Hvilken tv- serie så du sist?

Svar
ElGuaje

Re: Hvilken tv- serie så du sist?

Legg inn av ElGuaje »

Sesong 3 av Happy Valley er nå ute på NRK-tv, for de som har ventet på den.

eppaen

Legg inn av eppaen »

ElGuaje skrev: lør jun 03, 2023 7:16 pm Sesong 3 av Happy Valley er nå ute på NRK-tv, for de som har ventet på den.
Fikk enorm anmeldelse så jeg.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

ElGuaje skrev: lør jun 03, 2023 7:16 pm Sesong 3 av Happy Valley er nå ute på NRK-tv, for de som har ventet på den.
Vurderer å se den, er den mørk?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Winnowill skrev: lør jun 03, 2023 7:37 pm
ElGuaje skrev: lør jun 03, 2023 7:16 pm Sesong 3 av Happy Valley er nå ute på NRK-tv, for de som har ventet på den.
Vurderer å se den, er den mørk?
Happy Valley er vel verdt tiden.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

ElGuaje skrev: lør jun 03, 2023 7:16 pm Sesong 3 av Happy Valley er nå ute på NRK-tv, for de som har ventet på den.
Venter man i 7 år (!) på neste sesong er man tålmodig :)

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Succession. 9/10 og den seiler komfortabelt inn på en topp 10 liste. Siste episoden fortjener 10/10. Kjipt at det er slutt, men samtidig forfriskende med en serie som gir seg på topp i stedet for å melke det til det kjedsommelige.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

izzet2015 skrev: lør jun 03, 2023 6:48 pm JOlsen hvem er det?
Dette må vel være tusende gang du prøver deg på dette spørsmålet.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Chromeback skrev: søn jun 04, 2023 6:35 pm
izzet2015 skrev: lør jun 03, 2023 6:48 pm JOlsen hvem er det?
Dette må vel være tusende gang du prøver deg på dette spørsmålet.
Nei ikke tusende, det var 800. :lol: :)

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Hvem var JOlsen? Noen som kjenner han? Kanskje @PapaSmurf

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Det var en dame på 63.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Peaky Blinders. Fet serie

Tormund

Legg inn av Tormund »

izzet2015 skrev: søn jun 04, 2023 7:01 pm Hvem var JOlsen?
Det var en bruker på gamle VGD, en med litt autistiske trekk, veldig trangsynt og lite villig til å lytte til kritikk. Ingen som savner ham.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Tormund skrev: søn jun 04, 2023 9:25 pm
izzet2015 skrev: søn jun 04, 2023 7:01 pm Hvem var JOlsen?
Det var en bruker på gamle VGD, en med litt autistiske trekk, veldig trangsynt og lite villig til å lytte til kritikk. Ingen som savner ham.
Legg til at vedkommende spoilet som om vedkommende fikk betalt for det.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Tormund skrev: søn jun 04, 2023 9:25 pm
izzet2015 skrev: søn jun 04, 2023 7:01 pm Hvem var JOlsen?
Det var en bruker på gamle VGD, en med litt autistiske trekk, veldig trangsynt og lite villig til å lytte til kritikk. Ingen som savner ham.
Og det er vel ingen som savner en så arrogant fyr som deg. Nedlatende og lite sjarmerende. JOlsen var mye bedre en deg. Du er søren meg ikke sann.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

SirJames skrev: søn jun 04, 2023 9:29 pm
Tormund skrev: søn jun 04, 2023 9:25 pm
izzet2015 skrev: søn jun 04, 2023 7:01 pm Hvem var JOlsen?
Det var en bruker på gamle VGD, en med litt autistiske trekk, veldig trangsynt og lite villig til å lytte til kritikk. Ingen som savner ham.
Legg til at vedkommende spoilet som om vedkommende fikk betalt for det.
Det har vel også du gjort , så ikke lyv om andre. Ikke kast stein når du sitter i glasshus!

SirJames

Legg inn av SirJames »

izzet2015 skrev: søn jun 04, 2023 10:50 pm
SirJames skrev: søn jun 04, 2023 9:29 pm
Tormund skrev: søn jun 04, 2023 9:25 pm

Det var en bruker på gamle VGD, en med litt autistiske trekk, veldig trangsynt og lite villig til å lytte til kritikk. Ingen som savner ham.
Legg til at vedkommende spoilet som om vedkommende fikk betalt for det.
Det har vel også du gjort , så ikke lyv om andre. Ikke kast stein når du sitter i glasshus!
Hvor har jeg gjort det?

Ser frem til at du dokumenterer den påstanden. Det skal du få slite med å klare.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

izzet2015 skrev: søn jun 04, 2023 10:49 pm JOlsen var mye bedre en deg.
Men du spurte nettopp om hvem JOlsen var.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Rabbit hole (Skyshowtime) - rating 6/10.
IMDB rating 7.5.
Underholdende spionshow med Kiefer Sutherland. Var endel å følge med på både i tilbakeblikk og i forhold til å snøre sammen trådene. Noen eps småkjedet jeg meg litt, og lett for å finne frem mobilen. Klarte heller ikke helt å ta Meta Golding seriøst i rollen hennes. Derav ratingen. Siste eps banet vei for en sesong 2 og jeg tar gjerne imot en sesong til.
Har ikke sett 24, og ser den blir litt sammenlignet med den serien.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

The Great sesong 3 (HBO).
De to første sesongene var vittige og underholdende, men det faller litt sammen i sesong 3. Det blir krampeaktig og humoren blir fort gammel. Men absolutt verdt å kaste bort tiden på om en ikke har noe bedre å ta seg til for det ble aldri kjedelig.
7,2/10

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Eddie skrev: søn jun 04, 2023 11:32 pm Velkommen tilbake JOlsen, jeg har faktisk savnet deg. For underholdningens skyld!
JOlsen??

Deila

Legg inn av Deila »

Here we go again..

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Kærlighed skrev: søn jun 04, 2023 11:06 pm
izzet2015 skrev: søn jun 04, 2023 10:49 pm JOlsen var mye bedre en deg.
Men du spurte nettopp om hvem JOlsen var.
Var det ikke en på VGD for ca år siden? Ukjent for meg, mulig du husker han.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

https://tv.nrk.no/se?s=happyvalley Det er en utrolig bra serie.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

izzet2015 skrev: tir jun 06, 2023 10:33 pm
Kærlighed skrev: søn jun 04, 2023 11:06 pm
izzet2015 skrev: søn jun 04, 2023 10:49 pm JOlsen var mye bedre en deg.
Men du spurte nettopp om hvem JOlsen var.
Var det ikke en på VGD for ca år siden? Ukjent for meg, mulig du husker han.
Altså, det virker ikke som du prøver hardt engang. Siterer et innlegg som siterer ditt innlegg hvor du skryter av en bruker som du så hevder er ukjent for deg etterpå igjen. Uavhengig om du er JOlsen eller ikke, så har du jo enten kjennskap til han fra VGD eller så har du ikke kjennskap til han i det hele tatt. Du kan ikke si at JOlsen var mye bedre enn noen andre og samtidig hevde at brukeren er ukjent for deg. "Stick to your story" er et kjent ordtak, det er mitt tips til deg også. Hold deg til samme historie.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jeg har en bedre ide: hva om dette kan handle om serier?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

thewaterfall skrev: tir jun 06, 2023 11:06 pm
izzet2015 skrev: tir jun 06, 2023 10:33 pm
Kærlighed skrev: søn jun 04, 2023 11:06 pm
Men du spurte nettopp om hvem JOlsen var.
Var det ikke en på VGD for ca år siden? Ukjent for meg, mulig du husker han.
Altså, det virker ikke som du prøver hardt engang. Siterer et innlegg som siterer ditt innlegg hvor du skryter av en bruker som du så hevder er ukjent for deg etterpå igjen. Uavhengig om du er JOlsen eller ikke, så har du jo enten kjennskap til han fra VGD eller så har du ikke kjennskap til han i det hele tatt. Du kan ikke si at JOlsen var mye bedre enn noen andre og samtidig hevde at brukeren er ukjent for deg. "Stick to your story" er et kjent ordtak, det er mitt tips til deg også. Hold deg til samme historie.
Det ble litt feil ja. Jeg har kjennskap til han fra VGD for mange år siden. Erindrer at han ble mye mobbet av en klan som hadde rottet seg sammen. De likte ikke at han hadde andre meninger en denne gjengen..Det var mye som var langt over streken..Han ser ikke ut til å være på FD..

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

izzet2015 skrev: ons jun 07, 2023 8:21 am
thewaterfall skrev: tir jun 06, 2023 11:06 pm
izzet2015 skrev: tir jun 06, 2023 10:33 pm

Var det ikke en på VGD for ca år siden? Ukjent for meg, mulig du husker han.
Altså, det virker ikke som du prøver hardt engang. Siterer et innlegg som siterer ditt innlegg hvor du skryter av en bruker som du så hevder er ukjent for deg etterpå igjen. Uavhengig om du er JOlsen eller ikke, så har du jo enten kjennskap til han fra VGD eller så har du ikke kjennskap til han i det hele tatt. Du kan ikke si at JOlsen var mye bedre enn noen andre og samtidig hevde at brukeren er ukjent for deg. "Stick to your story" er et kjent ordtak, det er mitt tips til deg også. Hold deg til samme historie.
Det ble litt feil ja. Jeg har kjennskap til han fra VGD for mange år siden. Erindrer at han ble mye mobbet av en klan som hadde rottet seg sammen. De likte ikke at han hadde andre meninger en denne gjengen..Det var mye som var langt over streken..Han ser ikke ut til å være på FD..
Greit nok, skal legge denne død fra min side i allefall. Er for min del likegyldig om du var JOlsen eller ikke forsåvidt også, så ser ingen vits i å spore av tråden mer.

Har du noen serier du anbefaler da?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

thewaterfall skrev: ons jun 07, 2023 4:39 pm
izzet2015 skrev: ons jun 07, 2023 8:21 am
thewaterfall skrev: tir jun 06, 2023 11:06 pm

Altså, det virker ikke som du prøver hardt engang. Siterer et innlegg som siterer ditt innlegg hvor du skryter av en bruker som du så hevder er ukjent for deg etterpå igjen. Uavhengig om du er JOlsen eller ikke, så har du jo enten kjennskap til han fra VGD eller så har du ikke kjennskap til han i det hele tatt. Du kan ikke si at JOlsen var mye bedre enn noen andre og samtidig hevde at brukeren er ukjent for deg. "Stick to your story" er et kjent ordtak, det er mitt tips til deg også. Hold deg til samme historie.
Det ble litt feil ja. Jeg har kjennskap til han fra VGD for mange år siden. Erindrer at han ble mye mobbet av en klan som hadde rottet seg sammen. De likte ikke at han hadde andre meninger en denne gjengen..Det var mye som var langt over streken..Han ser ikke ut til å være på FD..
Greit nok, skal legge denne død fra min side i allefall. Er for min del likegyldig om du var JOlsen eller ikke forsåvidt også, så ser ingen vits i å spore av tråden mer.

Har du noen serier du anbefaler da?
Happy Vally på nrk er en meget bra serie.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Virkelig trist å ikke ha noe å glede seg til på mandager lenger. Var en fin run med House of Dragon, The Last of Us og Succession.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

House of Dragon har jeg ikke sett ennå. Siden du har like bra smak som meg @SirJames, anbefales den?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»