Har dere katt? -Kattetråden

Svar
fazz

Re: Har dere katt? -Kattetråden

Legg inn av fazz »

Har to British/Scotish straight innekatter.

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Jeg elsker katter. Jeg har alltid hatt katt, men etter vi måtte avlive vår siste (og beste/mest kjærlige) for en del år siden orket jeg ikke å ha flere.

Youtube er herlige greier, kan sitte lenge og se kattevideoer der.
Jeg anbefaler alle å søke opp pallas cat kitten, de er utrolig søte selv om de er ville.

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

I dag så jeg en hvit langhåra katt rett utenfor døra som jeg aldri har sett før. Prøvde å klappe den men den bare snek seg unna. Men jeg fikk ihvertfall tatt på halen hans, den var myk.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Har ikke katt, men en nabo har. Hver gang den har løpetid trekker villkatter fra nær og fjern hit og pisser på huset mitt.

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

Illegal innvandrer har blitt kostbar.

Bilde
https://www.nrk.no/vestland/har-brukt-o ... 1.16441471

Forstår ikke helt hvorfor Cy ikke kan innvilges opphold på kattalitært grunnlag. Så lenge dyrebeskyttelsen koster karantene, vaksiner og det som måtte trengs - noe de sikkert allerede har gjort. Er man redd for familiegjenforening?

William_S

Legg inn av William_S »

fargerik skrev: tor jun 01, 2023 1:41 pm Har ikke katt, men en nabo har. Hver gang den har løpetid trekker villkatter fra nær og fjern hit og pisser på huset mitt.
Herregud så naboen har ikke kastrert pus? Da får man jo slike problemer. Virker ikke som naboen din er særlig smart hva gjelder katteholdet. Og ja det er vel en hunkatt det er snakk om, da kan man fort få uønskede kattunger som bare gjør et stort problem verre.

Queenie

Legg inn av Queenie »

LondoMollari skrev: man sep 05, 2022 8:38 pm Jeg elsker katter. Jeg har alltid hatt katt, men etter vi måtte avlive vår siste (og beste/mest kjærlige) for en del år siden orket jeg ikke å ha flere.

Youtube er herlige greier, kan sitte lenge og se kattevideoer der.
Jeg anbefaler alle å søke opp pallas cat kitten, de er utrolig søte selv om de er ville.
Man blir ikke noe mindre glad i nye fordi man har vært glad i et annet individ før ;) hjertet rommet ingen grenser

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Dyr»