Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Svar
Bustyvel

Re: Manchester United [Transfertråd sommer '23]

Legg inn av Bustyvel »

Saliph skrev: ons mai 31, 2023 11:40 pm Virker som det blir Mount

Jeg liker Mount, men sliter litt med å se hvordan han skal passe inn. Ser umiddelbart ikke helt behovet for han.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Snodig. Alltid sett på Mount som litt meningsløs, litt Lingard/Cleverly opptatt med med å se opptatt ut på banen.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Bustyvel skrev: tor jun 01, 2023 7:45 am
Saliph skrev: ons mai 31, 2023 11:40 pm Virker som det blir Mount

Jeg liker Mount, men sliter litt med å se hvordan han skal passe inn. Ser umiddelbart ikke helt behovet for han.
Positivt å få en engelskmann inn, men håper prisen ikke er for voldsom da...

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Ligger også ann til Pavard slik ståa er nå.

Da kan man stryke Kim Jae og Timber.
Mjordan23 skrev: tor jun 01, 2023 9:13 am Positivt å få en engelskmann inn, men håper prisen ikke er for voldsom da...
Man trenger et alternativ med mer frekvens i beina og større motor enn Eriksen på midten, gjør oss mindre avhengig av Bruno defensivt i de fulle 90 min, i tilegg til at man mister en drøss med homegrown spillere i sommer.

Da gir Mount delvis mening men ja, håper prisen ikke er så mye over 50-55 mill.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Hetfield skrev: tor jun 01, 2023 9:20 am Ligger også ann til Pavard slik ståa er nå.

Da kan man stryke Kim Jae og Timber.
Mjordan23 skrev: tor jun 01, 2023 9:13 am Positivt å få en engelskmann inn, men håper prisen ikke er for voldsom da...
Man trenger et alternativ med mer frekvens i beina og større motor enn Eriksen på midten, gjør oss mindre avhengig av Bruno defensivt i de fulle 90 min, i tilegg til at man mister en drøss med homegrown spillere i sommer.

Da gir Mount delvis mening men ja, håper prisen ikke er så mye over 50-55 mill.
Ja, enig her. Kan ikke betale særlig mye mer iallefall. Med tanke på homegrown-spillere hadde det jo også vært gull å fått Greenwood tilbake. Nærmer seg vel avgjørelse på det også snart....

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Harduetforslag skrev: tor jun 01, 2023 7:55 am Snodig. Alltid sett på Mount som litt meningsløs, litt Lingard/Cleverly opptatt med med å se opptatt ut på banen.
Enig. Ikke noe fan i utgangspunktet. Synes han mangler x-faktor/flair/spisskompetanse som angriper.

Liker imidlertid å hente en PL-proven spiller på 24 år. Virker dessuten veldig populær blant veldig mange trenere (Tuchel, Klopp, EtH). Ser også at han har blitt kåret til årets spiller på laget han har spilt for i fire av de siste syv sesongene han har spilt fotball (Chelsea U18 som vant alt, Twente og Chelseax2). Det var nok både Lingard/Cleverley et stykke unna. Så han har åpenbart noe mer ved seg enn hva jeg har fått med meg.

Har også litt tillit til EtH. Særlig når det ikke er en nederlender eller Eredivise-spiller.

Jallaskar

Legg inn av Jallaskar »

Mjordan23 skrev: tor jun 01, 2023 9:37 am Med tanke på homegrown-spillere hadde det jo også vært gull å fått Greenwood tilbake.
Gull? Personlig håper jeg at vi aldri ser ham i United-drakt igjen.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Jallaskar skrev: tor jun 01, 2023 11:32 am
Mjordan23 skrev: tor jun 01, 2023 9:37 am Med tanke på homegrown-spillere hadde det jo også vært gull å fått Greenwood tilbake.
Gull? Personlig håper jeg at vi aldri ser ham i United-drakt igjen.
Tenker hovedsaklig fra ett sportslig ståsted, så får klubben avgjøre om det er riktig eller ei.

Lezah

Legg inn av Lezah »

missChance skrev: tor jun 01, 2023 12:00 pm
Mer spennende og i mine øyne (joda, in ET we trust) riktigere prioritering enn Mount. Fyren er United-supporter også.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Saliph skrev: ons mai 31, 2023 11:40 pm Virker som det blir Mount

Så vi har satt igang uten at eierskapet av klubben er avgjort, eller er det, og at EtH&co har fått garantier og vet mer enn det som er offentliggjort....?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

tbb skrev: tor jun 01, 2023 9:46 am Virker dessuten veldig populær blant veldig mange trenere (Tuchel, Klopp, EtH).
Ikke ulikt Fellaini i sin tid.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »



Fra TimesSport, antar jeg?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: tor jun 01, 2023 12:06 pm
missChance skrev: tor jun 01, 2023 12:00 pm
Mer spennende og i mine øyne (joda, in ET we trust) riktigere prioritering enn Mount. Fyren er United-supporter også.


Spørs hvor mye som bare er avisprat, da.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

missChance skrev: tor jun 01, 2023 12:50 pm
Lezah skrev: tor jun 01, 2023 12:06 pm
missChance skrev: tor jun 01, 2023 12:00 pm
Mer spennende og i mine øyne (joda, in ET we trust) riktigere prioritering enn Mount. Fyren er United-supporter også.


Spørs hvor mye som bare er avisprat, da.
Virker som det er reell interesse. The Atletic melder også at man er interessert i Højlund og Kolo Muani...

Bongis

Legg inn av Bongis »

Må innrømme at jeg grugleder meg litt til silly season.. Gruer meg litt, fordi jeg bruker litt mer tid enn det jeg burde på det, men jeg gleder meg også litt av samme grunn. Fordi det dukker opp så mange rykter der noen av de er sanne. Og da er det gøy å være med på gledesrusen.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Bongis skrev: tor jun 01, 2023 5:07 pm Må innrømme at jeg grugleder meg litt til silly season.. Gruer meg litt, fordi jeg bruker litt mer tid enn det jeg burde på det, men jeg gleder meg også litt av samme grunn. Fordi det dukker opp så mange rykter der noen av de er sanne. Og da er det gøy å være med på gledesrusen.
Er vel allerede i full gang....!? ;)

Bongis

Legg inn av Bongis »

InsVerderben skrev: tor jun 01, 2023 5:14 pm
Bongis skrev: tor jun 01, 2023 5:07 pm Må innrømme at jeg grugleder meg litt til silly season.. Gruer meg litt, fordi jeg bruker litt mer tid enn det jeg burde på det, men jeg gleder meg også litt av samme grunn. Fordi det dukker opp så mange rykter der noen av de er sanne. Og da er det gøy å være med på gledesrusen.
Er vel allerede i full gang....!? ;)
Ja, vi er jo egentlig det, selv om det skyter enda mer fart etter lørdagens feiring av cupgull!

Saliph

Legg inn av Saliph »


tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... witch.html

Vi har ikke akkurat råsterke kort på hånd her om planen er å finne en løsning med et par spillere andre vei.

«Rice is understood to be settled in London, which could give the Gunners an advantage over United.»

Fikk en ørliten følelse av at det fortsatt kunne være noe her da jeg så reaksjonen da Rashford sparket han i forrige kamp. Mulig jeg overanalyserte det.

Man kan alltids prate om summer, men Bayern var angivelig klar til å være med. Arsenal byr £90 mill. Det handler rett og slett bare om at kvalitet koster.

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

InsVerderben skrev: tor jun 01, 2023 12:22 pm
Saliph skrev: ons mai 31, 2023 11:40 pm Virker som det blir Mount

Så vi har satt igang uten at eierskapet av klubben er avgjort, eller er det, og at EtH&co har fått garantier og vet mer enn det som er offentliggjort....?
Antar at man prøver å få det meste av transfers unnagjort før closing på transaksjonen for å redusere støy fra dette. Derav de sterke ryktene fra de siste par dagene.
Regner også med at man har unnagjort Due Diligence-prosessen (de fikk tidlig tilgang til VDR) og har utarbeidet Sales and Purchase Agreement parallelt med hele prosessen, slik at man kan bevege seg fort til closing når preferred bidder er valgt.

Det var ihvertfall konklusjonen da vi nylig diskuterte dette på jobb - jobber med dette til vanlig.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Mc_Lovin skrev: tor jun 01, 2023 10:31 pm
InsVerderben skrev: tor jun 01, 2023 12:22 pm
Saliph skrev: ons mai 31, 2023 11:40 pm Virker som det blir Mount

Så vi har satt igang uten at eierskapet av klubben er avgjort, eller er det, og at EtH&co har fått garantier og vet mer enn det som er offentliggjort....?
Antar at man prøver å få det meste av transfers unnagjort før closing på transaksjonen for å redusere støy fra dette. Derav de sterke ryktene fra de siste par dagene.
Regner også med at man har unnagjort Due Diligence-prosessen (de fikk tidlig tilgang til VDR) og har utarbeidet Sales and Purchase Agreement parallelt med hele prosessen, slik at man kan bevege seg fort til closing når preferred bidder er valgt.

Det var ihvertfall konklusjonen da vi nylig diskuterte dette på jobb - jobber med dette til vanlig.
Kjøper den!
Betryggende og forventet om EtH&co nå er så profesjonelle som man håper og tenkte at det kunne hinte om hvem som blir eiere, men ved nærmere ettertanke blir det nok søkt...!

Kent

Legg inn av Kent »

Mange snakker om nye midtbanespillere, men kan ikke se at VdB er nevnt her inne.

Har alle glemt han?

Har ikke noen stor tro på at han skal slå gjennom, men rimelig overbevist om at han får denne sesongen også på seg.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kent skrev: lør jun 03, 2023 6:51 am
Har ikke noen stor tro på at han skal slå gjennom, men rimelig overbevist om at han får denne sesongen også på seg.
Tror ETH liker ham og vet hva han kan. På sitt beste i Ajax en nydelig spiller og jeg nekter å gi ham opp selv. Nå er jeg også en evig romantiker, skal det sies. Som rotasjonsspiller for Bruno eller en slags vid playmaker tror jeg han kan bidra.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Ramos Ramos Ramos Ramos Ramos
Sergio altså. Free agent, få det til helvete på

Lezah

Legg inn av Lezah »

Megapixsel skrev: lør jun 03, 2023 10:47 am Ramos Ramos Ramos Ramos Ramos
Sergio altså. Free agent, få det til helvete på
Benzema også, så har vi hele sentrallinja til RM de siste ti år(ene, virker det som). Legg til Messi, så har vi EL Clasico på laget!

(Nei takk til alle, altså)

Mon tro om CR lurer Ramos bort til oljen.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Lezah skrev: lør jun 03, 2023 10:50 am
Megapixsel skrev: lør jun 03, 2023 10:47 am Ramos Ramos Ramos Ramos Ramos
Sergio altså. Free agent, få det til helvete på
Benzema også, så har vi hele sentrallinja til RM de siste ti år(ene, virker det som). Legg til Messi, så har vi EL Clasico på laget!

(Nei takk til alle, altså)

Mon tro om CR lurer Ramos bort til oljen.
Maguire ut, Ramos inn. Bruk penger på angrep, keeper og midtbane. Kortvarig ja, men han hentes ikke som førstevalg vil jeg tro.
Er han god lengre egentlig? Har seriøst ikke peiling, men lanserer han okke som!

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Megapixsel skrev: lør jun 03, 2023 10:53 am
Lezah skrev: lør jun 03, 2023 10:50 am
Megapixsel skrev: lør jun 03, 2023 10:47 am Ramos Ramos Ramos Ramos Ramos
Sergio altså. Free agent, få det til helvete på
Benzema også, så har vi hele sentrallinja til RM de siste ti år(ene, virker det som). Legg til Messi, så har vi EL Clasico på laget!

(Nei takk til alle, altså)

Mon tro om CR lurer Ramos bort til oljen.
Maguire ut, Ramos inn. Bruk penger på angrep, keeper og midtbane. Kortvarig ja, men han hentes ikke som førstevalg vil jeg tro.
Er han god lengre egentlig? Har seriøst ikke peiling, men lanserer han okke som!
Tror ikke han har vært god i Ligue 1 engang.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Megapixsel skrev: lør jun 03, 2023 10:53 am
Lezah skrev: lør jun 03, 2023 10:50 am
Megapixsel skrev: lør jun 03, 2023 10:47 am Ramos Ramos Ramos Ramos Ramos
Sergio altså. Free agent, få det til helvete på
Benzema også, så har vi hele sentrallinja til RM de siste ti år(ene, virker det som). Legg til Messi, så har vi EL Clasico på laget!

(Nei takk til alle, altså)

Mon tro om CR lurer Ramos bort til oljen.
Maguire ut, Ramos inn. Bruk penger på angrep, keeper og midtbane. Kortvarig ja, men han hentes ikke som førstevalg vil jeg tro.
Er han god lengre egentlig? Har seriøst ikke peiling, men lanserer han okke som!
Lanseringen er ikke godkjent.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Folk_flesk skrev: lør jun 03, 2023 11:57 am
Megapixsel skrev: lør jun 03, 2023 10:53 am
Lezah skrev: lør jun 03, 2023 10:50 am

Benzema også, så har vi hele sentrallinja til RM de siste ti år(ene, virker det som). Legg til Messi, så har vi EL Clasico på laget!

(Nei takk til alle, altså)

Mon tro om CR lurer Ramos bort til oljen.
Maguire ut, Ramos inn. Bruk penger på angrep, keeper og midtbane. Kortvarig ja, men han hentes ikke som førstevalg vil jeg tro.
Er han god lengre egentlig? Har seriøst ikke peiling, men lanserer han okke som!
Lanseringen er ikke godkjent.
Anker.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»