Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Svar
Glycinello

Re: Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Legg inn av Glycinello »

Late to the party, men grattis med å beholde plassen i det gode selskap!

MentalM

Legg inn av MentalM »

Bra jobba Cazoo brødre ♥️ får ordne opp i sysakene i sommer så blir det bedre neste sesong!

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Grattis. PL hadde ikke vært det samme uten👍

Btw, betyr dette at Cali kommer tilbake for å spre eder og galle? 🤣

Everenga

Legg inn av Everenga »

Da var det på tide å se mot neste sesong.
Følgende spillere er på utløpende kontrakt:

Keepere
Begovic
Lonergan
Tipper man forlenger med Begovic, han er solid nok som back up.

Forsvar:
Coady (lån utløper)
Mina
Coleman
Vinagre

Ikke sikker på om noen av dem blir å se i blått neste år. Coleman legger vel sannsynligvis opp, Vinagre skjønte jeg aldri greia med, Mina vil jeg fryktelig gjerne fortsatt ha med men han er dyr i drift og utrolig ofte skadet. Coady vil jeg også gjerne ha men virker ikke som Dyche er like begeistret.

Midtbane
Tom Davies
Liker ham godt men noen Premier League spiller er han ikke. Kan ikke se hvorfor vi skal fornye.

Angrep
Townsend
Litt som Davies, fin fyr men ikke PL spiller.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Everenga skrev: tir mai 30, 2023 9:22 pm Da var det på tide å se mot neste sesong.
Følgende spillere er på utløpende kontrakt:

Keepere
Begovic
Lonergan
Tipper man forlenger med Begovic, han er solid nok som back up.

Forsvar:
Coady (lån utløper)
Mina
Coleman
Vinagre

Ikke sikker på om noen av dem blir å se i blått neste år. Coleman legger vel sannsynligvis opp, Vinagre skjønte jeg aldri greia med, Mina vil jeg fryktelig gjerne fortsatt ha med men han er dyr i drift og utrolig ofte skadet. Coady vil jeg også gjerne ha men virker ikke som Dyche er like begeistret.

Midtbane
Tom Davies
Liker ham godt men noen Premier League spiller er han ikke. Kan ikke se hvorfor vi skal fornye.

Angrep
Townsend
Litt som Davies, fin fyr men ikke PL spiller.
Vinagre har alt reist,fikk 4 kamper
Coady havner sannsynligvis i Bornemouth. Mina har spillt sin siste kamp iflg han selv.Tipper Coleman får en sesong til..Er nok en stor ryddejobb på gang,sies at en gruppe Amrikanere kjøper seg inn med 25%.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Everton må jo bli veldig mye dyktigere på å kjøpe spillere. De siste 7-8 årene er det nok kun Chelsea som har fått dårligere valuta for pengene for kjøp av spillere enn Everton.

Hesja

Legg inn av Hesja »

KongOlav2 skrev: tir mai 30, 2023 10:04 pm Everton må jo bli veldig mye dyktigere på å kjøpe spillere. De siste 7-8 årene er det nok kun Chelsea som har fått dårligere valuta for pengene for kjøp av spillere enn Everton.
Helt klart,vi fikk muligheten til å kjøpe Håland 2 ganger.Men Moshiri takket nei og kjøpte Sandro Ramirez i stedet.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: tir mai 30, 2023 10:03 pm
Everenga skrev: tir mai 30, 2023 9:22 pm Da var det på tide å se mot neste sesong.
Følgende spillere er på utløpende kontrakt:

Keepere
Begovic
Lonergan
Tipper man forlenger med Begovic, han er solid nok som back up.

Forsvar:
Coady (lån utløper)
Mina
Coleman
Vinagre

Ikke sikker på om noen av dem blir å se i blått neste år. Coleman legger vel sannsynligvis opp, Vinagre skjønte jeg aldri greia med, Mina vil jeg fryktelig gjerne fortsatt ha med men han er dyr i drift og utrolig ofte skadet. Coady vil jeg også gjerne ha men virker ikke som Dyche er like begeistret.

Midtbane
Tom Davies
Liker ham godt men noen Premier League spiller er han ikke. Kan ikke se hvorfor vi skal fornye.

Angrep
Townsend
Litt som Davies, fin fyr men ikke PL spiller.
Vinagre har alt reist,fikk 4 kamper
Coady havner sannsynligvis i Bornemouth. Mina har spillt sin siste kamp iflg han selv.Tipper Coleman får en sesong til..Er nok en stor ryddejobb på gang,sies at en gruppe Amrikanere kjøper seg inn med 25%.
Football365 snakker om Sheff U for Coady men at han helst vil bli på Goodison.

Håper man ikke forlenger med Coleman. Hederskar til tusen men vi trenger en mindre skadeutsatt back up til Patterson.

Vet at Mina har sagt det men alt har sin pris. Det kommer vel an på om han kan få bedre tilbud andre steder.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Da er Coadys deadline i ferd med å gå ut og det ser ut til at Tarkowski må nøye seg meden av Branthwaite, Keane, Godfrey eller Holgate ved siden av seg.
Hvis Dyche har tenkt 4 bak trenger vi cover for Patz og Mykolenko.

Hesja

Legg inn av Hesja »

4,5 mill pund for Coady,er bare å slå til i gru nen.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Coady kastet til ulvene,så spørs det hvor Moshiri blir kastet hen.Regjeringen etterforsker han i forbindelse tilknytningen til Usmanov,kan vel risikere samme behandlingen til han russeren som var eier i Chelsesa.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: tor jun 01, 2023 2:40 pm Coady kastet til ulvene,så spørs det hvor Moshiri blir kastet hen.Regjeringen etterforsker han i forbindelse tilknytningen til Usmanov,kan vel risikere samme behandlingen til han russeren som var eier i Chelsesa.
Coady visstnok ikke ønsket da han er best i en treer bak og 90k i uka er for mye for back up til Tarkowski. Mye som tyder på Branthwaite og Tarks som førstevalg neste år med Keane og Godfrey som cover.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Vi kobles til Matera i Palace. Har et godt målsnitt fra andre klubber men ikke i Palace og har fysikken til å spille Dycheball.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Coleman og Davies tilbudt nye kontrakter,Mina Bergovic og townsend forsvinner

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: fre jun 09, 2023 8:27 pm Coleman og Davies tilbudt nye kontrakter,Mina Bergovic og townsend forsvinner
Begovic overrasker egentlig. God annenkeeper. Ikke spesielt happy med Davies eller Coleman på nye kontrakter men det er vel grenser for hvor tynn man kan gjøre en stall.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Everenga skrev: lør jun 10, 2023 12:06 am
Hesja skrev: fre jun 09, 2023 8:27 pm Coleman og Davies tilbudt nye kontrakter,Mina Bergovic og townsend forsvinner
Begovic overrasker egentlig. God annenkeeper. Ikke spesielt happy med Davies eller Coleman på nye kontrakter men det er vel grenser for hvor tynn man kan gjøre en stall.
Sant nok,siste rykte er at United er ute etter Pickford,mens vi er ute etter selveste Joel Robles.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: søn jun 11, 2023 9:49 pm
Everenga skrev: lør jun 10, 2023 12:06 am
Hesja skrev: fre jun 09, 2023 8:27 pm Coleman og Davies tilbudt nye kontrakter,Mina Bergovic og townsend forsvinner
Begovic overrasker egentlig. God annenkeeper. Ikke spesielt happy med Davies eller Coleman på nye kontrakter men det er vel grenser for hvor tynn man kan gjøre en stall.
Sant nok,siste rykte er at United er ute etter Pickford,mens vi er ute etter selveste Joel Robles.
Ja Leicester viste jo godt hvor smart det er å selge unna keeper uten en anstendig erstatter.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Saksøkt av Ancelotti nå. Men Tom Cannon kommer tilbake fra lån i Championship og skal løse våre spissproblemer. 🤪

Hesja

Legg inn av Hesja »

Al Hilal ønsker å kjøpe Demarai Gray,klubben selger han nok til de.Personlig er jeg helt i mot i å selge til sånt pakk.Simms forsvinner nok også,Sunderland ,Stoke og Ipswich er ute etter han.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Vi har nå signert 38 år gamle Young,neste ser ut til å bli Che Adams.Blir vel en liten oppgradering av Maupay dette,ellers så drøyer det ut med oppkjøpet av klubben forståelig nok.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»