Cristiano Ronaldo kobles til Saudi-Arabiske Al Nassr (mulig megakontrakt i emning)

Svar
Ostemanden

Re: Cristiano Ronaldo kobles til Saudi-Arabiske Al Nassr (mulig megakontrakt i emning)

Legg inn av Ostemanden »

thomassim skrev: ↑tir jan 03, 2023 6:27 pm
Ostemanden skrev: ↑tir jan 03, 2023 6:21 pm Pinlig måte og avslutte karrieren på

Bekrefter jo bare enda en gang at Ronaldo er en selvsentrert prick
Fotballspillere er jo bare en gjeng med utro, skattesnyltende og griske egoister.

Messi, Ronaldo osv skiller seg jo ikke ut der.
Desverre så har fotball blitt merkevare

MadBum

Legg inn av MadBum »

Han klarte å si Sør-Afrika i stedet for Saudi Arabia også.

Its gold Jerry. GOLD!

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

MadBum skrev: ↑tir jan 03, 2023 6:31 pm Han klarte å si Sør-Afrika i stedet for Saudi Arabia også.

Its gold Jerry. GOLD!
:lol:

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

MadBum skrev: ↑tir jan 03, 2023 6:17 pm – Jeg er en unik spiller, så det er bra å være her. Jeg har slått alle rekorder der (i Europa), så nå ønsker jeg å ta noen rekorder her. Kontrakten min er unik fordi jeg er en unik spiller. For meg er det normalt, sier Ronaldo med et bredt, hvitt glis fra podiet.

Ydmykt.
Er det der et faktisk sitat eller mer "caption this!"?

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

– Mange klubber i Europa, Brasil, Australia, USA og Portugal forsøkte å signere meg, fortalte portugiseren på pressekonferansen.
Likevel valgte han Al-Nassr som spiller i den saudiarabiske toppligaen.
– For meg er dette en god mulighet til å hjelpe til med min kunnskap og erfaring. Jeg vil også hjelpe kvinnefotballen og vil gi et annet bilde av landet og fotballen, sa spissen.


Klasse av Ronaldo. Kunne blitt i en Europeisk klubb og pyntet på CL-statistikken, men ofrer resten av karrieren for å løfte kvinnene frem i et land som virkelig trenger nettopp det.

SÃ¥ handlet det ikke om $$$ likevel.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Hedersmann. Jeg har alltid visst det.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Haha. Men noen tror sikkert på selvdiggeren.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

For et fall på et halvt år..

Ingen CL-klubb i Europa ville ta i han med en ildtang engang.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Veldig stor feil av Ronaldo å ikke dra til USA. Han kunne bygget et stort navn der (selv om han er stor allerede).

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Hetfield skrev: ↑tir jan 03, 2023 11:20 pm For et fall på et halvt år..

Ingen CL-klubb i Europa ville ta i han med en ildtang engang.
Han ler herfra til banken, hvilket fall? I den alderen er det en vanvittig økonomisk sikring for resten av livet han har fått til, og han hadde ikke lite fra før.
Han kan jo ikke stå å si at jan ikke er den samme spilleren lenger, at han er preget av alderen som fotballspiller, han må jo selge seg inn til den nye fansen.
Kan kun gratulere han med å klemme absolutt alt ut av sitronen, det å evne å bli kastet ut av MU når han ikke lenger holder nivået, for så å få denne gigapakken, synes alt er velressigesrt til tusen.

Amitamin

Legg inn av Amitamin »

MadBum skrev: ↑tir jan 03, 2023 6:17 pm – Jeg er en unik spiller, så det er bra å være her. Jeg har slått alle rekorder der (i Europa), så nå ønsker jeg å ta noen rekorder her. Kontrakten min er unik fordi jeg er en unik spiller. For meg er det normalt, sier Ronaldo med et bredt, hvitt glis fra podiet.

Ydmykt.
Vi får nok også etter hvert narrativet om brobygging mellom Europa (vesten) og Midtøsten. (som jo mer jeg tenker over det, kanskje kan være noe i, det er jo lov å håpe) Jeg fikk for øvrig helt Old_School "har ligget i toppen"....-assosiasjoner av sitatet.

guru

Legg inn av guru »

Albania skrev: ↑ons jan 04, 2023 8:17 am Veldig stor feil av Ronaldo å ikke dra til USA. Han kunne bygget et stort navn der (selv om han er stor allerede).
Hadde nok dratt dit om han ikke hadde risikert å bli pågrepet i det øyeblikket han satte sine bein på amerikansk jord....

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

guru skrev: ↑fre jan 06, 2023 12:17 pm
Albania skrev: ↑ons jan 04, 2023 8:17 am Veldig stor feil av Ronaldo å ikke dra til USA. Han kunne bygget et stort navn der (selv om han er stor allerede).
Hadde nok dratt dit om han ikke hadde risikert å bli pågrepet i det øyeblikket han satte sine bein på amerikansk jord....
Tja, den tiltalen er vel trukket tilbake nå? Kjerringa som prøvde å dra noen $ kom ikke særlig langt med det.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Albania skrev: ↑lør jan 07, 2023 9:01 pm
guru skrev: ↑fre jan 06, 2023 12:17 pm
Albania skrev: ↑ons jan 04, 2023 8:17 am Veldig stor feil av Ronaldo å ikke dra til USA. Han kunne bygget et stort navn der (selv om han er stor allerede).
Hadde nok dratt dit om han ikke hadde risikert å bli pågrepet i det øyeblikket han satte sine bein på amerikansk jord....
Tja, den tiltalen er vel trukket tilbake nå? Kjerringa som prøvde å dra noen $ kom ikke særlig langt med det.
Det er vel ikke akkurat riktig tolkning av det som skjedde.
Tiltalen ble ikke trukket, men dommeren avviste saken på grunn av at de avgjørende bevisene om Ronaldos statements til egne advokater kom via lekkasjer. Ingenting om kvinnens troverdighet, at det ble sådd tvil om hennes historie eller at bevisene er fake, men saken ble stoppet fordi dommeren mente at damens advokat hadde skaffet seg bevisene på feil måte.

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-61772581.amp

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Vet ikke om dette er komiske, trist eller bare tragikomisk.


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Det er trist. Føles som om det er oppvisningskamp hvor alle har fått streng beskjed om å ikke takle/skade gullegget.

Og uten utfordringer så forsvinner også magien som kan skje. Kun få år siden han knuste hele Atlético-forsvaret med et velfortjent hat-trick på Juventus Stadium etter det som så ut som et håpløst utgangspunkt.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Chromeback skrev: ↑tir jan 17, 2023 11:32 pm Vet ikke om dette er komiske, trist eller bare tragikomisk.
Hahaha..for et opplegg. Bør snitte på 70 mål per sesong med så enkel vei til mål.

Jack

Legg inn av Jack »

Var det der en showkamp eller var det det et tellende oppgjør? Please si at det var noe ala Soccer Aid.

Edit: Observante seere påpeker at psykopaten er iført Juventus-drakt i den videoen.
Sist redigert av Jack den ons jan 18, 2023 8:39 am, redigert 2 ganger totalt.

Moist

Legg inn av Moist »

Chromeback skrev: ↑tir jan 17, 2023 11:32 pm Vet ikke om dette er komiske, trist eller bare tragikomisk.

Dette er jo forsåvidt i Juventus

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Chromeback skrev: ↑tir jan 17, 2023 11:32 pm Vet ikke om dette er komiske, trist eller bare tragikomisk.
Jeg håper for alles skyld at dette bare er en oppvisningskamp, det er direkte pinlig hvis ikke. Kan ikke skjønne noe annet enn at Ronaldo også synes det.

MadBum

Legg inn av MadBum »

[/quote]

Dette er jo forsåvidt i Juventus
[/quote]

Korrekt. Det tenkte jeg ikke på. Trodde det var et faktisk klipp fra Saudi Arabia.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Saudi Arabia all stars mot PSG nå. 2-2 til pause. Ronaldo begge for Saudi

Belzone

Legg inn av Belzone »

Dette er ren oppvisningskamp, der ordren er gitt før kamp av arbeidsgiver.
Hvordan kan CR7, tjene 2milliarder i året, fifa fair play ikke tilstede?

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Da ble det IKKE ligagull i Saudi-ligaen for Ronaldo, gitt.

Hodor

Legg inn av Hodor »

🥳

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»