Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Beste erstattet for Grønbæk om han er ute?
Nypan om han starter på topp?
Åsen om han starter?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Knutsen memte Grønbæk blir klar.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre jun 02, 2023 10:59 pm Knutsen memte Grønbæk blir klar.
Takker! :)

urbeka

Legg inn av urbeka »

Skywalker skrev: fre jun 02, 2023 8:10 pm
K-Torget skrev: fre jun 02, 2023 7:14 pm
urbeka skrev: fre jun 02, 2023 11:58 am

Eliterådet er jo helt på tur. Hvordan går det an å foreslå å ta inn Vetlesen på wildcard nå, uten engang å nevne at han skal til U21-VM sluttspillet om et par runder, og uten å være på pulsen mhp kommende overgangsvinduet?
Hvilke podcaster hører du på om ESF?😊
Ikke meg du spør, men svarer allikevel. Hører på Eliterådet, Minus 4 og Bonuspodcasten. Syns alle disse er ganske gode, selv om jeg egentlig ikke bruker så mye av tipsene derifra. I tillegg ser jeg på ESFHolm sin YouTube kanal. Ikke akkuratt noe proft opplegg, men er interessant fordi han går en del andre veier en de såkalte Podcast ekspertene.
Selv hører jeg Bonuspodcasten og Eliterådet. Og så forsøker jeg å spore opp 'fantasy-spesialer' fra de lokale podderne før seriestart - både FKH , LSK hadde egne episoder. I tillegg har deadline day sendingene til DThon og co blitt et must for meg.

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Soltvedt prisøkning til 5,4.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: lør jun 03, 2023 2:53 am
Skywalker skrev: fre jun 02, 2023 8:10 pm
K-Torget skrev: fre jun 02, 2023 7:14 pm

Hvilke podcaster hører du på om ESF?😊
Ikke meg du spør, men svarer allikevel. Hører på Eliterådet, Minus 4 og Bonuspodcasten. Syns alle disse er ganske gode, selv om jeg egentlig ikke bruker så mye av tipsene derifra. I tillegg ser jeg på ESFHolm sin YouTube kanal. Ikke akkuratt noe proft opplegg, men er interessant fordi han går en del andre veier en de såkalte Podcast ekspertene.
Selv hører jeg Bonuspodcasten og Eliterådet. Og så forsøker jeg å spore opp 'fantasy-spesialer' fra de lokale podderne før seriestart - både FKH , LSK hadde egne episoder. I tillegg har deadline day sendingene til DThon og co blitt et must for meg.
Takker! :) Har også startet å prioritere deadline-sendingene til Thon :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: lør jun 03, 2023 5:40 am Soltvedt prisøkning til 5,4.
Flott!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

K-Torget skrev: fre jun 02, 2023 7:14 pm
urbeka skrev: fre jun 02, 2023 11:58 am
K-Torget skrev: tor jun 01, 2023 4:37 pm

Ja😊
Vi får sende inn lytterspørsmål til eliteraadet😎
Eliterådet er jo helt på tur. Hvordan går det an å foreslå å ta inn Vetlesen på wildcard nå, uten engang å nevne at han skal til U21-VM sluttspillet om et par runder, og uten å være på pulsen mhp kommende overgangsvinduet?
Hvilke podcaster hører du på om ESF?😊
Ingen, spiller soleklart best når jeg går på magefølelsen. Askar snakket meg inn i trippel Glimt og ut av Adams/Faris for noen runder siden. Droppet høre Thon de to neste rundene og grønne piler inkludert 89 poeng sist GW så nå blir det tilbake til samme oppskrift. Blir å høre på det usual suspects når det er DGW og før sesongstart men ellers blir det nada.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Jeg liker podcaster fordi det ofte kan gi ideer man selv ikke har tenkt på, det setter i gang tankeprosesser. Det er viktig å holde en kritisk avstand til de konkrete rådene som gis, de som podder er bare spillere som oss andre, noen vi håper komme foran gjennom å være både mer heldig og enda smartere.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Nesten sikker på Melgalvis->Soltvedt og Grytebust->4.0 (-4) blir byttene imorgen, men kan jo komme noen overraskelser i lagoppstillingene.

Vetlesen blir avgjørende for meg, han må nesten levere for ikke det skal bli ny, rød pil. Med Jatta vs Adams blir det også veldig tøft å slippe unna et større poengtap.

WC planlagt i GW11.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Satser på å spare byttet denne runden.
Har lyst å bytte keper, men prøver denne runden som dette:

Myhra
Linnes. Wallem, Soltvedt
Lundqvist, Pelle (k), Horn Myhre, Breivik
Finne, Adams, Pemi

Selvik, Utvik, Heltne Nilsen, Skovgaard

Er fristende å ta inn Wahlstedt igjen, men ikke for minuspoeng. Evnt Christiansen, men U21 passer svært dårlig inn da.
Vurderer faktisk Skjærstein inn i runde 11 og 12.

guru

Legg inn av guru »

Noen MFK-fans her som tror Risa starter i morgen?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Noen med lekasje på Moldes startoppstilling imorgen?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: lør jun 03, 2023 11:42 am
K-Torget skrev: fre jun 02, 2023 7:14 pm
urbeka skrev: fre jun 02, 2023 11:58 am

Eliterådet er jo helt på tur. Hvordan går det an å foreslå å ta inn Vetlesen på wildcard nå, uten engang å nevne at han skal til U21-VM sluttspillet om et par runder, og uten å være på pulsen mhp kommende overgangsvinduet?
Hvilke podcaster hører du på om ESF?😊
Ingen, spiller soleklart best når jeg går på magefølelsen. Askar snakket meg inn i trippel Glimt og ut av Adams/Faris for noen runder siden. Droppet høre Thon de to neste rundene og grønne piler inkludert 89 poeng sist GW så nå blir det tilbake til samme oppskrift. Blir å høre på det usual suspects når det er DGW og før sesongstart men ellers blir det nada.
😊😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: lør jun 03, 2023 11:47 am Jeg liker podcaster fordi det ofte kan gi ideer man selv ikke har tenkt på, det setter i gang tankeprosesser. Det er viktig å holde en kritisk avstand til de konkrete rådene som gis, de som podder er bare spillere som oss andre, noen vi håper komme foran gjennom å være både mer heldig og enda smartere.
Helt enig😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: lør jun 03, 2023 12:28 pm Nesten sikker på Melgalvis->Soltvedt og Grytebust->4.0 (-4) blir byttene imorgen, men kan jo komme noen overraskelser i lagoppstillingene.

Vetlesen blir avgjørende for meg, han må nesten levere for ikke det skal bli ny, rød pil. Med Jatta vs Adams blir det også veldig tøft å slippe unna et større poengtap.

WC planlagt i GW11.
Fin plan! Så planen er å kaste Vetlesen på WC i 11?

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Noen forslag? Kommer Høgh til å starte?

Wahlstedt
Wallem Linnes Soltvedt
Pelle Vetlesen Breivik FHM
Adams Finne Høgh

Benk Taaje, Næss, Diop, Hagen

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: lør jun 03, 2023 12:55 pm Satser på å spare byttet denne runden.
Har lyst å bytte keper, men prøver denne runden som dette:

Myhra
Linnes. Wallem, Soltvedt
Lundqvist, Pelle (k), Horn Myhre, Breivik
Finne, Adams, Pemi

Selvik, Utvik, Heltne Nilsen, Skovgaard

Er fristende å ta inn Wahlstedt igjen, men ikke for minuspoeng. Evnt Christiansen, men U21 passer svært dårlig inn da.
Vurderer faktisk Skjærstein inn i runde 11 og 12.
Fint lag og fin plan! Hadde nok spart bytte i ditt tilfelle selv. Skjærstein i de to nevnte rundene har jeg tenkt på selv og så rydde opp med WC i etterkant😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: lør jun 03, 2023 1:38 pm Noen forslag? Kommer Høgh til å starte?

Wahlstedt
Wallem Linnes Soltvedt
Pelle Vetlesen Breivik FHM
Adams Finne Høgh

Benk Taaje, Næss, Diop, Hagen
Hadde spart byttet om de 11 starter 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: lør jun 03, 2023 1:21 pm Noen MFK-fans her som tror Risa starter i morgen?
Følger ikke Molde tett, men i utgangspunktet starter vel han vil jeg tro😊

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: lør jun 03, 2023 1:36 pm Fin plan! Så planen er å kaste Vetlesen på WC i 11?
Definitivt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Screenshot_20230603_140211_Chrome.jpg

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: lør jun 03, 2023 2:02 pm
K-Torget skrev: lør jun 03, 2023 1:36 pm Fin plan! Så planen er å kaste Vetlesen på WC i 11?
Definitivt.
😊👍🏻

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: lør jun 03, 2023 2:03 pm Screenshot_20230603_140211_Chrome.jpg
Ser mye bedre ut nå! Ville likevel ikke valgt Rasmussen og Grødem😊

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Lars Ranger må opereres.
Rangers ankel ble skadet både på inn- og utsiden under cupfinalen. Han har allerede mistet to uker, og det vil ta en stund før han er tilbake på banen.

Operasjonen betyr at han i utgangspunktet vil være ute i juni og juli.


Eskil Edh og Andreas Vindheim som begge kan spille i samme posisjon som Ranger, har vært skadet det meste av sesongen. De er nå tilbake for fullt.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Sir-Alex skrev: lør jun 03, 2023 2:16 pm Lars Ranger må opereres.
Rangers ankel ble skadet både på inn- og utsiden under cupfinalen. Han har allerede mistet to uker, og det vil ta en stund før han er tilbake på banen.

Operasjonen betyr at han i utgangspunktet vil være ute i juni og juli.


Eskil Edh og Andreas Vindheim som begge kan spille i samme posisjon som Ranger, har vært skadet det meste av sesongen. De er nå tilbake for fullt.
Vi la omtrent ut det samme samtidig, så slettet min post.
Vil legge til at TLO er høyst usikker til Søndag. Noe som åpner mulighetene for Skogvold start.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Skywalker skrev: lør jun 03, 2023 2:23 pm
Sir-Alex skrev: lør jun 03, 2023 2:16 pm Lars Ranger må opereres.
Rangers ankel ble skadet både på inn- og utsiden under cupfinalen. Han har allerede mistet to uker, og det vil ta en stund før han er tilbake på banen.

Operasjonen betyr at han i utgangspunktet vil være ute i juni og juli.


Eskil Edh og Andreas Vindheim som begge kan spille i samme posisjon som Ranger, har vært skadet det meste av sesongen. De er nå tilbake for fullt.
Vi la omtrent ut det samme samtidig, så slettet min post.
Vil legge til at TLO er høyst usikker til Søndag. Noe som åpner mulighetene for Skogvold start.
Helt riktig. Skogvold kan bli en joker til 5,5.
Så bare å avvente med bytter til siste timen. Får da de fleste lagoppstillinger så får man finjustert etter det.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: lør jun 03, 2023 2:38 pm
Skywalker skrev: lør jun 03, 2023 2:23 pm
Sir-Alex skrev: lør jun 03, 2023 2:16 pm Lars Ranger må opereres.
Rangers ankel ble skadet både på inn- og utsiden under cupfinalen. Han har allerede mistet to uker, og det vil ta en stund før han er tilbake på banen.

Operasjonen betyr at han i utgangspunktet vil være ute i juni og juli.


Eskil Edh og Andreas Vindheim som begge kan spille i samme posisjon som Ranger, har vært skadet det meste av sesongen. De er nå tilbake for fullt.
Vi la omtrent ut det samme samtidig, så slettet min post.
Vil legge til at TLO er høyst usikker til Søndag. Noe som åpner mulighetene for Skogvold start.
Helt riktig. Skogvold kan bli en joker til 5,5.
Så bare å avvente med bytter til siste timen. Får da de fleste lagoppstillinger så får man finjustert etter det.
Takker for fin LSK-info😊
Vet dere status på TLO? Er han kun evt. ute denne kampen? Hvis han er ute en lengre periode og Skogvold starter søndag så frister det med Jatta - Skogvold!😊

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Sir-Alex skrev: lør jun 03, 2023 2:38 pm
Skywalker skrev: lør jun 03, 2023 2:23 pm
Sir-Alex skrev: lør jun 03, 2023 2:16 pm Lars Ranger må opereres.
Rangers ankel ble skadet både på inn- og utsiden under cupfinalen. Han har allerede mistet to uker, og det vil ta en stund før han er tilbake på banen.

Operasjonen betyr at han i utgangspunktet vil være ute i juni og juli.


Eskil Edh og Andreas Vindheim som begge kan spille i samme posisjon som Ranger, har vært skadet det meste av sesongen. De er nå tilbake for fullt.
Vi la omtrent ut det samme samtidig, så slettet min post.
Vil legge til at TLO er høyst usikker til Søndag. Noe som åpner mulighetene for Skogvold start.
Helt riktig. Skogvold kan bli en joker til 5,5.
Så bare å avvente med bytter til siste timen. Får da de fleste lagoppstillinger så får man finjustert etter det.
Ja er en spennende spiller, men kommer ikke inn denne runden for meg uansett så fremt det ikke skjer noe uforutsett. Tar ikke ut Finne, Faris eller Adams.
Sitter med Dragsnes og Adams fra LSK, men som LSK supporter burde jeg hatt en til😊
Skogvold er derfor veldig aktuell å få inn på et eller annet tidspunkt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: lør jun 03, 2023 3:14 pm
Sir-Alex skrev: lør jun 03, 2023 2:38 pm
Skywalker skrev: lør jun 03, 2023 2:23 pm
Vi la omtrent ut det samme samtidig, så slettet min post.
Vil legge til at TLO er høyst usikker til Søndag. Noe som åpner mulighetene for Skogvold start.
Helt riktig. Skogvold kan bli en joker til 5,5.
Så bare å avvente med bytter til siste timen. Får da de fleste lagoppstillinger så får man finjustert etter det.
Ja er en spennende spiller, men kommer ikke inn denne runden for meg uansett så fremt det ikke skjer noe uforutsett. Tar ikke ut Finne, Faris eller Adams.
Sitter med Dragsnes og Adams fra LSK, men som LSK supporter burde jeg hatt en til😊
Skogvold er derfor veldig aktuell å få inn på et eller annet tidspunkt.
Men han starter vel ikke om TLO og Adams er tilgjengelige?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»