Leeds United

Svar
Kalle73

Re: Leeds United

Legg inn av Kalle73 »

bigwin skrev: tor mai 25, 2023 9:07 pm
Kalle73 skrev: tor mai 25, 2023 5:46 pm
bigwin skrev: tor mai 25, 2023 12:23 pm Leeds - Manchester United møtes på Ullevål Stadion 12 juli i pre season kamp.
Morro med Leedskamp i Norge igjen, begynner bli noen år siden sist.
Så får man satse på det ikke blir blodpriser på billettene
Fikk akkurat mail, 1075,- per billett.
Uaktuelt rett etter nedrykk og mest sannsynlig ribba stall.
Jepp - fikk og mail i sted.
Meningsløs pris for en privatkamp dessverre.
Mistenker at det er motstanderen som driver prisen i været.
Jeg blir rett ut irritert over at LUSCOS-leder går ut og sier folk må "kjenne sin besøkelsestid" på dette scamet her. Får lyst til å melde meg ut av hele greia, men det sitter langt inne...

bigwin

Legg inn av bigwin »

Kalle73 skrev: tor mai 25, 2023 10:59 pm
bigwin skrev: tor mai 25, 2023 9:07 pm
Kalle73 skrev: tor mai 25, 2023 5:46 pm

Fikk akkurat mail, 1075,- per billett.
Uaktuelt rett etter nedrykk og mest sannsynlig ribba stall.
Jepp - fikk og mail i sted.
Meningsløs pris for en privatkamp dessverre.
Mistenker at det er motstanderen som driver prisen i været.
Jeg blir rett ut irritert over at LUSCOS-leder går ut og sier folk må "kjenne sin besøkelsestid" på dette scamet her. Får lyst til å melde meg ut av hele greia, men det sitter langt inne...
Enig, her burde man heller gått ut mot den vanvittige prisen.
Evt burde man heller prøvd å forhandle frem en rabatt e.l for supporterklubben i det minste. Når det er sagt er prisnivået uansett hinsides dessverre på denne kampen.
Håper Leeds tar noen dager ekstra i Norge og kanskje kjører treningskamp mot et norsk lag med normal billettpris, men spørs vel om vi er så heldig.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Dette er jo kun en pengemølle for alle involverte, og sånn har det blitt med disse kampene. Det var noe annet på 90-tallet hvor fokuset var å vise frem lagene og gi det norske folk en mulighet til å se etablerte verdensstjerner. Norway Cup-deltagere fikk billettene gratis, og for alle andre fikk man billetten til under 200,-. Synd, men egentlig noe som bare gjenspeiler fotballens utvikling

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Jeg har vært Leeds supporter siden 1981 etter lett press fra min far. Tvang til barnetro. Jeg beklager å si det, men at dette laget rykker ned driter jeg i. Det handler ikke om å være medgangs- eller motgangssupporter, men om innstillinger i laget. Det fandenivoldske Bielsa fikk frem er fullstendig borte. Ingen glød. Ingen innsats. Ingen blør for drakta. Som McKennie. Ikke er han god offensivt, og han bidrar null i å vinne dueller. En helt for jævlig spiller å se på. Om han blir å se i førsteelvern til neste år konverterer jeg. Så Everton sin 2. omgang i dag. Ville taklinger, kramper og duellspill med dødsforakt. Hos Leeds er alt dette fraværende.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Crazy Horse skrev: søn mai 28, 2023 7:51 pm Jeg har vært Leeds supporter siden 1981 etter lett press fra min far. Tvang til barnetro. Jeg beklager å si det, men at dette laget rykker ned driter jeg i. Det handler ikke om å være medgangs- eller motgangssupporter, men om innstillinger i laget. Det fandenivoldske Bielsa fikk frem er fullstendig borte. Ingen glød. Ingen innsats. Ingen blør for drakta. Som McKennie. Ikke er han god offensivt, og han bidrar null i å vinne dueller. En helt for jævlig spiller å se på. Om han blir å se i førsteelvern til neste år konverterer jeg. Så Everton sin 2. omgang i dag. Ville taklinger, kramper og duellspill med dødsforakt. Hos Leeds er alt dette fraværende.
Han blir ikke å se i Leedsdrakten neste år. Han var på lån med klausul om kjøp hvis de berget plassen. Noe de ikke gjorde.

Et mareritt av en sesong er ferdig, og vi får prøve å se fremover. Nå må det en skikkelig manager på plass, samt ryddes i stall, så kan vi fokusere på å komme opp igjen på første forsøk. Vi har en drøss med spillere på utlån som kan gjøre jobben hvis de får litt tillit. James, Cresswell, Hjelde, Drameh, Shackleton og Gelhardt er alle ypperlige CC spillere. Kommer ikke over hvor katastrofalt de etablerte har levert i år. Spesielt de i forsvar. Skal jeg gi noen godkjent så må det være Rodrigo, resten langt under forventningene.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Blitt opprettet klubbtråd på øvrig britisk nå.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Er vel i overkant med to klubbtråder, selv om dere er mange supportere i Norge.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Dette er Leeds i Premier League-tråden og vi trenger en ny start i EFL, så foreslår at vi lar denne synke :)

startelver

Legg inn av startelver »

Denne tråden kan jo våkne igjen når opprykket er sikret.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Big Sam fortsetter ikke i Leeds er nå klart. Managerjakt skal være i gang med både Potter og assistenten til Bielsa i West Brom som de heteste kandidatene.

Ellers er alt i det blå på eiersiden. Radrizzani har kjøpt Sampdoria med sikkerhet i Elland Road sies det, og det har fått fansen til å se rødt. Overtakelsen av 49ers ser for meg ut til å gå i vasken med den hendelsen. Usikkerhet rundt dette må ryddes av veien kjapt.

Venter i spenning på spillerlogistikk, men først må vel en ny manager på plass.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Fernandovonarb skrev: tor jun 01, 2023 11:49 pm Big Sam fortsetter ikke i Leeds er nå klart. Managerjakt skal være i gang med både Potter og assistenten til Bielsa i West Brom som de heteste kandidatene.
Oi!

Assa, se bort fra CFC-perioden, og still klokka tilbake til da han var i BHA. Hadde noen foreslått dette da? Nej...han var jo linket til alt av store klubber i PL og med god grunn. Fy faen for en syk boost det hadde vært for Leeds å starte fra scratch nå med kanskje nytt eierskap, nye og ugne spillere samt en revansjesugen Potter.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Gi meg Rodgers eller Corberan og jeg gleder meg til sesongstart igjen. Corberan snudde opp ned på WBA etter han tok over dem, og ville fått en fin start hos oss også ikke minst fra fansen sin side. Linken til Bielsa er såpass sterk enda at den gir noen gratispoeng i så måte.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»