Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Inbetweener  
Innlegg: 1325

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Inbetweener »

Gud hvor deilig det skal bli å aldri se Tory Frank på sidelinjen vår igjen.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Sykt elendig av Pulisic.

Vi spiller i det minste bedre enn Englands tredje beste lag i denne siste runden.

Inbetweener  
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Christian «Assault Rifle» Pulisic med nice tilbakespill med sitt første touch på ballen.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Fin oppsummering av Felix på den siste headingen for sesongen. Ferdigskåret.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Det er over, boys! Puste ut nå.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Hall hadde fortjent bedre med noen av pasningene sine i dag

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Kunne/burde hatt 3-4 assists mot Man Utd og Newcastle.

Inbetweener  
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Har et langt innlegg i kladden om hvordan Poch burde tenke til neste sesong. Eneste som er dumt der er at jeg har tatt høyde for at det er Cucu og Chilwell som skal konkurrere om venstrebacken, når det i realiteten burde være Hall sin plass å miste. For et gigatalent. Større enn de vi har hatt tidligere, kanskje foruten om James og Colwill.

Oggyboy

Legg inn av Oggyboy »

Ikke det at det har stor betydning for Chelseas sesong, men avslutningen til Sterling går jo helt tydelig via armen (som er tydelig ut i fra kroppen) til en motspiller, og utenfor. Straffe? Ble ikke det nei.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Inbetweener skrev: søn mai 28, 2023 7:44 pm Har et langt innlegg i kladden om hvordan Poch burde tenke til neste sesong. Eneste som er dumt der er at jeg har tatt høyde for at det er Cucu og Chilwell som skal konkurrere om venstrebacken, når det i realiteten burde være Hall sin plass å miste. For et gigatalent. Større enn de vi har hatt tidligere, kanskje foruten om James og Colwill.
Hall er fortsatt slurvete i selve forsvarspillet, men er til gjengjeld 2x mer modig og kreativ i både pasnings- og grunnspill enn de du nevner. I tillegg har vi Maatsen :))))))

Blir litt av en hodepine å løse opp i det der. Glad det ikke er min jobb. I etterpåklokskapens navn så er det også sikkert at det var helt feil å kjøpe Cucurella i fjor sommer. Selv om jeg egentlig tror det er mye bedre spiller der enn det han fikk vist i år. Sier noe om hvor vanstyrt vi var i fjor med Rudiger/Christense(verdi 150m) på utgående og innkjøp av Fofana, Koulibaly og Cucu til 180m

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Selvpiningen er over. Nå har vi 2 måneder på oss til å bli idiotene som har troen igjen.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Tolvte plass og minus ni i målforskjell.

Bolla og Egget, mine herrer. Bolla og Egget.

Lurer på om jeg skal logge av frem til august egentlig. Skal fundere over det de neste dagene.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Lew_Ashby skrev: søn mai 28, 2023 8:00 pm Selvpiningen er over. Nå har vi 2 måneder på oss til å bli idiotene som har troen igjen.
Bare vent til neste år, for å gjenta noen Pool-supportere jeg kjenner

startelver

Legg inn av startelver »

Dere tapte ikke, Frank er sikkert happy.

Inbetweener  
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Lew_Ashby skrev: søn mai 28, 2023 8:00 pm Selvpiningen er over. Nå har vi 2 måneder på oss til å bli idiotene som har troen igjen.
Helvetet heller. Etter å ha sett hvor gode Madueke, Hall og Chukwuemeka er har jeg fått troen igjen alt nå. Vi har vært vitne til tidenes stang ut-sesong. At vi ikke scorer tre og fire i dag og mot United har ikke med dårlige avsluttere å gjøre. Det er en total mangel på selvtillit. Gutta er limp.

Med sitroner på kontoret og Gacon-test langs Route 66 i sommer blir dette det helt store.

Neste år, gull hem og så videre. Neida, blir langt ifra gull, men vi har nettopp sett Newcastle bli nummer tre med det jeg anser for å være et dårligere mannskap enn vi har.

Vi snakkes, laddies!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Arsenal produserer 2.40 i xG og lager 5 mål 😅



Vi ender opp på xG 2.25 og vasker fram kun et selvmål.


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lampard’s honest truths:

“The basics I keep talking about, standards collectively have dropped. I can be honest because I might not see much of them anymore, the standards have to be at the maximum”

“If you’re not vocal or competitive in the dressing room, every top team has to have that, I could see that wasn’t there enough”


Spent på hvordan man tenker å rette opp i dette med manglende tydlige ledere og stemmer i garderoben. Det løses i vært fall ikke med å hente en drøss talentfulle unggutter som ikke sier i fra.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Trolljegeren skrev: søn mai 28, 2023 8:03 pm Tolvte plass og minus ni i målforskjell.

Bolla og Egget, mine herrer. Bolla og Egget.

Lurer på om jeg skal logge av frem til august egentlig. Skal fundere over det de neste dagene.
Ingenting nytt. De fleste amerikanske eiere er drit. Fryktet sånne klovner og ønsket ikke amerikanske eiere. Dessverre ble det amerikanske eiere og dessverre er de like ræv som fryktet

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Mount er på vei til Old Trafford, takk

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »



🔥🔥

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lurer på om Leeds hadde rykket ned om de også hadde brukt £600m på nyervervelser.

Chelsea bør bare holde kjeft og fokusere på oss selv, for vår sesong er objektivt 5x så elendig som Leeds sin. Sier det igjen - tidenes dårligste sesong i PL-historien om man tar ressurser og ambisjoner med i beregningen.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det er vel strengt talt Leeds som forsøkte å bjeffe først her. Dette er fotballrivaler som går langt tilbake i tid. Vi er vel tilbake på 60-70-tallet. To klubber som har møttes i ligasystemet i alle år.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

chelsea8 skrev: søn mai 28, 2023 11:51 pm Det er vel strengt talt Leeds som forsøkte å bjeffe først her. Dette er fotballrivaler som går langt tilbake i tid. Vi er vel tilbake på 60-70-tallet. To klubber som har møttes i ligasystemet i alle år.
Selsvagt, skal få melde litt. Men kjenner det føles litt kjipt å tyne andre klubber når man har levert den flaueste sesongen i PL-historien.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

🫡

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 12:33 am 🫡
En skikkelig "in your face, Leeds" det der ja 😄

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

2 år siden idag Tuchel ledet oss til seier i CL mot City.

Kent

Legg inn av Kent »

Megapixsel skrev: søn mai 28, 2023 10:55 pm Mount er på vei til Old Trafford, takk
Takk, men ellers takk. Send han til Anfield.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Spørsmål. Har Chelsea faktisk forlenget kontrakten med Bakayoko etter at han først ankom i 2017?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»