200 Klubben

Svar
Everenga

200 Klubben

Legg inn av Everenga »

I stedet for å avspore 100 klubben så tenkte jeg Kanes bragd i stedet kunne brukes til å opprette denne tråden. Kane er altså førstemann siden Rooney til å nå milepælen 200 mål i toppdivisjonen og det er såpass tett i bunnen av denne listen at han kan komme til å klatre fort.

1. Jimmy Greaves 357
2. Dixie Dean 310
3. Gordon Hodgson 287
4. Alan Shearer 283
5. Nat Lofthouse 253
6. Hughie Gallacher 246
7. Ian Rush 233
8. George Camsell 232
9. David Herd 223
10. Tony Cottee 215
11. George Brown 212
12. Geoff Hurst 211
13. Ronnie Allen 210
14. Dave Halliday 209
15. Wayne Rooney 208
16. Arthur Chandler 204
16. Bobby Gurney 204
18. Denis Law 201
19. Harry Kane 200

Everenga

Legg inn av Everenga »

Skal jeg tippe, og det skal jeg jo, så antar jeg at Kane ved sesongslutt innehar 16 plassen og at når vi skriver mai 2024 så har han tatt seg forbi Cottee.

Cottee er forresten en artig kar her, scoret aldri mer enn 22 mål i en sesong og har bare to sesonger over 17 mål. Men gjennom å spille toppfotball i 20 sesonger (1982/83- 2000/01) så kom han seg langt.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Kane forbi Law og kun ett bak Chandler og Gurney på 16 nå. Skal han klare det før landslagspausen allerede?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Topp 5 bør være mulig på sikt for Kane. Om han klarer høyere enn det avhenger mest om han holder seg relativt skadefri og fit i årene fremover.

Everenga

Legg inn av Everenga »

KongOlav2 skrev: tir mar 14, 2023 11:05 am Topp 5 bør være mulig på sikt for Kane. Om han klarer høyere enn det avhenger mest om han holder seg relativt skadefri og fit i årene fremover.
Tenker også 5 plassen er den mest realistiske ved karriereslutt for Kane.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Everenga skrev: man feb 06, 2023 10:47 am Skal jeg tippe, og det skal jeg jo, så antar jeg at Kane ved sesongslutt innehar 16 plassen og at når vi skriver mai 2024 så har han tatt seg forbi Cottee.

Cottee er forresten en artig kar her, scoret aldri mer enn 22 mål i en sesong og har bare to sesonger over 17 mål. Men gjennom å spille toppfotball i 20 sesonger (1982/83- 2000/01) så kom han seg langt.
Ble faktisk sjokkert når jeg så han på lista. Hadde aldri i verden gjettet på at han var der basert på minnene fra hans glansdager

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Jeg vil påstå garantert top 3 dersom han forblir i Tottenham.

Everenga

Legg inn av Everenga »

TheOpiate skrev: tir mar 14, 2023 11:02 pm
Everenga skrev: man feb 06, 2023 10:47 am Skal jeg tippe, og det skal jeg jo, så antar jeg at Kane ved sesongslutt innehar 16 plassen og at når vi skriver mai 2024 så har han tatt seg forbi Cottee.

Cottee er forresten en artig kar her, scoret aldri mer enn 22 mål i en sesong og har bare to sesonger over 17 mål. Men gjennom å spille toppfotball i 20 sesonger (1982/83- 2000/01) så kom han seg langt.
Ble faktisk sjokkert når jeg så han på lista. Hadde aldri i verden gjettet på at han var der basert på minnene fra hans glansdager
Nei det er egentlig helt utrolig. Hadde aldri noen kjempestjernestatus. Viser at vi har blitt mer fokusert på individuelle bragder med årene.

Everenga

Legg inn av Everenga »

(シ) skrev: tir mar 14, 2023 11:35 pm Jeg vil påstå garantert top 3 dersom han forblir i Tottenham.
Hadde vært veldig imponerende men jeg tviler. Målene har en tendens til å tørke opp en del etter 30 samtidig som småskader reduserer antall kamper.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Everenga skrev: man feb 06, 2023 10:47 am Skal jeg tippe, og det skal jeg jo, så antar jeg at Kane ved sesongslutt innehar 16 plassen og at når vi skriver mai 2024 så har han tatt seg forbi Cottee.
11. Plass ble det. Langt bedre enn jeg hadde trodd, kun to mål fra topp 10. 7 plass okkupert av Rush godt innen rekkevidde neste sesong.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Everenga skrev: ons mar 15, 2023 7:26 am
(シ) skrev: tir mar 14, 2023 11:35 pm Jeg vil påstå garantert top 3 dersom han forblir i Tottenham.
Hadde vært veldig imponerende men jeg tviler. Målene har en tendens til å tørke opp en del etter 30 samtidig som småskader reduserer antall kamper.
Tja. Kane fyller 30 senere i år. Spilte samtlige kamper denne sesongen, og ankelskadene han slet med tidligere ser ut til at han har fårt dreisen på. Har vel styrket de på en eller annen måte. Mistet veldig få kamper de med skade de siste 3 sesongene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»