Eliteserien Fantasy 2023

Svar
Sodajr

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av Sodajr »

guru skrev: søn jun 04, 2023 7:27 pm For en fantasyvits Vetlesen er. Skal bli deilig å få han ut.
Var gud forrige sesong

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Sodajr skrev: søn jun 04, 2023 7:30 pm
guru skrev: søn jun 04, 2023 7:27 pm For en fantasyvits Vetlesen er. Skal bli deilig å få han ut.
Var gud forrige sesong
Hjelper lite. Må levere på det samme nivået skal han forsvare en pris på 11 mil i ESF

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: søn jun 04, 2023 7:18 pm Breivik!

ESFs beste spiller i forhold til verdi?
En av de bedre i forhold til verdi iallefall!😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deilig start med Breivik, dumt CS på Linnes ryker. Men samtidig kanskje noen som har flere enn Linnes bak hos Molde?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Breivik assist :)

guru

Legg inn av guru »

Se som står uten Breivik blir beinhardt straffa....

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

Deilig av Pelle(skadet??), Breivik, Ebiye, Finne og Henriksen!
Eikrem på benk!:)

Får uansett 11 mann. Regnet helt feil her om dagen!

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

guru skrev: søn jun 04, 2023 7:44 pm Se som står uten Breivik blir beinhardt straffa....
Helt nydelig med Breivik på laget om dagen. 8-)

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Lew_Ashby skrev: søn jun 04, 2023 6:21 pm Håper nesten Vetlesen får rødt slik at jeg kan kjøre WC i GW10. Begynner å bli ørlite lei nå.
Våkner etter noen timer hvile, og ser resultatene. Vetlesen nå historie hos meg, inn med Grønbæk! At det ble en tunde tidligere enn planlagt får en bare leve med. Drittlei poengfangsten til Vetlesen. Om det da blir -4 og Jatta til Faris i tillegg får jeg vente litt med, men fristende med tanke på Ham Kam hjemme i neste. Har 3,5 mill i banken, så opsjonen er der. Breivik og Mannsverk i aksjon nå, 83 poeng til denne tid er ganske ok når man er uten Faris. Heldigvis har man Adams og Finne, samt Kap Pelle og SHN og Breivik som leverer.
Du kan spille Vetlesen ei runde til, blir masse poeng neste nå som jeg skippet han ut.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Takk gud jeg oppgraderte Mannsverk til Breivik denne runden.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Breivik assist😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: søn jun 04, 2023 7:57 pm
guru skrev: søn jun 04, 2023 7:44 pm Se som står uten Breivik blir beinhardt straffa....
Helt nydelig med Breivik på laget om dagen. 8-)
Ja😎

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn jun 04, 2023 8:03 pm Takk gud jeg oppgraderte Mannsverk til Breivik denne runden.
Fint bytte!!😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: søn jun 04, 2023 8:03 pm
Lew_Ashby skrev: søn jun 04, 2023 6:21 pm Håper nesten Vetlesen får rødt slik at jeg kan kjøre WC i GW10. Begynner å bli ørlite lei nå.
Våkner etter noen timer hvile, og ser resultatene. Vetlesen nå historie hos meg, inn med Grønbæk! At det ble en tunde tidligere enn planlagt får en bare leve med. Drittlei poengfangsten til Vetlesen. Om det da blir -4 og Jatta til Faris i tillegg får jeg vente litt med, men fristende med tanke på Ham Kam hjemme i neste. Har 3,5 mill i banken, så opsjonen er der. Breivik og Mannsverk i aksjon nå, 83 poeng til denne tid er ganske ok når man er uten Faris. Heldigvis har man Adams og Finne, samt Kap Pelle og SHN og Breivik som leverer.
Du kan spille Vetlesen ei runde til, blir masse poeng neste nå som jeg skippet han ut.
God plan og ser ut til å bli en fin runde selv med Vetlesen på laget😎

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 8:06 pm
Kapteinhivoghoi skrev: søn jun 04, 2023 8:03 pm
Lew_Ashby skrev: søn jun 04, 2023 6:21 pm Håper nesten Vetlesen får rødt slik at jeg kan kjøre WC i GW10. Begynner å bli ørlite lei nå.
Våkner etter noen timer hvile, og ser resultatene. Vetlesen nå historie hos meg, inn med Grønbæk! At det ble en tunde tidligere enn planlagt får en bare leve med. Drittlei poengfangsten til Vetlesen. Om det da blir -4 og Jatta til Faris i tillegg får jeg vente litt med, men fristende med tanke på Ham Kam hjemme i neste. Har 3,5 mill i banken, så opsjonen er der. Breivik og Mannsverk i aksjon nå, 83 poeng til denne tid er ganske ok når man er uten Faris. Heldigvis har man Adams og Finne, samt Kap Pelle og SHN og Breivik som leverer.
Du kan spille Vetlesen ei runde til, blir masse poeng neste nå som jeg skippet han ut.
God plan og ser ut til å bli en fin runde selv med Vetlesen på laget😎
Runden er fin den, 2 poeng mindre enn dine 85. Trenger da litt mere fra Mannsverk enn du fra Linnes. 6 poeng bak deg OVR, og de 6 poengene er 265 plasser din fordel :oops:
Sist redigert av Kapteinhivoghoi den søn jun 04, 2023 8:22 pm, redigert 1 gang totalt.

guru

Legg inn av guru »

Pr. nå 73 poeng og 300 plasser ned fra ca. 1400 til 1700. Selv med Faris på laget. Koster å stå uten Adams....

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Blir bare til å ta prisendringene som kommer neste par ukene og stå i driten. Adams går nok opp 0.2, samme gjør Faris. Ellers ser jeg ikke helt hvem som kan ta helt av. Soltvedt er allerede inne. Vetlesen og Jatta kan fort synke, men kjører en sist gambling på at Vetlesen endelig får flere poeng enn Faris hjemme mot HamKam. Skal holde hardt.

Håper det kommer noen spillersalg kommende par ukene som gjør et WC litt enklere og mer verdt.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

guru skrev: søn jun 04, 2023 8:22 pm Pr. nå 73 poeng og 300 plasser ned fra ca. 1400 til 1700. Selv med Faris på laget. Koster å stå uten Adams....
Koster uten Faris også, men har sanket 10 poeng mere enn deg. Problemet var Vetlesen og da lite penger for 3 kanoner på topp. Tar tid å omrokere, men er nå klar for Faris mot Ham Kam da Vetlesen er historie.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Viking snudd kampen mot Molde, og Linnes er i 0 poeng. Bjørshol forhindret nytt mulig Breivik mål, surt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: søn jun 04, 2023 8:21 pm
K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 8:06 pm
Kapteinhivoghoi skrev: søn jun 04, 2023 8:03 pm
Våkner etter noen timer hvile, og ser resultatene. Vetlesen nå historie hos meg, inn med Grønbæk! At det ble en tunde tidligere enn planlagt får en bare leve med. Drittlei poengfangsten til Vetlesen. Om det da blir -4 og Jatta til Faris i tillegg får jeg vente litt med, men fristende med tanke på Ham Kam hjemme i neste. Har 3,5 mill i banken, så opsjonen er der. Breivik og Mannsverk i aksjon nå, 83 poeng til denne tid er ganske ok når man er uten Faris. Heldigvis har man Adams og Finne, samt Kap Pelle og SHN og Breivik som leverer.
Du kan spille Vetlesen ei runde til, blir masse poeng neste nå som jeg skippet han ut.
God plan og ser ut til å bli en fin runde selv med Vetlesen på laget😎
Runden er fin den, 2 poeng mindre enn dine 85. Trenger da litt mere fra Mannsverk enn du fra Linnes. 6 poeng bak deg OVR, og de 6 poengene er 265 plasser din fordel :oops:
Du tar meg nok igjen ganske så snart kjenner jeg deg rett!😎 sparte du bytte denne runden?😊

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Linnes 0 poeng gjør at jeg hoppet enda litt mer 😅 Håper ikke han scorer, men nå jinxer jeg sikkert.

Hadde passet meg bra om dette står seg inn. Ligger nå på 88 poeng.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: søn jun 04, 2023 8:23 pm Blir bare til å ta prisendringene som kommer neste par ukene og stå i driten. Adams går nok opp 0.2, samme gjør Faris. Ellers ser jeg ikke helt hvem som kan ta helt av. Soltvedt er allerede inne. Vetlesen og Jatta kan fort synke, men kjører en sist gambling på at Vetlesen endelig får flere poeng enn Faris hjemme mot HamKam. Skal holde hardt.

Håper det kommer noen spillersalg kommende par ukene som gjør et WC litt enklere og mer verdt.
Enig! Håper Vetlesen og Adams blant annet blir solgt!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn jun 04, 2023 8:39 pm Linnes 0 poeng gjør at jeg hoppet enda litt mer 😅 Håper ikke han scorer, men nå jinxer jeg sikkert.

Hadde passet meg bra om dette står seg inn. Ligger nå på 88 poeng.
Håper du jinxer😎😅

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Vetlesen ut for Grønbæk, og enten Wallem eller Kristiansen til Soltvedt kunne vært interessant, og også tatt litt endringer som muligens må gjøres i sommer på forskudd. Men kunne også vært aktuelt å droppe Lundqvist igjen, for det har vært begredelig poengfangst, uten at jeg ser noen umiddelbar kandidat jeg vil ha inn i stedet.

guru

Legg inn av guru »

Har 2 gratisbytter, men veldig usikker på hva som er lurt å gjøre. Adams inn vil kreve -8 for å få et anstendig lag, men det er neppe lønnsomt før de skal LSK skal til Bergen.... Vetlesen -> Grønbæk er et naturlig bytte.

vivilo95

Legg inn av vivilo95 »

Hei! Som rookie Fantasyspiller i år prøver jeg meg her for å få litt tips til laget mitt. Har gjort det greit så langt uten hjelp, men nå står jeg litt fast i veien videre. Setter pris på tips og innspill 🙌🏻

Nå som Wolfe og Mvuka snart forsvinner må jeg ha inn erstatning for de. Har også tenkt på å ta ut Pereira og Jatta, og erstatte med noen andre som forhåpentligvis gir bedre uttelling i poengbanken. Fyr gjerne løs med tips, og det er bare å kommentere om det er noe annet jeg bør tenke på å endre også 👌🏼

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Haugen assist :)

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Fantastisk vakkert Molde-angrep. Linnes er god på overganger, men er ikke like god som Haugen inne i boks mot etablert forsvar.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn jun 04, 2023 8:42 pm Vetlesen ut for Grønbæk, og enten Wallem eller Kristiansen til Soltvedt kunne vært interessant, og også tatt litt endringer som muligens må gjøres i sommer på forskudd. Men kunne også vært aktuelt å droppe Lundqvist igjen, for det har vært begredelig poengfangst, uten at jeg ser noen umiddelbar kandidat jeg vil ha inn i stedet.
Høres fornuftig ut!
Har du to bytter nå og kanskje WC igjen til senere?😊

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Æsj, rødt kort på Bjørshol. Det er dårlig nytt mtp å slippe flere Molde-mål (med mindre de kommer fra Breivik).

(Og litt kjedelig med Glimt-øyne, der uavgjort mellom Viking og Molde var helt ypperlig)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»