Onlyfans får se vagina.

Svar
Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Re: Onlyfans får se vagina.

Legg inn av greyserpent »

Prostitusjon.

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

greyserpent skrev: ons mai 24, 2023 1:38 pm Prostitusjon.
Med å klassifisere virksomheten til Onlyfans som prostitusjon, mener du virksomheten og aktørene skal settes under en strafferettslig prosess? Jeg synes det er vanskelig å angripe virksomheten da hovedelementene som brukes i arbeidet mot prostitusjon mangler. Trusler, tvang og menneskehandel osv. Det er jo rett og slett unge jenter med som tjener bedre på å utstille de store puppene sine enn å stå i en butikk.

Kabla92
Innlegg: 41

Legg inn av Kabla92 »

FjodorDVD skrev: tir aug 17, 2021 10:00 am Lokalavisen min har drevet PR for nettstedet Onlyfans i sommer. Mye eller alt bak betalingsmur. Men et google nyhetssøk sier det du ikke trenger å vite eller ikke vil vite om Onlyfans. Det er en god oversikt i bare å skumme gjennom overskriftene.

Kort sagt er ansiktet til naboens datter eller en B-kjendis type blogger eller realityshowheltinne på forsiden. Et klikk eller to og en Vipps eller betalingskort så får du se vagina eller seksuell aktivitet av din drømmepike.

Siden avisene vet å fortelle oss at alle tjener store penger fristes naboens datter også av gullfeberen. Myndigheter og ekspertise truer og advarer om anger og senskader og mulige lovbrudd.

Er i det hele tatt Onlyfans noe som angår offentligheten? Kan konseptet forbys? Bør det forbys? Eventuelt hvorfor?
Clickbait tråd. "Selv om jeg ikke vet hvorfor noen vil lage det på forum"
Men heller bedre med å fikse hjerte og hjerne enn å gå på OnlyFans. Hvis man skal runke er det privat sak. Men gidder ikke å fiksere på ting som er bortkastet når man kan drømme seg bort i en god film eller serie eller bok med en meningsfull handling

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

Kabla92 skrev: man jun 19, 2023 11:29 am
FjodorDVD skrev: tir aug 17, 2021 10:00 am Lokalavisen min har drevet PR for nettstedet Onlyfans i sommer. Mye eller alt bak betalingsmur. Men et google nyhetssøk sier det du ikke trenger å vite eller ikke vil vite om Onlyfans. Det er en god oversikt i bare å skumme gjennom overskriftene.

Kort sagt er ansiktet til naboens datter eller en B-kjendis type blogger eller realityshowheltinne på forsiden. Et klikk eller to og en Vipps eller betalingskort så får du se vagina eller seksuell aktivitet av din drømmepike.

Siden avisene vet å fortelle oss at alle tjener store penger fristes naboens datter også av gullfeberen. Myndigheter og ekspertise truer og advarer om anger og senskader og mulige lovbrudd.

Er i det hele tatt Onlyfans noe som angår offentligheten? Kan konseptet forbys? Bør det forbys? Eventuelt hvorfor?
Clickbait tråd. "Selv om jeg ikke vet hvorfor noen vil lage det på forum"
Men heller bedre med å fikse hjerte og hjerne enn å gå på OnlyFans. Hvis man skal runke er det privat sak. Men gidder ikke å fiksere på ting som er bortkastet når man kan drømme seg bort i en god film eller serie eller bok med en meningsfull handling
Ideen bak tråden var avisenes overdrevne skriverier om noe så banalt som unge mennesker som viser kroppen sin eller har sex på nettstedet Onlyfans for betalende fans og tjener seg rike på det. Omfanget ga inntrykk av promotering for virksomheten. Bør noe gjøres og kan noe gjøres for å stoppe kunder, tilbyder eller pressen som forderver samfunnet med dette? Beskatning er det siste om saken.
Onlyfans har ikke noen plass i mitt liv og jeg foretrekker også en god film eller en bok.

Villa23
Innlegg: 59

Legg inn av Villa23 »

Maxus5 skrev: ons mai 24, 2023 12:56 pm
På den planeten jeg bor på (og det gjør du også) er realiteten at kvinner også kjøper sex.
Ikke kom her med bullshit. Dette vet du.
Kvinner som kjøper sex er en promille av en promille av totalen. Kvinner flest kan få sex når de vil.
Dersom man stoppet en tilfeldig dame og sa at hun fikk 10 mill kr dersom hun gikk ut og hadde frivillig sex innen et døgn , ingen vold, tvang eller betaling var lov.
Og det var den andre part som måtte ta initivativ til sexen. Så hadde 95 % av damer klart å få de pengene.
Men svært få menn hadde gått fra eksperimentet rike.

Vi kan se hva som skjer når man spør 100 damer på gata om de vil ha sex. Vs motsatt.



Han burde tatt med bilder av seg selv og bedt om betaling for å snakke med de i stedet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Likestilling»