AEW 2021

Svar
Salihovic91

Re: AEW 2021

Legg inn av Salihovic91 »

Crabsen skrev: tor jun 01, 2023 3:20 am Prøvde å gi AEW en sjanse igjen, for jeg syntes egt DoN var faktisk bra show. Men fy faen. Første de gjør er å sette det mest over teamet fra kvelden mot en totalt ubrukelig team i en tag match i åpningen, hvor vi alle vet hvor det går. Og første segmentet etter får vi en promo fra gutta som tapte main eventen på DoN, at "nei nei, vi er egentlig det beste teamet, men men". Er det mulig å ødelegge så mye momentum på så kort tid.

Beklager altså, prøver virkelig ikke å være en grinebiter, men faen heller. Get your shit together AEW

Og det hele topper seg få minutter senere, når TK kommer med sin ukentlige store overaskelse. CM Punk, på Collision? Nei?! Det kunne vi aldri sett for oss, etter at det har vært bekreftet siste måneden+ nå
Jeg har ikke fått sett men jeg ser på et resultssheat at Lucha Bros og Bandido gikk mot BCC. Mener du noen av de er ubrukelige? Det er isåfall noe av det sykeste jeg har hørt. Men each to his own!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CM Punk er tilbake og Collision har hatt sin debut.

Fin start, og om ikke noe annet, så er blir det gledelig å høre Kevin Kelly og Nigel McGuinness kommentere sammen fremover.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: lør jun 03, 2023 2:50 am
Crabsen skrev: tor jun 01, 2023 3:20 am Prøvde å gi AEW en sjanse igjen, for jeg syntes egt DoN var faktisk bra show. Men fy faen. Første de gjør er å sette det mest over teamet fra kvelden mot en totalt ubrukelig team i en tag match i åpningen, hvor vi alle vet hvor det går. Og første segmentet etter får vi en promo fra gutta som tapte main eventen på DoN, at "nei nei, vi er egentlig det beste teamet, men men". Er det mulig å ødelegge så mye momentum på så kort tid.

Beklager altså, prøver virkelig ikke å være en grinebiter, men faen heller. Get your shit together AEW

Og det hele topper seg få minutter senere, når TK kommer med sin ukentlige store overaskelse. CM Punk, på Collision? Nei?! Det kunne vi aldri sett for oss, etter at det har vært bekreftet siste måneden+ nå
Jeg har ikke fått sett men jeg ser på et resultssheat at Lucha Bros og Bandido gikk mot BCC. Mener du noen av de er ubrukelige? Det er isåfall noe av det sykeste jeg har hørt. Men each to his own!
Sorry for sent svar, vært litt off and on på forumet siste måenden :P

Mulig jeg som mikser helt her, men var det ikke et annet trios team de møtte? Mener å huske det var chuck Taylor og trent med en kompis, men mulig jeg husker feil, var litt beruset når jeg kom med den kommentaren. Uansett, hvis det var lucha bros og co er de for all del ikke jobbers, men hjelpe meg å jeg føler de har falt siden første gang vi så dem på skjermen. Igjen så følger jeg ikke veldig mye med bortsett fra høydepunkter her og der og ppvsene, men føler de nesten bare er filler nå.

Syntes uansett ikke det var beste bruken av dem rett etter en såpass stor triumf, å gå rett til det på første showet etter. Men nå er jeg langt ifra en perfekt booker, eller booker generelt. Føler de er det beste som har skjedd AEW på lang tid etter heel turnet og BD joinet igjen, håper virkelig bare de ikke fucker det opp

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Eddie Kingston er min perfekte wrestler. Så ekte, så straight-forward, så jævla fet fyr. Gi den mannen alt

chains

Legg inn av chains »

Hvordan er produktet nå? har vært av siden juletider

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

chains skrev: fre jun 23, 2023 10:49 am Hvordan er produktet nå? har vært av siden juletider
Synes det er bra jeg og synes at det har vært stigende hele året egentlig. Men vet ikke hva som fikk deg til å hoppe av i utgangspunktet.

Forbidden Door nå på søndag/natt til mandag med et meget spennende card

chains

Legg inn av chains »

ElGuaje skrev: fre jun 23, 2023 11:19 am
chains skrev: fre jun 23, 2023 10:49 am Hvordan er produktet nå? har vært av siden juletider
Synes det er bra jeg og synes at det har vært stigende hele året egentlig. Men vet ikke hva som fikk deg til å hoppe av i utgangspunktet.

Forbidden Door nå på søndag/natt til mandag med et meget spennende card
Egentlig ikke noen spesiell grunn til pausen annet enn at studiene i år har vært krevende både for lommebok og fritid.

Kanskje jeg sjekker ut forbidden door til uka da, kjenner jeg dem rett er det mulig å nyte en ppv uten å ha deltatt i builden.

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Jeg ser på wrestling utelukkende for det som skjer i selve kampene, storyer og build up til ppver driter jeg i.
Forbidden Door cardet ser sykt bra ut, mye bedre enn fjorårets. Men den fra i fjor overleverte, har nesten aldri sett et bedre wrestling show.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

[media][/media]
LondoMollari skrev: fre jun 23, 2023 8:55 pm Jeg ser på wrestling utelukkende for det som skjer i selve kampene, storyer og build up til ppver driter jeg i.
Forbidden Door cardet ser sykt bra ut, mye bedre enn fjorårets. Men den fra i fjor overleverte, har nesten aldri sett et bedre wrestling show.
Stemmer bra det. Når dette her er deler av menyen, så vil du nok bli veldig bra dekket for det som skjer i ringen.

Danielson v Okada

Omega v Ospreay (kamp 2 etter Wrestle Kingdom)

MJF v Tanahashi

CM Punk v Kojima

Orange Cassidy v Shibata V Zack Sabre Jr v Garcia

Jungle Boy v Sanada

Edit: ser nå at du allerede hadde sett cardet, haha, men det ser unektelig bra ut. Fjoråret ble veldig amputert rent card messig siden «alle» var skadet. Ser helt nydelig ut i år. Skulle gjerne hatt OC vs ZSJ i en singles, men den four wayen blir nok veldig underholdende.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Herlig show! Okada v Danielson og Omega v Ospreay er verdt tiden alene.

Noen kamper som ikke traff meg helt utifra forutsetningene, men alt i alt meget bra.

Fygaren

Legg inn av Fygaren »

Man kan si mye om Tony Khan, men gudbedre, jeg elsker at han bruker penger på musikk. Å få se og høre Danielson komme inn til Final Countdown, rett og slett vakkert.

Match of the night? Ospreay og Omega er vanskelig å slå, men dagens mann var utvilsomt Konosuke Takeshita i tag-matchen.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Fygaren skrev: tir jun 27, 2023 9:24 am Man kan si mye om Tony Khan, men gudbedre, jeg elsker at han bruker penger på musikk. Å få se og høre Danielson komme inn til Final Countdown, rett og slett vakkert.
Er noe spesielt med å bruke ekte sanger, særlig når det er sanger som personene har brukt tidligere i karrieren. Synd at Final Countdown er en så forbanna dyr sang å bruke, så får se når det skjer neste gang.

BD fikk forøvrig et brudd i armen 10 min før kampen var ferdig og fullførte. Er nok ute til høsten. Utrolig kjedelig. Kan heldigvis være på tv under segmenter og som kommentator under BCC sine kamper.


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lite som er mer underholdende enn MJF som «babyface». Herrefred så bra han er!

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

MJF er bra som alt han

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»