Strømsgodset

Svar
Arto.

Re: Strømsgodset

Legg inn av Arto. »

Haugesund hjemme var på papiret den letteste kampen vi hadde igjen denne sesongen. Det er så jæv... elendig.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Sånn går det når vi er en klubb som styres av en journalist i lokalavisa og en utdatert sportssjef. Gir ikke opp Isnes enda.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Arto. skrev: søn jun 04, 2023 7:03 pm Haugesund hjemme var på papiret den letteste kampen vi hadde igjen denne sesongen. Det er så jæv... elendig.
Ingen lette kamper for denne tapergjengen her. Skal ikke si jeg har mistet trua men det gjør noe med videre optimisme disse kampene og prestasjonene vi leverer mot Tromsø, Aafk, FKH og Kamma som er ca jevngode eller dårlige lag. Vi har enda tilgode å score mer enn 1 mål hjemme eller vinne med mer enn 1 mål i å etter snaut en tredjedel av serien og to cupkamper mot 3 og 4 div motstandere. Snart er vi på 3000 tilskuere for ingen gidder å bruke tiden på dette.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: søn jun 04, 2023 7:15 pm
Arto. skrev: søn jun 04, 2023 7:03 pm Haugesund hjemme var på papiret den letteste kampen vi hadde igjen denne sesongen. Det er så jæv... elendig.
Ingen lette kamper for denne tapergjengen her. Skal ikke si jeg har mistet trua men det gjør noe med videre optimisme disse kampene og prestasjonene vi leverer mot Tromsø, Aafk, FKH og Kamma som er ca jevngode eller dårlige lag. Vi har enda tilgode å score mer enn 1 mål hjemme eller vinne med mer enn 1 mål i å etter snaut en tredjedel av serien og to cupkamper mot 3 og 4 div motstandere. Snart er vi på 3000 tilskuere for ingen gidder å bruke tiden på dette.
Jeg savner trykk og engasjerende spill på hjemmebane. Det er så ufattelig omstendelig og kjedelig.
Når man ligger under hjemme må det da være mulig å vise at man vill, med kontinuerlig press.
Så skal det sies at Haugesund gjorde alt som var mulig for å dra ned tempoet i kampen, selv uten at det var skapt et tempo..


stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: søn jun 04, 2023 7:33 pm
stc887 skrev: søn jun 04, 2023 7:15 pm
Arto. skrev: søn jun 04, 2023 7:03 pm Haugesund hjemme var på papiret den letteste kampen vi hadde igjen denne sesongen. Det er så jæv... elendig.
Ingen lette kamper for denne tapergjengen her. Skal ikke si jeg har mistet trua men det gjør noe med videre optimisme disse kampene og prestasjonene vi leverer mot Tromsø, Aafk, FKH og Kamma som er ca jevngode eller dårlige lag. Vi har enda tilgode å score mer enn 1 mål hjemme eller vinne med mer enn 1 mål i å etter snaut en tredjedel av serien og to cupkamper mot 3 og 4 div motstandere. Snart er vi på 3000 tilskuere for ingen gidder å bruke tiden på dette.
Jeg savner trykk og engasjerende spill på hjemmebane. Det er så ufattelig omstendelig og kjedelig.
Når man ligger under hjemme må det da være mulig å vise at man vill, med kontinuerlig press.
Skal ikke bli en som tyter om 4-3-3/4-2-3-1 men jeg syns det er lettere å få ettertrykk og press med dette en den 5-2-3 offensivt.

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

Er så oppgitt at jeg ikke gidder å syte engang, men dette er en sesongutvikling helt etter skjema. Kun de mest naive av oss hadde trua før sesongen. De fikk dessverre ikke rett.

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Hvorfor sitter egentlig MJN i sjefsstilling i Godset? Og hva gjør Jostein Flo?

Bør ikke styret ha som førstepri å få disse skiftet ut? Nå har de funnet en trener som kan funke (hakke helt gittn opp enda), er vel på tide å begynne å rive litt i organisasjonen som er Strømsgodset?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Trakksjekk skrev: søn jun 04, 2023 8:00 pm Hvorfor sitter egentlig MJN i sjefsstilling i Godset? Og hva gjør Jostein Flo?

Bør ikke styret ha som førstepri å få disse skiftet ut? Nå har de funnet en trener som kan funke (hakke helt gittn opp enda), er vel på tide å begynne å rive litt i organisasjonen som er Strømsgodset?
Penger.
Lidahl var jo kraftig linket før MJN ble ansatt. Flo skulle selvsagt vært byttet ut etter HP saken hvor han kålet til store deler av varselet. (En grunn han ikke har personalansvar nå) men det nye styret så vel verdien av å ha noe kontinuitet.

Ross

Legg inn av Ross »

Trakksjekk skrev: søn jun 04, 2023 8:00 pm Hvorfor sitter egentlig MJN i sjefsstilling i Godset? Og hva gjør Jostein Flo?

Bør ikke styret ha som førstepri å få disse skiftet ut? Nå har de funnet en trener som kan funke (hakke helt gittn opp enda), er vel på tide å begynne å rive litt i organisasjonen som er Strømsgodset?
Flo blir man aldri kvitt

Broseph

Legg inn av Broseph »

Jeg har hengt meg veldig opp i at ballen treffer dommer før Haugesund sitt første mål. Er det ikke blitt slik at ballen skal droppes uansett hvis dommer berører den?

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Broseph skrev: søn jun 04, 2023 8:12 pm Jeg har hengt meg veldig opp i at ballen treffer dommer før Haugesund sitt første mål. Er det ikke blitt slik at ballen skal droppes uansett hvis dommer berører den?
Bare hvis den skifter ballinnehav, går fra dommer inn i mål, eller fører til en "positiv angrepsmulighet" (i dette tilfellet var det vel tross alt et dårligere alternativ enn den han prøvde tre igjennom i boksen).

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

AlexandrsJelisejevs skrev: søn jun 04, 2023 7:11 pm Sånn går det når vi er en klubb som styres av en journalist i lokalavisa og en utdatert sportssjef. Gir ikke opp Isnes enda.
8-)

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

stc887 skrev: søn jun 04, 2023 8:06 pm
Trakksjekk skrev: søn jun 04, 2023 8:00 pm Hvorfor sitter egentlig MJN i sjefsstilling i Godset? Og hva gjør Jostein Flo?

Bør ikke styret ha som førstepri å få disse skiftet ut? Nå har de funnet en trener som kan funke (hakke helt gittn opp enda), er vel på tide å begynne å rive litt i organisasjonen som er Strømsgodset?
Penger.
Lidahl var jo kraftig linket før MJN ble ansatt. Flo skulle selvsagt vært byttet ut etter HP saken hvor han kålet til store deler av varselet. (En grunn han ikke har personalansvar nå) men det nye styret så vel verdien av å ha noe kontinuitet.
Når pila har pekt stabilt nedover i et halvt tiår er det fornuftig med kontinuitet, ja. Flo fortsetter på fastsatt kurs. Ingen kan ta han på det.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Roedgata skrev: søn jun 04, 2023 8:19 pm
stc887 skrev: søn jun 04, 2023 8:06 pm
Trakksjekk skrev: søn jun 04, 2023 8:00 pm Hvorfor sitter egentlig MJN i sjefsstilling i Godset? Og hva gjør Jostein Flo?

Bør ikke styret ha som førstepri å få disse skiftet ut? Nå har de funnet en trener som kan funke (hakke helt gittn opp enda), er vel på tide å begynne å rive litt i organisasjonen som er Strømsgodset?
Penger.
Lidahl var jo kraftig linket før MJN ble ansatt. Flo skulle selvsagt vært byttet ut etter HP saken hvor han kålet til store deler av varselet. (En grunn han ikke har personalansvar nå) men det nye styret så vel verdien av å ha noe kontinuitet.
Når pila har pekt stabilt nedover i et halvt tiår er det fornuftig med kontinuitet, ja. Flo fortsetter på fastsatt kurs. Ingen kan ta han på det.
Ingen uenighet der. Så har det vært en pandemi, DP exit, rasismesak innimellom. Ikke forsvar av Jostein, jeg var for exit av Jostein før det var "kult"

Braut

Legg inn av Braut »

Var han i Godset en periode? Hvorfor ble han ikke signert?

Broseph

Legg inn av Broseph »

Daniel skrev: søn jun 04, 2023 8:14 pm
Broseph skrev: søn jun 04, 2023 8:12 pm Jeg har hengt meg veldig opp i at ballen treffer dommer før Haugesund sitt første mål. Er det ikke blitt slik at ballen skal droppes uansett hvis dommer berører den?
Bare hvis den skifter ballinnehav, går fra dommer inn i mål, eller fører til en "positiv angrepsmulighet" (i dette tilfellet var det vel tross alt et dårligere alternativ enn den han prøvde tre igjennom i boksen).
Jeg kan nesten sverge på at jeg har sett x antall unødvendige avblåsninger og dropper hvis dommer har blitt truffet av ballen de siste årene. Men skal gi meg da jeg åpenbart tar feil😅

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Braut skrev: søn jun 04, 2023 8:43 pm
Var han i Godset en periode? Hvorfor ble han ikke signert?
Den offisielle forklaringen ut var at vi hadde 2 etablerte + Seb Pedersen, Hammershaug og skadefri Dahlby og kunne bruke Tokki, Jradi, Ulland og Pelle som kunne spille spiss eller bak en spiss.

Stoddart

Legg inn av Stoddart »

stc887 skrev: søn jun 04, 2023 7:15 pm Snart er vi på 3000 tilskuere for ingen gidder å bruke tiden på dette.
Det har skjedd opptil flere ganger etter Covid når man tenker på faktisk oppmøte.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jeg har gitt opp. Jeg gidder ikke. Jeg gidder ikke dra på GG. Og jeg hakke noe imot VAR engang. TENK da hvor jævla råttent det laget her er og administrasjonen er

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Stoddart skrev: søn jun 04, 2023 9:16 pm
stc887 skrev: søn jun 04, 2023 7:15 pm Snart er vi på 3000 tilskuere for ingen gidder å bruke tiden på dette.
Det har skjedd opptil flere ganger etter Covid når man tenker på faktisk oppmøte.
Ja den sesongavslutningen hjemme mot FKH var det vel 2000?

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Salihovic91 skrev: søn jun 04, 2023 9:19 pm Jeg har gitt opp. Jeg gidder ikke. Jeg gidder ikke dra på GG. Og jeg hakke noe imot VAR engang. TENK da hvor jævla råttent det laget her er og administrasjonen er
VAR ja, får jo ikke se noe på kamp, hadde jo håpet å se linjene nå på TV2 sendingen, men de klarte seg med å vise de annullerte scoringene, kan jo ikke ha vært mye om å gjøre så lang tid VAR brukte på begge avgjørelsene

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Det vi presterer er rein dritt og søppel. Ok vi har de spillerene vi har men Isnes har i allefall ikke klart å lage noe LAG av dette. En drøm å være fkh forsvarer når vi presser en og en.

Braut er så tung i steget at hjelp.
Flekka vant vel ikke en eneste duell.
Stengel går i stedet for å løpe i dag (blir tatt av som et eksempel av isens fordi han ikke gjør jobben sin, hvordan i alle dager klarer dt å gi han så høy score på børsen??)
Kunne tatt flere spellere, det er drit over hele linja egentlig.

Men det største problemet er totalt mangel på relasjoner offensivt. Det hår så jævla sakte, sirup og løse pasninger. Det er faktisk helt krise å ikke slå aldre bunnlag hjemme. Da rykker man rett ned da.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Idrettsforeningen skrev: søn jun 04, 2023 10:06 pm Stengel går i stedet for å løpe i dag (blir tatt av som et eksempel av isens fordi han ikke gjør jobben sin, hvordan i alle dager klarer dt å gi han så høy score på børsen??)
Ikke helt vitenskap. Umulig å følge med på elleve mann i tillegg til alle andre publiseringsoppgaver rett og slett. Når det er sagt er vel ikke 4 av 10 akkurat høy score.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: søn jun 04, 2023 10:06 pm

Men det største problemet er totalt mangel på relasjoner offensivt. Det hår så jævla sakte, sirup og løse pasninger. Det er faktisk helt krise å ikke slå aldre bunnlag hjemme. Da rykker man rett ned da.
Mhm og det er gratis. I dag møter vi en motstander som knapt har scoret og produserert målsjanser men er helt under båten det vi leverer. Måk langt bak forsvaret som må løpe med nesa mot eget mål og slipper inn på kontrong på offensiv dldball/corner. Det er gufs fra fortiden.

Isnes har dratt fram Tromsø som klubb vi bør være on pair med.
Tromsø solgte Mikkelsen og Kitolano som hadde sikkert over 30 målpoeng+ Kamanzi til Ligue1.

Hentet Erlien fra Ranheim, Paintsil fra Kjelsås i PostNord, en islandsk spiss på 18 som ble skadet og vært ute siden vi møtte de, Napoleon Romsås som har vært skadet, lånt Traore fra Viking som ikke spiller (squadplayer) og tre 18-19 åringer fra Senegal, Finnland og Alta. Likevel er de milevis unna oss. Noen vil sikkert si det er pga Helstrup har hatt mer tid men stemplet han satte er mye kraftigere enn hva Isnes har gjort. Eller Paco i fjor i Odd. Odd har ikke noe fantastisk lag selv om de ser svakere ut i år. Bohinen Stabæk mye klarere på kort tid og Isnes har hatt tidenes lengste oppkjørin. Skuffende greier så lang..

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Daniel skrev: søn jun 04, 2023 10:18 pm
Idrettsforeningen skrev: søn jun 04, 2023 10:06 pm Stengel går i stedet for å løpe i dag (blir tatt av som et eksempel av isens fordi han ikke gjør jobben sin, hvordan i alle dager klarer dt å gi han så høy score på børsen??)
Ikke helt vitenskap. Umulig å følge med på elleve mann i tillegg til alle andre publiseringsoppgaver rett og slett. Når det er sagt er vel ikke 4 av 10 akkurat høy score.
Var krass der, det har du ikke fortjent (enda ;) ) skjønner det er vanskelig. Koker litt i lokket etter sånne prestasjoner. Det værste er at jeg bruker tid og penger på dette, som jeg heller burde viet til barna, eller noe veldedig arbeid for Strømsgodset fortjener det virkelig ikke 😅

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: søn jun 04, 2023 10:18 pm
Idrettsforeningen skrev: søn jun 04, 2023 10:06 pm Stengel går i stedet for å løpe i dag (blir tatt av som et eksempel av isens fordi han ikke gjør jobben sin, hvordan i alle dager klarer dt å gi han så høy score på børsen??)
Ikke helt vitenskap. Umulig å følge med på elleve mann i tillegg til alle andre publiseringsoppgaver rett og slett. Når det er sagt er vel ikke 4 av 10 akkurat høy score.
Baseline er vel 6 som er ok. 4 er dårlig kamp.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Idrettsforeningen skrev: søn jun 04, 2023 10:36 pm
Daniel skrev: søn jun 04, 2023 10:18 pm
Idrettsforeningen skrev: søn jun 04, 2023 10:06 pm Stengel går i stedet for å løpe i dag (blir tatt av som et eksempel av isens fordi han ikke gjør jobben sin, hvordan i alle dager klarer dt å gi han så høy score på børsen??)
Ikke helt vitenskap. Umulig å følge med på elleve mann i tillegg til alle andre publiseringsoppgaver rett og slett. Når det er sagt er vel ikke 4 av 10 akkurat høy score.
Var krass der, det har du ikke fortjent (enda ;) ) skjønner det er vanskelig. Koker litt i lokket etter sånne prestasjoner. Det værste er at jeg bruker tid og penger på dette, som jeg heller burde viet til barna, eller noe veldedig arbeid for Strømsgodset fortjener det virkelig ikke 😅
Null stress og gjerne tilbakemeldinger. Verste er å pumpe ut greier også hører man aldri noe.
Men generelt så gir alltid publikum lavere score / slakt ved hjemmetap og høyere score ved seire.
Prøver holde en litt rød tråd. 1-2 hjemme mot FKH - ja det er surt men det er ikke 0-5 mot Sandefjord. Og må jo ha igjen litt av skalaen. Dette ikke som kritikk mot kritikken, bare litt tanker om børsen.

Arto.

Legg inn av Arto. »

Ser på gjenstående kamper i vårsesongen, vi kan fort stå med så lite som 9-11p ved halvspilt serie :|

Ross

Legg inn av Ross »

Isnes hadde ikke noe på hjertet i dag?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»