvere, finansieringen av idrettsorganisasjoner og til og med utformingen av idrettsarrangementer.

Så helt enig, man må være temmelig ureflektert og naiv om man ikke fremdeles har forstått at idrettsheltene fra russland blir dyrket politisk av dette råtne regimet bestående av drittsekker som akkurat nå utfører det verste man har sett siden Hitler. Og flere av "heltene" soler seg også i glansen av det og åpenlyst støtter faenskapen.

bennetcerf

Legg inn av bennetcerf »

kytec skrev: lør mai 27, 2023 4:05 pm
bennetcerf skrev: lør mai 27, 2023 3:58 pm
PapaSmurf skrev: lør mai 27, 2023 3:52 pmJeg boikottet ikke Fotball-VM. Men et OL med russisk deltakelse vil jeg ikke se på.
Prisen til landets største woke-idiot går til .................
Hva er det du surrer om din tulling, ingen med normale normale moralske fibrer i kroppen ser på idrett med representanter fra russland eller deltar ved deres side.
Selvfølgelig. Araberstatene halshugger ofrene sine på en langt mer human måte. Dust!

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

bennetcerf skrev: lør mai 27, 2023 4:11 pm
kytec skrev: lør mai 27, 2023 4:05 pm
bennetcerf skrev: lør mai 27, 2023 3:58 pm

Prisen til landets største woke-idiot går til .................
Hva er det du surrer om din tulling, ingen med normale normale moralske fibrer i kroppen ser på idrett med representanter fra russland eller deltar ved deres side.
Selvfølgelig. Araberstatene halshugger ofrene sine på en langt mer human måte. Dust!
Her var det mange idioter, duster og tullinger.
Man forstår hva idretten gjør med folk.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

kytec skrev: lør mai 27, 2023 4:05 pm
bennetcerf skrev: lør mai 27, 2023 3:58 pm
PapaSmurf skrev: lør mai 27, 2023 3:52 pmJeg boikottet ikke Fotball-VM. Men et OL med russisk deltakelse vil jeg ikke se på.
Prisen til landets største woke-idiot går til .................
Hva er det du surrer om din tulling, ingen med normale normale moralske fibrer i kroppen ser på idrett med representanter fra russland eller deltar ved deres side.
Jeg fikk jo oppleve å bli kalt woke og. Det er en første gang for alt :lol:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

PapaSmurf skrev: lør mai 27, 2023 3:48 pm Jeg er glad FIS gjorde det rette og forlenger utestengelsen av russere og belarusere.

Selvsagt skal et OL som slipper inn disse boikottes. Det er mer enn åpenlyst. Jeg er sikker på at Norge og majoriteten av Vest-Europa ikke deltar og at OL arrangeres et annet sted enn Paris om IOC ikke snur.

De som sier politikk og idrett skal holdes adskilt snakker om en ideell situasjon, realiteten er derimot en helt annen. Spesielt i skurkeland som Russland er idretten sterkt politisert. De vil bruke en eventuell deltakelse i et OL til massiv propaganda. Alt dette mens ukrainske idrettsutøvere dør ved fronten.
Om oberst Aleksandr Bolsjunov noen gang i sitt liv får stille på et WC-løp kommer jeg aldri til å se langrenn igjen.

Jeg tror og håper vi boikotter all idrett som lar russere delta så langt det er mulig, inklusiv idretter som golf, tennis osv.

De eneste idrettene det er vanskelig å utestenge dem fra er lagidretter, men de har en tendens til å ikke være med i mesterskap.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 3:49 pm
Fazam skrev: lør mai 27, 2023 3:41 pm
Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 3:36 pm Selvsagt stiller de
Da tar du feil. Svært få som vil leve med et slikt stempel.
Om russerne og hviterusserne får lov å stille under nøytralt flagg, bør alle som tok til orde for utestengelse, ta konsekvensen og avstå fra å se på lekene.
Det kan du ta gift på at jeg kommer til å gjøre.

Skuffet over at du ønsker å utslette Ukraina som nasjon for å "spare liv".

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

kytec skrev: lør mai 27, 2023 4:27 pm
Skuffet over at du ønsker å utslette Ukraina som nasjon for å "spare liv".
Tvert imot. Krigen i Ukraina er en proxy-krig og det er i realiteten en krig mellom vestmaktene og østmaktene ført på de stakkars ukrainernes land. Men det er ukrainerne og også de russiske utkommanderte soldatene det går ut over.

Men hva som skjer i Ukraina lærer du ikke om i propagandapressen, hverken i vesten eller i Russland. Det er noen som ønsker å utslette Ukraina og menneskene der og det er faktisk ikke Russland. Uansett dette blir avsporing av denne tråden som handler om at noen ønsker å boikotte individer på bakgrunn av fødested.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 4:38 pm
kytec skrev: lør mai 27, 2023 4:27 pm
Skuffet over at du ønsker å utslette Ukraina som nasjon for å "spare liv".
Tvert imot. Krigen i Ukraina er en proxy-krig og det er i realiteten en krig mellom vestmaktene og østmaktene ført på de stakkars ukrainernes land. Men det er ukrainerne og også de russiske utkommanderte soldatene det går ut over.

Men hva som skjer i Ukraina lærer du ikke om i propagandapressen, hverken i vesten eller i Russland. Det er noen som ønsker å utslette Ukraina og menneskene der og det er faktisk ikke Russland. Uansett dette blir avsporing av denne tråden som handler om at noen ønsker å boikott individer på bakgrunn av fødested.
Enig i at vi ikke skal debattere det mer her, men jeg står på at jeg har rett og du tar feil (du det motsatte antar jeg) så får vi la diskusjonen henge der.

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

kytec skrev: lør mai 27, 2023 4:03 pm Ok så du vil at de skal få 15 år i fengsel. Husk det er ingen krig og de som sier det får 15 år i fengsel.
Sorry jeg leser ikke så mye krigspropaganda, hverken den vestlige eller den østlige. Jeg kan ikke se at Rublev eller Medvedev sitter bak lås og slå.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 4:38 pm
kytec skrev: lør mai 27, 2023 4:27 pm
Skuffet over at du ønsker å utslette Ukraina som nasjon for å "spare liv".
Tvert imot. Krigen i Ukraina er en proxy-krig og det er i realiteten en krig mellom vestmaktene og østmaktene ført på de stakkars ukrainernes land. Men det er ukrainerne og også de russiske utkommanderte soldatene det går ut over.

Men hva som skjer i Ukraina lærer du ikke om i propagandapressen, hverken i vesten eller i Russland. Det er noen som ønsker å utslette Ukraina og menneskene der og det er faktisk ikke Russland. Uansett dette blir avsporing av denne tråden som handler om at noen ønsker å boikotte individer på bakgrunn av fødested.
Jeg gidder heller ikke diskutere dette her, men dette er då langt ut på det russiske propagandajordet at det ikke går an å la det stå uimotsagt. Du tar feil. Hvis du vil fortsette finnes det egnede steder på FD.

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

kytec skrev: lør mai 27, 2023 4:40 pm
Enig i at vi ikke skal debattere det mer her, men jeg står på at jeg har rett og du tar feil (du det motsatte antar jeg) så får vi la diskusjonen henge der.
Jepp, vi lar den ligge, ihvertfall i denne tråden. :)

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

PapaSmurf skrev: lør mai 27, 2023 4:47 pm
Jeg gidder heller ikke diskutere dette her, men dette er då langt ut på det russiske propagandajordet at det ikke går an å la det stå uimotsagt. Du tar feil. Hvis du vil fortsette finnes det egnede steder på FD.
Nå var det ikke jeg som dreide denne diskusjonen vekk fra temaet her. Uansett, skal en forstå Ukrainakonflikten må en tilbake godt før 2014 og den er komplisert og langt fra hva et samlet Black Rock, Vanguard og State Street eid msm i vesten presenterte for folket, da effekten av plandemien begynte å dø ut.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 4:59 pm
PapaSmurf skrev: lør mai 27, 2023 4:47 pm
Jeg gidder heller ikke diskutere dette her, men dette er då langt ut på det russiske propagandajordet at det ikke går an å la det stå uimotsagt. Du tar feil. Hvis du vil fortsette finnes det egnede steder på FD.
Nå var det ikke jeg som dreide denne diskusjonen vekk fra temaet her. Uansett, skal en forstå Ukrainakonflikten må en tilbake godt før 2014 og den er komplisert og langt fra hva et samlet Black Rock, Vanguard og State Street eid msm i vesten presenterte for folket, da effekten av plandemien begynte å dø ut.
Beklager. Jeg driver ikke med konspiskrull.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Mye eventyr som har blitt servert i denne tråden. Heldigvis er de som tror på slike ting i fåtall.

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

Fazam skrev: lør mai 27, 2023 5:40 pm Mye eventyr som har blitt servert i denne tråden. Heldigvis er de som tror på slike ting i fåtall.
Lite eventyraktig å bli utestengt fra å bedrive sin idrett og i mange tilfeller yrke og hetset pga. sitt fødested, mange vil kalle slikt en form for blind rasisme. De mer oppegående vet heldigvis å se individer. Gruppetenkning er farlig, meget farlig og det er slik tenkning som har ført menneskeheten ut i uføre mang en gang, fordi psykopater vet å spille på slik gruppementalitet. Det kalles en mobb og er ikke synonymt med rasjonell tenkning. Individualisme har aldri ført til det samme. Uansett jeg gleder meg til å se russere og hviterussere i OL, akkurat som jeg gleder meg til å se Ukrainere. Dessuten har jeg nå opprettet en tråd om hvem som faktisk har ansvaret for at Ukraina nå opplever helvetet og den finnes under rett forum.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 2:18 am Selvsagt skal russiske idrettsutøvere få delta så lenge de gjør det under nøytralt flagg og tar avstand fra krigen. En kan videre stille seg spørsmålet om utøvere fra de land som sender våpen for å forlenge krigshandlingene og dermed bidra til å ta livet av enda fler i Ukraina også bør måtte delta under nøytralt flagg og ta avstand fra krigshandlingene, deriblandt Norge. I tillegg så hadde jo Norge en aktiv hand i å sprenge Nord stream 2, sammen med USA. Så her er det fler nasjoner som bør feie for egen dør, før de setter seg på sin høye hest. Stakkarene det går ut over er den Ukrainske befolkningen. Så la heller Biden, Zelensky og de andre krigshisserne, inklusive Putin legge vekk tiggerhatten og komme seg ned skyttergravene og sloss sjøl og la folket være i fred.
Dette må være noe av det mest idiotiske jeg har lest på lenge.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

MacanT skrev: lør mai 27, 2023 7:21 pm
Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 2:18 am Selvsagt skal russiske idrettsutøvere få delta så lenge de gjør det under nøytralt flagg og tar avstand fra krigen. En kan videre stille seg spørsmålet om utøvere fra de land som sender våpen for å forlenge krigshandlingene og dermed bidra til å ta livet av enda fler i Ukraina også bør måtte delta under nøytralt flagg og ta avstand fra krigshandlingene, deriblandt Norge. I tillegg så hadde jo Norge en aktiv hand i å sprenge Nord stream 2, sammen med USA. Så her er det fler nasjoner som bør feie for egen dør, før de setter seg på sin høye hest. Stakkarene det går ut over er den Ukrainske befolkningen. Så la heller Biden, Zelensky og de andre krigshisserne, inklusive Putin legge vekk tiggerhatten og komme seg ned skyttergravene og sloss sjøl og la folket være i fred.
Dette må være noe av det mest idiotiske jeg har lest på lenge.
Jepp, årets klovn !

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

I dag startet VM i taekwondo med blant andre Richard Ordemann på startlistene.

Sammen med 23 russere og belarusere...

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

lok1 skrev: man mai 29, 2023 3:50 pm I dag startet VM i taekwondo med blant andre Richard Ordemann på startlistene.

Sammen med 23 russere og belarusere...
Da glemmer vi alt som har med Taekwondo å gjøre inntil videre.

Kommer noe av dette opp på TV skifter jeg kanal umiddelbart.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

MacanT skrev: man mai 29, 2023 4:02 pm
lok1 skrev: man mai 29, 2023 3:50 pm I dag startet VM i taekwondo med blant andre Richard Ordemann på startlistene.

Sammen med 23 russere og belarusere...
Da glemmer vi alt som har med Taekwondo å gjøre inntil videre.

Kommer noe av dette opp på TV skifter jeg kanal umiddelbart.
Tviler på at det vises på norske kanaler om det er ein trøst. Regner med at du boikotter alt av tennis kamper også

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

ms_8 skrev: ons mai 31, 2023 8:37 pm
MacanT skrev: man mai 29, 2023 4:02 pm
lok1 skrev: man mai 29, 2023 3:50 pm I dag startet VM i taekwondo med blant andre Richard Ordemann på startlistene.

Sammen med 23 russere og belarusere...
Da glemmer vi alt som har med Taekwondo å gjøre inntil videre.

Kommer noe av dette opp på TV skifter jeg kanal umiddelbart.
Tviler på at det vises på norske kanaler om det er ein trøst. Regner med at du boikotter alt av tennis kamper også
I tennis tror jeg tennisfansen har funnet en løsning, russeren er en enkelutøver som bare representerer seg selv og dessuten er i mot krigen, så derfor kan vi se på tennis med god samvittighet og ren moral.

Fazam

Legg inn av Fazam »

kytec skrev: ons mai 31, 2023 8:47 pm
ms_8 skrev: ons mai 31, 2023 8:37 pm
MacanT skrev: man mai 29, 2023 4:02 pm
Da glemmer vi alt som har med Taekwondo å gjøre inntil videre.

Kommer noe av dette opp på TV skifter jeg kanal umiddelbart.
Tviler på at det vises på norske kanaler om det er ein trøst. Regner med at du boikotter alt av tennis kamper også
I tennis tror jeg tennisfansen har funnet en løsning, russeren er en enkelutøver som bare representerer seg selv og dessuten er i mot krigen, så derfor kan vi se på tennis med god samvittighet og ren moral.
Tennis er en av idrettene som tillater russere i OL.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»