Eliteserien Fantasy 2023

Svar
Crabsen

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av Crabsen »

Hadde 2 FT jeg ikke helt visste hva jeg skulle bruke på, og glemte selvfølgelig helt at det var cuprunde igjen allerede i morgen, så skulle gjerne ha ventet til etter det mtp på potensielle skader, men pytt pytt, benken er veldig solid uansett så har gode roteringsmuligheter der om det skulle skje noe. Ble Vetlesen + Jatta -> Erlien + Adams denne gangen. Laget for runden per nå:

Kristiansen

Wallem - Linnes - Wolfe

Pelle - Rasmussen - Breivik - Erlien

Finne (K) - Høgh - Adams

Øy, Mannsverk, Utvik, Næss

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Oj gode poenger folk kommer med må tygge litt på dette også..


Poenget med fantasy er vel strengt tatt det man tror på selv ? 😅🙈

Skal selvsagt vurdere alternativene dere har kommet opp med så får vi se hva lit triksing og fiksing gjør 👍

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Vetlesen tatt ut til U-21 EM, Da blir han vel borte i GW 11 og 12?

helvis

Legg inn av helvis »

Har glemt ut U21 EM. Akkurat hentet Christiansen. Kan tenke meg at er noen lag som sitter med flere U21 spillere:

Mads Hedenstad Christiansen
Henrik Heggheim
David Moler Wolfe
Sivert Mannsverk
Markus Solbakken
Hugo Vetlesen

Usikker på når de drar. Første kamp 22. juni, siste gruppespillkamp 28. juni. Kvartfinale 2/7 og semi 5/7. Finalen spilles 8. juli.
Er serierunde 25/6, 2/7 og 7/7

helvis

Legg inn av helvis »

Sodajr skrev: ons mai 31, 2023 2:48 pm Vetlesen tatt ut til U-21 EM, Da blir han vel borte i GW 11 og 12?
jepp og i beste (?) fall også 13.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Vetlesen til Grønbæk blir et ganske naturlig valg for min del da før de kampene, om det ikke skjer før den tid. Med mindre Brunstad Fet tar helt av 😄

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

helvis skrev: ons mai 31, 2023 2:49 pm Har glemt ut U21 EM. Akkurat hentet Christiansen. Kan tenke meg at er noen lag som sitter med flere U21 spillere:

Mads Hedenstad Christiansen
Henrik Heggheim
David Moler Wolfe
Sivert Mannsverk
Markus Solbakken
Hugo Vetlesen

Usikker på når de drar. Første kamp 22. juni, siste gruppespillkamp 28. juni. Kvartfinale 2/7 og semi 5/7. Finalen spilles 8. juli.
Er serierunde 25/6, 2/7 og 7/7
Jatta tatt ut som reserve

helvis

Legg inn av helvis »

Forøvrig fæl runde på gang. Ser ut som alle mine utespillere spiller borte.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Vetlesen inn denne runden helt kongevalg. Beholder ham selvsagt nå til Kamma i GW10, så er det rett ut.

Lagverdi👋

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Mr.Meep skrev: ons mai 31, 2023 10:57 am Foreløpig utkast på WC mitt gjerne innspill om dere har noe å bemerke. Synes dette ble et godt så sterkt lag men ulenpen er vell at spillerene spiller tøffe kamper denne runden


Screenshot_20230531_105552_Chrome.jpg
Syns dette ser bra ut. Ville selv valgt noe annet en Ruud Tveter og Svendsen.
Regner med at du har tenkt rullerende keepere annen hver kamp (hjemme/bortebane). Gjør det selv og syns d fungerer bra. Er dog usikker på om jeg da ville valgt en dyr keeper som Whalstedt. Skal du ha han hadde jeg valgt en død keeper ved siden av. Enten en 5 mil keeper og en død. Eller to 4,5 som ikke har hjemmekamper samtidig. Har ikke fin regnet, men tror at hvis du sparer inn 0,5 på keeperplass og velger Ngouali istedenfor Svendsen. Så kan du sette inn Adams for Ruud Tveter.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Gjelder det bare Vetlesen?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: ons mai 31, 2023 2:24 pm Hadde 2 FT jeg ikke helt visste hva jeg skulle bruke på, og glemte selvfølgelig helt at det var cuprunde igjen allerede i morgen, så skulle gjerne ha ventet til etter det mtp på potensielle skader, men pytt pytt, benken er veldig solid uansett så har gode roteringsmuligheter der om det skulle skje noe. Ble Vetlesen + Jatta -> Erlien + Adams denne gangen. Laget for runden per nå:

Kristiansen

Wallem - Linnes - Wolfe

Pelle - Rasmussen - Breivik - Erlien

Finne (K) - Høgh - Adams

Øy, Mannsverk, Utvik, Næss
Pent lag, selv om jeg hadde vært skeptisk til å ta ut Vetlesen :) Han eksploderer før eller siden :)

Samtidig kanskje ikke dumt å gå uten Vetlesen fremover pga. U21-EM :)
Sist redigert av K-Torget den ons mai 31, 2023 5:37 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: ons mai 31, 2023 2:28 pm Oj gode poenger folk kommer med må tygge litt på dette også..


Poenget med fantasy er vel strengt tatt det man tror på selv ? 😅🙈

Skal selvsagt vurdere alternativene dere har kommet opp med så får vi se hva lit triksing og fiksing gjør 👍
:D :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

helvis skrev: ons mai 31, 2023 2:49 pm Har glemt ut U21 EM. Akkurat hentet Christiansen. Kan tenke meg at er noen lag som sitter med flere U21 spillere:

Mads Hedenstad Christiansen
Henrik Heggheim
David Moler Wolfe
Sivert Mannsverk
Markus Solbakken
Hugo Vetlesen

Usikker på når de drar. Første kamp 22. juni, siste gruppespillkamp 28. juni. Kvartfinale 2/7 og semi 5/7. Finalen spilles 8. juli.
Er serierunde 25/6, 2/7 og 7/7
Har heldigvis kun Jatta som er reserve, men skal være med i oppkjøringen / treningsleiren så vidt jeg har forstått på Smedsrud.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

helvis skrev: ons mai 31, 2023 2:52 pm Forøvrig fæl runde på gang. Ser ut som alle mine utespillere spiller borte.
Samme her.. bortsett fra Jatta og Cornic. Må fort spille en av de.. Har i tillegg Hansen i mål som spiller hjemme.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons mai 31, 2023 4:36 pm
Mr.Meep skrev: ons mai 31, 2023 10:57 am Foreløpig utkast på WC mitt gjerne innspill om dere har noe å bemerke. Synes dette ble et godt så sterkt lag men ulenpen er vell at spillerene spiller tøffe kamper denne runden


Screenshot_20230531_105552_Chrome.jpg
Syns dette ser bra ut. Ville selv valgt noe annet en Ruud Tveter og Svendsen.
Regner med at du har tenkt rullerende keepere annen hver kamp (hjemme/bortebane). Gjør det selv og syns d fungerer bra. Er dog usikker på om jeg da ville valgt en dyr keeper som Whalstedt. Skal du ha han hadde jeg valgt en død keeper ved siden av. Enten en 5 mil keeper og en død. Eller to 4,5 som ikke har hjemmekamper samtidig. Har ikke fin regnet, men tror at hvis du sparer inn 0,5 på keeperplass og velger Ngouali istedenfor Svendsen. Så kan du sette inn Adams for Ruud Tveter.
Jeg hadde gjort det du foreslår her Skywalker! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons mai 31, 2023 5:13 pm Gjelder det bare Vetlesen?
Gjelder disse:
Keepere: Mads Hedenstad Christiansen - Lillestrøm, Kristoffer Klaesson - Leeds, Rasmus Sandberg - Stjørdals-Blink

Forsvar: Sebastian Sebulonsen - Brøndby, Henrik Heggheim - Vålerenga, Jesper Daland - Cercle Brugge, David Møller Wolfe - Brann, Leo Fuhr Hjelde - Rotherham, Colin Rösler - Mjällby. Warren Kamanzi - Toulouse

Midtbane: Sivert Heggheim Mannsverk - Molde, Johan Hove - Groningen, Christos Zafeiris - Slavia Praha, Markus Solbakken - Viking, Hugo Vetlesen - Bodø/Glimt, Tobias Christensen - Fehérvár, Oscar Bobb - Manchester City, Håkon Evjen - Brøndby, Osame Sahraoui - Heerenveen, Emil Konradsen Ceide - Sassuolo

Angrep: Antonio Nusa - Club Brugge, Erik Botheim - Salernitana, Jørgen Strand Larsen - Celta Vigo

Reserver: Joshua Kitolano - Sparta Rotterdam, Seedy Jatta - Vålerenga

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Tanker? 1 gratisbytte og 1,0 i bank:

Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta

Vurderer å spare bytte og stille slik (Spiller kun Cornic om han mot formodning starter..)
Hansen
Linnes Soltvedt Wallem Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN
Finne Faris
Hagen Jatta Næss Ngouali

Hvem ville dere i såfall spilt av de på benk om Cornic ikke starter?

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 5:43 pm Tanker? 1 gratisbytte og 1,0 i bank:

Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta

Vurderer å spare bytte og stille slik (Spiller kun Cornic om han mot formodning starter..)
Hansen
Linnes Soltvedt Wallem Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN
Finne Faris
Hagen Jatta Næss Ngouali

Hvem ville dere i såfall spilt av de på benk om Cornic ikke starter?
Jeg hadde stått med dette laget. RBK har fin hjemmekamp så du får håpe Cornic starter. Hvis ikke hadde jeg dyttet inn Jatta. Er han det er størst sjans på å få med seg noe neste runde av de du har på benk.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons mai 31, 2023 6:50 pm
K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 5:43 pm Tanker? 1 gratisbytte og 1,0 i bank:

Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta

Vurderer å spare bytte og stille slik (Spiller kun Cornic om han mot formodning starter..)
Hansen
Linnes Soltvedt Wallem Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN
Finne Faris
Hagen Jatta Næss Ngouali

Hvem ville dere i såfall spilt av de på benk om Cornic ikke starter?
Jeg hadde stått med dette laget. RBK har fin hjemmekamp så du får håpe Cornic starter. Hvis ikke hadde jeg dyttet inn Jatta. Er han det er størst sjans på å få med seg noe neste runde av de du har på benk.
Takker!😊
Det jeg har tenkt selv også, så har Jatta fremst på benk inntil videre😊 Så du ville spart bytte om det ikke kommer noen overraskelser?

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 7:07 pm
Skywalker skrev: ons mai 31, 2023 6:50 pm
K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 5:43 pm Tanker? 1 gratisbytte og 1,0 i bank:

Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta

Vurderer å spare bytte og stille slik (Spiller kun Cornic om han mot formodning starter..)
Hansen
Linnes Soltvedt Wallem Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN
Finne Faris
Hagen Jatta Næss Ngouali

Hvem ville dere i såfall spilt av de på benk om Cornic ikke starter?
Jeg hadde stått med dette laget. RBK har fin hjemmekamp så du får håpe Cornic starter. Hvis ikke hadde jeg dyttet inn Jatta. Er han det er størst sjans på å få med seg noe neste runde av de du har på benk.
Takker!😊
Det jeg har tenkt selv også, så har Jatta fremst på benk inntil videre😊 Så du ville spart bytte om det ikke kommer noen overraskelser?
Absolutt. Syns laget står fint. Når det ikke er noen man må ha inn, er det bedre å opparbeide seg et dobbeltbytte.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 5:31 pm
Crabsen skrev: ons mai 31, 2023 2:24 pm Hadde 2 FT jeg ikke helt visste hva jeg skulle bruke på, og glemte selvfølgelig helt at det var cuprunde igjen allerede i morgen, så skulle gjerne ha ventet til etter det mtp på potensielle skader, men pytt pytt, benken er veldig solid uansett så har gode roteringsmuligheter der om det skulle skje noe. Ble Vetlesen + Jatta -> Erlien + Adams denne gangen. Laget for runden per nå:

Kristiansen

Wallem - Linnes - Wolfe

Pelle - Rasmussen - Breivik - Erlien

Finne (K) - Høgh - Adams

Øy, Mannsverk, Utvik, Næss
Pent lag, selv om jeg hadde vært skeptisk til å ta ut Vetlesen :) Han eksploderer før eller siden :)

Samtidig kanskje ikke dumt å gå uten Vetlesen fremover pga. U21-EM :)
Nei det var litt det jeg tenkte, så får vi se om jeg brenner meg på den eller ei. Satser på han blir solgt til sommer å, så jeg heller kan investere i Grønbæk. Tørr ikke å gå uten Adams lenger så måtte få han på, så da ble det på bekostning av han

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons mai 31, 2023 7:14 pm
K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 7:07 pm
Skywalker skrev: ons mai 31, 2023 6:50 pm
Jeg hadde stått med dette laget. RBK har fin hjemmekamp så du får håpe Cornic starter. Hvis ikke hadde jeg dyttet inn Jatta. Er han det er størst sjans på å få med seg noe neste runde av de du har på benk.
Takker!😊
Det jeg har tenkt selv også, så har Jatta fremst på benk inntil videre😊 Så du ville spart bytte om det ikke kommer noen overraskelser?
Absolutt. Syns laget står fint. Når det ikke er noen man må ha inn, er det bedre å opparbeide seg et dobbeltbytte.
😊😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: ons mai 31, 2023 7:26 pm
K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 5:31 pm
Crabsen skrev: ons mai 31, 2023 2:24 pm Hadde 2 FT jeg ikke helt visste hva jeg skulle bruke på, og glemte selvfølgelig helt at det var cuprunde igjen allerede i morgen, så skulle gjerne ha ventet til etter det mtp på potensielle skader, men pytt pytt, benken er veldig solid uansett så har gode roteringsmuligheter der om det skulle skje noe. Ble Vetlesen + Jatta -> Erlien + Adams denne gangen. Laget for runden per nå:

Kristiansen

Wallem - Linnes - Wolfe

Pelle - Rasmussen - Breivik - Erlien

Finne (K) - Høgh - Adams

Øy, Mannsverk, Utvik, Næss
Pent lag, selv om jeg hadde vært skeptisk til å ta ut Vetlesen :) Han eksploderer før eller siden :)

Samtidig kanskje ikke dumt å gå uten Vetlesen fremover pga. U21-EM :)
Nei det var litt det jeg tenkte, så får vi se om jeg brenner meg på den eller ei. Satser på han blir solgt til sommer å, så jeg heller kan investere i Grønbæk. Tørr ikke å gå uten Adams lenger så måtte få han på, så da ble det på bekostning av han
😊😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »


Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 7:44 pm Rekdal fortsetter:
https://www.nrk.no/trondelag/rbk-trener ... 1.16427864
Da er sjangsen for Nypan som spiss mot Ham Kam fortsatt tilstede😊

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 5:40 pm
BrannLFC skrev: ons mai 31, 2023 5:13 pm Gjelder det bare Vetlesen?
Gjelder disse:
Keepere: Mads Hedenstad Christiansen - Lillestrøm, Kristoffer Klaesson - Leeds, Rasmus Sandberg - Stjørdals-Blink

Forsvar: Sebastian Sebulonsen - Brøndby, Henrik Heggheim - Vålerenga, Jesper Daland - Cercle Brugge, David Møller Wolfe - Brann, Leo Fuhr Hjelde - Rotherham, Colin Rösler - Mjällby. Warren Kamanzi - Toulouse

Midtbane: Sivert Heggheim Mannsverk - Molde, Johan Hove - Groningen, Christos Zafeiris - Slavia Praha, Markus Solbakken - Viking, Hugo Vetlesen - Bodø/Glimt, Tobias Christensen - Fehérvár, Oscar Bobb - Manchester City, Håkon Evjen - Brøndby, Osame Sahraoui - Heerenveen, Emil Konradsen Ceide - Sassuolo

Angrep: Antonio Nusa - Club Brugge, Erik Botheim - Salernitana, Jørgen Strand Larsen - Celta Vigo

Reserver: Joshua Kitolano - Sparta Rotterdam, Seedy Jatta - Vålerenga
Og dette er garantert GW11+12 og kanskje 13?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons mai 31, 2023 8:23 pm
K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 7:44 pm Rekdal fortsetter:
https://www.nrk.no/trondelag/rbk-trener ... 1.16427864
Da er sjangsen for Nypan som spiss mot Ham Kam fortsatt tilstede😊
Jepp! Og vi får lagoppstillingen😊 For min del viktig pga. Cornic.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons mai 31, 2023 8:28 pm
K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 5:40 pm
BrannLFC skrev: ons mai 31, 2023 5:13 pm Gjelder det bare Vetlesen?
Gjelder disse:
Keepere: Mads Hedenstad Christiansen - Lillestrøm, Kristoffer Klaesson - Leeds, Rasmus Sandberg - Stjørdals-Blink

Forsvar: Sebastian Sebulonsen - Brøndby, Henrik Heggheim - Vålerenga, Jesper Daland - Cercle Brugge, David Møller Wolfe - Brann, Leo Fuhr Hjelde - Rotherham, Colin Rösler - Mjällby. Warren Kamanzi - Toulouse

Midtbane: Sivert Heggheim Mannsverk - Molde, Johan Hove - Groningen, Christos Zafeiris - Slavia Praha, Markus Solbakken - Viking, Hugo Vetlesen - Bodø/Glimt, Tobias Christensen - Fehérvár, Oscar Bobb - Manchester City, Håkon Evjen - Brøndby, Osame Sahraoui - Heerenveen, Emil Konradsen Ceide - Sassuolo

Angrep: Antonio Nusa - Club Brugge, Erik Botheim - Salernitana, Jørgen Strand Larsen - Celta Vigo

Reserver: Joshua Kitolano - Sparta Rotterdam, Seedy Jatta - Vålerenga
Og dette er garantert GW11+12 og kanskje 13?
U21 EM varer fra 21 juni til 8 juli. Runde 13 starter fredag 7 juli, så tror fort runde 13 også kan ryke.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 8:49 pm
BrannLFC skrev: ons mai 31, 2023 8:28 pm
K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 5:40 pm

Gjelder disse:
Keepere: Mads Hedenstad Christiansen - Lillestrøm, Kristoffer Klaesson - Leeds, Rasmus Sandberg - Stjørdals-Blink

Forsvar: Sebastian Sebulonsen - Brøndby, Henrik Heggheim - Vålerenga, Jesper Daland - Cercle Brugge, David Møller Wolfe - Brann, Leo Fuhr Hjelde - Rotherham, Colin Rösler - Mjällby. Warren Kamanzi - Toulouse

Midtbane: Sivert Heggheim Mannsverk - Molde, Johan Hove - Groningen, Christos Zafeiris - Slavia Praha, Markus Solbakken - Viking, Hugo Vetlesen - Bodø/Glimt, Tobias Christensen - Fehérvár, Oscar Bobb - Manchester City, Håkon Evjen - Brøndby, Osame Sahraoui - Heerenveen, Emil Konradsen Ceide - Sassuolo

Angrep: Antonio Nusa - Club Brugge, Erik Botheim - Salernitana, Jørgen Strand Larsen - Celta Vigo

Reserver: Joshua Kitolano - Sparta Rotterdam, Seedy Jatta - Vålerenga
Og dette er garantert GW11+12 og kanskje 13?
U21 EM varer fra 21 juni til 8 juli. Runde 13 starter fredag 7 juli, så tror fort runde 13 også kan ryke.
Men det kommer selvsagt an på når Norge ryker ut

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»