Viking FK

Svar
Vikingen

Re: Viking FK

Legg inn av Vikingen »

Joe Bell ubenyttet reserve for Brøndby i dag igjen. Det er så vondt. Tenk å hatt ham sentralt på midten. Jeg er i ferd med å gi opp Solbakken. Altfor mange balltap også i dag, virker dårlig orientert når han mottar ballen.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Vikingen skrev: man mai 29, 2023 8:09 pm
Fotballidiot skrev: man mai 29, 2023 7:55 pm Spolte tilbake og så de siste minuttene.
Dette er slikt du bør snakke med fastlegen din om.
Måtte bare sjekke om jeg ikke hadde fått med meg en omlegging, men det hadde jeg ikke.

Det Gorgi har rett i er at de var veldig flytende med hvem som var back av Sandberg og Pattynama. Tror Sandberg var i back posisjon på de 2 siste målene.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Gorgi skrev: man mai 29, 2023 7:46 pm
Fotballidiot skrev: man mai 29, 2023 7:41 pm
Gorgi skrev: man mai 29, 2023 7:36 pm Hmm. Ved de tre siste målene hadde de vel lagt om til 3-5-2?
Det er jeg usikker på. Det 3 og 4 hadde iallefall ingenting med formasjon å gjøre.
Enig i det. Men det ble mye rot på vesntresiden mellom Sandberg og Pattynama etter at Zlatco ble tatt av. Det var vanskelig å se hvem som var back og hvem som var kant. Diof var totalt akterutseilt på det siste målet. Han var ikke i nærheten.
Meget rare valg taktisk på slutten. 3 stoppere? 2 venstrebacker som surret rundt. Spillere som ikke fant hverandre. Ikke minst, en midtbane som ikke gikk i press. Det var åpen låvedør midt på banen siste 10 minuttene etter at de Lanlay gikk ut. Han jobbet utrolig bra idag.

Jeg så cupkampen mot FGI fra første rad og de Lanlay imponerte meg der. Viking opptrådte meget bra og profesjonelt. Men de Lanlay hadde et trøkk i spillet sitt selv om det var mot 4.divisjon som jeg ble imponert over. Det hadde han også idag. Han er i form.

Hvorfor gjør de endringer på slutten når ting virkelig fungerer og vi har et trøkk på de? Jeg forstår ikke byttene og det taktiske. Umulig å forstå. Vi jaktet seier men legger om formasjon og alt blir surr.

Fram til 1-3 kan vi gå med hodet hevet. Etter det må de gå i skammekroken.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

TAdams6 skrev: man mai 29, 2023 10:00 pm Hvorfor gjør de endringer på slutten når ting virkelig fungerer og vi har et trøkk på de? Jeg forstår ikke byttene og det taktiske. Umulig å forstå. Vi jaktet seier men legger om formasjon og alt blir surr.
Det var både slitne hoder og bein utpå der. Det var nok årsaken til byttene. Men de traff ikke helt i dag.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Vikingen skrev: man mai 29, 2023 8:15 pm Joe Bell ubenyttet reserve for Brøndby i dag igjen. Det er så vondt. Tenk å hatt ham sentralt på midten. Jeg er i ferd med å gi opp Solbakken. Altfor mange balltap også i dag, virker dårlig orientert når han mottar ballen.
Jeg har på langt nær gitt han opp. Men det går så mye bakover. Rundt i rundkjøring og på tvers. Han sinker spillet så utrolig. Idag gestikulerte han til de andre som hadde ballen og pekte mot stopperne. Hver gang skulle stopperne ha ballen istedet for å bruke de lenger framme i banen. Upresset så slår vi pasninger bakover. Jeg forstår det ikke.

Når han er høyere i banen så er det bedre. Når vi står lavt så er han en belastning for laget. Men han tar steg. Vi må ikke gi han opp. Men akkurat nå er vi underlegne de beste laga i den posisjonen dessverre. Det er i mine øyne den viktigste rollen på laget. Katalysatoren i laget. Den som styrer det defensive og offensive.

Jeg tror Joe Bell har brent sine broer til Viking. Men er ikke sikker.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Gorgi skrev: man mai 29, 2023 10:04 pm
TAdams6 skrev: man mai 29, 2023 10:00 pm Hvorfor gjør de endringer på slutten når ting virkelig fungerer og vi har et trøkk på de? Jeg forstår ikke byttene og det taktiske. Umulig å forstå. Vi jaktet seier men legger om formasjon og alt blir surr.
Det var både slitne hoder og bein utpå der. Det var nok årsaken til byttene. Men de traff ikke helt i dag.
Joda, ser den. Men masse skifter når det er så få minutter igjen gjør ikke ting enklere for de 9 andre på banen som fortsatt har slitne hoder og ben. Jeg synes trenerne av og til gjør ting for komplisert istedet for å holde seg til planen. Akkurat som om de av og til går i panikk modus og da går det som regel galt.

Kampen var tapt. Så det spiller ikke noe rolle slik sett.
Glimt fortjente nok også å vinne utifra sjanser. Men det var egentlig jevnt. Det var dommeravgjørelser som gjorde at Glimt fikk momentum i kampen. 2 av målene var meget tvilsomme, nr 2 og 3.

Idag ville det seg ikke for de der framme. Det ble dårlige treff i de viktige situasjonene. Men fram til 1-3 så er jeg tålig fornøyd.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

TAdams6 skrev: man mai 29, 2023 10:04 pm
Vikingen skrev: man mai 29, 2023 8:15 pm Joe Bell ubenyttet reserve for Brøndby i dag igjen. Det er så vondt. Tenk å hatt ham sentralt på midten. Jeg er i ferd med å gi opp Solbakken. Altfor mange balltap også i dag, virker dårlig orientert når han mottar ballen.
Jeg har på langt nær gitt han opp. Men det går så mye bakover. Rundt i rundkjøring og på tvers. Han sinker spillet så utrolig. Idag gestikulerte han til de andre som hadde ballen og pekte mot stopperne. Hver gang skulle stopperne ha ballen istedet for å bruke de lenger framme i banen. Upresset så slår vi pasninger bakover. Jeg forstår det ikke.

Når han er høyere i banen så er det bedre. Når vi står lavt så er han en belastning for laget. Men han tar steg. Vi må ikke gi han opp. Men akkurat nå er vi underlegne de beste laga i den posisjonen dessverre. Det er i mine øyne den viktigste rollen på laget. Katalysatoren i laget. Den som styrer det defensive og offensive.

Jeg tror Joe Bell har brent sine broer til Viking. Men er ikke sikker.
Solbakken er god i trange situasjoner. God til å få med seg ballen, og har egentlig oversikten. Men han har ikke foten til Bell som kan prikke 40-meters pasninger.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Fortsatt 5 poeng foran Rosenborg med en kamp mindre spilt. Hadde takket ja til det før sesongen.

Champis

Legg inn av Champis »

Bilvrag skrev: man mai 29, 2023 10:35 am
Champis skrev: man mai 29, 2023 3:54 am
Bilvrag skrev: søn mai 28, 2023 9:34 pm

Bare sånn for å pirke litt, så har vel aldri leedsforalltid skrevet at Solbakken er best. Han skriver "scorer best". Og når man scorer best på f.eks defensive dueller vunnet, så er det ikke rom for tolkning. Vinner han flest defensive dueller, så scorer han rett og slett best.

Eh, hæ??

Altså, å «score best» betyr å være best på noe.

Ja, hvis man scorer best på dueller vunnet, så er jo det noe man er best på. Men å ha flest pasninger, flest langpasninger etc. sier ingenting om kvalitet.
Det skjer jo ingenting i denne tråden, så kan like gjerne fortsette på denne. Ingen har pratet om kvalitet, det er det først du som gjør. Så når du "pirker", så er det jo ingenting å pirke på. Dersom Solbakken treffer på 8 000 langpasninger, mens Berg bare treffer på ynkelige 7 999 langpasninger, så scorer jo Solbakken best i kategorien "flest langpasninger truffet". Sier ingenting om kvalitet, men det er et uomtvistelig faktum at Solbakken i det gitte scenarioet treffer på flere langpasninger enn Berg. Han vinner rett og slett den kategorien.

Så synes jeg ikke at Solbakken har vært så veldig god. Han har levert hva man kan forvente, verken mer eller mindre. Men jeg synes han er på riktig vei, uavhengig av hva statistikkene sier.

Tror vi snakker forbi hverandre her. Jeg leser det som at antall "fullførte pasninger" er kun antall pasninger slått, som ikke har noe som helst med å være best i noen kategori - det handler kun om antall pasninger - ikke antall treff. Og jeg støttes også av statistikken, som før dagens runde bl.a. viser at Berg slår nesten dobbelt så mange langpasninger som Solbakken - og også har en treffprosent på 59,3, mens Solbakken har 45,2. Så nei - Solbakken har alldeles ikke vunnet den kategorien - har er langt bak. Berg har f.eks. også vunnet høyere andel av defensive dueller.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Gorgi skrev: man mai 29, 2023 10:07 pm
TAdams6 skrev: man mai 29, 2023 10:04 pm
Vikingen skrev: man mai 29, 2023 8:15 pm Joe Bell ubenyttet reserve for Brøndby i dag igjen. Det er så vondt. Tenk å hatt ham sentralt på midten. Jeg er i ferd med å gi opp Solbakken. Altfor mange balltap også i dag, virker dårlig orientert når han mottar ballen.
Jeg har på langt nær gitt han opp. Men det går så mye bakover. Rundt i rundkjøring og på tvers. Han sinker spillet så utrolig. Idag gestikulerte han til de andre som hadde ballen og pekte mot stopperne. Hver gang skulle stopperne ha ballen istedet for å bruke de lenger framme i banen. Upresset så slår vi pasninger bakover. Jeg forstår det ikke.

Når han er høyere i banen så er det bedre. Når vi står lavt så er han en belastning for laget. Men han tar steg. Vi må ikke gi han opp. Men akkurat nå er vi underlegne de beste laga i den posisjonen dessverre. Det er i mine øyne den viktigste rollen på laget. Katalysatoren i laget. Den som styrer det defensive og offensive.

Jeg tror Joe Bell har brent sine broer til Viking. Men er ikke sikker.
Solbakken er god i trange situasjoner. God til å få med seg ballen, og har egentlig oversikten. Men han har ikke foten til Bell som kan prikke 40-meters pasninger.
Jobben i den rollen der er å kunne slå ball forbi ledd. Ellers duger man ikke. Da stopper det opp. Det blir voldsomt mange korte pasninger på Solbakken. Han må lære seg å slå gjennom pressledd og treffe medspillere. Da får Viking automatisk et løft.

tokk

Legg inn av tokk »

Jobb så fikk ikke sett kampen.
Leste at sjangse sløseri ølela for Viking?
Salvesen slm igjen slet med å sette sjangsene?

Jeg vil se en trio på topp fra start med Tripic, D'Agostino og Svendsen

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

tokk skrev: man mai 29, 2023 10:38 pm Jobb så fikk ikke sett kampen.
Leste at sjangse sløseri ølela for Viking?
Salvesen slm igjen slet med å sette sjangsene?

Jeg vil se en trio på topp fra start med Tripic, D'Agostino og Svendsen
Svendsen hadde 2 gode skuddmuligheter uten å treffe mål. Agostino hadde en meget stor sjanse som han bommet på. Så Salvesen var ikke alene. Tripic synes jeg desverre er den svakeste av de offansive spillerne.

Vi brenner noen sjanser, men det gjør også Glimt. Det beste laget vant og vi kommer aldri til å vinne på Aspmyra om vi slipper inn 5 mål hver kamp.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Fotballidiot skrev: man mai 29, 2023 10:55 pm
tokk skrev: man mai 29, 2023 10:38 pm Jobb så fikk ikke sett kampen.
Leste at sjangse sløseri ølela for Viking?
Salvesen slm igjen slet med å sette sjangsene?

Jeg vil se en trio på topp fra start med Tripic, D'Agostino og Svendsen
Svendsen hadde 2 gode skuddmuligheter uten å treffe mål. Agostino hadde en meget stor sjanse som han bommet på. Så Salvesen var ikke alene. Tripic synes jeg desverre er den svakeste av de offansive spillerne.

Vi brenner noen sjanser, men det gjør også Glimt. Det beste laget vant og vi kommer aldri til å vinne på Aspmyra om vi slipper inn 5 mål hver kamp.
Enig. Tripic er nå den svakeste av de det framme.

Vi kunne scoret mange mål idag men alle avslutninger var svake.
D’Agostino-Salvesen-Svendsen synes jeg er beste trio nå.

Men også Austbø bør snart få en sjanse synes jeg
Tripic må heve seg. Akkurat nå bør han benkes siden de andre er skarpere

Nevi

Legg inn av Nevi »

Helt enig med dere angående Tripic.

Ute på banen er han langt i fra den kongen han var før gan reiste til Tyrkia.
Var vel ca ett kvarter igjen av kampen der han febrilsk letet etter en Vikingspiller bakover. Problemet var at nærmeste Glimt-spiller og stod der. Hvorfor ikke sette fart fremover?

Nevi

Legg inn av Nevi »

tokk skrev: man mai 29, 2023 10:38 pm Jobb så fikk ikke sett kampen.
Leste at sjangse sløseri ølela for Viking?
Salvesen slm igjen slet med å sette sjangsene?

Jeg vil se en trio på topp fra start med Tripic, D'Agostino og Svendsen
Viking hadde vel 3-4 gode muligheter bare det første kvarteret. Glimt også for den saks skyld. Men Viking var fullt på høyde sjansemessig de første 45 etter mitt hode.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Nevi skrev: man mai 29, 2023 11:10 pm
tokk skrev: man mai 29, 2023 10:38 pm Jobb så fikk ikke sett kampen.
Leste at sjangse sløseri ølela for Viking?
Salvesen slm igjen slet med å sette sjangsene?

Jeg vil se en trio på topp fra start med Tripic, D'Agostino og Svendsen
Viking hadde vel 3-4 gode muligheter bare det første kvarteret. Glimt også for den saks skyld. Men Viking var fullt på høyde sjansemessig de første 45 etter mitt hode.
Det har jo noe med kvalitet å gjøre også å sette mulighetene. Svendsen har vel 2 skuddmuligheter fra like god posisjon som Mwuka? Han treffer ikke engang mål, mens Glimt spilleren rolig curler den i hjørnet. Det er ikke tilfeldig.

Vi har så langt i år vært altfor ineffektive (utenom mot Kamma). Det får vi håpe snur allerede mot Molde.

Biscan

Legg inn av Biscan »

Fotballidiot skrev: man mai 29, 2023 11:47 pm

Det har jo noe med kvalitet å gjøre også å sette mulighetene. Svendsen har vel 2 skuddmuligheter fra like god posisjon som Mwuka? Han treffer ikke engang mål, mens Glimt spilleren rolig curler den i hjørnet. Det er ikke tilfeldig.
Det der er ikke normal vare fra Mvuka, bare så det er sagt...

Men hederlig offensiv innsats fra Stavanger. Takk for kampen.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jone Samuelsen var vel også glad i rundkjøringer i sin tid før han byttet klubb og fikk andre instrukser. Ikke samme spillertype på sett og vis - men pointet er modning.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Bodø på Aspmyra er den eneste kampen jeg faktisk forventer å tape i år. Alt annet hadde vært en bragd. De er så ufattelig gode på det de er gode på. Vetlesen er helt enormt god til å finne rommene mellom midtbanen og forsvaret vårt. Og han gjør noe fornuftig med ballen hver gang han får den. Eikrem får mye skryt i Molde, men jeg hadde valgt Vetlesen foran ham hundre dager i uka.

Selv om jeg forventer tap er 5-1 unødvendig stygt, men slik blir det når vi rakner. Lufta gikk helt ut av oss etter 3-1, i en periode der det faktisk var vi som jaget scoring.

Samtidig er det veldig klart for meg hva vi må jobbe med. Det er de samme feilene som koster oss poeng hver gang:

- Utrolig ineffektive. Skaper ofte enorme målsjanser første kvarteret av kampene, men ballen vil ikke i mål. Salvesen en versting her. Om han finner roen foran mål vil det bety enormt for oss.

- Dødballer. Servene våre er så dårlige at de nærmest er et angrepsvåpen for motstander i større grad enn oss. Jeg er usikker på om vi i det hele tatt har scoret på dødball i år? Vi har hatt enormt med cornere og frispark som løses utrolig dårlig. Vi har mye hodestyrke i stallen nå, men får ikke uttelling for dette offensivt. Sandberg sitt frispark som fører til 3-1 i går er et glitrende eksempel på hva vi sliter med.

- Offensiv markering. Vi er fortsatt svært sårbare på kontringer imot. Vi slipper svært sjelden inn mål i etablert forsvar. Ofte har vi stygge balltap i farlige posisjoner når vi selv har overganger. Hva dette skyldes er utenfor min fatteevne, men jeg tror problemet ligger hos midtbanen og måten de ligger på. De er rett og slett ikke spillbare. Berg, Vetlesen og Grønbæk var nesten alltid spillbare i går. Mjuka også flink til å ta ut bredde og være et alternativ mot back uten sikring.

Jeg er spent på hva Viking foretar seg i sommer. Jeg mener fortsatt at Solbakken ikke holder mål, selv om jeg ser mange gir ham poeng i årets viking etter gårsdagens kamp. Jeg synes han er for treg i orienteringen og altfor ofte velger den første løsningen han ser - nemlig bakover.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Det at midtbanen ikke er spillbar er helt riktig.
Birkir hadde en heller svak dag på jobb igår. Men han virket også litt frustrert. Han hadde et par pasninger hvor vi bør ha spillere. Men midtbanen vår forflytter seg alt for lite uten ball når vi har ball i laget. Jeg bil påstå at medspillerne gjorde Birkir dårligere enn han egentlig var igår.

Det er noen mangler med midtbanen som må ordnes .

Jeg skulle veldig gjerne sett Birkir i Solbakken sin rolle bare for å teste det ut. Det har vært hans rolle på landslaget til Island de siste årene

Gandsen

Legg inn av Gandsen »

Glimt oppe i nord, som forventet - selv om resultatet lyver litt og det ser styggere ut enn nødv.

Berg er på alle måter overlegen Solbakken, som aldri verken har dominert eller (over)prestert. Han er en ok- spiller som er blant de svakeate leddene i dagens Viking XI, han har heller ikke tatt nevneverdige steg siden han kom. Han så faktisk bedre ut de første kampene enn det han har gjort den relativt lange perioden etter det. Hvorvidt det er trenerne eller om han bare er som Karlsbakk, sta som et esel, er jeg mer usikker på.

Sistnevnte kvitter Heerenveen seg fort med etter en begredelig start, kun spilt 170min totalt, sammenlignet med Sahraoui fra VIF som ankom samtidig/jevnaldrende sine ~1200min, er det svært tynn suppe. Har to NL kolleger som begge ser alle kampene til laget, de sier at Karlsbakk ikke har vist noen verdens ting - men samtidig ingen som stresser eller er skuffet da han "bare" kostet de ca 2mill Euro.

Vidar next, blir fort folkefest på Lassa!

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Gandsen skrev: tir mai 30, 2023 11:29 am
Sistnevnte kvitter Heerenveen seg fort med etter en begredelig start, kun spilt 170min totalt, sammenlignet med Sahraoui fra VIF som ankom samtidig/jevnaldrende sine ~1200min, er det svært
Enig med det meste du skriver, men Karlsbakk er 2003 modell og Sahraoui er 2001. 2 år kan utgjør en stor forskjell i den alderen.
Veton f.eks viste nesten ingenting det året han ble 20, men en vinter etter var han i fyr og flamme.
Sahraoui hadde også allerede noen års erfaring på toppnivå, mens Karslbakk kun har en halv sesong.

Nå begynner jeg også å tvile på om Karlsbakk lykkes, men spilletid og selvtillit er ekstremt viktig for en spiss. Han kan som Veton plutselig ta enorme steg eller kanskje han som Pellegrino ikke slår skikkelig igjennom før han er 29.

Blir ikke overasket om han blir leid ut til en norsk klubb i løpet av sommeren. Kanskje han blomstrer i rett miljø

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

TAdams6 skrev: tir mai 30, 2023 10:21 am Jeg skulle veldig gjerne sett Birkir i Solbakken sin rolle bare for å teste det ut. Det har vært hans rolle på landslaget til Island de siste årene
Jeg likte veldig godt Yanni i den rollen. Synes forøvrig Yanni har vært av våre bedre uavhengig av hvilken posisjon han har spilt i.

Nå bør ikke Viking som i fjor begynne å gjøre for mye endringer fra kamp til kamp, men jeg kunne godt tenkt meg å sett

Yazbek - Yanni - Løkberg

Veldig stor løpskapasitet fra Yazbek og Løk. Samtidig som Løkberg i år (treningskamper) har vist at han er den av midtbanespillerne som kan gå på de dype løpene i feltet.
Løk er vel også den eneste som har vist tendenser til å være målfarlig. Birkir har jo selvsagt også disse egenskapene, men ikke samme løpskapasitet enda?

Jesman

Legg inn av Jesman »

Man bør ikke bare stole på statistikken, men statistikken for i går viser at Solbakken treffer på 95% av pasningene han slo. Det er heller ingen spillere i Viking som har flere pasninger inn til Glimts "tredjedel" av banen enn Solbakken (Steensnes like mange). MEN, han har også soleklart flest balltap av samtlige Viking-spillere i går. Jeg tror Solbakken blir veldig lidende av Vikings forsøk på å angripe Glimt, jeg vet ikke om vi har så mange andre (eller noen) som ville kommet bedre fra kampen i går i Solbakkens rolle. Han gjør definitivt mye bra med ballen, men i går mister han den for mye også.

Hovedproblemet vårt forblir at vi skaper flest store målsjanser av alle lag i serien, men brenner samtidig flest av dem også.

Dr. Peauskeegg

Legg inn av Dr. Peauskeegg »

Jesman skrev: tir mai 30, 2023 1:30 pm Hovedproblemet vårt forblir at vi skaper flest store målsjanser av alle lag i serien, men brenner samtidig flest av dem også.
Nærmar oss fasit her. Me kan diskutera Solbakken og Tripic og midtbanen og tidlege baklengsmål til me blir grøne i fjeset, men det sentrale problemet er og blir at så godt som heile laget ser ut til å spela med tresko når dei får sjansen til å scora. Avslutningane er som regel direkte pinlege. Kampen i går var rik på eksempel. Trenar dei i det heile tatt på det?

(Det einaste eg kan sjå dei er dårlegare på enn avslutningar, er frispark og hjørnespark. Kor tid var sist Viking scora på ein dødball? Brekalo mot Molde seinsommaren 2021? Det grensar til tragikomisk.)

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

happykjeksbit skrev: ons mai 31, 2023 5:38 pm
Hadde vært helt nydelig med Samuel inn
Vil være 28 år gammel i 2024. Mange gode år igjen.
Ja takk 🤩

Strider

Legg inn av Strider »

Skal NRK.no eller noen andre streame Vidar- Viking imorgen?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Strider skrev: ons mai 31, 2023 7:59 pm Skal NRK.no eller noen andre streame Vidar- Viking imorgen?
Den ligger i oppsettet på TV2play. Er foreløpig ikke lagt ut noen oversikt på NRK.no. Sist runde gikk vel på begge plattformene? Men normalt sett er det vel kun ett av selskapene som har hatt rettighetene.

Strider

Legg inn av Strider »

Nevi skrev: ons mai 31, 2023 8:06 pm
Strider skrev: ons mai 31, 2023 7:59 pm Skal NRK.no eller noen andre streame Vidar- Viking imorgen?
Den ligger i oppsettet på TV2play. Er foreløpig ikke lagt ut noen oversikt på NRK.no. Sist runde gikk vel på begge plattformene? Men normalt sett er det vel kun ett av selskapene som har hatt rettighetene.
Trodde NRK hadde alle rettighetene på Cup og at de fleste kampene ble vist på nrk.no?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»