Nedrykkstrid PL 22/23

Svar
Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Re: Nedrykkstrid PL 22/23

Legg inn av ulfarne »

Da sier vi farvel til Southampton

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

ulfarne skrev: lør mai 13, 2023 5:35 pm Da sier vi farvel til Southampton
Skal feire med en mango ipa.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Hva gjorde Southampton med alle pengene de fikk for sine spillere? Må jo ha fått godt over 2 milliarder for dem totalt. Mens de ikke engang kan ha brukt kvartparten av dem i nye kjøp. Gikk alt til eier?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Viktige poeng for Forest og Leeds. Bournemouth fremdeles ikke 100 % sikre. 2 lag i aksjon i morgen. Everton og West Ham, mens Leicester spiller mandag.

startelver

Legg inn av startelver »

The Saints har driti på draget noe veldig ved å sparke Huttentotten. Alt gikk i dass etter det.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Må rette meg selv. Bmouth er selvsagt trygge uansett nå. West Ham kan ikke bli sikre ikveld uansett, men en uavgjort eller tap for Leicester hjelper selvsagt på.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Alt blir nok avgjort i siste runde,Everton,Leeds og Leicester har alle hjemmekamp da.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Everton, Leeds og Leicester. Forest? (West Ham..)

Hesja

Legg inn av Hesja »

BrannLFC skrev: man mai 15, 2023 10:06 pm Everton, Leeds og Leicester. Forest? (West Ham..)
Glemte Forest i farta,West Ham har alt sikret plassen.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Everton klarer seg. De har to rimelig enkle kamper igjen, selv om ingen kamper er enkle. Vinner Everton hjemme nå til helga har laget 35 poeng, og det bør holde. Southampton fortapt. Laget som nå taper mot Liverpool likeså. Står mellom Leeds og N Forest.

startelver

Legg inn av startelver »

Southampton, Leicester og Leeds er fasiten .

Citano

Legg inn av Citano »

Nottingham Forest har berget plassen etter 1-0 seier over Arsenal.
Med at Everton kun klarte 1-1 borte mot Wolverhampton så betyr det også at West Ham har berget plassen sin.

Everton, Leeds og Leicester må derfor kjempe for den eneste ledige plassen som er igjen, mens de to andre blir med Southampton ned til Championship.
Everton 33p, -24 målforskjell
Leeds 31p, -25 målforskjell
Leicester 30p, -18 målforskjell

Everton har igjen Bournemouth (H) neste helg.
Leeds møter West Ham (B) i morgen og avslutter mot Tottenham (H) neste helg.
Leicester møter Newcastle (B) på mandag og avslutter mot West Ham (H) neste helg.

startelver

Legg inn av startelver »

Citano skrev: søn mai 21, 2023 12:07 am Nottingham Forest har berget plassen etter 1-0 seier over Arsenal.
Med at Everton kun klarte 1-1 borte mot Wolverhampton så betyr det også at West Ham har berget plassen sin.

Everton, Leeds og Leicester må derfor kjempe for den eneste ledige plassen som er igjen, mens de to andre blir med Southampton ned til Championship.
Everton 33p, -24 målforskjell
Leeds 31p, -25 målforskjell
Leicester 30p, -18 målforskjell

Everton har igjen Bournemouth (H) neste helg.
Leeds møter West Ham (B) i morgen og avslutter mot Tottenham (H) neste helg.
Leicester møter Newcastle (B) på mandag og avslutter mot West Ham (H) neste helg.
Everton vinner hjemme , uansett skal det bli tøft for Leeds og Leicester å ta et eneste poeng.
Med mindre West Ham plutselig skrur av bryteren etter Europasuksessen og å ha sikret plassen.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Leeds må vinne i dag,ryktes at West Ham gjør 9 bytter.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Leicester, Leeds og Everton har alle hjemmekamp i siste runde mot hhv West Ham, Spurs og Bmouth. Kamper alle kan vinne, selvom Spurs blir tøffest for Leeds siden Spurs i tillegg til å være best plassert lag kjemper om e-cup spill. Spurs dog i svak form, i motsetning til West Ham, som holder sesongen gående pga E-cup finale om noen uker.

Leicester med klart best målforskjell og vil med seier borte på St.James i kveld ha alt i egne hender før siste runde. Men det blir tøft nok. 1 poeng helt klart bedre enn ingen ikveld. Men uavgjort er kanskje heller ikke nok. Da er de avhengig av Everton ikke slår Bmouth i siste runde på Goodison. For Leeds sin del er det veldig viktig at NUFC vinner ikveld. Blir det uavgjort, må Leeds ha hjelp av både West Ham og Bmouth i siste runde.

Føler meg ganske sikker på at Everton berger plassen med et nødskrik også i år. Ikke fordi de er gode, men fordi de tre andre som går ned, er bare enda verre. Sean Dyche fortsetter etter sommeren? Everton er dog Everton og kan choke hjemme mot Bmouth, men spørsmålet er da om Leeds/Leicester klarer å få noe ut av sine kamper også. Everton klarer seg er min konklusjon. Vil anslå det er ca 70 % sjanse for det. I år holder det altså med 33-36 poeng for å klare seg. Må være en av de laveste gjennom tidene i (engelsk) 20-lags serie?

startelver

Legg inn av startelver »

Spurs har mistet alt som heter selvtillit, og roter det til bakover på banen, null organisasjon , Conteballen hadde nok reddet oss mot Leeds men den er også borte.

Så er spørsmålet om vi vil spille Conference.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Everenga skrev: man mai 01, 2023 7:27 pm Kiss of death fra Mikemodano der :lol:
Leicester vil jeg påstå er fri fra suppa med seier i kveld og den seieren tror jeg de får.
Oh, ye’ of little faith.

taknina

Legg inn av taknina »

mikemodano skrev: man mai 29, 2023 1:40 am
Everenga skrev: man mai 01, 2023 7:27 pm Kiss of death fra Mikemodano der :lol:
Leicester vil jeg påstå er fri fra suppa med seier i kveld og den seieren tror jeg de får.
Oh, ye’ of little faith.
For tidlig å stå opp nå.

startelver

Legg inn av startelver »

Da tror jeg at jeg fjerner denne tråden fra bokmerkene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»