Man Utd - Akademitråd 22/23

Svar
Megapixsel

Re: Man Utd - Akademitråd 22/23

Legg inn av Megapixsel »

Tabbe av Isak som fører til 1-0 for City

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Megapixsel skrev: søn mar 19, 2023 1:12 pm Tabbe av Isak som fører til 1-0 for City
Han var imponerende for Norge U19 nå i landslagspausen. Synd for ham at han har Oscar Bobb foran seg som er året eldre og noe bedre.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

U18 mot Leeds nå på MUTV. Leder 1-0 etter Scanlons scoring.

Amad spiller også ikveld, så mye bra fotball. Den blir dessverre ikke vist. Det gjør derimot B'ham, men med Hannibal benket igjen.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Leeds vært det beste laget, men United tar med seg 3 poeng. Vinner 3-1. Vanvittig av Lacey på siste målet. Wheatley og Norkett med målene i 2. omgang.

Amad assist.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

F_Brandy skrev: tir apr 18, 2023 9:59 pm Leeds vært det beste laget, men United tar med seg 3 poeng. Vinner 3-1. Vanvittig av Lacey på siste målet. Wheatley og Norkett med målene i 2. omgang.

Amad assist.
For de som ikke har sett det.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Er verdt å søke opp Laceys mål mot Wolves i dag. Kampen endte 2-2.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

F_Brandy skrev: tir apr 25, 2023 10:51 pm Er verdt å søke opp Laceys mål mot Wolves i dag. Kampen endte 2-2.
Det kan du trygt si!


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Han klarte det han prøvde på forrige uke.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

U18 i ledelsen mot Everton når dommer blåser for pause. 1-0, Mather med målet. Kampen går på MUTV.

Avslutter sesongen med to kamper mot Everton denne uka, dette er den første av de.

Lezah

Legg inn av Lezah »

1-1

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Sesongens siste kamp i dag. Borte mot Everton for u18 nå 12.00.

U21 avsluttet sesongen i går med 2-2 mot Leicester, Emeran fikk begge.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: lør mai 06, 2023 11:53 am Sesongens siste kamp i dag. Borte mot Everton for u18 nå 12.00.
2-2. Ledet 2-0. Siste imot kom 5-6 minutter på overtid. De MÅ ikke prøve å herme etter ALT førstelaget gjør....

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Oh, jeg gikk faktisk ut når det bikket 90. Hadde veldig god kontroll i store deler av den kampen. Ender sesongen på 3. plass i serien.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Alvaro har imponert på utlån:
"Manchester United youngster Alvaro Fernandez ended his season by winning Preston's Young Player of the Year award.

It's understood Preston won the race to sign Fernandez on loan in the summer because of their plan for his development and the Spaniard made 27 starts in the Championship and a total of 42 appearances across all competitions." https://www.manchestereveningnews.co.uk ... z-26872348

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

"Charlie Wellens played his last game for Manchester United on Tuesday night ahead of the expiry of his contract.

The Manchester Evening News understands the decision has been made not to offer Wellens another deal and that he is currently looking at clubs ahead of a departure in the summer window when his United contract is due to expire." https://www.manchestereveningnews.co.uk ... Jlfmrfdi2A

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Skal vi tippe han blir hentet av pappa? Richie tok Leyton Orient opp til league one denne sesongen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mejia kan være ferdig i klubben. Kjipt, trodde en stund det kunne bli bra men er jo ikke i nærheten av Garnacho f.eks.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Ja, to alvorlige kneskader i den alderen setter vel de fleste tilbake. Han har generelt sett bra ut for U21 i år, når de har blitt vist. Mye fart og fysikk i tillegg. Håper han finner seg en plass hvor han får spille og ta igjen tapt tid.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Finley McAllister og Gabriele Biancheri skal være med i U17 EM som begynner i disse dager.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: tor mai 18, 2023 12:11 pm Finley McAllister og Gabriele Biancheri skal være med i U17 EM som begynner i disse dager.
Må prøve å se om disse går noe sted, særlig sistnevnte er jeg spent på.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Mainoo årets U18 spiller, mens Gore blir årets U21.

Vanskeligere i år enn tidligere sesonger. Kobbie har jo egentlig ikke vært med U18, jeg kan bare huske en kamp. Gore sin virker fortjent, han kunne jo fort vunnet dobbelt, siden Kobbie stort sett har vært rundt førstelaget. Blir spennende å se hvem som får mulighet i pre-season.

Av de som faktisk har vært involvert for U18 er det vanskelig å dømme. Williams blir nevnt av flere på twitter, men han irriterer meg grenseløst til tider. Louis Jackson kanskje?

Synd Mainoo er skadet, hadde vært fint med minutter mot Fulham. Lite håp om at Gore kanskje får sitte på benken? Noe rotering håper jeg hvertfall på.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Lezah skrev: tor mai 18, 2023 6:58 pm
F_Brandy skrev: tor mai 18, 2023 12:11 pm Finley McAllister og Gabriele Biancheri skal være med i U17 EM som begynner i disse dager.
Må prøve å se om disse går noe sted, særlig sistnevnte er jeg spent på.
Kvartfinaler i morgen.

Biancheri endte med 1 mål på 3 kamper. England møter Frankrike. Ikke sett selv, men Finley startet siste kampen i gruppespillet og var visstnok bra.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: fre mai 26, 2023 3:14 pm

Synd Mainoo er skadet, hadde vært fint med minutter mot Fulham. Lite håp om at Gore kanskje får sitte på benken? Noe rotering håper jeg hvertfall på.
Vært en fin belønning, så gjerne det, ja.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Utrolig artig å følge med Gomes i U21 EM for England, i den rollen jeg håpte han skulle få. Han og Jones har hatt fullstendig kontroll. Bør bli en meget bra kamp i finalen mot Spania.

Garner klart seg veldig fint som back også.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: tor jul 06, 2023 7:53 pm Utrolig artig å følge med Gomes i U21 EM for England, i den rollen jeg håpte han skulle få. Han og Jones har hatt fullstendig kontroll. Bør bli en meget bra kamp i finalen mot Spania.

Garner klart seg veldig fint som back også.
Ja, den lille kødden har mye ball i seg.

Nå er jeg usikker på om det har vært mye skader, men jeg forstår ikke spilletiden Garner har fått i Everton i 22-23. Jeg hadde store forhåpninger til ham hos oss og ble dritsur da vi solgte ham. Og fordi folk pga pre-season mente Iqbal var mye bedre og nærmere førstelaget :D (men der skal jeg holde kjeft, for har rast fra meg)

Ser frem til Akademi-tråd for neste sesong, med feil oppkjøp blir gutta fort det mest interessante å følge.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»