FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Svar
fugletitteren

Re: FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Legg inn av fugletitteren »

Hetfield skrev: lør jun 03, 2023 5:23 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:23 pm
greyserpent skrev: lør jun 03, 2023 5:18 pm

Herregud så pinlig.
Når det er argumentet man evner å komme med, tenker jeg diskusjonen er død. Det der var ekstremt flaue saker. For et nivå på denne FranciscoM.
Men det er den røde siden hvor alle er klubbtroll? :lol:
La de holde på.
Tenker de har nok å stri med i hverdagen.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Hehe, greit med svar, takker for det.

Ha en god dag :)

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Sancho er bedre på høyre, og nå får vi Bruno i riktig posisjon også

Champis

Legg inn av Champis »

fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:18 pm
Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:11 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 4:58 pm

Fortsett å lukk øynene. Sikkert enklest det.

Og ja, i en kamp med city så er selvsagt det å diskutere hva klubben er tuftet på relevant.

115

Nei, det er ikke relevant i en diskusjon rundt en straffesituasjon i det hele tatt! Så jeg aner ikke hva du mener at jeg lukker øynene for.

Men du får bare fortsette i den maniske stilen din, hvor alt i livet kan dreies om til City. Sikkert artig.
Du snakker om manisk?

Du er jo sportsvasket og forkynner dets budskap.
Nei, tar heller et snev av moral enn det greiene du holder på med. Lykke til.

Haha, takk for at du eksemplifiserer hva jeg snakker om 😂😂

Du mener at jeg er sportsvasker fordi jeg mener reglene bør endres sånn at slike situasjoner ikke blir straffe. Jeg hadde sagt nøyaktig det samme om det var United som fikk en slik straffe dømt mot selv. At du klarer å gjøre det til en diskusjon om sportsvasking tror jeg det kun er du i hele verden som forstår. Så ja - ganske så manisk må man kunne kalle det du holder på med 😂

Knax

Legg inn av Knax »

FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 5:13 pm
greyserpent skrev: lør jun 03, 2023 4:55 pm Et av lagene har kommet seg dit de er takket være blod, svette og tårer.
Det andre laget har jukset seg til der de er.
Det ene laget er eid av en mann som støtter et amerikansk fascistisk parti som forsøkte å begå et kupp etter de tapte valget.
Mens det andre laget er eid av slavehandlere, folk som har finansiert IS, folk som torturerer andre, osv.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Fred er vel vår beste så langt

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Kan vi ikke bare kose oss med fotball folkens, faen heller a?

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

City opp på spiller feilvendt i banen, legges igjen til spiller rettvendt - i mellomtiden går bevegelsene og ballen spilles ut på kant eller til spiller høyere i banen.
Rettvendt til feilkvent til rettvendt som har oversikt og tid til gode valg.
Sist redigert av AcsOnFire den lør jun 03, 2023 5:29 pm, redigert 1 gang totalt.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Knax skrev: lør jun 03, 2023 5:27 pm
FranciscoM skrev: lør jun 03, 2023 5:13 pm
greyserpent skrev: lør jun 03, 2023 4:55 pm Et av lagene har kommet seg dit de er takket være blod, svette og tårer.
Det andre laget har jukset seg til der de er.
Det ene laget er eid av en mann som støtter et amerikansk fascistisk parti som forsøkte å begå et kupp etter de tapte valget.
Mens det andre laget er eid av slavehandlere, folk som har finansiert IS, folk som torturerer andre, osv.
Søppelfolk hele gjengen. Likevel er det bare ett lag som får tyn.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:27 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:18 pm
Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:11 pm


Nei, det er ikke relevant i en diskusjon rundt en straffesituasjon i det hele tatt! Så jeg aner ikke hva du mener at jeg lukker øynene for.

Men du får bare fortsette i den maniske stilen din, hvor alt i livet kan dreies om til City. Sikkert artig.
Du snakker om manisk?

Du er jo sportsvasket og forkynner dets budskap.
Nei, tar heller et snev av moral enn det greiene du holder på med. Lykke til.

Haha, takk for at du eksemplifiserer hva jeg snakker om 😂😂

Du mener at jeg er sportsvasker fordi jeg mener reglene bør endres sånn at slike situasjoner ikke blir straffe. Jeg hadde sagt nøyaktig det samme om det var United som fikk en slik straffe dømt mot selv. At du klarer å gjøre det til en diskusjon om sportsvasking tror jeg det kun er du i hele verden som forstår. Så ja - ganske så manisk må man kunne kalle det du holder på med 😂
Det har jo ingenting med denne kampen å gjøre at reglene ev. bør endres. De kan ikke endres under cup-finalen bare fordi United dro nytte av dommerens riktige avgjørelse.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende. Men skjønner jo hvorfor det blir på så mange sider når man lirer av seg det ene pisset etter det andre som ikke har noen ting med kampen å gjøre.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

dalagubbe skrev: lør jun 03, 2023 5:26 pm Sancho er bedre på høyre, og nå får vi Bruno i riktig posisjon også
Sancho har vært best iår de få gangene han har spilt i 10ern, men det vil jo ikke bli vanlig så lenge man har evighetsmaskinen Fernandes der.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Nære rash

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Hva er xg sp langt egentlig

daoooo

Legg inn av daoooo »

Der bør Rashford få ballen på mål, fikk veldig god tid..

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Fridolina Rolfo har i tillegg til å ha et eminent navn sendt Barca i ledelsen mot Wolfsburg.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hetfield skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm
dalagubbe skrev: lør jun 03, 2023 5:26 pm Sancho er bedre på høyre, og nå får vi Bruno i riktig posisjon også
Sancho har vært best iår de få gangene han har spilt i 10ern, men det vil jo ikke bli vanlig så lenge man har evighetsmaskinen Fernandes der.
Er jo der Mount også får utnyttet ferdighetene sine best også, sånn for neste sesong av igjen hvis han skulle komme.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

ehall skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende. Men skjønner jo hvorfor det blir på så mange sider når man lirer av seg det ene pisset etter det andre som ikke har noen ting med kampen å gjøre.
Enig. Det er lavt nivå slik det var på VGD.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Aldri offside

Mvh
chelsea8

pigg

Legg inn av pigg »

Aaaah, den skal du jo sette, Erling...

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Må sette sjansene vettu, først rash og nå garnacho

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Chromeback skrev: lør jun 03, 2023 5:33 pm
Hetfield skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm
dalagubbe skrev: lør jun 03, 2023 5:26 pm Sancho er bedre på høyre, og nå får vi Bruno i riktig posisjon også
Sancho har vært best iår de få gangene han har spilt i 10ern, men det vil jo ikke bli vanlig så lenge man har evighetsmaskinen Fernandes der.
Er jo der Mount også får utnyttet ferdighetene sine best også, sånn for neste sesong av igjen hvis han skulle komme.
Fernandes flyttes nok da ned, og med Mount så blir man ikke svekket i presspillet med det byttet.

På siste tredjedel med ball er det jo en annen sak..

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

missChance skrev: lør jun 03, 2023 5:29 pm
Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:27 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:18 pm

Du snakker om manisk?

Du er jo sportsvasket og forkynner dets budskap.
Nei, tar heller et snev av moral enn det greiene du holder på med. Lykke til.

Haha, takk for at du eksemplifiserer hva jeg snakker om 😂😂

Du mener at jeg er sportsvasker fordi jeg mener reglene bør endres sånn at slike situasjoner ikke blir straffe. Jeg hadde sagt nøyaktig det samme om det var United som fikk en slik straffe dømt mot selv. At du klarer å gjøre det til en diskusjon om sportsvasking tror jeg det kun er du i hele verden som forstår. Så ja - ganske så manisk må man kunne kalle det du holder på med 😂
Det har jo ingenting med denne kampen å gjøre at reglene ev. bør endres. De kan ikke endres under cup-finalen bare fordi United dro nytte av dommerens riktige avgjørelse.
Fyren er jo helt nedsnødd.

startelver

Legg inn av startelver »

City er så forbanna nonchalante i egen banehalvdel, kommer til å straffe seg.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Cas har vært veldig nøytral i dag

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

startelver skrev: lør jun 03, 2023 5:36 pm City er så forbanna nonchalante i egen banehalvdel, kommer til å straffe seg.
Tror ikke det.
Hvor mye er du villig til å sette på det?

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Det der er jo ikke frispark

Dubia

Legg inn av Dubia »

Fy faen det er svakt dømt

KBY

Legg inn av KBY »

dalagubbe skrev: lør jun 03, 2023 5:38 pm Det der er jo ikke frispark
Hvis du er City så er det jo det selvfølgelig….

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Svak match av De Bruyne. Ut fra hans standard.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»