Eliteserien Fantasy 2023

Svar
Skywalker

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: lør jun 03, 2023 3:05 pm
Sir-Alex skrev: lør jun 03, 2023 2:38 pm
Skywalker skrev: lør jun 03, 2023 2:23 pm
Vi la omtrent ut det samme samtidig, så slettet min post.
Vil legge til at TLO er høyst usikker til Søndag. Noe som åpner mulighetene for Skogvold start.
Helt riktig. Skogvold kan bli en joker til 5,5.
Så bare å avvente med bytter til siste timen. Får da de fleste lagoppstillinger så får man finjustert etter det.
Takker for fin LSK-info😊
Vet dere status på TLO? Er han kun evt. ute denne kampen? Hvis han er ute en lengre periode og Skogvold starter søndag så frister det med Jatta - Skogvold!😊
Vet ikke. Sies bare at TLO er høyst usikker til Søndag.
Det vi ikke vet er om Svendsen eller Ibra er foran Skogvold i køen på spissplassen. Jeg tenker at de ikke hadde hentet han tilbake fra lån hvis han er tiltenkt som backup på benk.
Samtidig kan det jo være sånn de tenker grunnet skader på TLO og et muligens Adams salg.
I følge Mesfin har det ikke kommet noe konkret om interesse på Adams og hadde heller ikke fått noe info fra agent om noe interesse på han. Han la til at sånne ting kunne skje fort og man måtte ha en plan hvis dette skulle skje.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: lør jun 03, 2023 3:16 pm
Skywalker skrev: lør jun 03, 2023 3:14 pm
Sir-Alex skrev: lør jun 03, 2023 2:38 pm

Helt riktig. Skogvold kan bli en joker til 5,5.
Så bare å avvente med bytter til siste timen. Får da de fleste lagoppstillinger så får man finjustert etter det.
Ja er en spennende spiller, men kommer ikke inn denne runden for meg uansett så fremt det ikke skjer noe uforutsett. Tar ikke ut Finne, Faris eller Adams.
Sitter med Dragsnes og Adams fra LSK, men som LSK supporter burde jeg hatt en til😊
Skogvold er derfor veldig aktuell å få inn på et eller annet tidspunkt.
Men han starter vel ikke om TLO og Adams er tilgjengelige?
Tror ikke det, men heller ikke utenkelig. Skulle for eksempel Skogvold få sjansen og innfri, så blir det ikke lett å sette TLO inn igjen som er småskadet og virker helt ute av det.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: lør jun 03, 2023 3:21 pm
K-Torget skrev: lør jun 03, 2023 3:05 pm
Sir-Alex skrev: lør jun 03, 2023 2:38 pm

Helt riktig. Skogvold kan bli en joker til 5,5.
Så bare å avvente med bytter til siste timen. Får da de fleste lagoppstillinger så får man finjustert etter det.
Takker for fin LSK-info😊
Vet dere status på TLO? Er han kun evt. ute denne kampen? Hvis han er ute en lengre periode og Skogvold starter søndag så frister det med Jatta - Skogvold!😊
Vet ikke. Sies bare at TLO er høyst usikker til Søndag.
Det vi ikke vet er om Svendsen eller Ibra er foran Skogvold i køen på spissplassen. Jeg tenker at de ikke hadde hentet han tilbake fra lån hvis han er tiltenkt som backup på benk.
Samtidig kan det jo være sånn de tenker grunnet skader på TLO og et muligens Adams salg.
I følge Mesfin har det ikke kommet noe konkret om interesse på Adams og hadde heller ikke fått noe info fra agent om noe interesse på han. Han la til at sånne ting kunne skje fort og man måtte ha en plan hvis dette skulle skje.
Oki :)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

K-Torget skrev: lør jun 03, 2023 2:06 pm
Mr.Meep skrev: lør jun 03, 2023 2:03 pm Screenshot_20230603_140211_Chrome.jpg
Ser mye bedre ut nå! Ville likevel ikke valgt Rasmussen og Grødem😊
Grødem ut for en Lsk asset og Rasmussen ut for en annen brann asset?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: lør jun 03, 2023 4:22 pm
K-Torget skrev: lør jun 03, 2023 2:06 pm
Mr.Meep skrev: lør jun 03, 2023 2:03 pm Screenshot_20230603_140211_Chrome.jpg
Ser mye bedre ut nå! Ville likevel ikke valgt Rasmussen og Grødem😊
Grødem ut for en Lsk asset og Rasmussen ut for en annen brann asset?
Hvis Åsen starter i morgen ville jeg vurdert han😊 og ville også hatt noe Sarp på midten. Bah / Lundqvist😊

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ble Baah jevtovic og Selvik inn nå for grødem rassmussen østraat men kan forsatt endre alt 😅

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: lør jun 03, 2023 5:10 pm Ble Baah jevtovic og Selvik inn nå for grødem rassmussen østraat men kan forsatt endre alt 😅
8-) 8-)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Fikk akkurat råd til Soltvedt for Lode. Men med Eikrem og Sery ute, og Fosnæss benk, blir det maks 10 mann. Og Diop som en 2 poengssanker er det i praksis 9 mann som må levere.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

BrannLFC skrev: lør jun 03, 2023 10:52 pm Fikk akkurat råd til Soltvedt for Lode. Men med Eikrem og Sery ute, og Fosnæss benk, blir det maks 10 mann. Og Diop som en 2 poengssanker er det i praksis 9 mann som må levere.
Er det bekreftet at Eikrem er ute?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: lør jun 03, 2023 10:52 pm Fikk akkurat råd til Soltvedt for Lode. Men med Eikrem og Sery ute, og Fosnæss benk, blir det maks 10 mann. Og Diop som en 2 poengssanker er det i praksis 9 mann som må levere.
Har du WC igjen? Du vurderer ikke å ta en hit eller to for å stille med 11 mann? :)
Hadde muligens holdt igjen byttet til vi får lagoppstillingene i morgen og heller prioritert å kjøre ut Sery / Eikrem om de er ute fremfor Lode som muligens starter..

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Neei tror jeg lander på dette WC laget istedet 😅😳🤪
Screenshot_20230604_070627_Chrome.jpg

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: lør jun 03, 2023 10:58 pm
BrannLFC skrev: lør jun 03, 2023 10:52 pm Fikk akkurat råd til Soltvedt for Lode. Men med Eikrem og Sery ute, og Fosnæss benk, blir det maks 10 mann. Og Diop som en 2 poengssanker er det i praksis 9 mann som må levere.
Har du WC igjen? Du vurderer ikke å ta en hit eller to for å stille med 11 mann? :)
Hadde muligens holdt igjen byttet til vi får lagoppstillingene i morgen og heller prioritert å kjøre ut Sery / Eikrem om de er ute fremfor Lode som muligens starter..
11 mann er ikke så viktig. Viktigere å få på alle de jeg må ha på. Kjører en annen strategi i år, der spiller inn er viktigere enn spillere ut.
Dyngeland; Soltvedt, Owusu, Henriksen; Eikrem, Pellegrino, Vetlesen, Breivik; Finne, Jatta og Ebiye. Benk: Grytebust, Sery, Fosnæss og Diop.

Gambler på at en av Eikrem, Fosnæss og Sery får spilletid! Da blir det sannsynligvis 11 mann.

Er det noen andre jeg burde hatt inne?

Vikingbryne

Legg inn av Vikingbryne »

2 bytter, hadde tenkt å nedgradere en av Grønbeck eller Vetlesen for å få inn Faris.

Men med alle usikre på laget nå, bør jeg kanskje heller vurdere WC?

Grytebust, Haugen
Linnes, Wallem, Ranger*, Utvik, Næss*
Vetlesen, Grønbeck*, Pelle, FHM, Breivik
Finne, Høgh*, Racaj

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Vikingbryne skrev: søn jun 04, 2023 9:27 am 2 bytter, hadde tenkt å nedgradere en av Grønbeck eller Vetlesen for å få inn Faris.

Men med alle usikre på laget nå, bør jeg kanskje heller vurdere WC?

Grytebust, Haugen
Linnes, Wallem, Ranger*, Utvik, Næss*
Vetlesen, Grønbeck*, Pelle, FHM, Breivik
Finne, Høgh*, Racaj
Ville spart WC. Næss er tilbake neste og Grønbæk blir nok klar. Får heldigvis nesten alle lagene til frist.

Ville byttet Ranger til Soltvedt hvis du har penger til det. Evt kan du nedgradere Høgh hvis han ikke blir klar å spille 4-5-1. Da står du fint til neste runde også og kan holde an WC til etter pausen i runde 11.

Vikingbryne

Legg inn av Vikingbryne »

clivewarren skrev: søn jun 04, 2023 10:01 am
Vikingbryne skrev: søn jun 04, 2023 9:27 am 2 bytter, hadde tenkt å nedgradere en av Grønbeck eller Vetlesen for å få inn Faris.

Men med alle usikre på laget nå, bør jeg kanskje heller vurdere WC?

Grytebust, Haugen
Linnes, Wallem, Ranger*, Utvik, Næss*
Vetlesen, Grønbeck*, Pelle, FHM, Breivik
Finne, Høgh*, Racaj
Ville spart WC. Næss er tilbake neste og Grønbæk blir nok klar. Får heldigvis nesten alle lagene til frist.

Ville byttet Ranger til Soltvedt hvis du har penger til det. Evt kan du nedgradere Høgh hvis han ikke blir klar å spille 4-5-1. Da står du fint til neste runde også og kan holde an WC til etter pausen i runde 11.
Takker for gode innspill, har 0,6. Skulle både Grønbeck og Høgh spille, ville du da benka Soltvedt, Utvik, Linnes eller Wallem?

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Vikingbryne skrev: søn jun 04, 2023 10:20 am
clivewarren skrev: søn jun 04, 2023 10:01 am
Vikingbryne skrev: søn jun 04, 2023 9:27 am 2 bytter, hadde tenkt å nedgradere en av Grønbeck eller Vetlesen for å få inn Faris.

Men med alle usikre på laget nå, bør jeg kanskje heller vurdere WC?

Grytebust, Haugen
Linnes, Wallem, Ranger*, Utvik, Næss*
Vetlesen, Grønbeck*, Pelle, FHM, Breivik
Finne, Høgh*, Racaj
Ville spart WC. Næss er tilbake neste og Grønbæk blir nok klar. Får heldigvis nesten alle lagene til frist.

Ville byttet Ranger til Soltvedt hvis du har penger til det. Evt kan du nedgradere Høgh hvis han ikke blir klar å spille 4-5-1. Da står du fint til neste runde også og kan holde an WC til etter pausen i runde 11.
Takker for gode innspill, har 0,6. Skulle både Grønbeck og Høgh spille, ville du da benka Soltvedt, Utvik, Linnes eller Wallem?
Den er litt vrien ja. Er fristet til å si Linnes, men tror jeg hadde benket Utvik. Pga eierandel og at du da har Soltvedt.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

↘️ Løvik, Molde: 6.3m
↘️ Ottesen, Stabæk: 4.9m
↘️ Grytebust, Aalesunds FK: 4.4m
↘️ Sadiku, Rosenborg: 7.8m

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: søn jun 04, 2023 7:07 am Neei tror jeg lander på dette WC laget istedet 😅😳🤪Screenshot_20230604_070627_Chrome.jpg
Ser ikke så gale ut! :) Men hva med Nypan inn for Horn Myhre om Nypan starter på topp i dag? :)
Og så kan du kanskje gjøre Gonstad - Skogvold?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn jun 04, 2023 7:23 am
K-Torget skrev: lør jun 03, 2023 10:58 pm
BrannLFC skrev: lør jun 03, 2023 10:52 pm Fikk akkurat råd til Soltvedt for Lode. Men med Eikrem og Sery ute, og Fosnæss benk, blir det maks 10 mann. Og Diop som en 2 poengssanker er det i praksis 9 mann som må levere.
Har du WC igjen? Du vurderer ikke å ta en hit eller to for å stille med 11 mann? :)
Hadde muligens holdt igjen byttet til vi får lagoppstillingene i morgen og heller prioritert å kjøre ut Sery / Eikrem om de er ute fremfor Lode som muligens starter..
11 mann er ikke så viktig. Viktigere å få på alle de jeg må ha på. Kjører en annen strategi i år, der spiller inn er viktigere enn spillere ut.
Dyngeland; Soltvedt, Owusu, Henriksen; Eikrem, Pellegrino, Vetlesen, Breivik; Finne, Jatta og Ebiye. Benk: Grytebust, Sery, Fosnæss og Diop.

Gambler på at en av Eikrem, Fosnæss og Sery får spilletid! Da blir det sannsynligvis 11 mann.

Er det noen andre jeg burde hatt inne?
Oki :) Jeg ville hatt Linnes bak og en av Faris / Adams på topp :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 11:16 am
BrannLFC skrev: søn jun 04, 2023 7:23 am
K-Torget skrev: lør jun 03, 2023 10:58 pm

Har du WC igjen? Du vurderer ikke å ta en hit eller to for å stille med 11 mann? :)
Hadde muligens holdt igjen byttet til vi får lagoppstillingene i morgen og heller prioritert å kjøre ut Sery / Eikrem om de er ute fremfor Lode som muligens starter..
11 mann er ikke så viktig. Viktigere å få på alle de jeg må ha på. Kjører en annen strategi i år, der spiller inn er viktigere enn spillere ut.
Dyngeland; Soltvedt, Owusu, Henriksen; Eikrem, Pellegrino, Vetlesen, Breivik; Finne, Jatta og Ebiye. Benk: Grytebust, Sery, Fosnæss og Diop.

Gambler på at en av Eikrem, Fosnæss og Sery får spilletid! Da blir det sannsynligvis 11 mann.

Er det noen andre jeg burde hatt inne?
Oki :) Jeg ville hatt Linnes bak og en av Faris / Adams på topp :)
For å få råd til det må Eikrem ut. Og da bør jeg ha 2 FT tilgjengelig.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: søn jun 04, 2023 10:36 am
Vikingbryne skrev: søn jun 04, 2023 10:20 am
clivewarren skrev: søn jun 04, 2023 10:01 am

Ville spart WC. Næss er tilbake neste og Grønbæk blir nok klar. Får heldigvis nesten alle lagene til frist.

Ville byttet Ranger til Soltvedt hvis du har penger til det. Evt kan du nedgradere Høgh hvis han ikke blir klar å spille 4-5-1. Da står du fint til neste runde også og kan holde an WC til etter pausen i runde 11.
Takker for gode innspill, har 0,6. Skulle både Grønbeck og Høgh spille, ville du da benka Soltvedt, Utvik, Linnes eller Wallem?
Den er litt vrien ja. Er fristet til å si Linnes, men tror jeg hadde benket Utvik. Pga eierandel og at du da har Soltvedt.
Enig med Chilewarren :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn jun 04, 2023 11:17 am
K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 11:16 am
BrannLFC skrev: søn jun 04, 2023 7:23 am

11 mann er ikke så viktig. Viktigere å få på alle de jeg må ha på. Kjører en annen strategi i år, der spiller inn er viktigere enn spillere ut.
Dyngeland; Soltvedt, Owusu, Henriksen; Eikrem, Pellegrino, Vetlesen, Breivik; Finne, Jatta og Ebiye. Benk: Grytebust, Sery, Fosnæss og Diop.

Gambler på at en av Eikrem, Fosnæss og Sery får spilletid! Da blir det sannsynligvis 11 mann.

Er det noen andre jeg burde hatt inne?
Oki :) Jeg ville hatt Linnes bak og en av Faris / Adams på topp :)
For å få råd til det må Eikrem ut. Og da bør jeg ha 2 FT tilgjengelig.
Jepp! Er noe du kanskje kan vurdere til neste runde om Eikrem er ute da? :)

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Jeg tror jeg ender med å spare bytte dersom alle starter, ser liksom ingen umiddelbare fristende ting som ikke innebærer hits:

Pettersson
Utvik - Wallem - Kristiansen
Pelle - Vetlesen - Breivik - Lundqvist
Moumbagna - Finne - Adams

Spørsmålet blir hvem som kapteines. Finne mot AaFK er interessant, men lener likevel Pelle, som vanlig.

LoeTo

Legg inn av LoeTo »

Noen som kjører WC denne runden, eller vente til etter vente til pausen?
Usikker på laget nå..
Rbk må ut, men burde jeg vente til neste runde? (Nypan står)
Tenker evt Cornic til Soltvedt, men hvor lenge blir Wallem i Odd nå.
Har 1ft 0.3itb
Hansen
Cornic-Linnes-Wallem
Mannsverk-Vetlesen-Pelle-Breivik-Nypan
Finne(k)-Faris
(Hagen-Reese-Gonstad-Næss)

Guest56

Legg inn av Guest56 »

Hvilken Forsvarspiller ville dere tatt utenom wallem, soltvedt og Brann?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 11:15 am
Mr.Meep skrev: søn jun 04, 2023 7:07 am Neei tror jeg lander på dette WC laget istedet 😅😳🤪Screenshot_20230604_070627_Chrome.jpg
Ser ikke så gale ut! :) Men hva med Nypan inn for Horn Myhre om Nypan starter på topp i dag? :)
Og så kan du kanskje gjøre Gonstad - Skogvold?
Rbk er NO NO

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Guest56 skrev: søn jun 04, 2023 12:04 pm Hvilken Forsvarspiller ville dere tatt utenom wallem, soltvedt og Brann?
Hvor god råd har du? Linnes er jo en naturlig anbefaling, men han koster jo også en liten formue.

Ellers ville jeg jo sett på Utvik som aktuell, men om man vil ha både han og Soltvedt er jo noe man må vurdere.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Ble mye nattarbeid med transit Unimak Pass, så tror ikke jeg orker sitte oppe til lagoppstillinger kommer.
Blir nok å la det stå til med de 11 som er utvalgt denne runden. Om noen av de 3 i forsvaret ikke starter blir det litt krise, siden begge på benken neppe spiller. 3-5-2 med Wahlstedt, Soltvedt, Wallem, Kristiansen, Breivik, Mannsverk, SHN, Vetlesen, Pelle ( K ), Adams og Finne
Benk: Petterson, Jatta, Fosness Hansen, Krusnell.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn jun 04, 2023 12:02 pm Jeg tror jeg ender med å spare bytte dersom alle starter, ser liksom ingen umiddelbare fristende ting som ikke innebærer hits:

Pettersson
Utvik - Wallem - Kristiansen
Pelle - Vetlesen - Breivik - Lundqvist
Moumbagna - Finne - Adams

Spørsmålet blir hvem som kapteines. Finne mot AaFK er interessant, men lener likevel Pelle, som vanlig.
Hadde spart bytte selv med det laget der om de starter. Angående kaptein har jeg bindet på Pelle nå, men Finne frister... 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

LoeTo skrev: søn jun 04, 2023 12:04 pm Noen som kjører WC denne runden, eller vente til etter vente til pausen?
Usikker på laget nå..
Rbk må ut, men burde jeg vente til neste runde? (Nypan står)
Tenker evt Cornic til Soltvedt, men hvor lenge blir Wallem i Odd nå.
Har 1ft 0.3itb
Hansen
Cornic-Linnes-Wallem
Mannsverk-Vetlesen-Pelle-Breivik-Nypan
Finne(k)-Faris
(Hagen-Reese-Gonstad-Næss)
Hadde spart WC og gjort Cornic - Soltvedt :) Overgangsvinduet i Tsjekkia åpner 21 juni så Wallem er hvertfall i Odd frem til og med runde 10 :) Kan derfor være en fin mulighet å kjøre WC i 11, noe jeg også vurderer da landskampene er ferdig :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»