NBA 2022/23

Svar
R66

Re: NBA 2022/23

Legg inn av R66 »

Draciger skrev: tir mai 30, 2023 4:06 am
R66 skrev: tir mai 30, 2023 3:59 am White to the rescue igjen, kun 8 bak og publikum våkner
Tatum har vært usynlig kommentatorer tror at det er ankel som plager han
Tror den ankelen er vrikket, ser det pån. Heat i en dårlig periode i slutten av tredje men vi klarer ikke å utnytte det.
Where u at Brown!
Brown skal ha super max på 250+ mil :D

Draciger

Legg inn av Draciger »

Også starter man fjerde med at Tatum bommer på en enkel toer og Brown med en offensiv foul. Helt natta.

R66

Legg inn av R66 »

Draciger skrev: tir mai 30, 2023 4:11 am 76 - 66 Heat leder med 10 pts. Tror dette blir for mye, spesielt når Tatum og Brown er rimelig anonyme i forhold til forventningene man har til duoen. Cayleb Martin stepper opp big for Heat.

Skal vi ha noe sjans så må vi få kuttet ledelsen tidlig i fjerde kvarter.
I stedet Miami med knockout

R66

Legg inn av R66 »

Denver må være store favoritter i finalen, lukter sweeep

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

R66 skrev: tir mai 30, 2023 4:27 am Denver må være store favoritter i finalen, lukter sweeep
Samtidig var Miami så gode fram til de ledet 3-0 i denne serien, at jeg fram til da så det som ganske jevnt , kanskje 55-45 fordel til Nuggets. Men vanskelig å være uenig med at Denver nå er klare favoritter, men så lenge Jimmy holder seg relativt skadefri, så vil det alltids være en mulighet for Miami. Bam må være utrolig disiplinert for å unngå foultrøbbel, og Martin må fortsette som han har gjort på sitt beste i dette sluttspillet. Selv om alle de tingene blir ok for Miami, så er det vanskelig å se at de kan gå hele veien.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Gøy med Miami, virkelig ikke laget jeg hadde trodd skulle stå i finalen!

Blir spennende å se hvordan de skal stå i mot Denver og Jokic. Solid år for fansen i Florida nå også, med finaleserie i både NBA og NHL.

Eventuelt så er det da Denver som får oppleve ett år med Stanley Cup i fjor, og NBA-tittelen i år.

Noen supportere som har det.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Fredrik Gnatt karma alert.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dersom ikke Adebayo hever seg er Heat toast. Jeg tror ikke Jokic kommer til å stresse for mye selv om Heat kjører ultrasmall-lineupen de gjorde i natt (var det Caleb Martin som 5'er?), dette er ikke 2022 Warriors. Bam MÅ opp på hesten her og være mer aktiv offensivt. Helst også fra midrange. Og Heat kan absolutt ikke, absolutt absolutt ikke, kjøre minutter med Cody Zeller i Finals. Sluttspillets mest hjelpeløse spiller i mine øyne. Setter noen ok screens, tar noen returer, men fy faen fyren er hjelpeløs.

Nuggets 4-2 er min prediction. Mer tro på 4-1 enn 4-3. Jeg klarer bare ikke å se hvordan Heat-forsvaret skal klare å stanse Nuggets.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Rar serie, Heat kommer tilbake å vinner kamp 7. Imponerende moral i den gjengen der.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 10:35 pm
KTBFFH skrev: man mai 29, 2023 10:08 pm Tror dessverre Boston blåser de av banen, men håper er en sinnsyk kamp av Jimmy
Jeg har en naiv tro på at dette blir veldig jevnt i natt. At Celtics skjøt 20% fra 3p og allikevel vant er imidlertid ikke veldig oppløftende for Heat. Men samtidig kan man vel si at det er oppløftende å være 0.1 sek fra seier i en kamp hvor Bam og Butler er 9-37fg.

Gleder meg til å se imorgen tidlig.
Ble ikke jevnt. Heat kontrollerte hele kampen. Tatum sin skade hjalp ikke, men tror rett og slett ikke det hadde vært nok selv om han var skadefri.

Jaylen Brown, holy shit. Hvordan er det mulig å forsvinne så mye i en slik kamp når første banan sliter med skade. Og 8 turnovere hvor ballbehandlingen nok en gang svikter. Nesten karrieredefinerende.

Jeg vet at en kamp ikke bør bli avgjørende her, men det sitter nok en del lengre inne for Celtics å tilby ham 5y 295m supermax nå. Neste år er de jo egentlig i en kjempesituasjon med Tatum og Brown som kun tjener ca 60m tilsammen, og Horford, White, R.Will og Smart tilsammen kun 70m. Gallo har player option på ca 7m, han er ventet å bli værende i 23/24. Grant Williams er fort den eneste som forsvinner, ikke krise.

Det er absolutt rom til å gjøre noe her, men det avhenger helt av hva man gjør med Brown. Om man gir ham den kontrakten er man låst til ham og Tatum.

Betaler man dette for Jaylen Brown som er 27 år når neste sesong starter?

· 2024-25: $50,050,000

· 2025-26: $54,054,000

· 2026-27: $58,058,000

· 2027-28: $62,062,000

· 2028-29: $66,066,000

Celtics må sannsynligvis ta valget i sommer - før 1.juli kan man signere ham på den supermaxkontrakten, men da er man altså bundet ved masten. Brown kan selvsagt takke nei, da må jo Celtics egentlig trade ham i sommer ellers spiller han bare ut kontrakten og er FA i 24/25. Men kan ikke se noen takk nei til så mye penger, det strider imot alt amerikanske idrettsstjerner tror på.

Jeg mener under tvil at de bør gjøre det (og selvsagt gi Tatum max) mtp at man var en svak coach unna finals i år hvor de fort kunne vært favoritter. Man er definitivt contenders i 23/24, men man er da også fra 25/26 bundet til ca 105m til Tatum og Brown. Det er voldsomt mye. På den andre siden her, hva kan man få for Brown? Kan man finne en bedre fit til den superstjernen i NBA som det kanskje er den enkleste å bygge rundt i ligaen foruten Durant?

Om man velger å trade, eller Brown ikke signerer, så er jo spørsmålet også hvor mye Celtics vil få i sommer for en spiller som ikke er garantert til å signere for dem etter neste sesong. Ser mange nevner Brown for Siakam straight up. Vet ikke om det går altså. Blir man nr 1 contenders om man kjører Brown-Lillard-trade? Tror faktisk kanskje man blir det. Men da er det med ganske kort horisont. Vet ikke om den traden er mulig å få til engang, og tviler på at Blazers er keen.

Uansett - et Celtics med en skikkelig coach, Tatum, Brown, Smart, R. Williams, Horford, Gallo, White og noen solide rotasjonsspillere til er emm klare utfordrere i øst nok en gang. Blir spennende å se hva de gjør!

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Bilde

stefan16

Legg inn av stefan16 »

Er dere ladd?

Lukter 117-108 til Denver dette.

R66

Legg inn av R66 »

Finals
Lets go

R66

Legg inn av R66 »

Gordon med bullyball her i starten og Miami må ta timeout

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Bilde

R66

Legg inn av R66 »

29-20 Denver ledelse etter første, som venta Denver overlegen

R66

Legg inn av R66 »

Denver ledelse er 17 ved halvtid, blir blowout dette
Struss kan ikke treffe på åpne skudd, Butler gjør ikke all verden, Martin helt borte, Bam og Gabe eneste som får det til i angrep

Jokic på vei til ny tripledouble, 10 ast og 10 poeng uten miss
Jamal on fire, Gordon bra i starten MPJ treffer på det meste

R66

Legg inn av R66 »

Jokic får sin tripledouble
Miami kom til minus 9, men det var aldri spennende
1-0

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Et lite run mot slutten men ikke i nærheten for Heat.

Synes ikke det var helt krise 3 dager etter man var ferdig med en beinhard serie for Heat. Men vanskelig når kun Hightsmith av rollespillerne treffer treere. Kan ikke skyte like dårlig resten av serien vel? 3-4 treere til idag og dette kunne vært jevnt. Hva endte Strus på, 0-7? Flere av dem åpne også.

Heat angriper jo Jokic hele veien defensivt, det kommer de selvsagt til å fortsette med. Bam traff som vi håper på fra midrange også. Men Nuggets for maskineri offensivt.

Btw, MJP og Gordon altfor store for Heat, maltrakterte dem. Blir mismatches over hele banen til tider.

Men ikke frykt, Heat. Dere fant noe med Hightower på Jokic siste minuttene og Bam som free safety, dette blir like forferdelig for Jokic som da Hachimura og Lakers fant nøkkelen i conference finals. Det er over for Nuggets.

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

R66 skrev: fre jun 02, 2023 4:42 am Jokic får sin tripledouble
Miami kom til minus 9, men det var aldri spennende
1-0
Enig, det er sjelden man sitter med en følelse av at det ene laget har kontroll med dagens trepoengsskyting, men føltes trygt for Denver hele veien. Miami er helt avhengige av at Jimmy spiller på sitt aller beste i denne serien, for å ha en liten sjanse, slik har det egentlig vært i hele dette sluttspillet, siden game 1 mot Milwaukee.

Herlig at Denver er en så motvekt og kontrast til lag som hele tiden skal gå small. Digg at de blir for høye, for tunge, for sterke for alle andre lag. Det er noe man må like.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Nå er jeg en av dem som synes Embiid fortjente MVP mtp at Nuggets i praksis hvilte siste 1/3 av sesongen, og han virkelig jobbet hardt for den. Når MVP kåres uten at man tar med playoffs i vurderingen, så har det lite å si om noen viser at man egentlig er bedre i sluttspillet.

Men denne var allikevel gøy:


KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Tror fort Lakers bare bør run IT BACK neste år når jeg ser de andre lagene. Tror fort de er det nest beste laget i årets PO og det med en halvskadet Lebron.

Miami tror jeg er sjanseløse her og tar maks 1 kamp. Er så avhengig av sinnsyke kamper av Butler og rollespillere, svikter en av de så taper de. Jokic Jokic Jokic for en fantastisk spiller og en herlig personlighet

R66

Legg inn av R66 »

Det var helt noe annet enn det vi så i game 1
Miami med hot start mens Denver misser, 10-2 etter 3 min

R66

Legg inn av R66 »

Denver bedre med etterhvert, jevnt i første kvarter

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Går ikke matchen på VGTV? Hvor kan man da se den?

R66

Legg inn av R66 »

Jamal med second unit utspiller Miami og på noen min snur kampen fullstendig
Denver fra minus 11 i første kvarter til 12 poeng ledelse her i starten av andre

R66

Legg inn av R66 »

Bakkus skrev: man jun 05, 2023 2:47 am Går ikke matchen på VGTV? Hvor kan man da se den?
ESPN, ABC eller nba Leauge pass

R66

Legg inn av R66 »

Miami med bra avslutning på omgangen, kun seks bak

R66

Legg inn av R66 »

Jokic med 18 poeng i tredje kvarter og Denver holder på ledelsen, men Miami er med i denne kampen

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»