Eliteserien Fantasy 2023

Svar
urbeka

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av urbeka »

Jevto 7.2 
 han er i gang


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ↑tir mai 30, 2023 11:20 am
Skywalker skrev: ↑tir mai 30, 2023 11:15 am Er det noen som har oversikt over pristigninger. MĂ„ jo ha skjedd noen alvorlige pristigninger i natt.
Lagverdien min har steget fra 101,6 i gÄr til 102,3 i dag.
Ikke hver dag at laget stiger med 0,6
Av de som betyr noe:

Opp: Soltvedt, Utvik, FosnĂŠss, Vesterlund, Pelle, Breivik, JĂžrgensen, Lundqvist, Faris, Finne.

Ned: BjĂžrkan, Sery, Reese, Hensriksen, Reitan, BĂžrsting, Eriksen, Wolff, Jevto, Salvesen, Ruud Tveter, Gonstad
Takker, har fem som har gĂ„tt opp og ingen ned😊

urbeka

Legg inn av urbeka »

clivewarren skrev: ↑tir mai 30, 2023 11:40 am
Lew_Ashby skrev: ↑tir mai 30, 2023 11:32 am Soltvedt vil fort vĂŠre 5.5 innen sĂžndag. Blir tungt Ă„ avvente til fristen men skal forsĂžke Ă„ holde ut...

Slapp ganske billig unna Jatta vs Adams og Faris igÄr forresten. Et lite lysglimt etter Vetlesen skuffet og ranking gikk fra 29 til 60. Klatringen mot toppen begynner igjen pÄ sÞndag.
Da ser det ut til at vi har byttet plasser :) Er uansett veldig tett ennÄ. Kun 8 poeng for deg opp igjen. Ser forresten at hele 28% av topp 100 spilte spissrush i runde 7. Den kan bli fin Ä ha senere.
100 ish plasser bak dere, hÄper Ä ta dere igjen! :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: ↑tir mai 30, 2023 12:36 pm
Lew_Ashby skrev: ↑tir mai 30, 2023 11:20 am
Skywalker skrev: ↑tir mai 30, 2023 11:15 am Er det noen som har oversikt over pristigninger. MĂ„ jo ha skjedd noen alvorlige pristigninger i natt.
Lagverdien min har steget fra 101,6 i gÄr til 102,3 i dag.
Ikke hver dag at laget stiger med 0,7
Av de som betyr noe:

Opp: Soltvedt, Utvik, FosnĂŠss, Vesterlund, Pelle, Breivik, JĂžrgensen, Lundqvist, Faris, Finne.

Ned: BjĂžrkan, Sery, Reese, Hensriksen, Reitan, BĂžrsting, Eriksen, Wolff, Jevto, Salvesen, Ruud Tveter, Gonstad
Takker, har fem som har gĂ„tt opp og ingen ned😊
Hadde flaks med mine overganger i gÄr. Har egentlig hatt tur hele sesongen.
Fikk ut Sery Larsen fÞr nedgang og inn med Soltvedt fÞr oppgang i gÄr. Hadde ikke fÄtt til byttet i dag.
FĂ„r ta med seg alle seiere som er. Har hatt en solid lagverdi Ăžkning selv om poengfangsten har vĂŠrt laber. :)

Rett skal vĂŠre rett

Legg inn av Rett skal vĂŠre rett »

Jeg er en av de 28 % i top 100 som har brukt spissrush. Traff heldigvis!

K-Torget og Skywalker; Jeg har ikke sett noe sÊrlig av TromsÞ, sÄ dere fÄr ta Erlien-tankene med en stor klype salt. Jeg ser bare pÄ xg at de har overprestert en del, og jeg synes Sarpsborg ser gode ut bakover - sÄ derfor tror jeg ikke TromsÞ scorer noe sÊrlig. Om jeg skulle tippe, tror jeg TromsÞ putter 1 mÄl.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ↑tir mai 30, 2023 2:17 pm
K-Torget skrev: ↑tir mai 30, 2023 12:36 pm
Lew_Ashby skrev: ↑tir mai 30, 2023 11:20 am
Av de som betyr noe:

Opp: Soltvedt, Utvik, FosnĂŠss, Vesterlund, Pelle, Breivik, JĂžrgensen, Lundqvist, Faris, Finne.

Ned: BjĂžrkan, Sery, Reese, Hensriksen, Reitan, BĂžrsting, Eriksen, Wolff, Jevto, Salvesen, Ruud Tveter, Gonstad
Takker, har fem som har gĂ„tt opp og ingen ned😊
Hadde flaks med mine overganger i gÄr. Har egentlig hatt tur hele sesongen.
Fikk ut Sery Larsen fÞr nedgang og inn med Soltvedt fÞr oppgang i gÄr. Hadde ikke fÄtt til byttet i dag.
FĂ„r ta med seg alle seiere som er. Har hatt en solid lagverdi Ăžkning selv om poengfangsten har vĂŠrt laber. :)
Viktig Ä fokusere pÄ det positive. Hvilken lagverdi har du? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Rett skal vére rett skrev: ↑tir mai 30, 2023 3:37 pm Jeg er en av de 28 % i top 100 som har brukt spissrush. Traff heldigvis!

K-Torget og Skywalker; Jeg har ikke sett noe sÊrlig av TromsÞ, sÄ dere fÄr ta Erlien-tankene med en stor klype salt. Jeg ser bare pÄ xg at de har overprestert en del, og jeg synes Sarpsborg ser gode ut bakover - sÄ derfor tror jeg ikke TromsÞ scorer noe sÊrlig. Om jeg skulle tippe, tror jeg TromsÞ putter 1 mÄl.
Kan godt vÊre du har helt rett, har selv sett for lite TromsÞ til Ä vÊre helt sikker pÄ at Erlien er rett man Ä spille! Men jeg vet at Erlien er pÄ straffer i det minste og at de har vÊrt noksÄ solide hjemme?

Rett skal vĂŠre rett

Legg inn av Rett skal vĂŠre rett »

K-Torget skrev: ↑tir mai 30, 2023 3:41 pm
Rett skal vére rett skrev: ↑tir mai 30, 2023 3:37 pm Jeg er en av de 28 % i top 100 som har brukt spissrush. Traff heldigvis!

K-Torget og Skywalker; Jeg har ikke sett noe sÊrlig av TromsÞ, sÄ dere fÄr ta Erlien-tankene med en stor klype salt. Jeg ser bare pÄ xg at de har overprestert en del, og jeg synes Sarpsborg ser gode ut bakover - sÄ derfor tror jeg ikke TromsÞ scorer noe sÊrlig. Om jeg skulle tippe, tror jeg TromsÞ putter 1 mÄl.
Kan godt vÊre du har helt rett, har selv sett for lite TromsÞ til Ä vÊre helt sikker pÄ at Erlien er rett man Ä spille! Men jeg vet at Erlien er pÄ straffer i det minste og at de har vÊrt noksÄ solide hjemme?
Ja, det er gode poeng. Vi fÄr se :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Rett skal vére rett skrev: ↑tir mai 30, 2023 3:51 pm
K-Torget skrev: ↑tir mai 30, 2023 3:41 pm
Rett skal vére rett skrev: ↑tir mai 30, 2023 3:37 pm Jeg er en av de 28 % i top 100 som har brukt spissrush. Traff heldigvis!

K-Torget og Skywalker; Jeg har ikke sett noe sÊrlig av TromsÞ, sÄ dere fÄr ta Erlien-tankene med en stor klype salt. Jeg ser bare pÄ xg at de har overprestert en del, og jeg synes Sarpsborg ser gode ut bakover - sÄ derfor tror jeg ikke TromsÞ scorer noe sÊrlig. Om jeg skulle tippe, tror jeg TromsÞ putter 1 mÄl.
Kan godt vÊre du har helt rett, har selv sett for lite TromsÞ til Ä vÊre helt sikker pÄ at Erlien er rett man Ä spille! Men jeg vet at Erlien er pÄ straffer i det minste og at de har vÊrt noksÄ solide hjemme?
Ja, det er gode poeng. Vi fÄr se :)
Ja :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: ↑tir mai 30, 2023 3:40 pm
Skywalker skrev: ↑tir mai 30, 2023 2:17 pm
K-Torget skrev: ↑tir mai 30, 2023 12:36 pm

Takker, har fem som har gĂ„tt opp og ingen ned😊
Hadde flaks med mine overganger i gÄr. Har egentlig hatt tur hele sesongen.
Fikk ut Sery Larsen fÞr nedgang og inn med Soltvedt fÞr oppgang i gÄr. Hadde ikke fÄtt til byttet i dag.
FĂ„r ta med seg alle seiere som er. Har hatt en solid lagverdi Ăžkning selv om poengfangsten har vĂŠrt laber. :)
Viktig Ä fokusere pÄ det positive. Hvilken lagverdi har du? :)
102,3

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ↑tir mai 30, 2023 4:12 pm
K-Torget skrev: ↑tir mai 30, 2023 3:40 pm
Skywalker skrev: ↑tir mai 30, 2023 2:17 pm
Hadde flaks med mine overganger i gÄr. Har egentlig hatt tur hele sesongen.
Fikk ut Sery Larsen fÞr nedgang og inn med Soltvedt fÞr oppgang i gÄr. Hadde ikke fÄtt til byttet i dag.
FĂ„r ta med seg alle seiere som er. Har hatt en solid lagverdi Ăžkning selv om poengfangsten har vĂŠrt laber. :)
Viktig Ä fokusere pÄ det positive. Hvilken lagverdi har du? :)
102,3
Ikke gale :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

102,4 i lagverdi. Ok? Hva ligger dere andre pÄ? :)

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

102,3 med 0,6 i banken.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

101.0 đŸ«Ą

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ↑tir mai 30, 2023 4:31 pm101.0 đŸ«Ą
:(

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ↑tir mai 30, 2023 4:29 pm 102,3 med 0,6 i banken.
Oi, meget solid!!

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Rett skal vére rett skrev: ↑tir mai 30, 2023 3:37 pm Jeg er en av de 28 % i top 100 som har brukt spissrush. Traff heldigvis!

K-Torget og Skywalker; Jeg har ikke sett noe sÊrlig av TromsÞ, sÄ dere fÄr ta Erlien-tankene med en stor klype salt. Jeg ser bare pÄ xg at de har overprestert en del, og jeg synes Sarpsborg ser gode ut bakover - sÄ derfor tror jeg ikke TromsÞ scorer noe sÊrlig. Om jeg skulle tippe, tror jeg TromsÞ putter 1 mÄl.
Har ikke sett noe annet en kampen mot Glimt. Der var han jo god. Disse sÄkalte ekspertene i diverse podder ogsÄ hauser han opp.
Jeg aner ikke. Var ikke noe must have for meg. Har egentlig ikke vurdert han, men summen passet perfekt etter at jeg tok ut Maigaard for Ä fÄ inn Soltvedt.
Selv om han kom inn i laget pĂ„ en slump, sĂ„ syns jeg det blir for galt Ă„ benke han.😊
Sitter med tre pÄ midten jeg ikke har alt for hÞye tanker om. Skal jeg fortsette med tre i angrep blir nok minst to av dem nedgradert/byttet for Ä fÄ pÄ GrÞgaard eller Vetlesen.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ↑tir mai 30, 2023 4:29 pm 102,3 med 0,6 i banken.
Voldsomt.
Har du vÊrt pÄ Adams toget hele veien?

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Lew_Ashby skrev: ↑tir mai 30, 2023 12:26 pm
clivewarren skrev: ↑tir mai 30, 2023 11:40 am
Lew_Ashby skrev: ↑tir mai 30, 2023 11:32 am Soltvedt vil fort vĂŠre 5.5 innen sĂžndag. Blir tungt Ă„ avvente til fristen men skal forsĂžke Ă„ holde ut...

Slapp ganske billig unna Jatta vs Adams og Faris igÄr forresten. Et lite lysglimt etter Vetlesen skuffet og ranking gikk fra 29 til 60. Klatringen mot toppen begynner igjen pÄ sÞndag.
Da ser det ut til at vi har byttet plasser :) Er uansett veldig tett ennÄ. Kun 8 poeng for deg opp igjen. Ser forresten at hele 28% av topp 100 spilte spissrush i runde 7. Den kan bli fin Ä ha senere.
Vi har nok det, strÄlende innsats fra deg her altsÄ!

Vi er mange som kniver her inne men virker som de aller fleste er keen pÄ Ä bidra til at alle gjÞr det bedre enn Ä konkurrere.

Chips kommer forhÄpentligvis godt med senere. Mange i toppen har jo ogsÄ brukt WC, det er fint Ä ha etterhvert. Men samtidig litt farlig for lagverdien Ä vente.
Enig. SkyhÞyt nivÄ her inne, men veldig hjelpsom og hyggelig atmosfÊre. Selv regner jeg meg selv som amatÞr pÄ Eliteserien og fullstendig avhengig av gode rÄd og tips.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: ↑tir mai 30, 2023 4:16 pm 102,4 i lagverdi. Ok? Hva ligger dere andre pĂ„? :)
Jeg er ingen ekspert, men er selv veldig fornĂžyd med 102,3.
Husker et Ă„r hvor jeg satt med 98,1.
Var helt hÄplÞst Ä fÄ pÄ spillere ved et wc. Kom meg ikke pÄ noen ting da alle poengplukkerne hadde steget i verdi.
Derfor jeg ofte tar et tidlig wc. (Vel tidlig i Ă„r) Tar gjerne hits for Ă„ komme meg pĂ„ spillere jeg vil ha. Spesielt i starten. Sikkert ingen god strategi skal man kjempe i toppen.đŸ€Ș

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Firminoooo skrev: ↑tir mai 30, 2023 5:03 pm
Lew_Ashby skrev: ↑tir mai 30, 2023 12:26 pm
clivewarren skrev: ↑tir mai 30, 2023 11:40 am

Da ser det ut til at vi har byttet plasser :) Er uansett veldig tett ennÄ. Kun 8 poeng for deg opp igjen. Ser forresten at hele 28% av topp 100 spilte spissrush i runde 7. Den kan bli fin Ä ha senere.
Vi har nok det, strÄlende innsats fra deg her altsÄ!

Vi er mange som kniver her inne men virker som de aller fleste er keen pÄ Ä bidra til at alle gjÞr det bedre enn Ä konkurrere.

Chips kommer forhÄpentligvis godt med senere. Mange i toppen har jo ogsÄ brukt WC, det er fint Ä ha etterhvert. Men samtidig litt farlig for lagverdien Ä vente.
Enig. SkyhÞyt nivÄ her inne, men veldig hjelpsom og hyggelig atmosfÊre. Selv regner jeg meg selv som amatÞr pÄ Eliteserien og fullstendig avhengig av gode rÄd og tips.
NivÄet er veldig hÞyt og mange gode Fantasy spillere som gjÞr hverandre enda bedre. Noen hemmeligheter er det kansje, men stort sett deler de fleste bÄde lag og innside info om klubbene dem fÞlger.
NÄr man ser pÄ Fri disk ligaen sÄ er de 10 fÞrste innenfor topp 1000. MÄ helt ned til 31 plass for Ä finne noen utenfor topp 10000.
Dette av 35 spillere.
Forrige runde klatret jeg ca 2500 plasser. GrÞnne piler pÄ alle ligaer jeg er med i utenom Fridisk. Der datt jeg ned tre plasser.
Det sier noe om nivÄer her inne.

Edit : Er det noen som ikke er med i ligaen, men vil inn sÄ bruk denne linken.
https://fantasy.eliteserien.no/leagues/auto-join/c8oano
Sist redigert av Skywalker den tir mai 30, 2023 5:50 pm, redigert 3 ganger totalt.

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Skywalker skrev: ↑tir mai 30, 2023 4:58 pm
Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ↑tir mai 30, 2023 4:29 pm 102,3 med 0,6 i banken.
Voldsomt.
Har du vÊrt pÄ Adams toget hele veien?
Ja. Hadde han pÄ laget helt fram til serieÄpningen deres ble utsatt, tok han inn pÄ rik onkel i Runde 2, og fikk han inn permanent fÞr Runde 3 mot Molde. Har tjent 0,6 pÄ han, 0,5 pÄ Breivik, 0,3 pÄ Soltvedt og 0,2 pÄ Utvik blant annet, i tillegg til de alle har, som Pellegrino, Finne, Linnes osv.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ↑tir mai 30, 2023 5:37 pm
Skywalker skrev: ↑tir mai 30, 2023 4:58 pm
Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ↑tir mai 30, 2023 4:29 pm 102,3 med 0,6 i banken.
Voldsomt.
Har du vÊrt pÄ Adams toget hele veien?
Ja. Hadde han pÄ laget helt fram til serieÄpningen deres ble utsatt, tok han inn pÄ rik onkel i Runde 2, og fikk han inn permanent fÞr Runde 3 mot Molde. Har tjent 0,6 pÄ han, 0,5 pÄ Breivik, 0,3 pÄ Soltvedt og 0,2 pÄ Utvik blant annet, i tillegg til de alle har, som Pellegrino, Finne, Linnes osv.
StrĂžkent. Fortsetter dette kan du snart kjĂžpe 2 lag.
Du har vĂŠrt tidlig pĂ„đŸ‘đŸ‘đŸ‘ Godt gjort.
Er nok Adams som i hovedsak skiller oss. Tok han inn pĂ„ et wc i runde to. Tok han sĂ„ ut i runde tre for Ă„ fĂ„ plass til Blomberg. KjempefornĂžyd med at jeg tjente 0,1😂 Tapt mye poeng og pĂŠng der.
Tok han inn igjen fĂžr forrige runde.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ↑tir mai 30, 2023 4:53 pm
Rett skal vére rett skrev: ↑tir mai 30, 2023 3:37 pm Jeg er en av de 28 % i top 100 som har brukt spissrush. Traff heldigvis!

K-Torget og Skywalker; Jeg har ikke sett noe sÊrlig av TromsÞ, sÄ dere fÄr ta Erlien-tankene med en stor klype salt. Jeg ser bare pÄ xg at de har overprestert en del, og jeg synes Sarpsborg ser gode ut bakover - sÄ derfor tror jeg ikke TromsÞ scorer noe sÊrlig. Om jeg skulle tippe, tror jeg TromsÞ putter 1 mÄl.
Har ikke sett noe annet en kampen mot Glimt. Der var han jo god. Disse sÄkalte ekspertene i diverse podder ogsÄ hauser han opp.
Jeg aner ikke. Var ikke noe must have for meg. Har egentlig ikke vurdert han, men summen passet perfekt etter at jeg tok ut Maigaard for Ä fÄ inn Soltvedt.
Selv om han kom inn i laget pĂ„ en slump, sĂ„ syns jeg det blir for galt Ă„ benke han.😊
Sitter med tre pÄ midten jeg ikke har alt for hÞye tanker om. Skal jeg fortsette med tre i angrep blir nok minst to av dem nedgradert/byttet for Ä fÄ pÄ GrÞgaard eller Vetlesen.
Oki :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: ↑tir mai 30, 2023 5:03 pm
Lew_Ashby skrev: ↑tir mai 30, 2023 12:26 pm
clivewarren skrev: ↑tir mai 30, 2023 11:40 am

Da ser det ut til at vi har byttet plasser :) Er uansett veldig tett ennÄ. Kun 8 poeng for deg opp igjen. Ser forresten at hele 28% av topp 100 spilte spissrush i runde 7. Den kan bli fin Ä ha senere.
Vi har nok det, strÄlende innsats fra deg her altsÄ!

Vi er mange som kniver her inne men virker som de aller fleste er keen pÄ Ä bidra til at alle gjÞr det bedre enn Ä konkurrere.

Chips kommer forhÄpentligvis godt med senere. Mange i toppen har jo ogsÄ brukt WC, det er fint Ä ha etterhvert. Men samtidig litt farlig for lagverdien Ä vente.
Enig. SkyhÞyt nivÄ her inne, men veldig hjelpsom og hyggelig atmosfÊre. Selv regner jeg meg selv som amatÞr pÄ Eliteserien og fullstendig avhengig av gode rÄd og tips.
Da er vi to ;) 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ↑tir mai 30, 2023 5:10 pm
K-Torget skrev: ↑tir mai 30, 2023 4:16 pm 102,4 i lagverdi. Ok? Hva ligger dere andre pĂ„? :)
Jeg er ingen ekspert, men er selv veldig fornĂžyd med 102,3.
Husker et Ă„r hvor jeg satt med 98,1.
Var helt hÄplÞst Ä fÄ pÄ spillere ved et wc. Kom meg ikke pÄ noen ting da alle poengplukkerne hadde steget i verdi.
Derfor jeg ofte tar et tidlig wc. (Vel tidlig i Ă„r) Tar gjerne hits for Ă„ komme meg pĂ„ spillere jeg vil ha. Spesielt i starten. Sikkert ingen god strategi skal man kjempe i toppen.đŸ€Ș
Du har hvertfall fÄtt en fin lagverdi sÄ langt i Är :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ↑tir mai 30, 2023 5:30 pm
Firminoooo skrev: ↑tir mai 30, 2023 5:03 pm
Lew_Ashby skrev: ↑tir mai 30, 2023 12:26 pm
Vi har nok det, strÄlende innsats fra deg her altsÄ!

Vi er mange som kniver her inne men virker som de aller fleste er keen pÄ Ä bidra til at alle gjÞr det bedre enn Ä konkurrere.

Chips kommer forhÄpentligvis godt med senere. Mange i toppen har jo ogsÄ brukt WC, det er fint Ä ha etterhvert. Men samtidig litt farlig for lagverdien Ä vente.
Enig. SkyhÞyt nivÄ her inne, men veldig hjelpsom og hyggelig atmosfÊre. Selv regner jeg meg selv som amatÞr pÄ Eliteserien og fullstendig avhengig av gode rÄd og tips.
NivÄet er veldig hÞyt og mange gode Fantasy spillere som gjÞr hverandre enda bedre. Noen hemmeligheter er det kansje, men stort sett deler de fleste bÄde lag og innside info om klubbene dem fÞlger.
NÄr man ser pÄ Fri disk ligaen sÄ er de 10 fÞrste innenfor topp 1000. MÄ helt ned til 31 plass for Ä finne noen utenfor topp 10000.
Dette av 35 spillere.
Forrige runde klatret jeg ca 2500 plasser. GrÞnne piler pÄ alle ligaer jeg er med i utenom Fridisk. Der datt jeg ned tre plasser.
Det sier noe om nivÄer her inne.

Edit : Er det noen som ikke er med i ligaen, men vil inn sÄ bruk denne linken.
https://fantasy.eliteserien.no/leagues/auto-join/c8oano
Enig!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ↑tir mai 30, 2023 5:48 pm
Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ↑tir mai 30, 2023 5:37 pm
Skywalker skrev: ↑tir mai 30, 2023 4:58 pm

Voldsomt.
Har du vÊrt pÄ Adams toget hele veien?
Ja. Hadde han pÄ laget helt fram til serieÄpningen deres ble utsatt, tok han inn pÄ rik onkel i Runde 2, og fikk han inn permanent fÞr Runde 3 mot Molde. Har tjent 0,6 pÄ han, 0,5 pÄ Breivik, 0,3 pÄ Soltvedt og 0,2 pÄ Utvik blant annet, i tillegg til de alle har, som Pellegrino, Finne, Linnes osv.
StrĂžkent. Fortsetter dette kan du snart kjĂžpe 2 lag.
Du har vĂŠrt tidlig pĂ„đŸ‘đŸ‘đŸ‘ Godt gjort.
Er nok Adams som i hovedsak skiller oss. Tok han inn pĂ„ et wc i runde to. Tok han sĂ„ ut i runde tre for Ă„ fĂ„ plass til Blomberg. KjempefornĂžyd med at jeg tjente 0,1😂 Tapt mye poeng og pĂŠng der.
Tok han inn igjen fĂžr forrige runde.
Og jeg har ikke kommet meg pÄ Adams-toget enda denne sesongen 8-)

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Kjenner at jeg har veldig lyst til Ä vÊre tidlig pÄ Atanga-toget. Kan fort bli Wallem/Nypan --> Owusu/Atanga etter neste runde.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ↑tir mai 30, 2023 6:21 pm Kjenner at jeg har veldig lyst til Ă„ vĂŠre tidlig pĂ„ Atanga-toget. Kan fort bli Wallem/Nypan --> Owusu/Atanga etter neste runde.
Og Aafk har ogsÄ et helt ok program fremover med Brann i hjemme i 9, tromsÞ hjemme i 10, LSK borte i 11, Rosenborg hjemme i 12, HamKam borte i 13 og Odd hjemme i 14.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

GÄ tilbake til «Fotball - Spill»