Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Nevi

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Nevi »

Føler dette blir en vanskelig runde. Men har ett lag med mange likheter som flere lag

DDG

Shaw - Trent - Trippier - Estupinan

Rash - Salah - Mitoma - McAllister - Grealish

Haaland -


Raya - Isak - Alvarez - Botman

1 mill igjen.

Første tanke er Eze inn for Mitoma. Eller blir McAllister benket nok en gang? Så er det i tillegg litt usikkert omkring Grealish.

Starter Haaland? Viss ikke kunne Kane vært en bra mann.
Tenk om jeg hadde brukt fire poeng for å få inn Wilson for ett par runder i stedenfor Isak. Da ville jeg vel hatt ca 30 poeng mer siden jeg hadde cappet han.
Wilson fremfor Isak vil vel være bedre i morgen og.

Ellers noen ideer hva jeg burde gjøre? Shaw er usikker. Men tror jeg bare lar det stå til med han.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Noen som gidder å gi meg den linken der folk setter opp det de tror er lagoppstllingene denne runden?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør mai 27, 2023 9:56 pm Føler dette blir en vanskelig runde. Men har ett lag med mange likheter som flere lag

DDG

Shaw - Trent - Trippier - Estupinan

Rash - Salah - Mitoma - McAllister - Grealish

Haaland -


Raya - Isak - Alvarez - Botman

1 mill igjen.

Første tanke er Eze inn for Mitoma. Eller blir McAllister benket nok en gang? Så er det i tillegg litt usikkert omkring Grealish.

Starter Haaland? Viss ikke kunne Kane vært en bra mann.
Tenk om jeg hadde brukt fire poeng for å få inn Wilson for ett par runder i stedenfor Isak. Da ville jeg vel hatt ca 30 poeng mer siden jeg hadde cappet han.
Wilson fremfor Isak vil vel være bedre i morgen og.

Ellers noen ideer hva jeg burde gjøre? Shaw er usikker. Men tror jeg bare lar det stå til med han.
Vurderer selv sterkt Mitoma / Mac Allister - Eze! Synes det er fint bytte :)
Men tenker du det byttet + Haaland - Kane for -4? eller blir det bare ett av byttene uansett om det kommer leaks om benking?

mashadar

Legg inn av mashadar »

Hvilke Luton-assets bør vi blinke oss ut til neste FPL-sesong? :)

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 10:11 pm
Nevi skrev: lør mai 27, 2023 9:56 pm Føler dette blir en vanskelig runde. Men har ett lag med mange likheter som flere lag

DDG

Shaw - Trent - Trippier - Estupinan

Rash - Salah - Mitoma - McAllister - Grealish

Haaland -


Raya - Isak - Alvarez - Botman

1 mill igjen.

Første tanke er Eze inn for Mitoma. Eller blir McAllister benket nok en gang? Så er det i tillegg litt usikkert omkring Grealish.

Starter Haaland? Viss ikke kunne Kane vært en bra mann.
Tenk om jeg hadde brukt fire poeng for å få inn Wilson for ett par runder i stedenfor Isak. Da ville jeg vel hatt ca 30 poeng mer siden jeg hadde cappet han.
Wilson fremfor Isak vil vel være bedre i morgen og.

Ellers noen ideer hva jeg burde gjøre? Shaw er usikker. Men tror jeg bare lar det stå til med han.
Vurderer selv sterkt Mitoma / Mac Allister - Eze! Synes det er fint bytte :)
Men tenker du det byttet + Haaland - Kane for -4? eller blir det bare ett av byttene uansett om det kommer leaks om benking?
Må si jeg er ganske blank her. Håper ikke det kommer noen rykter om at Haaland ikke starter, slik at jeg slipper å ta stilling til det.

Er og i tvil hvem jeg plasserer fremst av Isak og Alvarez.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: lør mai 27, 2023 10:17 pm Hvilke Luton-assets bør vi blinke oss ut til neste FPL-sesong? :)
Clark :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør mai 27, 2023 10:19 pm
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 10:11 pm
Nevi skrev: lør mai 27, 2023 9:56 pm Føler dette blir en vanskelig runde. Men har ett lag med mange likheter som flere lag

DDG

Shaw - Trent - Trippier - Estupinan

Rash - Salah - Mitoma - McAllister - Grealish

Haaland -


Raya - Isak - Alvarez - Botman

1 mill igjen.

Første tanke er Eze inn for Mitoma. Eller blir McAllister benket nok en gang? Så er det i tillegg litt usikkert omkring Grealish.

Starter Haaland? Viss ikke kunne Kane vært en bra mann.
Tenk om jeg hadde brukt fire poeng for å få inn Wilson for ett par runder i stedenfor Isak. Da ville jeg vel hatt ca 30 poeng mer siden jeg hadde cappet han.
Wilson fremfor Isak vil vel være bedre i morgen og.

Ellers noen ideer hva jeg burde gjøre? Shaw er usikker. Men tror jeg bare lar det stå til med han.
Vurderer selv sterkt Mitoma / Mac Allister - Eze! Synes det er fint bytte :)
Men tenker du det byttet + Haaland - Kane for -4? eller blir det bare ett av byttene uansett om det kommer leaks om benking?
Må si jeg er ganske blank her. Håper ikke det kommer noen rykter om at Haaland ikke starter, slik at jeg slipper å ta stilling til det.

Er og i tvil hvem jeg plasserer fremst av Isak og Alvarez.
Håper Haaland starter jeg også!
La oss si at jeg gjør Mitoma / Mac Allister - Eze. hvordan ville du satt opp laget da?
Raya Areola
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma / Mac Allister Saka Bruno Salah Eze
Haaland Alvarez Solanke

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 10:20 pm
Nevi skrev: lør mai 27, 2023 10:19 pm
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 10:11 pm

Vurderer selv sterkt Mitoma / Mac Allister - Eze! Synes det er fint bytte :)
Men tenker du det byttet + Haaland - Kane for -4? eller blir det bare ett av byttene uansett om det kommer leaks om benking?
Må si jeg er ganske blank her. Håper ikke det kommer noen rykter om at Haaland ikke starter, slik at jeg slipper å ta stilling til det.

Er og i tvil hvem jeg plasserer fremst av Isak og Alvarez.
Håper Haaland starter jeg også!
La oss si at jeg gjør Mitoma / Mac Allister - Eze. hvordan ville du satt opp laget da?
Raya Areola
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma / Mac Allister Saka Bruno Salah Eze
Haaland Alvarez Solanke
Trippier - Shaw - Varane. Usikker hvem jeg ville hatt først på benken av Estupinan og Guehi. Kanskje en knapp på sistnevnte.

Hele midtbanen ville jeg hatt inne.

Med Haaland og Alvarez på topp.
Tror jeg ville hatt Solanke sist på benk mot ett hardtkjempene Everton-lag på Goodison.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør mai 27, 2023 10:35 pm
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 10:20 pm
Nevi skrev: lør mai 27, 2023 10:19 pm
Må si jeg er ganske blank her. Håper ikke det kommer noen rykter om at Haaland ikke starter, slik at jeg slipper å ta stilling til det.

Er og i tvil hvem jeg plasserer fremst av Isak og Alvarez.
Håper Haaland starter jeg også!
La oss si at jeg gjør Mitoma / Mac Allister - Eze. hvordan ville du satt opp laget da?
Raya Areola
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma / Mac Allister Saka Bruno Salah Eze
Haaland Alvarez Solanke
Trippier - Shaw - Varane. Usikker hvem jeg ville hatt først på benken av Estupinan og Guehi. Kanskje en knapp på sistnevnte.

Hele midtbanen ville jeg hatt inne.

Med Haaland og Alvarez på topp.
Tror jeg ville hatt Solanke sist på benk mot ett hardtkjempene Everton-lag på Goodison.
Takk for tips!😊😊

startelver

Legg inn av startelver »

K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 7:35 pm
silkyglenjohnson skrev: lør mai 27, 2023 7:32 pm City og United kommer til å stille sterkt, kampstyrke er viktig og man sparer seg ikke til en kamp om seks dager. Så må man ta forbehold om at det er to skalla jævler det er snakk om her, men tipper de mest relevante fpl-spillerne starter (Shaw noe usikker).

Sykt usikker på hva jeg gjør denne runden, men fristet med et Firmino-punt om han starter denne.
Enig! Tror ikke jeg bytter ut Haaland med Kane som jeg ser mange vurderer sterkt!

Jeg har begge

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: lør mai 27, 2023 11:12 pm
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 7:35 pm
silkyglenjohnson skrev: lør mai 27, 2023 7:32 pm City og United kommer til å stille sterkt, kampstyrke er viktig og man sparer seg ikke til en kamp om seks dager. Så må man ta forbehold om at det er to skalla jævler det er snakk om her, men tipper de mest relevante fpl-spillerne starter (Shaw noe usikker).

Sykt usikker på hva jeg gjør denne runden, men fristet med et Firmino-punt om han starter denne.
Enig! Tror ikke jeg bytter ut Haaland med Kane som jeg ser mange vurderer sterkt!

Jeg har begge
Hvordan stiller du denne runden? :)

startelver

Legg inn av startelver »

K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 11:43 pm
startelver skrev: lør mai 27, 2023 11:12 pm
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 7:35 pm

Enig! Tror ikke jeg bytter ut Haaland med Kane som jeg ser mange vurderer sterkt!

Jeg har begge
Hvordan stiller du denne runden? :)
Raya, Trippier, White, TAA, Estupinan, Mitoma, MacAllister, Gakpo ,Wilson, Haaland, Kane

Men har ikke gjort siste byttet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: søn mai 28, 2023 12:18 am
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 11:43 pm
startelver skrev: lør mai 27, 2023 11:12 pm


Jeg har begge
Hvordan stiller du denne runden? :)
Raya, Trippier, White, TAA, Estupinan, Mitoma, MacAllister, Gakpo ,Wilson, Haaland, Kane

Men har ikke gjort siste byttet.
Hvilke bytte er planen? Brighton-midtbane eller Gakpo ut? Darwin er tilbake og Firmino får fort spille i sin siste kamp..

startelver

Legg inn av startelver »

Ja Gakpo skal nok ut, har en skadet benk så trenger et godt alternativ. Må tenke litt på det.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Vanskelig å benke en offensivt:

Rashford (Fulham)
Mitoma (Aston Villa)
Grealish (Brentford)
Eze (Nottingham Forest)
Ødegaard (Wolves)

Kane (Leeds)
Haaland (Brentford)
Isak (Chelsea)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: søn mai 28, 2023 12:35 am Ja Gakpo skal nok ut, har en skadet benk så trenger et godt alternativ. Må tenke litt på det.
:)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mitoma eller Mac Aallister ut for Eze?

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg har jo Eze på benken, han går selvsagt inn på bekostning av en forsvarer. Kan fort løsne for han.

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: søn mai 28, 2023 11:25 am Mitoma eller Mac Aallister ut for Eze?
Er i samme båten. Om det ikke kommer noen lekasjer tenker jeg Mitoma ut.

Eller er det bedre for min del å droppe dette bytte og heller ta inn Wilson for Isak?

guru

Legg inn av guru »

Grealish, Dias, KdB, Akanji visstnok ikke i City-troppen.


Nevi

Legg inn av Nevi »

guru skrev: søn mai 28, 2023 12:24 pm Grealish, Dias, KdB, Akanji visstnok ikke i City-troppen.

Er dette helt troverdig? Da er det plutselig Grealish som må ut. Kan øke mulighetene for at både Haaland og Alvarez er inne i startelleveren.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Nevi skrev: søn mai 28, 2023 12:36 pm
guru skrev: søn mai 28, 2023 12:24 pm Grealish, Dias, KdB, Akanji visstnok ikke i City-troppen.

Er dette helt troverdig? Da er det plutselig Grealish som må ut. Kan øke mulighetene for at både Haaland og Alvarez er inne i startelleveren.
Samme kilde har i hvert fall truffet to ganger på rad nå. Ville gått ut fra at det stemmer og lagt planer etter det, men så er jeg en jævla fet fyr som er sykt god i FPL da.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 7:02 pm Hva bør jeg gjøre? 0,6 i bank og 1FT:

Raya Areola
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma Mac Allister Saka Bruno Salah
Haaland Alvarez Solanke
Må nok bare vente og se hvem som ikke starter av Mitoma, Saka, MacAllister og Alvarez.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Alisson på benk om man skal tro sam, som har vist seg troverdig tidligere. Blir kaos dette.


Nevi

Legg inn av Nevi »

Firminoooo skrev: søn mai 28, 2023 12:41 pm
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 7:02 pm Hva bør jeg gjøre? 0,6 i bank og 1FT:

Raya Areola
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma Mac Allister Saka Bruno Salah
Haaland Alvarez Solanke
Må nok bare vente og se hvem som ikke starter av Mitoma, Saka, MacAllister og Alvarez.
Så er spørsmålet når vi får vite noe konkret. Om serveren holder.
Skulle vært deadline kl 17 😀

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Kane/McNeil inn for Salah/Greenwood? -4

Nevi

Legg inn av Nevi »

Hva med kaptein? Håpløst å vite hvor roteringene kommer. Står nå med Salah som kaptein.

startelver

Legg inn av startelver »

Er ganske sikker på at Alvarez starter, så er et greit alternativ.

Scoobs

Legg inn av Scoobs »

Nevi skrev: lør mai 27, 2023 7:05 pm
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 7:02 pm Hva bør jeg gjøre? 0,6 i bank og 1FT:

Raya Areola
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma Mac Allister Saka Bruno Salah
Haaland Alvarez Solanke
Eze inn for Mitoma kanskje?
Eller Wilson inn for Alvarez om det kommer sterke signaler at Haaland starter med Alvarez på benk?

Men så har du Saka ja. Virker vel som han er ett av fire - fem som er ute for Arsenal?
Hvorfor Mitoma og ikke Macallister?

guru

Legg inn av guru »

Blir overrasket om ikke Firmino starter sin siste kamp for Liverpool. Frister litt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»