Kamptråd Rosenborg - HamKam

Svar
Folk_flesk

Re: Kamptråd Rosenborg - HamKam

Legg inn av Folk_flesk »

trønderen skrev: søn jun 04, 2023 6:18 pm Seier og sparken for Rekdal er gull.
Seriegull og sparken til Rekdal begynner å nærme seg optimalt.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Folk_flesk skrev: søn jun 04, 2023 6:20 pm
trønderen skrev: søn jun 04, 2023 6:18 pm Seier og sparken for Rekdal er gull.
Seriegull og sparken til Rekdal begynner å nærme seg optimalt.
Hehe, ja, men nå prøvde jeg å være realistisk.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

En til nå, så har vi nøytral målforskjell. Oj, nesten for Nypan.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

En enorm prestasjon av Reka og hans gutter!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

LeSorcier skrev: søn jun 04, 2023 6:32 pm En enorm prestasjon av Reka og hans gutter!
Ja, men nå kommer Wiedesheim-Paul. Kan lett score et raskt hattrick.

Visa

Legg inn av Visa »

Viktig å gi Rekda ny kontrakt nå som man har et positivt moment.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Bare 16 poeng opp til Glimt…

trønderen

Legg inn av trønderen »

Overraskende mange komikere av andre lags supportere (spesielt Molde) i klubbtråden vår og i kamptrådene våre som kommer med den samme vitsen. Men det veier jo opp for all negativiteten min, så sånn sett er det vel forståelig.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Nå kommer en rekke med sterke resultater, og Rosenborg ender på 2. plass før Kjetil trekker seg. Ny trener kommer inn, laget spiller offensiv fotball i 2024 og rykker ned etter tap i kvalik, til jubel fra kjernen.

Visa

Legg inn av Visa »

trønderen skrev: søn jun 04, 2023 6:41 pm Overraskende mange komikere av andre lags supportere (spesielt Molde) i klubbtråden vår og i kamptrådene våre som kommer med den samme vitsen. Men det veier jo opp for all negativiteten min, så sånn sett er det vel forståelig.
Nei den samme vitsen er vel noe mer... Hva er forskjellen på Molde og en vits? Molde har ett poeng mer :)

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

trønderen skrev: søn jun 04, 2023 6:41 pm Overraskende mange komikere av andre lags supportere (spesielt Molde) i klubbtråden vår og i kamptrådene våre som kommer med den samme vitsen. Men det veier jo opp for all negativiteten min, så sånn sett er det vel forståelig.
Molde har ikke vært like ræva som oss, men hallo for en trist sesong de har hatt hittil. Så dette dreier seg vel om at de gjerne ønsker et slags depressivt fellesskap med oss. Vi mennesker er sosiale vesener, visstnok.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Etter en begredelig førsteomgang fikk vi en snev av de berømte ketchupeffekten. Bra for selvtilliten selvfølgelig, og kan nok raskt føre til at Rekdal blir sittende noen kamper til.

ablegøye

Legg inn av ablegøye »

Sterkt resultat av Rekerull, nå sitter han trygt!

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Bættremegdeg tilbake ja...

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Visa skrev: søn jun 04, 2023 6:43 pm
trønderen skrev: søn jun 04, 2023 6:41 pm Overraskende mange komikere av andre lags supportere (spesielt Molde) i klubbtråden vår og i kamptrådene våre som kommer med den samme vitsen. Men det veier jo opp for all negativiteten min, så sånn sett er det vel forståelig.
Nei den samme vitsen er vel noe mer... Hva er forskjellen på Molde og en vits? Molde har ett poeng mer :)
Akkurat den vitsen slo åpenbart både hardt og sårt når den første gang ble levert. For den har nå kommet i retur fra deg og dine opptil flere ganger nå. Litt smålig, men ikke mer enn vi forventer.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

bønna1/2 skrev: søn jun 04, 2023 5:57 pm
Thecokeman skrev: søn jun 04, 2023 5:47 pm Ny tragisk omgang. Rett og slett ufortjent at vi leder.
Vel.

For øvrig er det interessant å se at utvalgte fans av andre lag prioriterer vår kamptråd fremfor sitt eget lag.
Sånn har det da alltid vært. Slik er det å være Norges største lag ;)

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

trønderen skrev: søn jun 04, 2023 6:41 pm Overraskende mange komikere av andre lags supportere (spesielt Molde) i klubbtråden vår og i kamptrådene våre som kommer med den samme vitsen. Men det veier jo opp for all negativiteten min, så sånn sett er det vel forståelig.
Jeg foretrekker dine meninger fremfor rottereiret, 7 dager i uken.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

DuncanE skrev: søn jun 04, 2023 7:04 pm
bønna1/2 skrev: søn jun 04, 2023 5:57 pm
Thecokeman skrev: søn jun 04, 2023 5:47 pm Ny tragisk omgang. Rett og slett ufortjent at vi leder.
Vel.

For øvrig er det interessant å se at utvalgte fans av andre lag prioriterer vår kamptråd fremfor sitt eget lag.
Sånn har det da alltid vært. Slik er det å være Norges største lag ;)
Ja, kanskje, men det har blitt verre. Orker jo ikke innom trådene for å se rottene forsøple det som kunne vært en grei tråd.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»