Idrettspresident Berit Kjøll

Svar
MadBum

Re: Idrettspresident Berit Kjøll

Legg inn av MadBum »

Farvel Berit. Sees aldri igjen.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

En gledens dag, nå må en starte oppryddingen.

Brukeravatar
Arduinna
Innlegg: 55

Legg inn av Arduinna »

Jeg reagerte på håndballpresidentens partsinnlegg før avstemmingen. Han var i overkant personlig, synes jeg. Til og med litt ufin i sin beskrivelse av "alt og alle" som var anti-Kjøll.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Dette er samme som skjedde med Trump, uansett hvilke motkandidat som stilte mot Kjøll, ville denne vinne.

storpeder

Legg inn av storpeder »

ehall skrev: søn jun 04, 2023 1:47 pm Dette er samme som skjedde med Trump, uansett hvilke motkandidat som stilte mot Kjøll, ville denne vinne.
Kom inn i tråden for å skrive det samme. Det utrolige er at hun faktisk vant for fire år siden (også en parallell til Trump, ikke at Hillary Clinton og Sven Mollekleiv nødvendigvis er like sammenlignbare).

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Arduinna skrev: søn jun 04, 2023 1:34 pm Jeg reagerte på håndballpresidentens partsinnlegg før avstemmingen. Han var i overkant personlig, synes jeg. Til og med litt ufin i sin beskrivelse av "alt og alle" som var anti-Kjøll.
Såra og vonbroten da håndballforbundet var de som foreslo Kjøll som kandidat mot Mollekleiv. Syns helt ærlig at hverken han eller Astrid Uhrenholdt Jacobsen gjorde gode taler selv om sistnevnte var langt på nær så ille som Lio(?) i håndballforbundet og mindre konkret så føltes det som det skinnte igjennom at det ble siktet til Kjøll og støyen som har vært i det siste. Uansett er dama borte med god margin nå og jeg gråter ikke noen tårer for det. Servil og usynlig idrettspresident som har bare masse støy med seg.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

ms_8 skrev: tir mai 09, 2023 10:03 am Enig at Krøll er ein dårleg kandidat
Haha, var denne med overlegg?

Bjørn Torgeir

Legg inn av Bjørn Torgeir »

Synes Jakobsens innlegg var litt sutrete. Skjønner poenget med at det er uheldig at skittentøysvask ender i media. Men vinklingen om at problemet er at enkeltpersoner snakker med media er ganske flau. Ville heller sett på det som et symptom på at de som ledere ikke gjør jobben sin og at de ikke klarer å lytte til den kritikken de får gjennom de formelle kanalene.

At media plukker opp ballen må de bare forvente. Supper kokt på spiker vil deeskalere veldig raskt hvis de klarer å svare godt for seg. Når velger å ikke svare eller smålyve for å pynte på sannheten så blir sakene selvsagt større enn de ville blitt.

Brukeravatar
Arduinna
Innlegg: 55

Legg inn av Arduinna »

Kjøll er arrogant, selvhøytidelig, og avvisende til kritikk. (Det er min personlige oppfattelse, og ikke et krav på sannheten.)

Det har vært bråk og splittelse innad i styret over en periode, og flere ting har kommet ut i media. Jeg tror at det er en del mer som ennå ikke har nådd media. Jeg regner også med at nå når det er vedtatt nytt styre, og ny president, så er det noen som ikke lenger føler at de må tie stille om sine erfaringer med ledelsen i det nylig avgåtte styret.

Det skal bli interessant å se hva som eventuelt kommer fram.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»