NBA Offseason 2023

Svar
LBJ91

Re: NBA Offseason 2023

Legg inn av LBJ91 »

KongOlav2 skrev: ons mai 17, 2023 1:29 pm
LBJ91 skrev: ons mai 17, 2023 12:55 pm For Wembys egen utvikling så var Spurs en rimelig ideel landingsplass
Iallfall bra han ikke endte opp i Charlotte (en av NBAs absolutt kjedeligste franchiser) eller Houston (meget mulig den vestlige verdens kjipeste storby).
Hornets er basketball purgatory og når Harden er ryktet tilbake til Houston så vil jeg si at det ikke er den optimale måten å starte karrieren på..

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

KongOlav2 skrev: ons mai 17, 2023 12:09 pm
1ChiBull1 skrev: ons mai 17, 2023 11:53 am Ser for meg at Scoot dropper 3rd til Blazers og de trader Dame for en full rebuild
At Charlotte muligens ser etter trades for Melo og går for Scoot hadde ikke overrasket meg heller
Satt og kikket litt på dette. Mye handler om hva man kan få tilbake. Det er mange gode og unge PGs i ligaen for tiden. Om Charlotte vil drafte Scoot og trade vekk LaMelo, må det være om de kan få tilbake et top prospect som kan komplettere Scoot. Hvem skulle dette vært? En wingman eller en PF/center som er ung og av høy klasse? Det finnes ikke mange av disse og det kan godt hende de fleste vil sitte på dem de har. Det virker kanskje derfor mer plausibelt at de vil drafte Brandon Miller?

Det er ikke mye enklere for Trailblazers, men det finnes kanskje noen lag som kan ønske seg Lillard for å i større grad kunne være en contender de neste par årene. Satt og googlet litt mulige trades for Lillard. Det første som kom opp var til Nets for bl.a. Simmons. Det virker dog risky. De får jo en yngre spiller som potensielt kunne bidratt på lengre sikt enn Lillard, men samtidig er jo også Simmons muligens den største idioten i hele jævla ligaen, og det ville vært meget mulig at Portland fikk tilbake en feit kontrakt på en spiller som aldri ville prestert deretter.

En annen mulighet var til Heat for bl.a. Tyler Herro. Det virker plutselig langt mer interessant, og kanskje for begge parter. Lillard, Butler og Bam kunne mulig gjort Heat til en enda større contender de neste par årene. Kanskje er det for Heat verdt å ta sjansen på det fremfor å ha bedre muligheter til å bygge på nytt med Bam og Herro om 3+ år fra nå.

Vet ikke om det finnes flere muligheter for Portland. Så bl.a. trades til Celtics og Raptors var nevnt, men usikker på hva de kan sende tilbake som kan dekke opp for den kokkelimonke høye lønnen til Lillard og være akseptabelt for begge parter.
FVV og Anouby for Lilliard kanskje? Blir oppgradering av FVV om Lillard går inn der og er ikke helt begeistra for Anouby

Vet ikke om en sånn deal er akseptabel?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

LBJ91 skrev: ons mai 17, 2023 1:51 pm Hornets er basketball purgatory og når Harden er ryktet tilbake til Houston så vil jeg si at det ikke er den optimale måten å starte karrieren på..
Ja, Hornets, Pelicans og kanskje Thunder er iallfall de lagene jeg har minst tro på kan sørge for at et generasjonstalent fører til et mesterlag. Pelicans har jo til og med fått 2 av de kanskje 5 største talentene i draften de siste 20 årene, men ser ut til å mislykkes for andre gang med Zion.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ja har gjort seg virkelig upopulær i ligaen denne gangen.



Men det er vel akkurat denne typen reaksjoner han trenger, hvis ikke er han nok fort helt på feil vei.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Ryktes at Bulls vil prøve å trade opp til 3rd pick for å drafte Scoot Henderson da Hornets vil drafte Brandon Miller.

Måtte blitt en 3 team trade med Hornets og Portland, vet ikke heeelt hvor realistisk det er.

Men jeg hadde definitivt vært for det, bygg rundt Zach og Scoot.. Zach er enda relativt ung og hvem vil ikke ha denne highlight maskinen på laget sitt



Skremmende lik en annen ung PG vi draftet i 2008

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »


Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: tir mai 23, 2023 5:20 am Da var sesongen over for Lakers og rydde jobben bør starte. Til helvete vekk med DLO. Bør se etter mulige for AD. ( prøve seg på Brown/Williams).
Når Lakers har bestemt seg for å matche andre tilbud på Reaves og Rui, så blir Lakers beste mulighet med DLo paradoksalt å få til noe med å signere han. En sign & trade deal, eller en deal i løpet av sesongen. Dette grunnet CBAen, så lenge de bruker store summer på Reaves og Rui, så blir det uansett ikke slik at de kan droppe DLo, å få signert en annen spiller med lønn i nærheten av DLo sitt nivå. Alternativt mener man at DLo er Westbrook nivå dårlig, og at man egentlig ikke bryr seg om spiller inn, man bil bare ha han vekk.

LeBron passerer 39 neste sesong, og det er ikke fair om Lakers skal basere seg på at han skal spille slik han har gjort. «Problemet» til LeBron er at han har etablert seg med familien i L.A, og kommer ikke til å spille for et annet lag med mindre det betyr en sesong med Bronny. Men LeBron hadde fortjent å være i et lag der han ikke måtte produsere det meste selv. Men den rollen får han ikke hos Lakers.

Var inne på AD hjem til Bulls forrige offseason, men ser ikke helt hva Lakers skal få igjen for det. Vuc, nei takk. DDR, som omtrent i alle sesonger utenom 2021/22, aldri har vært en vinnende spiller, men mer en kul spiller, som detter gjennom når det gjelder. LaVine må jo være den Bulls skal bygge laget med, så det gir jo heller ingen mening. For LeBrons del, så må en AD trade inneholde enten en av de beste i ligaen, eller to meget solide spillere i sjiktet under. Kan ikke helt se hvem det skulle være. Boston tja, men om man mener AD var dårlig i denne serien så tror jeg ikke Celtics-fansen mener at Jaylen har vært så bra. Men ikke vet jeg, det ligger kanskje noe og ulmer i Boston, muligens er garderoben et kaos der, og at det er grunnen.

Så klart vanskelig å se det i et større perspektiv timer etter at sesongen er ferdig, men synes Schroder ofte har en fin totalitet i spillet. Selv i kamper hvor han er middels offensivt, så er han så solid defensivt at totalen ofte blir bra. Om Lakers kommer til å ha MLE tilgjengelig, så ja takk til Schroder fra min side.

Så blir det spennende å se hva Mavs gjør, de har vel ikke annet valg enn å gi maks til Kyrie, men tror vi kommer til å høre mye om Kyrie til Lakers i offseason.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Team Ingebrigtsen skrev: tir mai 23, 2023 6:52 am Så blir det spennende å se hva Mavs gjør, de har vel ikke annet valg enn å gi maks til Kyrie, men tror vi kommer til å høre mye om Kyrie til Lakers i offseason.
Ser at Windhorst har begynt å mase om det, og at Mavs har lite leverage om Kyrie vil til Lakers i sommer. Men realiteten er at Lakers må spille ball med Mavs om det skal skje, Mavs har emm greit med leverage i en slik situasjon.

Hadde vært litt kult, har ikke sett på hvordan rosteren ville blitt om man presser inn KI der, men Lakers kunne fort blitt skikkelige contenders. KI oppfører seg forhåpentligvis med Lebron.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Apropos kryptiske uttalelser på PK. Kan aldri tenke meg at Lebron legger opp med Bronny så nære og kroppen fortsatt fungerer. Kanskje et friår for å pleie kroppen og comeback med Bronny som 40-åring?

Draciger

Legg inn av Draciger »

Lew_Ashby skrev: tir mai 23, 2023 7:27 am Apropos kryptiske uttalelser på PK. Kan aldri tenke meg at Lebron legger opp med Bronny så nære og kroppen fortsatt fungerer. Kanskje et friår for å pleie kroppen og comeback med Bronny som 40-åring?
Mannen trenger bare en lang ferie så er han tilbake.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Lew_Ashby skrev: tir mai 23, 2023 7:27 am Apropos kryptiske uttalelser på PK. Kan aldri tenke meg at Lebron legger opp med Bronny så nære og kroppen fortsatt fungerer. Kanskje et friår for å pleie kroppen og comeback med Bronny som 40-åring?
Kun for å legge press på Lakers imo

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

En spiller jeg har sansen for som er free agent denne sommeren er jo Jeremi Grant, der kan en eller annen klubb muligens gjøre et varp.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

1ChiBull1 skrev: tir mai 23, 2023 12:02 pm Kun for å legge press på Lakers imo
Press for hva da? Fyren tjener nesten $47m neste sesong, så det kan jo ikke være pengene det står på. Er det "se til helvete å få omsatt AD i value om det skal gi mening å prøve på noe"? :)

Lebron

Legg inn av Lebron »

Hei igjen, takk for sist, begynner å bli noen år siden... For de av dere som måtte huske meg fra VGD dagene, så har jeg stiftet familie og alt det der, så basket forsvant fra planeten en stund. Har lurket her inne en gang i kvartalet kanskje, og forsøkt etter middels evne å få med meg siste fra LeBron og playoffs, så når Herr Maestro omtrentlig truer med å legge opp var det vanskelig å, for å være helt ærlig omtrent holde tilbake tårene...

For en mann, for et fysisk unikum, for en historie, for en legende. Jeg både håper og tror ikke at det er slutt nå, men kan ikke minnes han har snakket om det her før, så man får vel nesten ta det litt seriøst. LeBron trenger ikke sammenlignes med andre, men ALDRI om noen har holdt det her nivået over så lang tid, og med så mange minutter i banken.... De siste årene har vært helt spinnvillt utenomjordisk. Når et normal menneske nærmer seg midten av 30 årene så for å sitere et "meme" legges man jo omtrent inn på sykehus for å plukke opp en sjampoflaske i dusjen, sove i feil stilling, snu hodet for fort, eller nyse for hardt...... LeBron går i mellomtiden rundt og leter etter den doktoren som forteller ham at han IKKE må opereres og bare kan spille gjennom skaden.... (For all del har han toppen av medisinsk ekspertise rundt seg men poenget står seg)

Det var noe med hvordan folk ordla seg rundt LeBron før han kom inn i NBA som nærmest røpte at det her var noe mer enn bare hype, både Harold Minor, Jerry Stackhouse og mange mange flere var i tidligere år døpt til uholdbare grandiose kallenavn. Jeg tror om man idag skulle dubbet LeBron om igjen at "Chosen One" omtrent ville vært et understatement.

Personlig klarer jeg ikke bry meg for hardt lenger om hvor mange mesterskap en enkeltspiller vinner. Tror enkelte som Reggie Miller sa det ville holdt LeBron nesten enda mer i akt om han vant bare det ene med Cavs f.eks. Men man undres jo hvor mange han ville vunnet om han ble draftet av en kompetent organisasjon. I Spurs, som jeg i hans æra anser som den mest kompetente tror jeg det ville vært absurd.

Så håper jeg det blir i det minste ett avrundingsår, far og sønn på samme lag slår meg som litt cringe, men åpen for å ta feil der.

Ellers håper jeg det står bra til med alle kjente fjes her inne :)

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Lebron skrev: tir mai 23, 2023 1:29 pm Hei igjen, takk for sist, begynner å bli noen år siden... For de av dere som måtte huske meg fra VGD dagene, så har jeg stiftet familie og alt det der, så basket forsvant fra planeten en stund. Har lurket her inne en gang i kvartalet kanskje, og forsøkt etter middels evne å få med meg siste fra LeBron og playoffs, så når Herr Maestro omtrentlig truer med å legge opp var det vanskelig å, for å være helt ærlig omtrent holde tilbake tårene...

For en mann, for et fysisk unikum, for en historie, for en legende. Jeg både håper og tror ikke at det er slutt nå, men kan ikke minnes han har snakket om det her før, så man får vel nesten ta det litt seriøst. LeBron trenger ikke sammenlignes med andre, men ALDRI om noen har holdt det her nivået over så lang tid, og med så mange minutter i banken.... De siste årene har vært helt spinnvillt utenomjordisk. Når et normal menneske nærmer seg midten av 30 årene så for å sitere et "meme" legges man jo omtrent inn på sykehus for å plukke opp en sjampoflaske i dusjen, sove i feil stilling, snu hodet for fort, eller nyse for hardt...... LeBron går i mellomtiden rundt og leter etter den doktoren som forteller ham at han IKKE må opereres og bare kan spille gjennom skaden.... (For all del har han toppen av medisinsk ekspertise rundt seg men poenget står seg)

Det var noe med hvordan folk ordla seg rundt LeBron før han kom inn i NBA som nærmest røpte at det her var noe mer enn bare hype, både Harold Minor, Jerry Stackhouse og mange mange flere var i tidligere år døpt til uholdbare grandiose kallenavn. Jeg tror om man idag skulle dubbet LeBron om igjen at "Chosen One" omtrent ville vært et understatement.

Personlig klarer jeg ikke bry meg for hardt lenger om hvor mange mesterskap en enkeltspiller vinner. Tror enkelte som Reggie Miller sa det ville holdt LeBron nesten enda mer i akt om han vant bare det ene med Cavs f.eks. Men man undres jo hvor mange han ville vunnet om han ble draftet av en kompetent organisasjon. I Spurs, som jeg i hans æra anser som den mest kompetente tror jeg det ville vært absurd.

Så håper jeg det blir i det minste ett avrundingsår, far og sønn på samme lag slår meg som litt cringe, men åpen for å ta feil der.

Ellers håper jeg det står bra til med alle kjente fjes her inne :)
Long time no see, Mister!

Som du sier så er dette første gangen jeg kan huske LeBron engang hinte om å avslutte karrieren så vi nærmer nok oss slutten med stormskritt.
Han har tidligere sagt at visst han ikke er en bra spiller lengre så kommer han ikke til å fortsette å spille, men vi er ikke akkurat der enda selv om jeg tror årets playoffs til tider har gitt han en følelse av dødelighet som han ikke har kjent på før.
100% fit så er han fortsatt, udiskutabelt, en av verdens 10-15 beste spillere og det tror jeg til syvende og sist gjør at han ikke kommer til å legge opp allerede nå.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

TrueTopRed skrev: tir mai 23, 2023 12:42 pm
1ChiBull1 skrev: tir mai 23, 2023 12:02 pm Kun for å legge press på Lakers imo
Press for hva da? Fyren tjener nesten $47m neste sesong, så det kan jo ikke være pengene det står på. Er det "se til helvete å få omsatt AD i value om det skal gi mening å prøve på noe"? :)
Å bygge et lag han er fornøyd med

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

1ChiBull1 skrev: tir mai 23, 2023 1:50 pm Å bygge et lag han er fornøyd med
Mulig, samtidig spørs det hva det er for noe. RW kom ikke uten Lebrons godkjennelse, tvert imot. Det var andre pakker tilgjenglig på den tiden. Den dealen kastet bort 1.5 år for han. I min måte å se det på, så kan ikke Lakers gå for den 3 stars løsningen igjen. Da blir det rett og slett plass til for svake spillere rundt de igjen.

Så da blir det enten å kjøre med AD og Lebron, signe opp Reaves Rui osv, også finne billigere løsninger som passer bedre enn f.eks DLO, Beesley, Lonnie Walker osv. Alternativt å trade AD for noe, ....og det er den løsningen jeg føler blir mest riktig hvis man får noe vettugt igjen for det.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

LBJ91 skrev: tir mai 23, 2023 1:43 pm Som du sier så er dette første gangen jeg kan huske LeBron engang hinte om å avslutte karrieren så vi nærmer nok oss slutten med stormskritt.
Han har tidligere sagt at visst han ikke er en bra spiller lengre så kommer han ikke til å fortsette å spille, men vi er ikke akkurat der enda selv om jeg tror årets playoffs til tider har gitt han en følelse av dødelighet som han ikke har kjent på før.
100% fit så er han fortsatt, udiskutabelt, en av verdens 10-15 beste spillere og det tror jeg til syvende og sist gjør at han ikke kommer til å legge opp allerede nå.
Jeg upper det, og sier at LeBron var på vei til all NBA 2nd team før skaden. Det er vel akkurat det som gjør at mulig karriereslutt akkurat nå vil kjennes merkelig ut. Hvis man i tillegg tar med det om å spille med Bronny, og at Lakers tross alt er i brukbar situasjon etter sist trade deadline. Da er timingen ganske merkelig

Det sagt, skadene etter at han kom til Lakers er nok ganske sikkert relatert til alder og hvor mye juling kroppen har fått over år. I den sammenheng var det noen medisinske eksperter på diverse Lakers-siter som mener at han ikke kommer til å bli 100% bra i den foten uansett. Sett i fra det perspektivet så er det forståelig om han ikke gidder mer om han ikke kommer til å bli helt skadefri. Jeg vil også si at business og økonomi kan være en mulig årsak. Uansett lønn og reklamepenger de neste to årene, LeBron har vel en klar målsetning om å bruke mer tid på investeringer og business.

Ellers herlig mye rykter på denne tiden av året:
-Kyrie stemmer jo, LeBron har gått langt i å bekrefte det.
-Trae Young, å trade alt av rollespillere for han, det er i nærheten av RW/DLo for min del. Nei nei og atter nei.
-Houston vil gå etter AR

Det beste ryktet så langt er nok Harden til Houston igjen, ganske mye som peker i den retningen.
Motsatt, Embiid til Knicks, hvorfor skulle Sixers ville det, gir ingen mening.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »


KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lebron til Warriors, det hadde vært sykt

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

KTBFFH skrev: tor mai 25, 2023 11:55 pm Lebron til Warriors, det hadde vært sykt
Ja hvorfor ikke?! Men hvordan skulle Warriors få til det og sendt i retur? Jordan Poole? ;)

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

TrueTopRed skrev: fre mai 26, 2023 10:00 am
KTBFFH skrev: tor mai 25, 2023 11:55 pm Lebron til Warriors, det hadde vært sykt
Ja hvorfor ikke?! Men hvordan skulle Warriors få til det og sendt i retur? Jordan Poole? ;)
Wiggins/Poole. Ser mange nevner Lakers hadde krevd Kuminga og. Tror ikke det, måten Lakers har behandlet stjerner de siste årene så tror jeg en sånn trade "kun" hadde koster GS matchende kontrakter

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

KTBFFH skrev: fre mai 26, 2023 2:21 pm Wiggins/Poole. Ser mange nevner Lakers hadde krevd Kuminga og. Tror ikke det, måten Lakers har behandlet stjerner de siste årene så tror jeg en sånn trade "kun" hadde koster GS matchende kontrakter
Det ville blitt som julaften for Warriors. Her har man rotet seg bort i en slik monsterkontrakt til Poole, også skal de bare få byttet det ut mot en 1 års Lebron. Så ikke bare er man sollid oppgradert til neste sesong, men man er fri fra alt etter 23/24 sesongen :)

Håper Lakers og Pelinka evner å tenke litt lurt her. Klarer man å innvolvere et 3e lag, sånn at Lakers får noe igjen for det, så kan det muligens la seg gjøre.

Greit å behandle stjerner litt bedre, men de kan ikke få alt de peker på uten noe ansvar for kontrakten man har skrevet på.

Hadde nesten gledet meg til 24/25 sesongen med en roster med masse smarte tanker bak. Poole og Wiggins hadde knust de drømmene ;)

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

KTBFFH skrev: tor mai 25, 2023 11:55 pm Lebron til Warriors, det hadde vært sykt
Sykt weak

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

1ChiBull1 skrev: fre mai 26, 2023 3:26 pm
KTBFFH skrev: tor mai 25, 2023 11:55 pm Lebron til Warriors, det hadde vært sykt
Sykt weak
Kan diskuteres. 39år gammel til et lag han faktisk slo ut. Et lag som er milevis unna peaken og en start XI med snittalder på 33+

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

TrueTopRed skrev: fre mai 26, 2023 3:09 pm
KTBFFH skrev: fre mai 26, 2023 2:21 pm Wiggins/Poole. Ser mange nevner Lakers hadde krevd Kuminga og. Tror ikke det, måten Lakers har behandlet stjerner de siste årene så tror jeg en sånn trade "kun" hadde koster GS matchende kontrakter
Det ville blitt som julaften for Warriors. Her har man rotet seg bort i en slik monsterkontrakt til Poole, også skal de bare få byttet det ut mot en 1 års Lebron. Så ikke bare er man sollid oppgradert til neste sesong, men man er fri fra alt etter 23/24 sesongen :)

Håper Lakers og Pelinka evner å tenke litt lurt her. Klarer man å innvolvere et 3e lag, sånn at Lakers får noe igjen for det, så kan det muligens la seg gjøre.

Greit å behandle stjerner litt bedre, men de kan ikke få alt de peker på uten noe ansvar for kontrakten man har skrevet på.

Hadde nesten gledet meg til 24/25 sesongen med en roster med masse smarte tanker bak. Poole og Wiggins hadde knust de drømmene ;)
Det skjer nok ikke LBJ spiller nok i Lakers. Det kommer dog til å komme bøttevis av rykter om spillere til Lakers og om LBJ på vei ut.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

1ChiBull1 skrev: fre mai 26, 2023 3:26 pm
KTBFFH skrev: tor mai 25, 2023 11:55 pm Lebron til Warriors, det hadde vært sykt
Sykt weak
Enig, totalt dustete...

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Om Lebron har lyst å spille med sønnen (fra sesong 24/25?!), hva tror folk at det får for konsekvenser for det laget som tar denne "pakken"?

Blir det en kjempesuksess eller blir det opprør fra andre spillere som føler seg tilsidesatt og at deres fremfart/utvikling som i at man ønsker å være mest mulig seriøs stopper opp pga disse prioritering/valg som blir tatt? Er det beste for sønnen? Hva tror folket? Noen som har tenkt litt på hvordan dette kan komme til å se ut?

Har kun sett noen klipp av spilleren, så vet i stort sett null om kvalitetene han besitter. Men vet hvordan dynamikken i en gruppe kan bli om ting ikke går "rett" til. Greit at det er kult å spille med Lebron (litt avhengig av hvordan fokuset er), men øvrige spillere vil nok utvikles de også for fremtidige kontrakter.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

TrueTopRed skrev: lør mai 27, 2023 11:36 pm Om Lebron har lyst å spille med sønnen (fra sesong 24/25?!), hva tror folk at det får for konsekvenser for det laget som tar denne "pakken"?

Blir det en kjempesuksess eller blir det opprør fra andre spillere som føler seg tilsidesatt og at deres fremfart/utvikling som i at man ønsker å være mest mulig seriøs stopper opp pga disse prioritering/valg som blir tatt? Er det beste for sønnen? Hva tror folket? Noen som har tenkt litt på hvordan dette kan komme til å se ut?

Har kun sett noen klipp av spilleren, så vet i stort sett null om kvalitetene han besitter. Men vet hvordan dynamikken i en gruppe kan bli om ting ikke går "rett" til. Greit at det er kult å spille med Lebron (litt avhengig av hvordan fokuset er), men øvrige spillere vil nok utvikles de også for fremtidige kontrakter.
Realistisk sett så blir det en farewell tour lik Kobe bare med det spesielle faktum at han spiller sitt siste år med Bronny ofc.. Vanskelig å predicte om det er bra eller ikke for Bronny men han virker mentalt sterk så tror nok ikke det blir et stort hinder ellerno

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

1ChiBull1 skrev: man mai 29, 2023 1:12 pm Realistisk sett så blir det en farewell tour lik Kobe bare med det spesielle faktum at han spiller sitt siste år med Bronny ofc.. Vanskelig å predicte om det er bra eller ikke for Bronny men han virker mentalt sterk så tror nok ikke det blir et stort hinder ellerno
Ja mulig. Jeg antar at hvis han først skal spille med sønnen, at de for det meste skal spille samtidig. Får jo håpe at Lebron er like flink til å spille ballen til de andre som han er til sønnen. Det et lett å anta at han alltid går for den beste løsningen, men det er ikke så ofte vi se far og sønn sammen, så det er jo usikkerhet der. Og skulle det inntreffe, blir det fort ubalanse i laget. Mange egos som skal pleies osv ;)

Personlig forstår jeg ikke at Lebron ønsker å blande seg bort i den greia når sønnen skal prøve å skape seg et navn/karriere for seg selv. Tror selv at han ville hatt større sjanse uten å ha faren rundt seg og alt som det innebærer. Satser på det beste.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»