Haaland tippetråd

Svar
Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Re: Haaland tippetråd

Legg inn av Soccermannen »

Soccermannen skrev: lør sep 03, 2022 10:11 am Jeg tipper like mange mål som kamper. Så kommer det litt an på hvor mange kamper han spiller, men sier 32.
Hvis han spiller siste og ikke scorer så treffer jeg i hvert fall på det første tipset mitt.

Han har nå 35 kamper og 36 mål.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Champis skrev: tor mai 25, 2023 9:10 am
netrebske skrev: ons mai 24, 2023 11:58 pm
Everenga skrev: ons mai 24, 2023 11:09 pm Var ganske mange som traff bra her, undertegnede ikke inkludert.

Med forbehold om at han ikke slenger inn tosifret til helgen.
Ja faktisk, men tipsene kom jo etter 5-6 runder, tror ikke så mange hadde så høyt tall før seriestart.

Jepp, helt klart lettere å tippe etter at man har sett hvordan han tok nivået i ligaen. Snittet på tipsene var nok langt lavere før seriestart.
Det er helt klart en vesentlig faktor. I etterpåklokskapens navn hadde det vært moro med en tippetråd for Ødegård, der tror jeg ikke mange hadde vært nær.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

JODDEMM skrev: tor mai 25, 2023 10:18 am Så foran siste runde er stillingen som følger:

36: Zanick, LeSorcier
37: JODDEMM
38: Ale
39: Haugzu
41: GunnarBull
42: JonSnow

Ta gjerne å score ett mål- men da holder det! 😊
Alle vet jo at @JODDEMM kommer til å vinne denne. Du vinner alle slike tippekonkurranser og det skjer alltid i siste runde.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Da ble det ganske så uforandret! Gratulerer til Zanick og LeSorcier👍🏼

35: heborres, aderyn
36: Zanick, LeSorcier
37: JODDEMM

En slags "delt bronse" til de 2 med 35 mål siden Haaland tross alt også scoret 35 mål på sin vei mot fasitsvaret 36, vs. at han aldri oppnådde 37 mål 🥴

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

@Zanick Det lønner seg å stole på deg. 😉

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Regnet raskt på det nå. Hadde fått 44 mål om han hadde spilt 90 min i samtlige kamper. Forutsatt samme scoringstempo..

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

LeSorcier skrev: søn mai 28, 2023 9:08 pm @Zanick Det lønner seg å stole på deg. 😉
<3

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»