Manchester United

Svar
tbb
Innlegg: 3376

Re: Manchester United

Legg inn av tbb »

Saliph skrev: man mai 29, 2023 7:53 pm Betalingsmur :(
Sier du det? Et av de sykeste, men samtidig beste, intervjuene jeg har lest.

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

Saliph skrev: man mai 29, 2023 7:53 pm Betalingsmur :(
https://www.reddit.com/r/reddevils/comm ... utm_term=1

Here you go

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »




Retnuh

Legg inn av Retnuh »

missChance skrev: man mai 29, 2023 10:28 pm
Fint mål, men helvete heller. Scorte vi bare elendige mål denne sesongen? Ingen spektakulære??

Vi scorte over 100 mål. Det til Sancho mot liverpool på OT. Ryktes at vvd fortsatt står der, fryst fast i gresset med henda på ryggen.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Retnuh skrev: man mai 29, 2023 10:39 pm
missChance skrev: man mai 29, 2023 10:28 pm
Fint mål, men helvete heller. Scorte vi bare elendige mål denne sesongen? Ingen spektakulære??

Vi scorte over 100 mål. Det til Sancho mot liverpool på OT. Ryktes at vvd fortsatt står der, fryst fast i gresset med henda på ryggen.
Rashford sitt mot Arsenal på Emirates var nydelig. Latterliggjorde Partey med en frekk tunnel før han fra distanse banket ballen lavt i hjørnet bak Ramsdale.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Retnuh skrev: man mai 29, 2023 10:39 pm

Fint mål, men helvete heller. Scorte vi bare elendige mål denne sesongen? Ingen spektakulære??
Antony har jo et mye penere mål mot City, men den kampen er kanskje ikke noe å rippe opp i kontra kvelden vi slo ut Barca...

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

VDS ferdig i Ajax

Mjordan23

Legg inn av Mjordan23 »

Lezah skrev: tir mai 30, 2023 9:53 am
Retnuh skrev: man mai 29, 2023 10:39 pm

Fint mål, men helvete heller. Scorte vi bare elendige mål denne sesongen? Ingen spektakulære??
Antony har jo et mye penere mål mot City, men den kampen er kanskje ikke noe å rippe opp i kontra kvelden vi slo ut Barca...
Må vel være anledningen det går på, for man har jo drøssevis av penere mål. Senest Bruno sitt mot Fulham og ikke minst Martial sitt mot Chelsea.

Mjordan23

Legg inn av Mjordan23 »


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Martial skadet igjen. Spørs om man kan betale noen for å overta ham.

Jack

Legg inn av Jack »

Løs ham fra kontrakten. For en latterlig type.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Synd, pleier å være god mot city.

Bør være ferdig i klubben nå. Kan ikke stoles på.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Smart å hive han innpå i en meningsløs kamp mot Fulham

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Blitt trukket 600kr for MUFC Ticketing. Er dette et medlemsskap som blir trukket en gang i året? Noen med peiling?

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

tbb skrev: man mai 29, 2023 7:38 pm
Lezah skrev: man mai 29, 2023 7:35 pm
tbb skrev: man mai 29, 2023 7:02 pm

Var det £55 mill det ble snakket om at Man Utd ønsket å gi? Synes det er tricky. Dersom spilleren er in demand blant Arsenal, Liverpool, Man Utd og Bayern får man nok ikke en voldsom rabatt pga kontrakten, tror du?
55-60 er det jeg ser mest, så er sikkert der CFC ligger. Og de kan fort få det. Er han verdt det beløpet for oss? Jeg vet ikke helt.
https://www.bbc.com/sport/football/62354857.amp

Denne er en fin påminnelse på hvor bra prestasjon årets sesong faktisk er.
Ja, kanskje. Men alle disse spådommene (her og i the Guardian f.eks) kom ved sesongstart. Før Man Utd hadde hentet Antony og (naturligvis mye viktigere) Casemiro.

For å si det sånn: Om Arsenal hadde hentet Casemiro tror jeg de ville vunnet ligaen.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

k9b skrev: ons mai 31, 2023 8:39 am
tbb skrev: man mai 29, 2023 7:38 pm
Lezah skrev: man mai 29, 2023 7:35 pm

55-60 er det jeg ser mest, så er sikkert der CFC ligger. Og de kan fort få det. Er han verdt det beløpet for oss? Jeg vet ikke helt.
https://www.bbc.com/sport/football/62354857.amp

Denne er en fin påminnelse på hvor bra prestasjon årets sesong faktisk er.
Ja, kanskje. Men alle disse spådommene (her og i the Guardian f.eks) kom ved sesongstart. Før Man Utd hadde hentet Antony og (naturligvis mye viktigere) Casemiro.

For å si det sånn: Om Arsenal hadde hentet Casemiro tror jeg de ville vunnet ligaen.
Det er et godt poeng som jeg ikke kom på. Samtidig var det vel allerede da innlysende at Man Utd kom til å bruke mye penger mot slutten av vinduet. Men det tas kanskje ikke høyde for i en slik sammenheng.

(Jeg tror ikke Arsenal hadde vunnet uansett. Dersom City måtte ville de tatt 94 poeng. Jeg tror ikke Arsenal ville klart 95 poeng. Selv om Casemiro ville vært en enorm «marginaloppgradering» fra feks Xhaka.)

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Megapixsel skrev: ons mai 31, 2023 8:01 am Blitt trukket 600kr for MUFC Ticketing. Er dette et medlemsskap som blir trukket en gang i året? Noen med peiling?
Membership til £40 blir rundt 555 kroner.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

tbb skrev: ons mai 31, 2023 8:49 am
k9b skrev: ons mai 31, 2023 8:39 am
tbb skrev: man mai 29, 2023 7:38 pm

https://www.bbc.com/sport/football/62354857.amp

Denne er en fin påminnelse på hvor bra prestasjon årets sesong faktisk er.
Ja, kanskje. Men alle disse spådommene (her og i the Guardian f.eks) kom ved sesongstart. Før Man Utd hadde hentet Antony og (naturligvis mye viktigere) Casemiro.

For å si det sånn: Om Arsenal hadde hentet Casemiro tror jeg de ville vunnet ligaen.
Det er et godt poeng som jeg ikke kom på. Samtidig var det vel allerede da innlysende at Man Utd kom til å bruke mye penger mot slutten av vinduet. Men det tas kanskje ikke høyde for i en slik sammenheng.

(Jeg tror ikke Arsenal hadde vunnet uansett. Dersom City måtte ville de tatt 94 poeng. Jeg tror ikke Arsenal ville klart 95 poeng. Selv om Casemiro ville vært en enorm «marginaloppgradering» fra feks Xhaka.)
City tok 6 poeng mot Arsenal i interne oppgjør. Hadde neppe klart å gjøre så mye på bortebane, men på Emirates tror jeg de kunne fått 1. poeng i alle fall, kanskje 3. Det ville vært en 6 poeng sving. Tror det hadde holdt. Partey falt helt av lasset mot slutten av sesongen.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

missChance skrev: tir mai 30, 2023 10:14 pm Martial skadet igjen. Spørs om man kan betale noen for å overta ham.


1.26-1.42 oppsummerer Martial
Jack skrev: tir mai 30, 2023 10:16 pm Løs ham fra kontrakten. For en latterlig type.
Jepp, få han ut av neste sesongs regnskap.

13 mill i året kan man få lønnet et par rotasjonsspillere med som faktisk gidder å holde seg i form og gjøre en innsats uten ball på banen..

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

fugletitteren skrev: tir mai 30, 2023 10:21 pm Synd, pleier å være god mot city.

Bør være ferdig i klubben nå. Kan ikke stoles på.
Hmm.
Uten å kunne dokumentere det virker EtH&teamet meget gode på å holde spillere fit og få de raskt tilbake fra skade (Rash, Shaw, Varane, m.fl).

La ned en formidabel jobb m/spesialopplegg for Sancho og tipper de har gjort alt menneskelig mulig også for Martial.

Det virker kjørt og at han kanskje ikke har fysikken/muskulaturen til å tåle å spille i PL.
Synd, gitt han på sitt beste men nok er vel nok...?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Eddie skrev: ons mai 31, 2023 3:12 pm Martial bør ha spilt sin siste kamp i United drakt. Det er veldig synd hvordan det har gått med han, jeg mener han hadde større potensiale enn Rashford, han har egentlig alt man ser etter i en spiss. Dessverre så er muskulaturen hans svakere enn Steven Hawking sin var. Får heller ikke inntrykket av at han er en person som har gjort alt for å bli den beste utgaven av seg selv, men det blir spekulasjoner. Ny spiss og Grenwood tilbake blir bra.
Jeg tenker vi kan skyfle Greenwood avgårde til Al-Ittihad, Al-Nassr el Al-Hilal. Der funker det nok.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

DuncanE skrev: ons mai 31, 2023 3:26 pm
Eddie skrev: ons mai 31, 2023 3:12 pm Martial bør ha spilt sin siste kamp i United drakt. Det er veldig synd hvordan det har gått med han, jeg mener han hadde større potensiale enn Rashford, han har egentlig alt man ser etter i en spiss. Dessverre så er muskulaturen hans svakere enn Steven Hawking sin var. Får heller ikke inntrykket av at han er en person som har gjort alt for å bli den beste utgaven av seg selv, men det blir spekulasjoner. Ny spiss og Grenwood tilbake blir bra.
Jeg tenker vi kan skyfle Greenwood avgårde til Al-Ittihad, Al-Nassr el Al-Hilal. Der funker det nok.
Men er det trygt for kjerringa hans?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

greyserpent skrev: ons mai 31, 2023 3:27 pm
DuncanE skrev: ons mai 31, 2023 3:26 pm
Eddie skrev: ons mai 31, 2023 3:12 pm Martial bør ha spilt sin siste kamp i United drakt. Det er veldig synd hvordan det har gått med han, jeg mener han hadde større potensiale enn Rashford, han har egentlig alt man ser etter i en spiss. Dessverre så er muskulaturen hans svakere enn Steven Hawking sin var. Får heller ikke inntrykket av at han er en person som har gjort alt for å bli den beste utgaven av seg selv, men det blir spekulasjoner. Ny spiss og Grenwood tilbake blir bra.
Jeg tenker vi kan skyfle Greenwood avgårde til Al-Ittihad, Al-Nassr el Al-Hilal. Der funker det nok.
Men er det trygt for kjerringa hans?
Kanskje hun burde revurdere opplegget med Mason. Du tenker dette skal være en av vurderingene vi gjør når vi selger han, evtl slipper han gratis? ;)

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

DuncanE skrev: ons mai 31, 2023 3:31 pm
greyserpent skrev: ons mai 31, 2023 3:27 pm
DuncanE skrev: ons mai 31, 2023 3:26 pm

Jeg tenker vi kan skyfle Greenwood avgårde til Al-Ittihad, Al-Nassr el Al-Hilal. Der funker det nok.
Men er det trygt for kjerringa hans?
Kanskje hun burde revurdere opplegget med Mason. Du tenker dette skal være en av vurderingene vi gjør når vi selger han, evtl slipper han gratis? ;)
Tenkte mer at det ikke er så trygt for voldtektsofre i land man burde skyfle han til...

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

greyserpent skrev: ons mai 31, 2023 3:39 pm
DuncanE skrev: ons mai 31, 2023 3:31 pm
greyserpent skrev: ons mai 31, 2023 3:27 pm

Men er det trygt for kjerringa hans?
Kanskje hun burde revurdere opplegget med Mason. Du tenker dette skal være en av vurderingene vi gjør når vi selger han, evtl slipper han gratis? ;)
Tenkte mer at det ikke er så trygt for voldtektsofre i land man burde skyfle han til...
Men er dette vurderinger klubben skal gjøre tenker du?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

greyserpent skrev: ons mai 31, 2023 3:39 pm
DuncanE skrev: ons mai 31, 2023 3:31 pm
greyserpent skrev: ons mai 31, 2023 3:27 pm

Men er det trygt for kjerringa hans?
Kanskje hun burde revurdere opplegget med Mason. Du tenker dette skal være en av vurderingene vi gjør når vi selger han, evtl slipper han gratis? ;)
Tenkte mer at det ikke er så trygt for voldtektsofre i land man burde skyfle han til...
Hvem er "voldtektsoffere", er det fler og er Greenwood én av de..?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Dalot med ny kontrakt.


"Dalot, 24, has inked a new deal until 2028, with the option of an additional year. United signed the right-back from Porto for £19million in 2018 and he has played 107 times for the club, scoring three goals."

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

missChance skrev: ons mai 31, 2023 4:34 pm Dalot med ny kontrakt.


"Dalot, 24, has inked a new deal until 2028, with the option of an additional year. United signed the right-back from Porto for £19million in 2018 and he has played 107 times for the club, scoring three goals."
Forskutterer ingenting men er det med dette større sjanse for at AWB settes på transferlisten....?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

InsVerderben skrev: ons mai 31, 2023 5:04 pm
missChance skrev: ons mai 31, 2023 4:34 pm Dalot med ny kontrakt.


"Dalot, 24, has inked a new deal until 2028, with the option of an additional year. United signed the right-back from Porto for £19million in 2018 and he has played 107 times for the club, scoring three goals."
Forskutterer ingenting men er det med dette større sjanse for at AWB settes på transferlisten....?
Gudene vet, men AWB har vel vært førstevalget etter VM?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»