Håndballgutta

Svar
TheBaseline

Re: Håndballgutta

Legg inn av TheBaseline »

kibby skrev: man apr 25, 2022 12:38 am Ikke en av håndballgutta, men altså... Ola Hoftun Lillelien ❤️🌈

Hva skal man si? Håper han blir et forbilde for mange!
Skulle til å kommentere dette jeg også. Han burde egentlig hatt en egen tråd, han fortjener det.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Ny håndballspiller står fram som homofil. Denne gangen er det en danske:

kibby

Legg inn av kibby »

13 (!) mål på 13 skudd, og kun 4 av dem på 7m av Tobias Grøndahl i dag ❤️

Håper virkelig han får sjansen på landslaget nå i oktober.

kibby

Legg inn av kibby »

Willes første tropp.

https://www.handball.no/nyheter/2022/09 ... ste-tropp/

Hele 22 spillere, men feigt å kun ta med én ny spiller og å ikke vrake Bjørnsen.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

kibby skrev: søn sep 04, 2022 12:57 am 13 (!) mål på 13 skudd, og kun 4 av dem på 7m av Tobias Grøndahl i dag ❤️

Håper virkelig han får sjansen på landslaget nå i oktober.
Utvilsomt. Berge var altfor glad i å bruke de samme tre høyrehendte bakspillerne på to plasser, og når en av de var skadet ble det en klar svekkelse. Spesielt siden O'Sullivan ikke er den beste skytteren. Grøndahl er forhåpentligvis et steg opp offensivt fra Eck Aga, Øverjordet, Holand Pettersen, etc.

kibby

Legg inn av kibby »

To fine kamper av Norge under Jonas Wille. Dog svak motstand.

Syns kantene gjør en fin figur i begge kamper - gøy å se Heldal og Thorsen Lien. Syns også Grøndahl var frisk i dag. Håper virkelig han får sjansen i VM.

kibby

Legg inn av kibby »

Sagosen har gjort comeback på rekordtid, og forventes å bli tatt ut i VM-troppen 12.12.

Jeg forventer også at Tobias Grøndahl får en plass.

kibby

Legg inn av kibby »

VM-troppen tatt ut.

https://www.handball.no/nyheter/2022/12 ... -lag-2023/

Grøndahl og Imsgard er med, men troppen skal skjæres ned fra 20 til 18. Toft nyoperert, og usikker.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Det hadde vært gøy med medalje, men gull blir nok vanskelig uten en skadet Kristian Kjelling. Jeg noterer meg at viktige Erlend Mamelund også er ute. Er det den høyre lillefingeren som skaper trøbbel igjen?

kibby

Legg inn av kibby »

Tønnesen kalles inn til kveldens kamp mot Portugal, da Reinkind har fått en lårhøne.

https://www.handball.no/nyheter/2023/01 ... al-kampen/

kibby

Legg inn av kibby »

Oppskriftsmessig 38-27 seier.

Barthold toppscorer med 10/10.

kibby

Legg inn av kibby »

Sliteseier mot Brasil i går, 30-23.

Sæverås, Abelvik Rød og Gulliksen Norges beste.

Godt å ha Abelvik Rød tilbake. Johannessen har litt kamptrening igjen før det sitter.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

LeSorcier skrev: man des 12, 2022 11:27 pm Jeg noterer meg at viktige Erlend Mamelund også er ute. Er det den høyre lillefingeren som skaper trøbbel igjen?
Prøver igjen.

kibby

Legg inn av kibby »

Pinlig at NHF har klart å stave etternavnet feil på drakta til Imsgard...

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Oi, oi, oi - nummer ni på USA finter bort hele det norske forsvaret.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Er det han jyplingen fra Lerkendal som har inntatt speakerboksen i Kolstad Arena?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Mine damer og herrer: Vi har scoret over 40 mål mot Amerika!

kibby

Legg inn av kibby »

God 1.omgang mot USA, 27-12. 2.omgangen kan vi glemme.

Kristian Sæverås Norges beste, tett etterfulgt av Kristian Bjørnsen (9 mål), Thomas Solstad (8 mål) og Sebastian Barthold (8 mål).

Synd Tobias Grøndahl har fått så lite spilletid. Med tanke på hvordan Wille lovpriset Øverjordet i studio etter kampen i 7-6-spillet tror jeg fort det er Grøndahl som ryker ut av troppen når VM begynner.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Solid seier mot USA, med litt rusk her og der. Hørtes ut som om de brukte kampen til å prøve nye ting, kanskje derfor den andre omgangen ble litt rotete.

kibby

Legg inn av kibby »

Forferdelig 2.omgang av Norge. Har full kontroll før pause og leder 14-12. Men taper altså kampen i siste sekund, 25-24.

Abelvik Rød Norges toppscorer med 6, og også den beste syns jeg.

kibby

Legg inn av kibby »

MYE bedre kamp i dag. Sander Sagosen, hva er den mannen laget av? 12 mål, nesten ingen bom og flust av assists.

Men forstår ikke denne glorifiseringen av Bergerud som førstemålvakt. Nye to kamper under pari nå.

kibby

Legg inn av kibby »

Fortsatt ikke en eneste notis i Norges største avis om søndagens kamp... Norge i nøtteskall, hvor ALT handler om fotball og vinteridrett. Du vet håndball er en miniputtidrett når VG heller skriver om hvem Ødegaard dater... LATTERLIG.

https://www.vg.no/sport/haandball

kibby

Legg inn av kibby »

Slovakia - Norge 23-33

Mange gode hos Norge, men Bergerud er SÅ svak. Null redninger i 1.omgang, 4-5 redninger i 2.omgang. Jeg fatter fortsatt ikke denne glorifiseringen av han som førstemålvakt, og snart forstår jeg ikke hvorfor han overhodet er på landslaget. Vi har glimrende talenter i Imsgard, Heieren og Paulsen Haug, i tillegg til alltid gode Sæverås som sjelden får en hel kamp. Ufattelig.

kibby

Legg inn av kibby »

– Tredjekeeperen til Norge har utspilt Norges førstekeeper, sier Harald Bredeli på TV 2s sending. Han sikter til Kolstad-keeper Torbjørn Bergerud.

https://www.vg.no/sport/i/15wG5K/elveru ... ot-kolstad

Eh ja, det har jeg vel sagt i lang tid allerede. På tide å pensjonere Bergerud som førstekeeper…

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Ingen interesse for U21 VM her? Kanskje ikke så rart, med tanke på den elendige innsatsen til Norge. Kun vunnet en kamp, med ett mål, og der var mot svake Argentina. De tapte med ca 10 mål mot både Ungarn og Danmark.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Håndball»