FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Svar
Ohlaien

Re: FA-cupfinale: Man City - Man Utd

Legg inn av Ohlaien »

Kevin med brødet ut.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Hvor er klagestormen over det helt latterlige frisparket casemiro får mot seg der? Chelski fans?

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Hadde aldri trodd kampen skulle leve når man går inn i siste 15.

thomassim

Legg inn av thomassim »

For en pusete dømming

Champis

Legg inn av Champis »

missChance skrev: lør jun 03, 2023 5:29 pm
Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:27 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:18 pm

Du snakker om manisk?

Du er jo sportsvasket og forkynner dets budskap.
Nei, tar heller et snev av moral enn det greiene du holder på med. Lykke til.

Haha, takk for at du eksemplifiserer hva jeg snakker om 😂😂

Du mener at jeg er sportsvasker fordi jeg mener reglene bør endres sånn at slike situasjoner ikke blir straffe. Jeg hadde sagt nøyaktig det samme om det var United som fikk en slik straffe dømt mot selv. At du klarer å gjøre det til en diskusjon om sportsvasking tror jeg det kun er du i hele verden som forstår. Så ja - ganske så manisk må man kunne kalle det du holder på med 😂
Det har jo ingenting med denne kampen å gjøre at reglene ev. bør endres. De kan ikke endres under cup-finalen bare fordi United dro nytte av dommerens riktige avgjørelse.

Herregud…..

Min kommentar til straffen er altså at jeg synes det er trist at sånne blir dømt straffe på.

Jeg sier også at det er riktig med straffe, men at jeg synes reglene bør endres.

Så er altså kommentarene fra to andre her at det heller er trist for fotballen at ikke City spiller i League 2. og sånn som i det innlegget som du svarer på, hvor jeg blir anklaget for å støtte sportsvasking fordi jeg synes det er trist med sånne straffer.

Og så kommer du med dette??? Som ikke har en dritt med diskusjonen å gjøre! Du er t.o.m. moderator her inne, og så synes du det tydeligvis er helt ok med den type diskusjon? Ikke rart man blir litt motløs….

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Ohlaien skrev: lør jun 03, 2023 5:39 pm Kevin med brødet ut.
In Nårvej vi kål ju Kevin de Bryne

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

ehall skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende. Men skjønner jo hvorfor det blir på så mange sider når man lirer av seg det ene pisset etter det andre som ikke har noen ting med kampen å gjøre.
Har gitt opp FD når det gjelder engelske lag for lenge siden. Alle tråder er giftige. Og fotballen drukner alltid i møkkaspredning. Syns det er trist. Tenkte jeg skulle inn for å sjekke ståa, men alt er ved det gamle.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Haha der kommer det gule

Isolert sett helt ok, men city har jo hatt flere slike uten konsekvens

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Forbanna billige mål vi får imot, arrgh, det første målet skal jo ikke være mulig etter 15 sek, kommer ikke over det

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

dalagubbe skrev: lør jun 03, 2023 5:37 pm Cas har vært veldig nøytral i dag
He? Har jo vært en av de beste til United i dag!

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Fred har lagt inn veldig mange søknader for kort, nå kom det.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:40 pm
Herregud…..

Min kommentar til straffen er altså at jeg synes det er trist at sånne blir dømt straffe på.

Jeg sier også at det er riktig med straffe, men at jeg synes reglene bør endres.

Så er altså kommentarene fra to andre her at det heller er trist for fotballen at ikke City spiller i League 2. og sånn som i det innlegget som du svarer på, hvor jeg blir anklaget for å støtte sportsvasking fordi jeg synes det er trist med sånne straffer.

Og så kommer du med dette??? Som ikke har en dritt med diskusjonen å gjøre! Du er t.o.m. moderator her inne, og så synes du det tydeligvis er helt ok med den type diskusjon? Ikke rart man blir litt motløs….
Glem slike som han. Det gjør livet mer meningsfyllt. :mrgreen:

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Hvis Weghorst kommer inn og avgjør denne kampen til det positive, så skal jeg personlig sørge for ny kontrakt, og lønne ham fra egen lomme.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

ehall skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende.
Det beste er å holde seg unna, så går det iallefall å ha et noenlunde godt og possitivt syn på ting. Her inne blir man sugd inn i en mølle med negativitet og særdeles lavt nivå, sånn man til slutt mister gleden rundt en sport som skal være noe fint og possitivt. Holder med å se på skjermen ja :)

Champis

Legg inn av Champis »

fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:36 pm
missChance skrev: lør jun 03, 2023 5:29 pm
Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:27 pm


Haha, takk for at du eksemplifiserer hva jeg snakker om 😂😂

Du mener at jeg er sportsvasker fordi jeg mener reglene bør endres sånn at slike situasjoner ikke blir straffe. Jeg hadde sagt nøyaktig det samme om det var United som fikk en slik straffe dømt mot selv. At du klarer å gjøre det til en diskusjon om sportsvasking tror jeg det kun er du i hele verden som forstår. Så ja - ganske så manisk må man kunne kalle det du holder på med 😂
Det har jo ingenting med denne kampen å gjøre at reglene ev. bør endres. De kan ikke endres under cup-finalen bare fordi United dro nytte av dommerens riktige avgjørelse.
Fyren er jo helt nedsnødd.

Jepp, jeg er nedsnødd fordi du skal diskutere noe helt annet enn det som tas opp 😂 Høyt nivå på evnene til å diskutere 😊

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:41 pm
ehall skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende. Men skjønner jo hvorfor det blir på så mange sider når man lirer av seg det ene pisset etter det andre som ikke har noen ting med kampen å gjøre.
Har gitt opp FD når det gjelder engelske lag for lenge siden. Alle tråder er giftige. Og fotballen drukner alltid i møkkaspredning. Syns det er trist. Tenkte jeg skulle inn for å sjekke ståa, men alt er ved det gamle.
Så hold dere til ES da hvor det mest spennende som skjer er om Rekdal beholder jobben eller ikke...

Champis

Legg inn av Champis »

fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:39 pm Hadde aldri trodd kampen skulle leve når man går inn i siste 15.

Hvorfor ikke?

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:36 pm
missChance skrev: lør jun 03, 2023 5:29 pm

Det har jo ingenting med denne kampen å gjøre at reglene ev. bør endres. De kan ikke endres under cup-finalen bare fordi United dro nytte av dommerens riktige avgjørelse.
Fyren er jo helt nedsnødd.

Jepp, jeg er nedsnødd fordi du skal diskutere noe helt annet enn det som tas opp 😂 Høyt nivå på evnene til å diskutere 😊
Du treffer på innledningen der. Det er en forbedring.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

City er så klasseløse at det er pinlig. Buer som drittunger ved bytter til og med. Er så patetisk at ord blir overflødig.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

TrueTopRed skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
ehall skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende.
Det beste er å holde seg unna, så går det iallefall å ha et noenlunde godt og possitivt syn på ting. Her inne blir man sugd inn i en mølle med negativitet og særdeles lavt nivå, sånn man til slutt mister gleden rundt en sport som skal være noe fint og possitivt. Holder med å se på skjermen ja :)
Den måtte jeg blokkere, for makan til bunnnivå er det sjelden å se.

Men da skal jeg holde meg unna disse kamptrådene i fremtiden også.

Champis

Legg inn av Champis »

AcsOnFire skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:40 pm
Herregud…..

Min kommentar til straffen er altså at jeg synes det er trist at sånne blir dømt straffe på.

Jeg sier også at det er riktig med straffe, men at jeg synes reglene bør endres.

Så er altså kommentarene fra to andre her at det heller er trist for fotballen at ikke City spiller i League 2. og sånn som i det innlegget som du svarer på, hvor jeg blir anklaget for å støtte sportsvasking fordi jeg synes det er trist med sånne straffer.

Og så kommer du med dette??? Som ikke har en dritt med diskusjonen å gjøre! Du er t.o.m. moderator her inne, og så synes du det tydeligvis er helt ok med den type diskusjon? Ikke rart man blir litt motløs….
Glem slike som han. Det gjør livet mer meningsfyllt. :mrgreen:

Ja, jeg er heldigvis ikke i de trådene her så ofte. Men helt greit for meg å ta diskusjonen i dag, det har jeg ikke noe problem med.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Haaland har vært såder i dag etter en god start.

Nå har jeg ikke sett masse av ham, men førstetouchen har tilsynelatende ganske mye å gå på..
Sist redigert av fugletitteren den lør jun 03, 2023 5:46 pm, redigert 1 gang totalt.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:41 pm
ehall skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende. Men skjønner jo hvorfor det blir på så mange sider når man lirer av seg det ene pisset etter det andre som ikke har noen ting med kampen å gjøre.
Har gitt opp FD når det gjelder engelske lag for lenge siden. Alle tråder er giftige. Og fotballen drukner alltid i møkkaspredning. Syns det er trist. Tenkte jeg skulle inn for å sjekke ståa, men alt er ved det gamle.
Så hold dere til ES da hvor det mest spennende som skjer er om Rekdal beholder jobben eller ikke...
Han har jo ett poeng da. Det er jaggu mye drit som blir spredd her inne. Eg er selv mye mer intressert i engelsk fotball enn norsk, men nivået er ofte skremmende her inne.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Nei, jeg syns cas har vært mye mere synlig i andre kamper, men det kan jo være st han har et stort defensivt ansvar i dag

Champis

Legg inn av Champis »

fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:44 pm
Champis skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:36 pm

Fyren er jo helt nedsnødd.

Jepp, jeg er nedsnødd fordi du skal diskutere noe helt annet enn det som tas opp 😂 Høyt nivå på evnene til å diskutere 😊
Du treffer på innledningen der. Det er en forbedring.

Høyt nivå…

eppaen

Legg inn av eppaen »

TrueTopRed skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
ehall skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende.
Det beste er å holde seg unna, så går det iallefall å ha et noenlunde godt og possitivt syn på ting. Her inne blir man sugd inn i en mølle med negativitet og særdeles lavt nivå, sånn man til slutt mister gleden rundt en sport som skal være noe fint og possitivt. Holder med å se på skjermen ja :)
Rimelig spesielt å danne seg et inntrykk av engelske kamptråder basert på en finale det et av lagene er City - som alle vil til livs - og United det andre.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:41 pm
ehall skrev: lør jun 03, 2023 5:30 pm Er ikke ofte jeg er i engelske kamptråder, og bra er det, for nivået her er ikke akkurat imponerende. Men skjønner jo hvorfor det blir på så mange sider når man lirer av seg det ene pisset etter det andre som ikke har noen ting med kampen å gjøre.
Har gitt opp FD når det gjelder engelske lag for lenge siden. Alle tråder er giftige. Og fotballen drukner alltid i møkkaspredning. Syns det er trist. Tenkte jeg skulle inn for å sjekke ståa, men alt er ved det gamle.
Så hold dere til ES da hvor det mest spennende som skjer er om Rekdal beholder jobben eller ikke...
Tror det er best jeg og.
Sist redigert av PapaSmurf den lør jun 03, 2023 5:50 pm, redigert 3 ganger totalt.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Detvareingang skrev: lør jun 03, 2023 5:46 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:41 pm

Har gitt opp FD når det gjelder engelske lag for lenge siden. Alle tråder er giftige. Og fotballen drukner alltid i møkkaspredning. Syns det er trist. Tenkte jeg skulle inn for å sjekke ståa, men alt er ved det gamle.
Så hold dere til ES da hvor det mest spennende som skjer er om Rekdal beholder jobben eller ikke...
Han har jo ett poeng da. Det er jaggu mye drit som blir spredd her inne. Eg er selv mye mer intressert i engelsk fotball enn norsk, men nivået er ofte skremmende her inne.
Blir fort sånn når andre supportergrupperinger kommer inn her kun for å spre drit.

Man blir vant til det, men et par av fehuene må faktisk settes på plass en gang i blant. Voksenopplæring.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Hadde vi vært mere kliniske og satt sjansene vi har fått så hadde kommet oss til extra omganger ihvertfall

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:48 pm
fugletitteren skrev: lør jun 03, 2023 5:42 pm
PapaSmurf skrev: lør jun 03, 2023 5:41 pm

Har gitt opp FD når det gjelder engelske lag for lenge siden. Alle tråder er giftige. Og fotballen drukner alltid i møkkaspredning. Syns det er trist. Tenkte jeg skulle inn for å sjekke ståa, men alt er ved det gamle.
Så hold dere til ES da hvor det mest spennende som skjer er om Rekdal beholder jobben eller ikke...
Tror det er bedre enn å henge med de som faker følelser for et utenlandsk lag ja. Kos dere.
Takk.

Dette er bare underholdning vet du. Selvom følelsene sikkert er mye dypere for RBK, Brann, Molde eller hvem pokker du holder med.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»