Kamptråd: Brann - Rosenborg

Svar
TWU

Re: Kamptråd: Brann - Rosenborg

Legg inn av TWU »

bønna1/2 skrev: man mai 29, 2023 1:43 pm
lund skrev: man mai 29, 2023 1:32 pm
bønna1/2 skrev: man mai 29, 2023 1:30 pm

Er skadene i midtforsvaret bekreftet?
Ikke 100 %. Det er eventuelt Ruben Kristiansen som kan rekke kampen. Det er i alle fall enorm forskjell for hvordan vi kan spille. Vi kan ikke spille med den samme risikoen og den samme intensiteten med to treige midtstoppere.
Blir det Pallesen og Pedersen da? For det er vel ikke aktuelt å flytte ned Heltne Nilsen?
Har en ung håpefull som er med på akademi-treninger utenfor Brann Stadion i helgene. Denne helgen hadde Brann treninger ved siden av både lørdag og søndag. Sery Larsen var ikke med noen av dagene, og er bekreftet ute. Kristiansen var med i går, men ikke for fullt og tuslet i garderoben halvveis.

I cup-kampen var det Pallesen og Tore fra Haugesund, og med tanke på Hornelands tro på kontinuitet blir det nok det også i dag.

TWU

Legg inn av TWU »

Mxzptlk skrev: man mai 29, 2023 1:46 pm
Uansett har vi jo dei fremste seks og våre faste backer til å drive dei fleste angrepa. Eg trur vi får sjå eit gjenkjenneleg Brann. Det kan hende vi blir straffa, men det kan også gå bra.
Ganske sikker på at Brann slipper inn mål i dag. Men det betyr ikke at ikke Brann kan score flere mål enn de slipper inn.

Mxzptlk

Legg inn av Mxzptlk »

TWU skrev: man mai 29, 2023 1:47 pm
Mxzptlk skrev: man mai 29, 2023 1:46 pm
Uansett har vi jo dei fremste seks og våre faste backer til å drive dei fleste angrepa. Eg trur vi får sjå eit gjenkjenneleg Brann. Det kan hende vi blir straffa, men det kan også gå bra.
Ganske sikker på at Brann slipper inn mål i dag. Men det betyr ikke at ikke Brann kan score flere mål enn de slipper inn.
Eg er heller ikkje overbevist om at vi held nullen. Samtidig då. Tore P. Kva har dei mata han med i Haugesund. Han er god overalt.

lund

Legg inn av lund »

Mxzptlk skrev: man mai 29, 2023 1:46 pm
lund skrev: man mai 29, 2023 1:32 pm
bønna1/2 skrev: man mai 29, 2023 1:30 pm

Er skadene i midtforsvaret bekreftet?
Ikke 100 %. Det er eventuelt Ruben Kristiansen som kan rekke kampen. Det er i alle fall enorm forskjell for hvordan vi kan spille. Vi kan ikke spille med den samme risikoen og den samme intensiteten med to treige midtstoppere.
Tillat meg å vere uenig. Vi både kan og vil spele på same måte. Horneland hiver ikkje heile filosofien av båten fordi vi er redusert. Horneland har vore klar på at det vil bli skjær i sjøen når vi speler slik som vi gjer, men vi vil spele på vår måte uansett fordi å vere tru mot eget konsept er mest innbringande i det lange løp. Klart vi kan tape enkeltkamper fordi dei vi har i reserve kan gjere feil som koster oss poeng, det kan jo dei faste også, men vi endrer oss ikkje fordi det er ein risiko.

Uansett har vi jo dei fremste seks og våre faste backer til å drive dei fleste angrepa. Eg trur vi får sjå eit gjenkjenneleg Brann. Det kan hende vi blir straffa, men det kan også gå bra.
Vi kan ikke stå like høyt med to treige stoppere sammenlignet med to raske. Det sier nesten seg selv. Da ikke bare kan vi bli straffet, da vil vi bli straffet.

Mxzptlk

Legg inn av Mxzptlk »

lund skrev: man mai 29, 2023 1:58 pm
Mxzptlk skrev: man mai 29, 2023 1:46 pm
lund skrev: man mai 29, 2023 1:32 pm

Ikke 100 %. Det er eventuelt Ruben Kristiansen som kan rekke kampen. Det er i alle fall enorm forskjell for hvordan vi kan spille. Vi kan ikke spille med den samme risikoen og den samme intensiteten med to treige midtstoppere.
Tillat meg å vere uenig. Vi både kan og vil spele på same måte. Horneland hiver ikkje heile filosofien av båten fordi vi er redusert. Horneland har vore klar på at det vil bli skjær i sjøen når vi speler slik som vi gjer, men vi vil spele på vår måte uansett fordi å vere tru mot eget konsept er mest innbringande i det lange løp. Klart vi kan tape enkeltkamper fordi dei vi har i reserve kan gjere feil som koster oss poeng, det kan jo dei faste også, men vi endrer oss ikkje fordi det er ein risiko.

Uansett har vi jo dei fremste seks og våre faste backer til å drive dei fleste angrepa. Eg trur vi får sjå eit gjenkjenneleg Brann. Det kan hende vi blir straffa, men det kan også gå bra.
Vi kan ikke stå like høyt med to treige stoppere sammenlignet med to raske. Det sier nesten seg selv. Da ikke bare kan vi bli straffet, da vil vi bli straffet.
Eg er temmeleg sikker på at vi kjem til å stå like høgt som vanleg fordi det er avgjerande for vår filosofi. Tore P er vel heller ikkje treig.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2835

Legg inn av bønna1/2 »

lund skrev: man mai 29, 2023 1:58 pm
Mxzptlk skrev: man mai 29, 2023 1:46 pm
lund skrev: man mai 29, 2023 1:32 pm

Ikke 100 %. Det er eventuelt Ruben Kristiansen som kan rekke kampen. Det er i alle fall enorm forskjell for hvordan vi kan spille. Vi kan ikke spille med den samme risikoen og den samme intensiteten med to treige midtstoppere.
Tillat meg å vere uenig. Vi både kan og vil spele på same måte. Horneland hiver ikkje heile filosofien av båten fordi vi er redusert. Horneland har vore klar på at det vil bli skjær i sjøen når vi speler slik som vi gjer, men vi vil spele på vår måte uansett fordi å vere tru mot eget konsept er mest innbringande i det lange løp. Klart vi kan tape enkeltkamper fordi dei vi har i reserve kan gjere feil som koster oss poeng, det kan jo dei faste også, men vi endrer oss ikkje fordi det er ein risiko.

Uansett har vi jo dei fremste seks og våre faste backer til å drive dei fleste angrepa. Eg trur vi får sjå eit gjenkjenneleg Brann. Det kan hende vi blir straffa, men det kan også gå bra.
Vi kan ikke stå like høyt med to treige stoppere sammenlignet med to raske. Det sier nesten seg selv. Da ikke bare kan vi bli straffet, da vil vi bli straffet.
Nå virker du å ha glemt en ting her. Vi er avhengige av å få ballen fremover i banen for at dette skal bli et problem for dere. Ikke sikkert vi er helt der. Vi starter sannsynligvis med Nypan og Ingasson på topp. Sistnevnte er nok den raskeste av dem, og han har jo startet i forkant tidligere, men blitt lite brukt. Nypan bedre en mot en. Ikke like ivrig på å stikke bak, men er flink til å frigjøre seg.

lund

Legg inn av lund »

bønna1/2 skrev: man mai 29, 2023 2:06 pm
lund skrev: man mai 29, 2023 1:58 pm
Mxzptlk skrev: man mai 29, 2023 1:46 pm
Tillat meg å vere uenig. Vi både kan og vil spele på same måte. Horneland hiver ikkje heile filosofien av båten fordi vi er redusert. Horneland har vore klar på at det vil bli skjær i sjøen når vi speler slik som vi gjer, men vi vil spele på vår måte uansett fordi å vere tru mot eget konsept er mest innbringande i det lange løp. Klart vi kan tape enkeltkamper fordi dei vi har i reserve kan gjere feil som koster oss poeng, det kan jo dei faste også, men vi endrer oss ikkje fordi det er ein risiko.

Uansett har vi jo dei fremste seks og våre faste backer til å drive dei fleste angrepa. Eg trur vi får sjå eit gjenkjenneleg Brann. Det kan hende vi blir straffa, men det kan også gå bra.
Vi kan ikke stå like høyt med to treige stoppere sammenlignet med to raske. Det sier nesten seg selv. Da ikke bare kan vi bli straffet, da vil vi bli straffet.
Nå virker du å ha glemt en ting her. Vi er avhengige av å få ballen fremover i banen for at dette skal bli et problem for dere. Ikke sikkert vi er helt der. Vi starter sannsynligvis med Nypan og Ingasson på topp. Sistnevnte er nok den raskeste av dem, og han har jo startet i forkant tidligere, men blitt lite brukt. Nypan bedre en mot en. Ikke like ivrig på å stikke bak, men er flink til å frigjøre seg.
Jeg føler meg egentlig bare sikker på to ting. Begge lag kommer til å score i dag.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2835

Legg inn av bønna1/2 »

lund skrev: man mai 29, 2023 2:08 pm
bønna1/2 skrev: man mai 29, 2023 2:06 pm
lund skrev: man mai 29, 2023 1:58 pm

Vi kan ikke stå like høyt med to treige stoppere sammenlignet med to raske. Det sier nesten seg selv. Da ikke bare kan vi bli straffet, da vil vi bli straffet.
Nå virker du å ha glemt en ting her. Vi er avhengige av å få ballen fremover i banen for at dette skal bli et problem for dere. Ikke sikkert vi er helt der. Vi starter sannsynligvis med Nypan og Ingasson på topp. Sistnevnte er nok den raskeste av dem, og han har jo startet i forkant tidligere, men blitt lite brukt. Nypan bedre en mot en. Ikke like ivrig på å stikke bak, men er flink til å frigjøre seg.
Jeg føler meg egentlig bare sikker på to ting. Begge lag kommer til å score i dag.
Ok. Da spiller jeg på det på oddsen 8-) Får 1,90 i odds hos NT.

qbah

Legg inn av qbah »

Håper vi vant kampen på byen i natt om ikke annet, når vi kommer til å tape kampen på Staddaen i kveld.

ablegøye

Legg inn av ablegøye »

Vi kan ikke stå høyt med trege midstoppere, men jeg føler vi ikke kan ligge lavt heller, det blir jo å snu opp ned på alt vi har trent på det siste året++.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2835

Legg inn av bønna1/2 »

qbah skrev: man mai 29, 2023 2:17 pm Håper vi vant kampen på byen i natt om ikke annet, når vi kommer til å tape kampen på Staddaen i kveld.
Kampen i går kveld burde ikke vært spilt.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

En av få kamper vi kan vinne med Rekdal. Disse kampene er jo det eneste han kan.

qbah

Legg inn av qbah »

bønna1/2 skrev: man mai 29, 2023 2:20 pm
qbah skrev: man mai 29, 2023 2:17 pm Håper vi vant kampen på byen i natt om ikke annet, når vi kommer til å tape kampen på Staddaen i kveld.
Kampen i går kveld burde ikke vært spilt.
Selvagt ikke. Men hva kan man gjøre når arrogante og eplekjekke bergensere byr opp til fest? Best på nachspiel de, dårlig på fest tror jeg.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2835

Legg inn av bønna1/2 »

qbah skrev: man mai 29, 2023 2:22 pm
bønna1/2 skrev: man mai 29, 2023 2:20 pm
qbah skrev: man mai 29, 2023 2:17 pm Håper vi vant kampen på byen i natt om ikke annet, når vi kommer til å tape kampen på Staddaen i kveld.
Kampen i går kveld burde ikke vært spilt.
Selvagt ikke. Men hva kan man gjøre når arrogante og eplekjekke bergensere byr opp til fest? Best på nachspiel de, dårlig på fest tror jeg.
Jeg vet ikke hvem som bød opp til dans først, men man må være to for å danse, også slåsstango.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Utsolgt.
Regn.
Brann.

Idag blir det røde kort.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2835

Legg inn av bønna1/2 »

GatlingGun skrev: man mai 29, 2023 2:41 pm Utsolgt.
Regn.
Brann.

Idag blir det røde kort.
I så fall tror jeg som før at Heltne Nilsen kan ligge dårlig an, men han prater det nok vekk skal du se.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

lund skrev: man mai 29, 2023 1:28 pm Vi hadde vært rimelig greie favoritter uten disse skadene, men nå er det nok mer 50/50 eller 55/45 før kampen. Helt åpen kamp.
Ja, jeg er også utrolig usikker på hvordan dette vil se ut, om vi spiller med Palle og Pedersen.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Pedersen og Palle bekreftet.

Da er nervene i høyspenn, igjen.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Rosenborg XI:



Ingen angripere der altså...

pigg

Legg inn av pigg »

Dette kommer til å bli litt av en batalje. Det kan godt være denne kampen RBK snur kjerringa og starter prosessen med å bli et skikkelig fotballag igjen.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Feigt å ikke starte med Holten. Har ingen tro på disse stopperne. Vårt eneste håp er at RBK er elendige offensivt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

GatlingGun skrev: man mai 29, 2023 2:41 pm Utsolgt.
Regn.
Brann.

Idag blir det røde kort.
Rødt kort på Helten Nilsen og den uekte Tore Pedersen!

Med 11 mot 9 kan det gå veien.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2835

Legg inn av bønna1/2 »

Vi stiller med 2 midtbanespillere på topp, 2 spisser på benken, og en som ikke er i troppen (Aga, som kanskje har vist best evne til å være involvert, til tross for minst spilletid). Greit nok at Nypan har vært positiv for oss, men han spiller ute av posisjon på topp. Vil nok ha like god mulighet til å dra av press på topp, men som indreløper kunne han hatt bedre anledning til å sette opp medspillere foran seg. Holse har heller aldri vært all verden som spiss.

Rekdal med taktisk laguttak, og vi bytter på spillere og posisjoner igjen.

Kan det bli 0-0 da?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Folk_flesk skrev: man mai 29, 2023 4:20 pm
GatlingGun skrev: man mai 29, 2023 2:41 pm Utsolgt.
Regn.
Brann.

Idag blir det røde kort.
Rødt kort på Helten Nilsen og den uekte Tore Pedersen!

Med 11 mot 9 kan det gå veien.
Vi må jo gjøre vårt for at dere må tvinges til å holde litt lwngre ut med Rekdal.

pigg

Legg inn av pigg »

Jeg har ikke vært mer usikker foran en kamp sålangt denne sesongen. Hvem vet hvor haren hopper?

TWU

Legg inn av TWU »

bønna1/2 skrev: man mai 29, 2023 4:23 pm
Kan det bli 0-0 da?
Nekter jeg å tro. Brann vil etter all sannsynlighet score, og Rosenborg må jo bare få inn noen kontringer.
Mål blir det, så får vi se hvem som scorer flest.

pigg

Legg inn av pigg »

Flott tifo.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Har TV2 lært å holde kjeft under klubbsangen!!
Gratulere

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Kjernen synger den eneste sangen de kan, pluss de obligatoriske trommene.

HarryH

Legg inn av HarryH »

GatlingGun skrev: man mai 29, 2023 5:01 pm Kjernen synger den eneste sangen de kan, pluss de obligatoriske trommene.
De fortjener ros for å bite i seg skammen og synge den sangen de kan. Jeg hyller dem.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»