Manchester United

Svar
InsVerderben

Re: Manchester United

Legg inn av InsVerderben »

missChance skrev: ons mai 31, 2023 5:06 pm
InsVerderben skrev: ons mai 31, 2023 5:04 pm
missChance skrev: ons mai 31, 2023 4:34 pm Dalot med ny kontrakt.


"Dalot, 24, has inked a new deal until 2028, with the option of an additional year. United signed the right-back from Porto for £19million in 2018 and he has played 107 times for the club, scoring three goals."
Forskutterer ingenting men er det med dette større sjanse for at AWB settes på transferlisten....?
Gudene vet, men AWB har vel vært førstevalget etter VM?
Absolutt, men har til stadighet sett at det vurderes å stå mellom AWB&Dalot om hvem som blir med videre....!

Bongis

Legg inn av Bongis »

InsVerderben skrev: ons mai 31, 2023 5:12 pm
missChance skrev: ons mai 31, 2023 5:06 pm
InsVerderben skrev: ons mai 31, 2023 5:04 pm

Forskutterer ingenting men er det med dette større sjanse for at AWB settes på transferlisten....?
Gudene vet, men AWB har vel vært førstevalget etter VM?
Absolutt, men har til stadighet sett at det vurderes å stå mellom AWB&Dalot om hvem som blir med videre....!
AWB ut, frimpong inn og Dalot med samme rolle som han har hatt denne sesongen sier jeg ja takk til.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Kjenner det er veldig greit at vi ikke har en Europa League-finale å tenke på i kveld, bare 3 dager før derbyfinalen på lørdag.

Håper Mourinhos Roma slår Sevilla på kynisk vis!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Telles med hattrick i kveld, lett.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

TheTreble skrev: ons mai 31, 2023 8:35 pm Kjenner det er veldig greit at vi ikke har en Europa League-finale å tenke på i kveld, bare 3 dager før derbyfinalen på lørdag.

Håper Mourinhos Roma slår Sevilla på kynisk vis!
Sevilla har en flyt og marginer ingen lag fortjener..... :roll:

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Mjordan23 skrev: tor jun 01, 2023 9:07 am
TheTreble skrev: ons mai 31, 2023 8:35 pm Kjenner det er veldig greit at vi ikke har en Europa League-finale å tenke på i kveld, bare 3 dager før derbyfinalen på lørdag.

Håper Mourinhos Roma slår Sevilla på kynisk vis!
Sevilla har en flyt og marginer ingen lag fortjener..... :roll:
Ganske så ekstremt.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Hvis Mount dukker opp, så er jeg veldig spent på hvordan lag sammensetningen vil se ut. Jeg likte egentlig ganske godt hvordan Bruno var lavt i banen, og jeg kan godt se for meg at det er der han havner. Jeg er også ganske overbevist om at det ikke blir så ubalansert heller, rett og slett fordi laget i sin helhet har vært gode til å forsvare seg denne sesongen. Jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal plassere Mount, for så mye ser jeg ikke Chelsea. Det jeg i midlertidig er trygg på, er at ETH garantert har en plan.

Jeg liker også veldig godt å ha Eriksen i bakhånd, fordi han fremdeles er en vanvittig god fotballspiller. Og det er dette nivået benken må ha for at vi i det hele tatt skal ha sjanse på gull.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Daily Mail melder at dere skal betale Harry Maguire £10m for å dra denne sommeren. Har ikke særlig tro på det. Vedder på at det bare er en journalist som har regnet seg frem til gjenværende kontraktsverdi.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Ikke jeg heller.

Man kan faktisk få endel cash for han om han går ned litt i lønn.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Hetfield skrev: tor jun 01, 2023 12:52 pm Ikke jeg heller.

Man kan faktisk få endel cash for han om han går ned litt i lønn.
Spørsmålet er jo hvor viktig det er for han å dra. Det er EM i 2024 så han burde dra hvis han ønsker å være førstevalg der (selvom han nesten virker å være garantert startplass under Southgate uavhengig av hvor mye han spiller).

Samtidig så sitter han jo på veldig gode kort på hånden hvis det viktigste for han er å maksimere egen inntjening og er villig til å ta en tilsvarende sesong som forrige. Da må Man Utd "subsidiere" lønn for han i ny klubb, gjennom lavere overgangspris.

Blir spennende å se hva det ender med, men kan ikke se at man vil få en særlig stor sum for han nå.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Wellé skrev: tor jun 01, 2023 12:50 pm Daily Mail melder at dere skal betale Harry Maguire £10m for å dra denne sommeren. Har ikke særlig tro på det. Vedder på at det bare er en journalist som har regnet seg frem til gjenværende kontraktsverdi.
Fort vekk.
Er 4.valg pr d.d og det virker tydelig at EtH ikke kommer til å satse på ham, 30 år gammel og landslagsspiller nå nærmest på nåde.
Best for alle parter om han drar, liten vits med en benkevarmer til £200' k i uka til kontrakten går ut i 2025 og da er en slik sluttpakke kanskje fornuftig, i allefall for United....?

Wellé

Legg inn av Wellé »

InsVerderben skrev: tor jun 01, 2023 1:07 pm
Wellé skrev: tor jun 01, 2023 12:50 pm Daily Mail melder at dere skal betale Harry Maguire £10m for å dra denne sommeren. Har ikke særlig tro på det. Vedder på at det bare er en journalist som har regnet seg frem til gjenværende kontraktsverdi.
Fort vekk.
Er 4.valg pr d.d og det virker tydelig at EtH ikke kommer til å satse på ham, 30 år gammel og landslagsspiller nå nærmest på nåde.
Best for alle parter om han drar, liten vits med en benkevarmer til £200' k i uka til kontrakten går ut i 2025 og da er en slik sluttpakke kanskje fornuftig, i allefall for United....?
Ah, han har to år igjen? Trodde det bare var 1. Da stemmer ikke hypotesen min om at journalisten bare regnet seg frem til gjenværende kontraktsverdi. Det betyr også at Maguire har enda sterkere kort på hånden hvis førstepri er å maksimere egen inntekt.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Om man må subsidiere halve lønna så blir summen ganske lav ja.

Men halve ligaen kunne lett betalt 20 mill+ for han om han gikk ned til i underkant av 100k i uka.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Hetfield skrev: tor jun 01, 2023 1:23 pm Om man må subsidiere halve lønna så blir summen ganske lav ja.

Men halve ligaen kunne lett betalt 20 mill+ for han om han gikk ned til i underkant av 100k i uka.
Hvorfor skal han være villig til å ta så lite når han vet at Man Utd uansett vil bli kvitt han og at han kan presse ut mer fra kjøpende klubb mot at Man Utd får mindre i overgangssum. Har ikke inntrykk av at Maguire kommer til å ta en for laget for dere der.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Wellé skrev: tor jun 01, 2023 1:29 pm
Hetfield skrev: tor jun 01, 2023 1:23 pm Om man må subsidiere halve lønna så blir summen ganske lav ja.

Men halve ligaen kunne lett betalt 20 mill+ for han om han gikk ned til i underkant av 100k i uka.
Hvorfor skal han være villig til å ta så lite når han vet at Man Utd uansett vil bli kvitt han og at han kan presse ut mer fra kjøpende klubb mot at Man Utd får mindre i overgangssum. Har ikke inntrykk av at Maguire kommer til å ta en for laget for dere der.
Betimelig spørsmål men tror godt om Harry og at han er "straight" og realistisk.
Spørs kanskje på hvordan han vurderer egne ambisjoner og karriere videre samt ettermæle og landslagsplassen... ;)

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Wellé skrev: tor jun 01, 2023 1:29 pm
Hetfield skrev: tor jun 01, 2023 1:23 pm Om man må subsidiere halve lønna så blir summen ganske lav ja.

Men halve ligaen kunne lett betalt 20 mill+ for han om han gikk ned til i underkant av 100k i uka.
Hvorfor skal han være villig til å ta så lite når han vet at Man Utd uansett vil bli kvitt han og at han kan presse ut mer fra kjøpende klubb mot at Man Utd får mindre i overgangssum. Har ikke inntrykk av at Maguire kommer til å ta en for laget for dere der.
Det var det mest optimistiske scenarioet for United jeg la ut der.

At man må betale han ut av kontrakten er det mest sannsynlige. 10 mill ut, 10 mill inn?

Winston

Legg inn av Winston »

Wellé skrev: tor jun 01, 2023 1:29 pm
Hetfield skrev: tor jun 01, 2023 1:23 pm Om man må subsidiere halve lønna så blir summen ganske lav ja.

Men halve ligaen kunne lett betalt 20 mill+ for han om han gikk ned til i underkant av 100k i uka.
Hvorfor skal han være villig til å ta så lite når han vet at Man Utd uansett vil bli kvitt han og at han kan presse ut mer fra kjøpende klubb mot at Man Utd får mindre i overgangssum. Har ikke inntrykk av at Maguire kommer til å ta en for laget for dere der.
Det er ikke nødvendigvis slik at United er desperate etter å selge, samtidig er det mulig at han ønsker å spille fotball og ikke miste klippekortet på landslaget.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Wellé skrev: tor jun 01, 2023 1:29 pm
Hetfield skrev: tor jun 01, 2023 1:23 pm Om man må subsidiere halve lønna så blir summen ganske lav ja.

Men halve ligaen kunne lett betalt 20 mill+ for han om han gikk ned til i underkant av 100k i uka.
Hvorfor skal han være villig til å ta så lite når han vet at Man Utd uansett vil bli kvitt han og at han kan presse ut mer fra kjøpende klubb mot at Man Utd får mindre i overgangssum. Har ikke inntrykk av at Maguire kommer til å ta en for laget for dere der.
Fordi han selv mener han fortsatt kan prestere, og primært ønsker å spille førstelagsfotball. Har fortsatt en standig på landslaget, men skal denne opprettholdes må han videre om situasjonen i United fortsetter. ETH har jo langt på vei bekrefta Maguires posisjon i klubben og at spilleren ikke er fornøyd med denne. Da må han selvsagt ta konsekvensen av dette.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Wellé skrev: tor jun 01, 2023 1:29 pm
Hetfield skrev: tor jun 01, 2023 1:23 pm Om man må subsidiere halve lønna så blir summen ganske lav ja.

Men halve ligaen kunne lett betalt 20 mill+ for han om han gikk ned til i underkant av 100k i uka.
Hvorfor skal han være villig til å ta så lite når han vet at Man Utd uansett vil bli kvitt han og at han kan presse ut mer fra kjøpende klubb mot at Man Utd får mindre i overgangssum. Har ikke inntrykk av at Maguire kommer til å ta en for laget for dere der.
Basert på trynet til Maguire det siste året virker han like keen på å bytte klubb som Man Utd gjør på å selge. Et solid fjerdevalg, men for dyrt. Må man betale Maguire en betydelig sum er noe av poenget borte.

Passer i grunnen greit å ha han en sesong til. Kjenner du til noen gode stoppere som er tilgjengelig på bosman neste år?!;)

Wellé

Legg inn av Wellé »

tbb skrev: tor jun 01, 2023 3:30 pm
Wellé skrev: tor jun 01, 2023 1:29 pm
Hetfield skrev: tor jun 01, 2023 1:23 pm Om man må subsidiere halve lønna så blir summen ganske lav ja.

Men halve ligaen kunne lett betalt 20 mill+ for han om han gikk ned til i underkant av 100k i uka.
Hvorfor skal han være villig til å ta så lite når han vet at Man Utd uansett vil bli kvitt han og at han kan presse ut mer fra kjøpende klubb mot at Man Utd får mindre i overgangssum. Har ikke inntrykk av at Maguire kommer til å ta en for laget for dere der.
Basert på trynet til Maguire det siste året virker han like keen på å bytte klubb som Man Utd gjør på å selge. Et solid fjerdevalg, men for dyrt. Må man betale Maguire en betydelig sum er noe av poenget borte.

Passer i grunnen greit å ha han en sesong til. Kjenner du til noen gode stoppere som er tilgjengelig på bosman neste år?!;)
Ingen tvil om at Maguire også vil bort, men ville du vært villig til å gå ned 50% i lønn for å bytte til en jobb du heller vil ha? Jeg tipper han drar et sted han kanskje tjener 150k, mot at Man Utd får si £15m for han. Da har han sagt fra seg ca £5m i lønn over de neste to, mens Man Utd fort subsidierer £5m av hans (tror hans markedsverdi på lønn egentlig er nærmere 100k).

Ingen anelse om hvordan det vil regnes mot hans bokverdi, men tenker sånn ca at det går i null, men at Man Utd samtidig kutter £10m i lønninger.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Mjordan23 skrev: tor jun 01, 2023 9:07 am
TheTreble skrev: ons mai 31, 2023 8:35 pm Kjenner det er veldig greit at vi ikke har en Europa League-finale å tenke på i kveld, bare 3 dager før derbyfinalen på lørdag.

Håper Mourinhos Roma slår Sevilla på kynisk vis!
Sevilla har en flyt og marginer ingen lag fortjener..... :roll:
Ja, for det jævla Mourinho sirkuset fortjener virkelig noe som helst. Har ikke sett på makan til usportslig møkka oppførsel av et samlet lag og støtteapparat.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Glad Mourinho tapte. Heslig fyr som jeg ikke unner en dritt.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Saliph skrev: tor jun 01, 2023 7:10 pm Glad Mourinho tapte. Heslig fyr som jeg ikke unner en dritt.
Få ting slår det sure trynet hans :lol:

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Wellé skrev: tor jun 01, 2023 6:01 pm
tbb skrev: tor jun 01, 2023 3:30 pm
Wellé skrev: tor jun 01, 2023 1:29 pm
Hvorfor skal han være villig til å ta så lite når han vet at Man Utd uansett vil bli kvitt han og at han kan presse ut mer fra kjøpende klubb mot at Man Utd får mindre i overgangssum. Har ikke inntrykk av at Maguire kommer til å ta en for laget for dere der.
Basert på trynet til Maguire det siste året virker han like keen på å bytte klubb som Man Utd gjør på å selge. Et solid fjerdevalg, men for dyrt. Må man betale Maguire en betydelig sum er noe av poenget borte.

Passer i grunnen greit å ha han en sesong til. Kjenner du til noen gode stoppere som er tilgjengelig på bosman neste år?!;)
Ingen tvil om at Maguire også vil bort, men ville du vært villig til å gå ned 50% i lønn for å bytte til en jobb du heller vil ha? Jeg tipper han drar et sted han kanskje tjener 150k, mot at Man Utd får si £15m for han. Da har han sagt fra seg ca £5m i lønn over de neste to, mens Man Utd fort subsidierer £5m av hans (tror hans markedsverdi på lønn egentlig er nærmere 100k).

Ingen anelse om hvordan det vil regnes mot hans bokverdi, men tenker sånn ca at det går i null, men at Man Utd samtidig kutter £10m i lønninger.
Ikke helt unaturlig at alle parter strekker seg litt. £150k er kanskje hvor de best betalte i en klubb ala WHU (Paqueta elns?) ligger. Man Utd må helt sikkert kompensere noe på overgangssum.

Maguire må kanskje gi noe for å spille fotball igjen. Kan også tenkes at han kan signere en mer lukrativ fem års kontrakt i en alder av 30 år enn 32 år. Ofte gunstig å gå gratis, men kanskje ikke dersom man er 32 år og har sittet tre år på benken. Da er nok landslagskarrieren også over.

Saliph

Legg inn av Saliph »

TheOpiate skrev: tor jun 01, 2023 9:24 pm
Saliph skrev: tor jun 01, 2023 7:10 pm Glad Mourinho tapte. Heslig fyr som jeg ikke unner en dritt.
Få ting slår det sure trynet hans :lol:
Og det at han takler nedturen så dårlig og klamrer seg fortsatt til tanken om at han fortsatt er relevant (tatovering av Conference League-pokalen, herrejesus) gjør det bare så mye bedre.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Saliph skrev: tor jun 01, 2023 9:38 pm
TheOpiate skrev: tor jun 01, 2023 9:24 pm
Saliph skrev: tor jun 01, 2023 7:10 pm Glad Mourinho tapte. Heslig fyr som jeg ikke unner en dritt.
Få ting slår det sure trynet hans :lol:
Og det at han takler nedturen så dårlig og klamrer seg fortsatt til tanken om at han fortsatt er relevant (tatovering av Conference League-pokalen, herrejesus) gjør det bare så mye bedre.


Skal ha sin del av æren for dette.

Spesielt å tenke tilbake på behandlingen av Luke Shaw. Den eneste forklaringen på den er at han vraket Mourinho da han var i Chelsea. Ikke bare er Shaw usedvanlig talentfull, men han virker også som en veldig fin type. Står alltid opp for lagkameratene. Er også den som ofte tar de tøffe intervjuene når det har gått til helvete (vil tro det er fordi han melder seg).

Saliph

Legg inn av Saliph »

tbb skrev: tor jun 01, 2023 9:48 pm
Saliph skrev: tor jun 01, 2023 9:38 pm
TheOpiate skrev: tor jun 01, 2023 9:24 pm

Få ting slår det sure trynet hans :lol:
Og det at han takler nedturen så dårlig og klamrer seg fortsatt til tanken om at han fortsatt er relevant (tatovering av Conference League-pokalen, herrejesus) gjør det bare så mye bedre.


Skal ha sin del av æren for dette.

Spesielt å tenke tilbake på behandlingen av Luke Shaw. Den eneste forklaringen på den er at han vraket Mourinho da han var i Chelsea. Ikke bare er Shaw usedvanlig talentfull, men han virker også som en veldig fin type. Står alltid opp for lagkameratene. Er også den som ofte tar de tøffe intervjuene når det har gått til helvete (vil tro det er fordi han melder seg).
Jeg skal ikke sette meg altfor høyt oppe på den såkalte høye hesten her, for jeg har skrevet (og skriver fortsatt) mye reaksjonært piss om dommere (og Luke Shaw) i kampens (og alkoholens) hete. Men så er jo jeg bare en anonym taper på et anonymt taperforum (la oss være ærlige her folkens). Når man er profilert manager på millionlønn så følger det åpenbart et betydelig større ansvar med, og dét ansvaret har Mourinho sviktet i hele sin karriere. Og det er bare én grunn til å mislike jævelen.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Saliph skrev: tor jun 01, 2023 10:36 pm Jeg skal ikke sette meg altfor høyt oppe på den såkalte høye hesten her, for jeg har skrevet (og skriver fortsatt) mye reaksjonært piss om dommere (og Luke Shaw) i kampens (og alkoholens) hete. Men så er jo jeg bare en anonym taper på et anonymt taperforum (la oss være ærlige her folkens). Når man er profilert manager på millionlønn så følger det åpenbart et betydelig større ansvar med, og dét ansvaret har Mourinho sviktet i hele sin karriere. Og det er bare én grunn til å mislike jævelen.
Han har alltid vært en slimål, men nå er han også patetisk og bitter.

Skammer meg over at jeg trodde han var riktig manager når han først kom hit..

MentalM

Legg inn av MentalM »

Saliph skrev: tor jun 01, 2023 10:36 pm Jeg skal ikke sette meg altfor høyt oppe på den såkalte høye hesten her, for jeg har skrevet (og skriver fortsatt) mye reaksjonært piss om dommere (og Luke Shaw) i kampens (og alkoholens) hete. Men så er jo jeg bare en anonym taper på et anonymt taperforum (la oss være ærlige her folkens). Når man er profilert manager på millionlønn så følger det åpenbart et betydelig større ansvar med, og dét ansvaret har Mourinho sviktet i hele sin karriere. Og det er bare én grunn til å mislike jævelen.
Kan også være at vi tapere på et taperforum ikke skriver slikt om trenere og spillere går foran som gode eksempler...

Poengtrekk og utestengelser (reelle, ikke sitte på tribunen og ha lov til å gå inn i garderobene før, i pausen og etter) er løsningen.

Da kan vi bli tapere på et taperforum som har kun fokus på reaksjonært piss på hverandre i stedet

Saliph

Legg inn av Saliph »

MentalM skrev: tor jun 01, 2023 11:03 pm
Saliph skrev: tor jun 01, 2023 10:36 pm Jeg skal ikke sette meg altfor høyt oppe på den såkalte høye hesten her, for jeg har skrevet (og skriver fortsatt) mye reaksjonært piss om dommere (og Luke Shaw) i kampens (og alkoholens) hete. Men så er jo jeg bare en anonym taper på et anonymt taperforum (la oss være ærlige her folkens). Når man er profilert manager på millionlønn så følger det åpenbart et betydelig større ansvar med, og dét ansvaret har Mourinho sviktet i hele sin karriere. Og det er bare én grunn til å mislike jævelen.
Kan også være at vi tapere på et taperforum ikke skriver slikt om trenere og spillere går foran som gode eksempler...

Poengtrekk og utestengelser (reelle, ikke sitte på tribunen og ha lov til å gå inn i garderobene før, i pausen og etter) er løsningen.

Da kan vi bli tapere på et taperforum som har kun fokus på reaksjonært piss på hverandre i stedet
Har drukket litt for mye vin til å skjønne hva du mener, men er sikkert enig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»