Wolfe er klar for AZ Alkmaar

Svar
eman

Wolfe er klar for AZ Alkmaar

Legg inn av eman »

SK Brann har bekreftet at Wolfe selges til nederlandske AZ Alkmaar, prisen skal være ca. 30 mill.
Selv om det er en bra pris, kan jeg ikke fri meg fra at Brann hadde tjent på å vente til etter U-21 EM senere i sommer.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

eman skrev: tir mai 23, 2023 1:03 pm SK Brann har bekreftet at Wolfe selges til nederlandske AZ Alkmaar, prisen skal være ca. 30 mill.
Selv om det er en bra pris, kan jeg ikke fri meg fra at Brann hadde tjent på å vente til etter U-21 EM senere i sommer.
Tipper man har fått en pen videresalgsklausul siden man selger allerede nå.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Dette trengte virkelig en egen tråd, Bergensere er ikke snau.

Snart startes det vel en tråd om hvem som kom først på treningen eller noe.

Madlaveien

Legg inn av Madlaveien »

Er ikke Bergen et eget land?

eman

Legg inn av eman »

Borealis88 skrev: tir mai 23, 2023 1:14 pm Dette trengte virkelig en egen tråd, Bergensere er ikke snau.

Snart startes det vel en tråd om hvem som kom først på treningen eller noe.
Klart det fortjener en egen tråd, viktige nyheter skal ikke gjemmes bort i intetsigende "klubbtråder".
Synes du ikke noe om det, står det deg fritt til å hoppe over tråden i stedet for å fylle den med surmaget sludder.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Nei, det fortjener ikke en egen tråd. Enten lager man en tråd for overganger i Eliteserien 2023 eller så tar man det i klubbtråden.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Cedianar skrev: tir mai 23, 2023 1:51 pm Nei, det fortjener ikke en egen tråd. Enten lager man en tråd for overganger i Eliteserien 2023 eller så tar man det i klubbtråden.
Wolfe har faktisk sin egen tråd allerede: viewtopic.php?t=6295

Men jeg setter pris på at ikke alt blir gjemt i klubbtråder.

eman

Legg inn av eman »

Cedianar skrev: tir mai 23, 2023 1:51 pm Nei, det fortjener ikke en egen tråd. Enten lager man en tråd for overganger i Eliteserien 2023 eller så tar man det i klubbtråden.
For det har du bestemt.....? 🤣😂🤣😂

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Vi har ikke blitt store at det ikke er mulig å opprette tråder her om man vil. Men hvis spilleren allerede har en egen tråd, kan det jo vurderes å ta det der.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Kan brygge mye gulløl for 30 millioner.

eman

Legg inn av eman »

missChance skrev: tir mai 23, 2023 2:09 pm Vi har ikke blitt store at det ikke er mulig å opprette tråder her om man vil. Men hvis spilleren allerede har en egen tråd, kan det jo vurderes å ta det der.
Hadde jeg sett den, hadde jeg gjerne lagt det der, men den lå langt nede på listen og var ikke skrevet i på over to uker.
Men nå er jo også denne tråden avsporet, så hensikten er vel oppnådd.......

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

eman skrev: tir mai 23, 2023 2:22 pm
missChance skrev: tir mai 23, 2023 2:09 pm Vi har ikke blitt store at det ikke er mulig å opprette tråder her om man vil. Men hvis spilleren allerede har en egen tråd, kan det jo vurderes å ta det der.
Hadde jeg sett den, hadde jeg gjerne lagt det der, men den lå langt nede på listen og var ikke skrevet i på over to uker.
Men nå er jo også denne tråden avsporet, så hensikten er vel oppnådd.......
Glemte å legge til at alle skulle gå tilbake til temaet for tråden!

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

eman skrev: tir mai 23, 2023 2:22 pm
missChance skrev: tir mai 23, 2023 2:09 pm Vi har ikke blitt store at det ikke er mulig å opprette tråder her om man vil. Men hvis spilleren allerede har en egen tråd, kan det jo vurderes å ta det der.
Hadde jeg sett den, hadde jeg gjerne lagt det der, men den lå langt nede på listen og var ikke skrevet i på over to uker.
Men nå er jo også denne tråden avsporet, så hensikten er vel oppnådd.......
Blir helt "Facebook" om man ikke gidder bruke søkefunksjonen, men heller bare lager nye tråder for alt.

Det "skal ikke vurderes" å legge i spillertråd, det er nettopp derfor de finnes..

Artig med salg, er vel ikke så mye mer å si om overgangen? Blir vel en Evjen-overgang, tar en stund før han får sjansen, så må han ta den når den kommer.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

eman skrev: tir mai 23, 2023 1:48 pm Synes du ikke noe om det, står det deg fritt til å hoppe over tråden i stedet for å fylle den med surmaget sludder.
Østlendinger er visst lovpålagt å sutre og grine. Så de kan ikke noe for det.
eman skrev: tir mai 23, 2023 1:03 pm SK Brann har bekreftet at Wolfe selges til nederlandske AZ Alkmaar, prisen skal være ca. 30 mill.
Selv om det er en bra pris, kan jeg ikke fri meg fra at Brann hadde tjent på å vente til etter U-21 EM senere i sommer.
Kanskje vi hadde tjent mer på å selge senere, samtidig er det viktig at vi melder oss på i dette millionkjøret.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Tjaaah skrev: tir mai 23, 2023 4:22 pm

Østlendinger er visst lovpålagt å sutre og grine. Så de kan ikke noe for det.

Greit at det meste av interesse i dette landet skjer i Oslo men vi gidder ikke ta ansvaret for nordlendinger som klager.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Cedianar skrev: tir mai 23, 2023 1:51 pm Nei, det fortjener ikke en egen tråd. Enten lager man en tråd for overganger i Eliteserien 2023 eller så tar man det i klubbtråden.
Er du moderator på dette forumet?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

https://www.bt.no/sport/kommentar/i/kEX ... g-langsomt

I følge Anders Pamer var det sterk interesse fra Bundesliga, men Wolfe var klar på at han ville til Nederland så den ble lagt død. Klassisk Wolfe-move.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Solvgutt1 skrev: ons mai 24, 2023 12:05 pm https://www.bt.no/sport/kommentar/i/kEX ... g-langsomt

I følge Anders Pamer var det sterk interesse fra Bundesliga, men Wolfe var klar på at han ville til Nederland så den ble lagt død. Klassisk Wolfe-move.
Venstreback Milos Kerkez skal være hett salgsobjekt så sjansen er nok stor for at Wolfe går rett inn på laget.

Er visst omtrent klar for Benfica.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Han får prøve å lære supporterne der litt folkeskikk.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Solvgutt1 skrev: ons mai 24, 2023 12:04 pm
Cedianar skrev: tir mai 23, 2023 1:51 pm Nei, det fortjener ikke en egen tråd. Enten lager man en tråd for overganger i Eliteserien 2023 eller så tar man det i klubbtråden.
Er du moderator på dette forumet?
Nei, dessverre. Moderator innrømmer jo at det allerede fins en egen tråd rundt Møller Wolfe (som i for seg er unødvendig), så hvorfor blir ikke denne fjernet eller innleggene flyttet dit? Hva med å lage en felles overgangstråd der man kan diskutere overganger som denne? For det vil nok komme mange like store overganger i sommer.

Mener du f.eks. at i stedet for å ha tråden "Norske spillere i utlandet" så skal man ha en individuell tråd for hver spiller? Du tenker Møller Wolfe sitt eventyr i AZ skal ha sin egen tråd? Det er ikke Haaland vi snakker om her.. Det må da være lov å mene at det er greit med litt orden på forumet uten å få spydige kommentarer?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Cedianar skrev: ons mai 24, 2023 12:33 pm
Solvgutt1 skrev: ons mai 24, 2023 12:04 pm
Cedianar skrev: tir mai 23, 2023 1:51 pm Nei, det fortjener ikke en egen tråd. Enten lager man en tråd for overganger i Eliteserien 2023 eller så tar man det i klubbtråden.
Er du moderator på dette forumet?
Nei, dessverre.
Så, så hold kjeft da.

Og ja. Jeg tar gjerne en tråd for hver spiller i utlandet. Er det ikke interessant nok, så vil tråden forsvinne.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Kutt ut denne små kranglingen. Folk kan (for det meste) lage akkurat den tråden de ønsker, så blir det opp til resten av forumet om tråden blir en suksess eller ikke.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Everenga skrev: ons mai 24, 2023 6:32 am Greit at det meste av interesse i dette landet skjer i Oslo men vi gidder ikke ta ansvaret for nordlendinger som klager.
Kan til nøds gå med på å presisere at denne sutreren er nord-østlending.

FROG

Legg inn av FROG »

eman skrev: tir mai 23, 2023 1:03 pm SK Brann har bekreftet at Wolfe selges til nederlandske AZ Alkmaar, prisen skal være ca. 30 mill.
Selv om det er en bra pris, kan jeg ikke fri meg fra at Brann hadde tjent på å vente til etter U-21 EM senere i sommer.
Da går det mot atter et nedrykk, Brann får penger til å betale regningene sine og vi ender i O. Påan igjen :)

eman

Legg inn av eman »

FROG skrev: tor mai 25, 2023 10:43 am
eman skrev: tir mai 23, 2023 1:03 pm SK Brann har bekreftet at Wolfe selges til nederlandske AZ Alkmaar, prisen skal være ca. 30 mill.
Selv om det er en bra pris, kan jeg ikke fri meg fra at Brann hadde tjent på å vente til etter U-21 EM senere i sommer.
Da går det mot atter et nedrykk, Brann får penger til å betale regningene sine og vi ender i O. Påan igjen :)
Med tilskuertall 3-4000 over budsjett, har Brann til salt i såret, og vel så det.
30 mill for Wolfe gir handlingsrom til å forsterke laget mot høstsesongen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»