Leicester City

Svar
Hesja

Re: Leicester City

Legg inn av Hesja »

izzet2015 skrev: man mai 01, 2023 11:23 am Vi gleder oss til kamp i kveld. :D
Gratulerer med poeng,Iversen i mål var banens beste.For en kamp av han.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Hesja skrev: tir mai 02, 2023 2:53 pm
izzet2015 skrev: man mai 01, 2023 11:23 am Vi gleder oss til kamp i kveld. :D
Gratulerer med poeng,Iversen i mål var banens beste.For en kamp av han.
Han var bare fantastisk..

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Fulham borte
Liverpool hjemme
Newcastle borte
West Ham hjemme

Tøft, men slettes ikke umulig.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

I dag må vi vinne, ellers ser det mørkt ut. Men Fulham borte blir ingen enkel match. Jeg er spent som en låvevegg.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det begynner å se stygt ut for Leicester. Liverpool, Newcastle og West Ham på de tre siste.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

chelsea8 skrev: man mai 08, 2023 9:44 pm Det begynner å se stygt ut for Leicester. Liverpool, Newcastle og West Ham på de tre siste.
Nå blir det nok nedrykk. Nottingham og Everton vant i går. Dette er bare trist. Blir nok tap mot Liverpool. :cry:

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

izzet2015 skrev: tir mai 09, 2023 9:18 am
chelsea8 skrev: man mai 08, 2023 9:44 pm Det begynner å se stygt ut for Leicester. Liverpool, Newcastle og West Ham på de tre siste.
Nå blir det nok nedrykk. Nottingham og Everton vant i går. Dette er bare trist. Blir nok tap mot Liverpool. :cry:
Mandagens kamp mellom Leicester og Liverpool er en kamp begge bør vinne for å henholdsvis klare seg og ha en mulighet til topp fire.
Dette blir en intens kamp.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Jeg tror at mitt kjære Leicester rykker ned. Tror de taper mot Liverpool. Da blir det Championship neste sesong.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Laget skal være altfor bra til å rykke ned. Men jeg tror de "klarer det" lell.

Pereira, Tielemans, Ndidi, JM, Barnes, Castagne, Soyuncu (er han klar for AM?) med flere vil nok forsvinne.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Lezah skrev: man mai 15, 2023 1:31 pm Laget skal være altfor bra til å rykke ned. Men jeg tror de "klarer det" lell.

Pereira, Tielemans, Ndidi, JM, Barnes, Castagne, Soyuncu (er han klar for AM?) med flere vil nok forsvinne.
Altfor mye skader på sentrale forsvarsspillere og keeper denne sesongen, og de gjenværende spillerne er vel rett og slett ikke gode nok. Caglar har ikke startet flere enn 7 kamper denne sesongen. Kaptein Jonny Evans har vært langtidsskadet. Og Justin James ble det midtveis i sesongen. Og de er vel et av PLs aller svakeste lag på keeerplassen?

Lezah

Legg inn av Lezah »

KongOlav2 skrev: man mai 15, 2023 1:39 pm Og de er vel et av PLs aller svakeste lag på keeerplassen?
Ja akkurat hva som skjedde der er smått tragisk.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

izzet2015 skrev: søn mai 14, 2023 10:13 pm Jeg tror at mitt kjære Leicester rykker ned. Tror de taper mot Liverpool. Da blir det Championship neste sesong.
Det er ikke kjørt&lykke til mot LFC i kveld!

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Nå ser det dårlig ut for Leicester.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

KongOlav2 skrev: man mai 15, 2023 1:39 pm
Lezah skrev: man mai 15, 2023 1:31 pm Laget skal være altfor bra til å rykke ned. Men jeg tror de "klarer det" lell.

Pereira, Tielemans, Ndidi, JM, Barnes, Castagne, Soyuncu (er han klar for AM?) med flere vil nok forsvinne.
Altfor mye skader på sentrale forsvarsspillere og keeper denne sesongen, og de gjenværende spillerne er vel rett og slett ikke gode nok. Caglar har ikke startet flere enn 7 kamper denne sesongen. Kaptein Jonny Evans har vært langtidsskadet. Og Justin James ble det midtveis i sesongen. Og de er vel et av PLs aller svakeste lag på keeerplassen?
Keeperen er den beste på laget. Har hatt en fantastisk sesong. Det er andre som er mye dårligere. Totalt sett er laget alt for dårlig. Så får vi se neste sesong.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Nå er det siste runde. Og forutsetningene er: Leicester må vinne og Everton må tape! Da berger de plassen. Krysser alt jeg har. Nedrykk vil være katastrofe.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

izzet2015 skrev: lør mai 27, 2023 3:40 pm Nå er det siste runde. Og forutsetningene er: Leicester må vinne og Everton må tape! Da berger de plassen. Krysser alt jeg har. Nedrykk vil være katastrofe.
Det holder vel at Everton bare klarer uavgjort så lenge dere vinner?

Håper Leicester overlever, en fantastisk og innholdsrik reise de har opplevd siden opprykket i 2014. Lykke til.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

TheTreble skrev: lør mai 27, 2023 9:53 pm
izzet2015 skrev: lør mai 27, 2023 3:40 pm Nå er det siste runde. Og forutsetningene er: Leicester må vinne og Everton må tape! Da berger de plassen. Krysser alt jeg har. Nedrykk vil være katastrofe.
Det holder vel at Everton bare klarer uavgjort så lenge dere vinner?

Håper Leicester overlever, en fantastisk og innholdsrik reise de har opplevd siden opprykket i 2014. Lykke til.
Yes det holder at Everton bare greier uavgjort og at vi vinner. :)

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Mitt kjære Leicester rykker ned. Det var utrolig trist :(

milanB

Legg inn av milanB »

Skal til Leicester en tur i Oktober, satser på en hjemmekamp mot Leeds i Championship👍

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

izzet2015 skrev: søn mai 28, 2023 7:43 pm Mitt kjære Leicester rykker ned. Det var utrolig trist :(
Det var synd, men man prøvde da helt inn og bare et drømmetreff for Everton ødela for Leicester nå.
Kom fort tilbake,

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

https://www.vg.no/sport/fotball/i/BWdB1 ... ier-league Det kan ta mange år å komme seg opp. En trist dag for oss som elsker Leicester!

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

14/15: Overlevde i første sesong etter opprykket med «The Great Escape» etter lenge å ha vært sist på tabellen

15/16: Vant Premier League på mirakuløst vis!

16/17: Spilte kvartfinale i Champions League

19/20 - 20/21: Klarte akkurat ikke å oppnå CL-spill med to sure 5. plasser, men vant FA Cupen i sistnevnte sesong!

22/23: Nedrykk til The Championship

Det snur fort i fotball. Uansett kan vel Leicesters siste periode med 8 år i Premier League beskrives som et eventyr. Håper de rykker fort opp igjen.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Det spørs hvor mange spillere de klarer å beholde da. Er vel ikke all verdens med penger til å hente nye spillere heller. Så Leicester bør kanskje bygge litt opp på nytt. Söyüncü og Tielemans går gratis. Amertey, Mendy og Evens har også kontakter som går ut. Maddison og Barnes tviler jeg på at blir med ned, så de blir nok solgt.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Nå går det rykter om at klubben vil bli solgt. Kanskje en riking fra Qatar tar over klubben? Og ja de fleste spillerne forsvinner. Da spørs det om de har sterkt nok mannskap til å hevde seg i Championchip. Dette kan bli ufattelig vanskelig. Men en trist dag for oss som har fulgt Leicester siden 1969!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Trist at det skulle ende med nedrykk. Dere er fortsatt et av de beste engelske lagene de siste 20 årene. Vi satser på at dere er raskt tilbake.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

izzet2015 skrev: søn mai 28, 2023 7:43 pm Mitt kjære Leicester rykker ned. Det var utrolig trist :(
Dere var jo ryktet til Jesse Marsch tidligere i vinter, vet du hvorfor det ikke ble noe av det? Han burde jo vært kapabel til å redde dere.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Jolla skrev: man mai 29, 2023 3:09 pm
izzet2015 skrev: søn mai 28, 2023 7:43 pm Mitt kjære Leicester rykker ned. Det var utrolig trist :(
Dere var jo ryktet til Jesse Marsch tidligere i vinter, vet du hvorfor det ikke ble noe av det? Han burde jo vært kapabel til å redde dere.
Det ble vel ryktet å være av samme grunn som at det ikke ble noe mellom Southampton og Marsch, at Marsch ønsket en lengre kontrakt enn ut sesongen?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Han hadde ikke vært rett mann for LCFC..Nå blir oppgaven å spille seg opp igjen. Noe som blir utrolig vanskelig.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

izzet2015 skrev: man mai 29, 2023 9:55 am Nå går det rykter om at klubben vil bli solgt. Kanskje en riking fra Qatar tar over klubben? Og ja de fleste spillerne forsvinner. Da spørs det om de har sterkt nok mannskap til å hevde seg i Championchip. Dette kan bli ufattelig vanskelig. Men en trist dag for oss som har fulgt Leicester siden 1969!
Men de som er på utgående kontrakt er slik jeg har forstått Söyöncu, Tielemans, Amartey, Evans, Choudry, Bertrand og Mendy? Sett at de da selger én av Barnes og Maddison, tar tilbake Albrighton og kanskje selger Justin og Iheanacho så har de nå fortsatt spillere som Dewsbury Hall, Praet, Souttar, Ndidi, Fares, Daka, Vardy og Vestergaard. Det er ikke så aller verst.

Og i stedet for å fjase seg bort med folk som Marsch så burde de nå heller prøve seg på f.eks Rowett, Robins, Kieran McKenna og Steven Schumacher (alt etter som hvordan stallen skal se ut og hvordan Leicester skal spille). Folk som alle har gjort det veldig godt i Championship og League One de siste årene.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

GiPazzini_85 skrev: lør jun 03, 2023 12:33 am Og i stedet for å fjase seg bort med folk som Marsch (...)
Jeg spør av oppriktig uvitenhet: Er Jesse Marsch så ille? Hadde han ikke ei relativt høy stjerne etter hva han utrettet i Østerrike? Er det fair å dømme ham for perioden i et skakkjørt Leeds? Er genuint nysgjerrig. Du har jo et bredt kunnskapsspekter, så jeg tviler ikke på at du er kapabel til å bedømme hva amerikaneren egentlig er god for. For en som på langt nær følger like godt med som han gjorde for noen år tilbake, så virker det å være kort vei fra himmel til helvete (eller: veien virker å være kortere enn den var før, i hvert fall). Et annet tilfelle er jo Nathan Jones, som regelrett ble mobbet vekk fra Premier League. Visst var ikke perioden hans i Southampton god, men også det var en klubb på tydelig retur, og det er jo ikke som om Jones gjorde seg vekk i Luton over to perioder. Her var det kan hende også noe med fyrens vesen i tillegg?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»