Angrepet på Ukraina var absolutt ikke uprovosert.

Låst
Il-pirata

Re: Angrepet på Ukraina var absolutt ikke uprovosert.

Legg inn av Il-pirata »

Foucault skrev: lør mai 27, 2023 8:45 pm
Genial skrev: lør mai 27, 2023 7:13 pm Synd at tilstedeværelsen din i spesielt tennis-forumet skal bli ødelagt av alt det andre vrøvlet du kommer med.

Man mister all respekt.
Denne brukerens innlegg i tennisforumet holder vel lik kvalitet, uavhengig av hva du mener om hens meninger her?
Er verden så enten/eller for deg?
Godt poengtert og det er en han.

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

Centrist skrev: lør mai 27, 2023 9:25 pm Hvis så er tilfellet, ville det jo endt med fred, men med den konsekvensen at Ukraina hadde vært borte fra kartet
Problemet nå med at det foregår et (planlagt?) folkemord i Ukraina, fordi vesten fortsatt pøser på med våpen og penger til de stakkars utskremte kanonfødene, som skal slåss mot en militær supermakt som selvsagt knuser de stakkars ukrainerne, er at joda Ukraina blir nok på kartet, men det gjør nok ikke den nåværende befolkningen.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 9:46 pm
stc887 skrev: lør mai 27, 2023 8:25 pm
Av en konspirasjonsteorieker som raller om opphavet til Covid-19, forsvarer regimet i Kina inkludert benekter folkemord på uigurene, hvitvasking prosjektet til Emiratene og påstått at USA bomber Nord Stream gjør at han mister all legitimitet på området som meningsbærer.
Jøss hvem er så det, er det noen her på forumet? Jeg håper ikke du kaller Jeffrey Sahcs for konsprasjonsteoretiker, for da er du jaggu langt ute på jordet.
Opphavet til covid 19 er godt dokumentert, du kan begynne å sette deg inn i Event2O1.
:lol:
https://fullfact.org/health/event-201-c ... -pandemic/

Det er godt mulig jeg er ute på jordet men du er ikke en gang på jorden. Du er så langt ute på viddene at du er på Mars eller på vei til en annen planet i Dødsstjernen som du sikkert mener er ekte. Du er så langt nede i kaninhullet så du kan ikke reddes. Ha et fint liv for det skal jeg og det innebærer at jeg ignorerer fjaset og pisset du kommer drassende med.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

LeSorcier skrev: lør mai 27, 2023 7:39 pm
Genial skrev: lør mai 27, 2023 7:29 pm
Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 7:23 pm

Det er du i din fulle rett til. Men selv om jeg ikke har din respekt, så har jeg noe som kalles selvrespekt og den betinger at jeg sier meningen min og hva jeg oppfatter som sannhet uten tanke på å innynde meg hos andre, for å få stjerner.

Dette er alt jeg vil svare på omkring trådstarter og håper at du ihvertfall kan respektere et diskusjonsforums uskrevne (mulig de er skrevne også?) regler og diskutere sak og ikke andre debattanter.
Personfokus på debattforum er forsåvidt ikke bra, men jeg blir provosert når du forsøker og forskyve skyld over på Nato og USA for at Russland voldtar, dreper og terroriserer et fredelig land/folkeslag.
Enig.

Jeg ble litt overrasket når jeg så hvem som kom med dette.
Jeg husker ikke vedkommende som troll.

Man blir litt trist, man blir det.

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

missChance skrev: lør mai 27, 2023 9:39 pm
Jeg håper du troller her.
Skal valgte ledere landsforvises for å ha blitt angrepet av Russland?
Selvsagt ikke, slikt tull holder jeg meg unna. Vel landsforvises var nok litt for snill behandling, det finnes mer egnede straffesanskjoner for å offre sitt eget folk. Dessuten, valgt og valgt Fru Blom, tenker vi sier innsatt av USA jeg....

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 10:03 pm
PapaSmurf skrev: lør mai 27, 2023 8:28 pm
Jeg har en tidligere nabo som sa akkurat dette nærmest ordrett til meg for noen år siden.

Det siste jeg så av han var et innlegg på Facebook der han anklaget kondensstripene bak flyene for å spre d-vitaminmangel i befolkningen.
For det første er det ikke kondens, om du fortsatt tror det så anbefales en snarlig visitt til optiker. Da vil du etterhvert kanskje se at innsektene forsvinner også og dette sprer seg oppover i næringskjeden. Godt Schwab-disiplene har begynt å produsere larver til menneske føde da, det slår ihvertfall soylent green som svenskene ønsker seg. Så det er nok enda verre enn bare å stenge ute sollyset, det er diverse kjemikalier og annen skit, noe som har blitt bevist også. Dessuten burde du vel ha fått med deg at NASA nå omsider etter mange år har innrømmet chem trails. Mexico har forresten forbudt dem å spraye over landet sitt, det burde tasaladdene i dette landet også gjøre.
Det er rett og slett varm luft som møter kald luft. Verken mer eller mindre.

Når man går ut i kulden og puster slik at man ser pusten sin så produserer man ikke insektsmidler. Sjokkerende nok.

Om du virkelig mener alt dette sprøytet du har kommet med i dag så må jeg bare kondolere.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 10:27 pm
missChance skrev: lør mai 27, 2023 9:39 pm
Jeg håper du troller her.
Skal valgte ledere landsforvises for å ha blitt angrepet av Russland?
Selvsagt ikke, slikt tull holder jeg meg unna. Vel landsforvises var nok litt for snill behandling, det finnes mer egnede straffesanskjoner for å offre sitt eget folk. Dessuten, valgt og valgt Fru Blom, tenker vi sier innsatt av USA jeg....
Alvorlig talt, nivået på denne tråden er begredelig. Hvis du skal komme med slike påstander bør de underbygges. Du har hatt flere usaklige innlegg i denne tråden, og hvis den skal ha livets rett, bør nivået heves, og det sier jeg som moderator.

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

missChance skrev: lør mai 27, 2023 10:35 pm
Alvorlig talt, nivået på denne tråden er begredelig. Hvis du skal komme med slike påstander bør de underbygges. Du har hatt flere usaklige innlegg i denne tråden, og hvis den skal ha livets rett, bør nivået heves, og det sier jeg som moderator.
Javel, da foreslår jeg at du sender meg en PM og begrunner den påstanden ovenfor meg og så kan vi ta det videre der.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 10:24 pm Problemet nå med at det foregår et (planlagt?) folkemord i Ukraina, fordi vesten fortsatt pøser på med våpen og penger til de stakkars utskremte kanonfødene, som skal slåss mot en militær supermakt som selvsagt knuser de stakkars ukrainerne, er at joda Ukraina blir nok på kartet, men det gjør nok ikke den nåværende befolkningen.
Planlagt ja. Planlagt fra Russland sin side isåfall. Ukraina har en motoffensiv på gang, så at denne militære supermakten knuser ukrainerne er det lite som tyder på. Hvordan mener du det antatte folkemordet (som for øvrig er et juridisk begrep som jeg synes er forkastelig å anvende på denne måten) kommer til å stoppe hvis Vesten slutter å sende våpen? Kommer ikke Russland bare til å fortsette å "knuse de stakkars ukrainerne"?

Jeg tror vi sier god natt jeg. Og som PapaSmurf sier: Kondolerer. Du er helt ute på viddene, og tanken om at man bør ha dialog med så ekstreme meninger for å unngå økt radikalisering; Vel, det for noen andre stå for fra nå av.

Nyrik

Legg inn av Nyrik »

Ser ikke helt hva de uskyldige Ukrainerne som blir drept og lever i terror har gjort for å provosere Russland. Vet ikke hva Putin tror han får ut av dette, men økt sikkerhet ovenfor Nato er i hvert fall ikke en av tingene.

Nei Putin er bare enda en maktgal leder som ikke legger noe verdi på menneskeliv. Ikke det at Vesten er så uskyldige, har ikke glemt Libya og Irak. Men livene som går tapt nå har Putin alt ansvaret for.

Klang

Legg inn av Klang »

Il-pirata skrev: lør mai 27, 2023 9:36 pm
Klang skrev: lør mai 27, 2023 8:23 pm Kan ikke se at det er noe å forhandle om slik krigen står nå, og det er heller ikke mulig å tvinge fram fredsforhandlinger. Da må man isåfall true med at alternativet til fredsforhandlinger er økt vestlig innblanding i krigen.

Våpenstøtten etc må naturligvis fortsette. Heller mer enn mindre.
Hvorfor, er det ikke nok drap nå? Det må foreslås våpenhvile, våpenstøtten fra vesten til Ukraina må øyeblikkelig opphøre og partene må gå til forhandlingsbordet. Jeg ser for meg at Russland får Krim, videre bør selvsagt dagens ledelse i Ukraina landsforvises og ny velges. Russland bør kunne kreves å bistå med gjenoppbyggingen av sitt naboland, noe jeg tror de ville vært villige til og vesten får se å pelle seg pokker så langt vekk og holde seg unna. Dette ville vært det fornuftige.

Det kommer derimot ikke til å skje, da det er mektige krefter som ønsker å mer eller mindre fjerne Ukrainas befolkning og gjøre om det gamle khazarlandet til et dystopisk mareritt. Noe mer om det har jeg ikke tenkt å si, annet enn at tilfeldigheter i storpolitikken skjer, men det er uhyre sjelden.
Som jeg skrev er det neppe grunnlag for forhandlinger. Hva slags enighet mener du at de skal komme fram til? At Russland får Krim, kommer seg ut av resten av Ukraina og Ukraina forsøker å komme inn i NATO?

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Tråd stengt grunnet ubegrunnede konspirasjonsteorier uten troverdige linker. /MOD

Låst

Gå tilbake til «Konflikten i Ukraina»