Eliteserien Fantasy 2023

Svar
urbeka

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av urbeka »

Jevto 7.2 … han er i gang…

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir mai 30, 2023 11:20 am
Skywalker skrev: tir mai 30, 2023 11:15 am Er det noen som har oversikt over pristigninger. Må jo ha skjedd noen alvorlige pristigninger i natt.
Lagverdien min har steget fra 101,6 i går til 102,3 i dag.
Ikke hver dag at laget stiger med 0,6
Av de som betyr noe:

Opp: Soltvedt, Utvik, Fosnæss, Vesterlund, Pelle, Breivik, Jørgensen, Lundqvist, Faris, Finne.

Ned: Bjørkan, Sery, Reese, Hensriksen, Reitan, Børsting, Eriksen, Wolff, Jevto, Salvesen, Ruud Tveter, Gonstad
Takker, har fem som har gått opp og ingen ned😊

urbeka

Legg inn av urbeka »

clivewarren skrev: tir mai 30, 2023 11:40 am
Lew_Ashby skrev: tir mai 30, 2023 11:32 am Soltvedt vil fort være 5.5 innen søndag. Blir tungt å avvente til fristen men skal forsøke å holde ut...

Slapp ganske billig unna Jatta vs Adams og Faris igår forresten. Et lite lysglimt etter Vetlesen skuffet og ranking gikk fra 29 til 60. Klatringen mot toppen begynner igjen på søndag.
Da ser det ut til at vi har byttet plasser :) Er uansett veldig tett ennå. Kun 8 poeng for deg opp igjen. Ser forresten at hele 28% av topp 100 spilte spissrush i runde 7. Den kan bli fin å ha senere.
100 ish plasser bak dere, håper å ta dere igjen! :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: tir mai 30, 2023 12:36 pm
Lew_Ashby skrev: tir mai 30, 2023 11:20 am
Skywalker skrev: tir mai 30, 2023 11:15 am Er det noen som har oversikt over pristigninger. Må jo ha skjedd noen alvorlige pristigninger i natt.
Lagverdien min har steget fra 101,6 i går til 102,3 i dag.
Ikke hver dag at laget stiger med 0,7
Av de som betyr noe:

Opp: Soltvedt, Utvik, Fosnæss, Vesterlund, Pelle, Breivik, Jørgensen, Lundqvist, Faris, Finne.

Ned: Bjørkan, Sery, Reese, Hensriksen, Reitan, Børsting, Eriksen, Wolff, Jevto, Salvesen, Ruud Tveter, Gonstad
Takker, har fem som har gått opp og ingen ned😊
Hadde flaks med mine overganger i går. Har egentlig hatt tur hele sesongen.
Fikk ut Sery Larsen før nedgang og inn med Soltvedt før oppgang i går. Hadde ikke fått til byttet i dag.
Får ta med seg alle seiere som er. Har hatt en solid lagverdi økning selv om poengfangsten har vært laber. :)

Rett skal være rett

Legg inn av Rett skal være rett »

Jeg er en av de 28 % i top 100 som har brukt spissrush. Traff heldigvis!

K-Torget og Skywalker; Jeg har ikke sett noe særlig av Tromsø, så dere får ta Erlien-tankene med en stor klype salt. Jeg ser bare på xg at de har overprestert en del, og jeg synes Sarpsborg ser gode ut bakover - så derfor tror jeg ikke Tromsø scorer noe særlig. Om jeg skulle tippe, tror jeg Tromsø putter 1 mål.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tir mai 30, 2023 2:17 pm
K-Torget skrev: tir mai 30, 2023 12:36 pm
Lew_Ashby skrev: tir mai 30, 2023 11:20 am
Av de som betyr noe:

Opp: Soltvedt, Utvik, Fosnæss, Vesterlund, Pelle, Breivik, Jørgensen, Lundqvist, Faris, Finne.

Ned: Bjørkan, Sery, Reese, Hensriksen, Reitan, Børsting, Eriksen, Wolff, Jevto, Salvesen, Ruud Tveter, Gonstad
Takker, har fem som har gått opp og ingen ned😊
Hadde flaks med mine overganger i går. Har egentlig hatt tur hele sesongen.
Fikk ut Sery Larsen før nedgang og inn med Soltvedt før oppgang i går. Hadde ikke fått til byttet i dag.
Får ta med seg alle seiere som er. Har hatt en solid lagverdi økning selv om poengfangsten har vært laber. :)
Viktig å fokusere på det positive. Hvilken lagverdi har du? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Rett skal være rett skrev: tir mai 30, 2023 3:37 pm Jeg er en av de 28 % i top 100 som har brukt spissrush. Traff heldigvis!

K-Torget og Skywalker; Jeg har ikke sett noe særlig av Tromsø, så dere får ta Erlien-tankene med en stor klype salt. Jeg ser bare på xg at de har overprestert en del, og jeg synes Sarpsborg ser gode ut bakover - så derfor tror jeg ikke Tromsø scorer noe særlig. Om jeg skulle tippe, tror jeg Tromsø putter 1 mål.
Kan godt være du har helt rett, har selv sett for lite Tromsø til å være helt sikker på at Erlien er rett man å spille! Men jeg vet at Erlien er på straffer i det minste og at de har vært nokså solide hjemme?

Rett skal være rett

Legg inn av Rett skal være rett »

K-Torget skrev: tir mai 30, 2023 3:41 pm
Rett skal være rett skrev: tir mai 30, 2023 3:37 pm Jeg er en av de 28 % i top 100 som har brukt spissrush. Traff heldigvis!

K-Torget og Skywalker; Jeg har ikke sett noe særlig av Tromsø, så dere får ta Erlien-tankene med en stor klype salt. Jeg ser bare på xg at de har overprestert en del, og jeg synes Sarpsborg ser gode ut bakover - så derfor tror jeg ikke Tromsø scorer noe særlig. Om jeg skulle tippe, tror jeg Tromsø putter 1 mål.
Kan godt være du har helt rett, har selv sett for lite Tromsø til å være helt sikker på at Erlien er rett man å spille! Men jeg vet at Erlien er på straffer i det minste og at de har vært nokså solide hjemme?
Ja, det er gode poeng. Vi får se :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Rett skal være rett skrev: tir mai 30, 2023 3:51 pm
K-Torget skrev: tir mai 30, 2023 3:41 pm
Rett skal være rett skrev: tir mai 30, 2023 3:37 pm Jeg er en av de 28 % i top 100 som har brukt spissrush. Traff heldigvis!

K-Torget og Skywalker; Jeg har ikke sett noe særlig av Tromsø, så dere får ta Erlien-tankene med en stor klype salt. Jeg ser bare på xg at de har overprestert en del, og jeg synes Sarpsborg ser gode ut bakover - så derfor tror jeg ikke Tromsø scorer noe særlig. Om jeg skulle tippe, tror jeg Tromsø putter 1 mål.
Kan godt være du har helt rett, har selv sett for lite Tromsø til å være helt sikker på at Erlien er rett man å spille! Men jeg vet at Erlien er på straffer i det minste og at de har vært nokså solide hjemme?
Ja, det er gode poeng. Vi får se :)
Ja :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: tir mai 30, 2023 3:40 pm
Skywalker skrev: tir mai 30, 2023 2:17 pm
K-Torget skrev: tir mai 30, 2023 12:36 pm

Takker, har fem som har gått opp og ingen ned😊
Hadde flaks med mine overganger i går. Har egentlig hatt tur hele sesongen.
Fikk ut Sery Larsen før nedgang og inn med Soltvedt før oppgang i går. Hadde ikke fått til byttet i dag.
Får ta med seg alle seiere som er. Har hatt en solid lagverdi økning selv om poengfangsten har vært laber. :)
Viktig å fokusere på det positive. Hvilken lagverdi har du? :)
102,3

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tir mai 30, 2023 4:12 pm
K-Torget skrev: tir mai 30, 2023 3:40 pm
Skywalker skrev: tir mai 30, 2023 2:17 pm
Hadde flaks med mine overganger i går. Har egentlig hatt tur hele sesongen.
Fikk ut Sery Larsen før nedgang og inn med Soltvedt før oppgang i går. Hadde ikke fått til byttet i dag.
Får ta med seg alle seiere som er. Har hatt en solid lagverdi økning selv om poengfangsten har vært laber. :)
Viktig å fokusere på det positive. Hvilken lagverdi har du? :)
102,3
Ikke gale :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

102,4 i lagverdi. Ok? Hva ligger dere andre på? :)

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

102,3 med 0,6 i banken.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

101.0 🫡

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir mai 30, 2023 4:31 pm101.0 🫡
:(

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: tir mai 30, 2023 4:29 pm 102,3 med 0,6 i banken.
Oi, meget solid!!

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Rett skal være rett skrev: tir mai 30, 2023 3:37 pm Jeg er en av de 28 % i top 100 som har brukt spissrush. Traff heldigvis!

K-Torget og Skywalker; Jeg har ikke sett noe særlig av Tromsø, så dere får ta Erlien-tankene med en stor klype salt. Jeg ser bare på xg at de har overprestert en del, og jeg synes Sarpsborg ser gode ut bakover - så derfor tror jeg ikke Tromsø scorer noe særlig. Om jeg skulle tippe, tror jeg Tromsø putter 1 mål.
Har ikke sett noe annet en kampen mot Glimt. Der var han jo god. Disse såkalte ekspertene i diverse podder også hauser han opp.
Jeg aner ikke. Var ikke noe must have for meg. Har egentlig ikke vurdert han, men summen passet perfekt etter at jeg tok ut Maigaard for å få inn Soltvedt.
Selv om han kom inn i laget på en slump, så syns jeg det blir for galt å benke han.😊
Sitter med tre på midten jeg ikke har alt for høye tanker om. Skal jeg fortsette med tre i angrep blir nok minst to av dem nedgradert/byttet for å få på Grøgaard eller Vetlesen.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: tir mai 30, 2023 4:29 pm 102,3 med 0,6 i banken.
Voldsomt.
Har du vært på Adams toget hele veien?

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Lew_Ashby skrev: tir mai 30, 2023 12:26 pm
clivewarren skrev: tir mai 30, 2023 11:40 am
Lew_Ashby skrev: tir mai 30, 2023 11:32 am Soltvedt vil fort være 5.5 innen søndag. Blir tungt å avvente til fristen men skal forsøke å holde ut...

Slapp ganske billig unna Jatta vs Adams og Faris igår forresten. Et lite lysglimt etter Vetlesen skuffet og ranking gikk fra 29 til 60. Klatringen mot toppen begynner igjen på søndag.
Da ser det ut til at vi har byttet plasser :) Er uansett veldig tett ennå. Kun 8 poeng for deg opp igjen. Ser forresten at hele 28% av topp 100 spilte spissrush i runde 7. Den kan bli fin å ha senere.
Vi har nok det, strålende innsats fra deg her altså!

Vi er mange som kniver her inne men virker som de aller fleste er keen på å bidra til at alle gjør det bedre enn å konkurrere.

Chips kommer forhåpentligvis godt med senere. Mange i toppen har jo også brukt WC, det er fint å ha etterhvert. Men samtidig litt farlig for lagverdien å vente.
Enig. Skyhøyt nivå her inne, men veldig hjelpsom og hyggelig atmosfære. Selv regner jeg meg selv som amatør på Eliteserien og fullstendig avhengig av gode råd og tips.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: tir mai 30, 2023 4:16 pm 102,4 i lagverdi. Ok? Hva ligger dere andre på? :)
Jeg er ingen ekspert, men er selv veldig fornøyd med 102,3.
Husker et år hvor jeg satt med 98,1.
Var helt håpløst å få på spillere ved et wc. Kom meg ikke på noen ting da alle poengplukkerne hadde steget i verdi.
Derfor jeg ofte tar et tidlig wc. (Vel tidlig i år) Tar gjerne hits for å komme meg på spillere jeg vil ha. Spesielt i starten. Sikkert ingen god strategi skal man kjempe i toppen.🤪

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Firminoooo skrev: tir mai 30, 2023 5:03 pm
Lew_Ashby skrev: tir mai 30, 2023 12:26 pm
clivewarren skrev: tir mai 30, 2023 11:40 am

Da ser det ut til at vi har byttet plasser :) Er uansett veldig tett ennå. Kun 8 poeng for deg opp igjen. Ser forresten at hele 28% av topp 100 spilte spissrush i runde 7. Den kan bli fin å ha senere.
Vi har nok det, strålende innsats fra deg her altså!

Vi er mange som kniver her inne men virker som de aller fleste er keen på å bidra til at alle gjør det bedre enn å konkurrere.

Chips kommer forhåpentligvis godt med senere. Mange i toppen har jo også brukt WC, det er fint å ha etterhvert. Men samtidig litt farlig for lagverdien å vente.
Enig. Skyhøyt nivå her inne, men veldig hjelpsom og hyggelig atmosfære. Selv regner jeg meg selv som amatør på Eliteserien og fullstendig avhengig av gode råd og tips.
Nivået er veldig høyt og mange gode Fantasy spillere som gjør hverandre enda bedre. Noen hemmeligheter er det kansje, men stort sett deler de fleste både lag og innside info om klubbene dem følger.
Når man ser på Fri disk ligaen så er de 10 første innenfor topp 1000. Må helt ned til 31 plass for å finne noen utenfor topp 10000.
Dette av 35 spillere.
Forrige runde klatret jeg ca 2500 plasser. Grønne piler på alle ligaer jeg er med i utenom Fridisk. Der datt jeg ned tre plasser.
Det sier noe om nivåer her inne.

Edit : Er det noen som ikke er med i ligaen, men vil inn så bruk denne linken.
https://fantasy.eliteserien.no/leagues/auto-join/c8oano
Sist redigert av Skywalker den tir mai 30, 2023 5:50 pm, redigert 3 ganger totalt.

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Skywalker skrev: tir mai 30, 2023 4:58 pm
Milwaukee_Bucks_2021 skrev: tir mai 30, 2023 4:29 pm 102,3 med 0,6 i banken.
Voldsomt.
Har du vært på Adams toget hele veien?
Ja. Hadde han på laget helt fram til serieåpningen deres ble utsatt, tok han inn på rik onkel i Runde 2, og fikk han inn permanent før Runde 3 mot Molde. Har tjent 0,6 på han, 0,5 på Breivik, 0,3 på Soltvedt og 0,2 på Utvik blant annet, i tillegg til de alle har, som Pellegrino, Finne, Linnes osv.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: tir mai 30, 2023 5:37 pm
Skywalker skrev: tir mai 30, 2023 4:58 pm
Milwaukee_Bucks_2021 skrev: tir mai 30, 2023 4:29 pm 102,3 med 0,6 i banken.
Voldsomt.
Har du vært på Adams toget hele veien?
Ja. Hadde han på laget helt fram til serieåpningen deres ble utsatt, tok han inn på rik onkel i Runde 2, og fikk han inn permanent før Runde 3 mot Molde. Har tjent 0,6 på han, 0,5 på Breivik, 0,3 på Soltvedt og 0,2 på Utvik blant annet, i tillegg til de alle har, som Pellegrino, Finne, Linnes osv.
Strøkent. Fortsetter dette kan du snart kjøpe 2 lag.
Du har vært tidlig på👍👍👍 Godt gjort.
Er nok Adams som i hovedsak skiller oss. Tok han inn på et wc i runde to. Tok han så ut i runde tre for å få plass til Blomberg. Kjempefornøyd med at jeg tjente 0,1😂 Tapt mye poeng og pæng der.
Tok han inn igjen før forrige runde.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tir mai 30, 2023 4:53 pm
Rett skal være rett skrev: tir mai 30, 2023 3:37 pm Jeg er en av de 28 % i top 100 som har brukt spissrush. Traff heldigvis!

K-Torget og Skywalker; Jeg har ikke sett noe særlig av Tromsø, så dere får ta Erlien-tankene med en stor klype salt. Jeg ser bare på xg at de har overprestert en del, og jeg synes Sarpsborg ser gode ut bakover - så derfor tror jeg ikke Tromsø scorer noe særlig. Om jeg skulle tippe, tror jeg Tromsø putter 1 mål.
Har ikke sett noe annet en kampen mot Glimt. Der var han jo god. Disse såkalte ekspertene i diverse podder også hauser han opp.
Jeg aner ikke. Var ikke noe must have for meg. Har egentlig ikke vurdert han, men summen passet perfekt etter at jeg tok ut Maigaard for å få inn Soltvedt.
Selv om han kom inn i laget på en slump, så syns jeg det blir for galt å benke han.😊
Sitter med tre på midten jeg ikke har alt for høye tanker om. Skal jeg fortsette med tre i angrep blir nok minst to av dem nedgradert/byttet for å få på Grøgaard eller Vetlesen.
Oki :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: tir mai 30, 2023 5:03 pm
Lew_Ashby skrev: tir mai 30, 2023 12:26 pm
clivewarren skrev: tir mai 30, 2023 11:40 am

Da ser det ut til at vi har byttet plasser :) Er uansett veldig tett ennå. Kun 8 poeng for deg opp igjen. Ser forresten at hele 28% av topp 100 spilte spissrush i runde 7. Den kan bli fin å ha senere.
Vi har nok det, strålende innsats fra deg her altså!

Vi er mange som kniver her inne men virker som de aller fleste er keen på å bidra til at alle gjør det bedre enn å konkurrere.

Chips kommer forhåpentligvis godt med senere. Mange i toppen har jo også brukt WC, det er fint å ha etterhvert. Men samtidig litt farlig for lagverdien å vente.
Enig. Skyhøyt nivå her inne, men veldig hjelpsom og hyggelig atmosfære. Selv regner jeg meg selv som amatør på Eliteserien og fullstendig avhengig av gode råd og tips.
Da er vi to ;) 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tir mai 30, 2023 5:10 pm
K-Torget skrev: tir mai 30, 2023 4:16 pm 102,4 i lagverdi. Ok? Hva ligger dere andre på? :)
Jeg er ingen ekspert, men er selv veldig fornøyd med 102,3.
Husker et år hvor jeg satt med 98,1.
Var helt håpløst å få på spillere ved et wc. Kom meg ikke på noen ting da alle poengplukkerne hadde steget i verdi.
Derfor jeg ofte tar et tidlig wc. (Vel tidlig i år) Tar gjerne hits for å komme meg på spillere jeg vil ha. Spesielt i starten. Sikkert ingen god strategi skal man kjempe i toppen.🤪
Du har hvertfall fått en fin lagverdi så langt i år :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tir mai 30, 2023 5:30 pm
Firminoooo skrev: tir mai 30, 2023 5:03 pm
Lew_Ashby skrev: tir mai 30, 2023 12:26 pm
Vi har nok det, strålende innsats fra deg her altså!

Vi er mange som kniver her inne men virker som de aller fleste er keen på å bidra til at alle gjør det bedre enn å konkurrere.

Chips kommer forhåpentligvis godt med senere. Mange i toppen har jo også brukt WC, det er fint å ha etterhvert. Men samtidig litt farlig for lagverdien å vente.
Enig. Skyhøyt nivå her inne, men veldig hjelpsom og hyggelig atmosfære. Selv regner jeg meg selv som amatør på Eliteserien og fullstendig avhengig av gode råd og tips.
Nivået er veldig høyt og mange gode Fantasy spillere som gjør hverandre enda bedre. Noen hemmeligheter er det kansje, men stort sett deler de fleste både lag og innside info om klubbene dem følger.
Når man ser på Fri disk ligaen så er de 10 første innenfor topp 1000. Må helt ned til 31 plass for å finne noen utenfor topp 10000.
Dette av 35 spillere.
Forrige runde klatret jeg ca 2500 plasser. Grønne piler på alle ligaer jeg er med i utenom Fridisk. Der datt jeg ned tre plasser.
Det sier noe om nivåer her inne.

Edit : Er det noen som ikke er med i ligaen, men vil inn så bruk denne linken.
https://fantasy.eliteserien.no/leagues/auto-join/c8oano
Enig!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tir mai 30, 2023 5:48 pm
Milwaukee_Bucks_2021 skrev: tir mai 30, 2023 5:37 pm
Skywalker skrev: tir mai 30, 2023 4:58 pm

Voldsomt.
Har du vært på Adams toget hele veien?
Ja. Hadde han på laget helt fram til serieåpningen deres ble utsatt, tok han inn på rik onkel i Runde 2, og fikk han inn permanent før Runde 3 mot Molde. Har tjent 0,6 på han, 0,5 på Breivik, 0,3 på Soltvedt og 0,2 på Utvik blant annet, i tillegg til de alle har, som Pellegrino, Finne, Linnes osv.
Strøkent. Fortsetter dette kan du snart kjøpe 2 lag.
Du har vært tidlig på👍👍👍 Godt gjort.
Er nok Adams som i hovedsak skiller oss. Tok han inn på et wc i runde to. Tok han så ut i runde tre for å få plass til Blomberg. Kjempefornøyd med at jeg tjente 0,1😂 Tapt mye poeng og pæng der.
Tok han inn igjen før forrige runde.
Og jeg har ikke kommet meg på Adams-toget enda denne sesongen 8-)

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Kjenner at jeg har veldig lyst til å være tidlig på Atanga-toget. Kan fort bli Wallem/Nypan --> Owusu/Atanga etter neste runde.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: tir mai 30, 2023 6:21 pm Kjenner at jeg har veldig lyst til å være tidlig på Atanga-toget. Kan fort bli Wallem/Nypan --> Owusu/Atanga etter neste runde.
Og Aafk har også et helt ok program fremover med Brann i hjemme i 9, tromsø hjemme i 10, LSK borte i 11, Rosenborg hjemme i 12, HamKam borte i 13 og Odd hjemme i 14.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»