Eliteserien Fantasy 2023

Svar
Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: man jun 05, 2023 8:18 am 2 gratisbytter og 1,1 i bank. Hva ville dere gjort?
Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta
Klarer du å få inn Adams for Jatta på en eller annen måte så tror jeg det lønner seg. Den formen han er i om dagen gjør han til "must have".

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: man jun 05, 2023 8:22 am
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 8:18 am 2 gratisbytter og 1,1 i bank. Hva ville dere gjort?
Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta
Klarer du å få inn Adams for Jatta på en eller annen måte så tror jeg det lønner seg. Den formen han er i om dagen gjør han til "must have".
Kun for -4, evt. Jatta + Linnes går :)
Eneste jeg er usikker på er om han kan bli solgt mellom runde 10 og 11 under landskampene og om det er vits å ta han inn før Brann borte..?

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: man jun 05, 2023 8:18 am 2 gratisbytter og 1,1 i bank. Hva ville dere gjort?
Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta
Hadde kun tatt et bytte. Da står du med to bytter neste runde.
Skulle jo gjerne hatt inn Adams der, men kan vente til etter Brann borte.
Hadde byttet ut Cornic til Utvik

eppaen

Legg inn av eppaen »

Huff - det ble dyrt å benke Breivik. Ble litt i overkant return derfra i mitt hodet. Fra nå må man bare gjøre som alle andre. Det er jo alltid grunner til at man gjør det samme.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

eppaen skrev: man jun 05, 2023 8:49 am Huff - det ble dyrt å benke Breivik. Ble litt i overkant return derfra i mitt hodet. Fra nå må man bare gjøre som alle andre. Det er jo alltid grunner til at man gjør det samme.
Du hadde i hvertfall Cappet Adams. Hadde Breivik inne, men det var flaks. Han var på benk 5 min før frist i går. Planen var egentlig Nypan, men når Rekdal benket han byttet jeg med Breivik.
Nå tror jeg ikke jeg kommer til å vurdere å benke Breivik lengre.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man jun 05, 2023 8:47 am
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 8:18 am 2 gratisbytter og 1,1 i bank. Hva ville dere gjort?
Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta
Hadde kun tatt et bytte. Da står du med to bytter neste runde.
Skulle jo gjerne hatt inn Adams der, men kan vente til etter Brann borte.
Hadde byttet ut Cornic til Utvik
Takk for tips! 😊
Står mellom Cornic - Utvik eller Jatta og Linnes til Adams og Utvik..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: man jun 05, 2023 8:22 am
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 8:18 am 2 gratisbytter og 1,1 i bank. Hva ville dere gjort?
Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta
Klarer du å få inn Adams for Jatta på en eller annen måte så tror jeg det lønner seg. Den formen han er i om dagen gjør han til "must have".
Står vel mellom Jatta og Linnes til Adams og Utvik eller Cornic - Utvik…😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Er Adams et must før Brann borte eller kan man like godt vente til runde 11. Er vel en viss mulighet for at han blir solgt ila. de neste ukene..?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Helt sykt bra av @Milwaukee_Bucks_2021 og @clivewarren og sikker noen flere som herjer her inne.

For min del ble det rød pil nr 3 på rad, og det ganske kraftig. Fra nr 3 i pausen på 16. mai til nr 156 nå. Det ble for passivt etter den gode starten, og jeg tapte også masse på lagverdi. Vetlesen allikevel den som har pisset mest på meg, at jeg ikke har hatt Adams inne er også klovnete.

Nå er det ferie i en uke og jeg kommer ikke til å se på fantasy før frist søndag. Det blir kjipt med Adams, Faris og co som går opp i pris, og sikkert Vetlesen som går ned, men det får være. WC i GW11 blir fint, da vet vi forhåpentligvis mer om spillersalg ol.

God uke!

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: man jun 05, 2023 9:53 am Er Adams et must før Brann borte eller kan man like godt vente til runde 11. Er vel en viss mulighet for at han blir solgt ila. de neste ukene..?
Han putter ikke tre mål hver kamp. I hvertfall ikke mot Brann borte, så jeg ville sagt at man kan vente. Eneste er at han kan stige i pris.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: man jun 05, 2023 9:51 am
Sir-Alex skrev: man jun 05, 2023 8:22 am
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 8:18 am 2 gratisbytter og 1,1 i bank. Hva ville dere gjort?
Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Cornic
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta
Klarer du å få inn Adams for Jatta på en eller annen måte så tror jeg det lønner seg. Den formen han er i om dagen gjør han til "must have".
Står vel mellom Jatta og Linnes til Adams og Utvik eller Cornic - Utvik…😊
Enig med Sir Alex at man burde få inn Adams. Bakdelen er at du må ta ut Linnes eller Grønbæk for å få han inn. Personlig hadde jeg ikke hatt lyst til å ta noen av de ut nå, men hvis du mener du må hadde jeg tatt ut Linnes eller tatt en minus 8. Kansje brukt WC.

guru

Legg inn av guru »

Prøver å få på Adams, men det blir vrient å kjøre Adams-Finne-Faris på topp og samtidig ha Pelle + Grønbæk. Jeg har Vetlensen nå, men det trollet skal ut i nærmeste framtid. Så bør man kanskje avvente litt å se om Adams selges. Nå får de også en ganske tøff kamp i Bergen, så det går kanskje greit å stå uten han i den runden.

Irriterer meg også grenseløst at jeg kastet meg på Lundqvist-hypen. Hvor korka går det an å være? Ta inn den spiller som ikke har scoret et eneste mål fordi noen såkalte "fantsy-eksperter" roser han opp i skyene. Greit nok at han har gode tall, men vi nærmere oss 1/3 av sesongen, og han har ikke levert.

Egentlig ganske fornøyd med runden med 73 poeng, selv om det ble røde piler. Eneste irritasjonsmomentet er Blombergs annulerte scoring. Den hadde vært deilig.

Prøvde å være "smart" på mitt WC, og satset på to spillende keepere. Det viser seg nå å være en tabbe nå når Foosnæss Hansen har mista plassen, og har dermed ingen spillende på benk pr. nå. Så det kan godt hende jeg rett og slett bare bruker ett gratisbytte på å bytte ut Haugaard til en 4.0-keeper. Burde selvsagt gått direkte på en 4.0-keeper og ta inn en spillende 4.5-forsvarer.

Å ha både Blomberg og Lundqvist ødelegger litt av strukturen også. Så det bli nok fort Blomberg -> SHN etterhvert. Evt. ut med Lundqvist.
Sist redigert av guru den man jun 05, 2023 10:44 am, redigert 1 gang totalt.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

guru skrev: man jun 05, 2023 10:39 am Prøver å få på Adams, men det blir vrient å kjøre Adams-Finne-Faris på topp og samtidig ha Pelle + Grønbæk. Jeg har Vetlensen nå, men det trollet skal ut i nærmeste framtid.

Irriterer meg også grenseløst at jeg kastet meg på Lundqvist-hypen. Hvor korka går det an å være. Ta inn den spiller som ikke har scoret et eneste mål fordi noen såkalte "fantsy-eksperter" roser han opp i skyene.

Egentlig ganske fornøyd med runden med 73 poeng, selv om det ble røde piler. Eneste irritasjonsmomentet er Blombergs annulerte scoring. Den hadde vært deilig.

Prøvde å være "smart" på mitt WC, og satset på to spillende keepere. Det viser seg nå å være en tabbe nå når Foosnæss Hansen har mista plassen, og har dermed ingen spillende på benk pr. nå. Så det kan godt hende jeg rett og slett bare bruker ett gratisbytte på å bytte ut Haugaard til en 4.0-keeper. Burde selvsagt gått direkte på en 4.0-keeper og ta inn en spillende 4.5-forsvarer.
Gikk på Lundqvist hypen jeg også. Redd han kan bli litt som Vetlesen. Er mye nesten. Ser veldig god ut, men målpoengene uteblir. Når jeg først har han så kommer jeg til å stå med han til minimum runde 14. Sarp har mye fine kamper.

guru

Legg inn av guru »

Skywalker skrev: man jun 05, 2023 10:44 am Gikk på Lundqvist hypen jeg også. Redd han kan bli litt som Vetlesen. Er mye nesten. Ser veldig god ut, men målpoengene uteblir. Når jeg først har han så kommer jeg til å stå med han til minimum runde 14. Sarp har mye fine kamper.
Ja, det S08 sitt kampprogram som gjorde at jeg tok han på. Jeg frykter derimot at de kommer til å dele mye på målpoengene mellom seg, Lundvqist, Baah, Maigaard og Torp. Så jeg må nok stå med han litt til når han først kom inn.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man jun 05, 2023 10:04 am
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 9:53 am Er Adams et must før Brann borte eller kan man like godt vente til runde 11. Er vel en viss mulighet for at han blir solgt ila. de neste ukene..?
Han putter ikke tre mål hver kamp. I hvertfall ikke mot Brann borte, så jeg ville sagt at man kan vente. Eneste er at han kan stige i pris.
Takk for tips. Er forberedt på at han stiger minst 0,1 om ikke mer også. Gjør uansett ikke tidlig bytte😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man jun 05, 2023 10:28 am
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 9:51 am
Sir-Alex skrev: man jun 05, 2023 8:22 am

Klarer du å få inn Adams for Jatta på en eller annen måte så tror jeg det lønner seg. Den formen han er i om dagen gjør han til "must have".
Står vel mellom Jatta og Linnes til Adams og Utvik eller Cornic - Utvik…😊
Enig med Sir Alex at man burde få inn Adams. Bakdelen er at du må ta ut Linnes eller Grønbæk for å få han inn. Personlig hadde jeg ikke hatt lyst til å ta noen av de ut nå, men hvis du mener du må hadde jeg tatt ut Linnes eller tatt en minus 8. Kansje brukt WC.
Takk for tips😊
-8 eller WC i denne runden er ikke aktuelt, heller ikke ut med Grønbæk før HamKam hjemme.
Blir fort enten Linnes og Jatta til Utvik og Adams eller Cornic, Wallem og Jatta til Utvik + en annen og Jatta. Evt bare Cornic til Utvik og håpe på at Adams ikke får målpoeng mot Brann..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man jun 05, 2023 10:39 am Prøver å få på Adams, men det blir vrient å kjøre Adams-Finne-Faris på topp og samtidig ha Pelle + Grønbæk. Jeg har Vetlensen nå, men det trollet skal ut i nærmeste framtid. Så bør man kanskje avvente litt å se om Adams selges. Nå får de også en ganske tøff kamp i Bergen, så det går kanskje greit å stå uten han i den runden.

Irriterer meg også grenseløst at jeg kastet meg på Lundqvist-hypen. Hvor korka går det an å være? Ta inn den spiller som ikke har scoret et eneste mål fordi noen såkalte "fantsy-eksperter" roser han opp i skyene. Greit nok at han har gode tall, men vi nærmere oss 1/3 av sesongen, og han har ikke levert.

Egentlig ganske fornøyd med runden med 73 poeng, selv om det ble røde piler. Eneste irritasjonsmomentet er Blombergs annulerte scoring. Den hadde vært deilig.

Prøvde å være "smart" på mitt WC, og satset på to spillende keepere. Det viser seg nå å være en tabbe nå når Foosnæss Hansen har mista plassen, og har dermed ingen spillende på benk pr. nå. Så det kan godt hende jeg rett og slett bare bruker ett gratisbytte på å bytte ut Haugaard til en 4.0-keeper. Burde selvsagt gått direkte på en 4.0-keeper og ta inn en spillende 4.5-forsvarer.

Å ha både Blomberg og Lundqvist ødelegger litt av strukturen også. Så det bli nok fort Blomberg -> SHN etterhvert. Evt. ut med Lundqvist.
Høres ut som en god plan😊
Er veldig i tvil selv om Adams kan vente til runde 11 eller om han må inn allerede før Brann hjemme.
Det beste hadde vært om han ble solgt denne uken og spiller sin siste kamp på søndag..😎

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man jun 05, 2023 10:45 am
Skywalker skrev: man jun 05, 2023 10:44 am Gikk på Lundqvist hypen jeg også. Redd han kan bli litt som Vetlesen. Er mye nesten. Ser veldig god ut, men målpoengene uteblir. Når jeg først har han så kommer jeg til å stå med han til minimum runde 14. Sarp har mye fine kamper.
Ja, det S08 sitt kampprogram som gjorde at jeg tok han på. Jeg frykter derimot at de kommer til å dele mye på målpoengene mellom seg, Lundvqist, Baah, Maigaard og Torp. Så jeg må nok stå med han litt til når han først kom inn.
Helt enig med dere at dere bare må stå med han når dere har tatt han inn! 😊 Er selv glad inntil videre på at jeg ikke kastet meg på det toget, selv om jeg heller ikke blir overrasket om han plutselig leverer!

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: man jun 05, 2023 10:50 am
Skywalker skrev: man jun 05, 2023 10:28 am
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 9:51 am

Står vel mellom Jatta og Linnes til Adams og Utvik eller Cornic - Utvik…😊
Enig med Sir Alex at man burde få inn Adams. Bakdelen er at du må ta ut Linnes eller Grønbæk for å få han inn. Personlig hadde jeg ikke hatt lyst til å ta noen av de ut nå, men hvis du mener du må hadde jeg tatt ut Linnes eller tatt en minus 8. Kansje brukt WC.
Takk for tips😊
-8 eller WC i denne runden er ikke aktuelt, heller ikke ut med Grønbæk før HamKam hjemme.
Blir fort enten Linnes og Jatta til Utvik og Adams eller Cornic, Wallem og Jatta til Utvik + en annen og Jatta. Evt bare Cornic til Utvik og håpe på at Adams ikke får målpoeng mot Brann..
Cornic til Utvik hadde jeg kjørt.
Hvis man smaker litt på det.
Adams borte mot Brann
Jatta hjemme mot Godset.
Jatta kan fort få med seg like mye hvis ikke mer neste runde.
Jeg mener at det ikke er verdt en hitt.
Kan dog forsvares med tanke på prisøkning.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man jun 05, 2023 10:58 am
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 10:50 am
Skywalker skrev: man jun 05, 2023 10:28 am

Enig med Sir Alex at man burde få inn Adams. Bakdelen er at du må ta ut Linnes eller Grønbæk for å få han inn. Personlig hadde jeg ikke hatt lyst til å ta noen av de ut nå, men hvis du mener du må hadde jeg tatt ut Linnes eller tatt en minus 8. Kansje brukt WC.
Takk for tips😊
-8 eller WC i denne runden er ikke aktuelt, heller ikke ut med Grønbæk før HamKam hjemme.
Blir fort enten Linnes og Jatta til Utvik og Adams eller Cornic, Wallem og Jatta til Utvik + en annen og Jatta. Evt bare Cornic til Utvik og håpe på at Adams ikke får målpoeng mot Brann..
Cornic til Utvik hadde jeg kjørt.
Hvis man smaker litt på det.
Adams borte mot Brann
Jatta hjemme mot Godset.
Jatta kan fort få med seg like mye hvis ikke mer neste runde.
Jeg mener at det ikke er verdt en hitt.
Kan dog forsvares med tanke på prisøkning.
Takk for tips! Siden jeg uansett venter med bytter til søndag så blir det nok en prisøkning eller to innen den tid, så tror det blir Cornic - Utvik og spare det ene byttet. Da har jeg også to gratisbytter i 11 og kan avvente WC minst til runde 12😊

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Vet ikke om det har blitt nevnt før i tråden, men SF-Enga i runde 11 blir utsatt : https://www.sandefjordfotball.no/nyhete ... lir-utsatt

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

clivewarren skrev: man jun 05, 2023 11:38 am Vet ikke om det har blitt nevnt før i tråden, men SF-Enga i runde 11 blir utsatt : https://www.sandefjordfotball.no/nyhete ... lir-utsatt
Blank?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Lundqvist skal ut, så får dere sitte og vente til sesongen er over!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: man jun 05, 2023 12:13 pm
clivewarren skrev: man jun 05, 2023 11:38 am Vet ikke om det har blitt nevnt før i tråden, men SF-Enga i runde 11 blir utsatt : https://www.sandefjordfotball.no/nyhete ... lir-utsatt
Blank?
Lag som har spillere med i u21EM kan velge å søke om utsettelse og Enga bekreftet tidligere i uken at de hadde søkt. Viking vurderer visst det samme😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: man jun 05, 2023 12:24 pm Lundqvist skal ut, så får dere sitte og vente til sesongen er over!
Du gir han ikke en runde til?😊

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

K-Torget skrev: man jun 05, 2023 12:36 pm
Evertonion skrev: man jun 05, 2023 12:24 pm Lundqvist skal ut, så får dere sitte og vente til sesongen er over!
Du gir han ikke en runde til?😊
Niks, 2x2 poeng er mer enn nok.
Dessuten spiller han mot mitt lag, Viging.
Jeg har mer tro på Mvuka mot HamKam.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Evertonion skrev: man jun 05, 2023 12:52 pm
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 12:36 pm
Evertonion skrev: man jun 05, 2023 12:24 pm Lundqvist skal ut, så får dere sitte og vente til sesongen er over!
Du gir han ikke en runde til?😊
Niks, 2x2 poeng er mer enn nok.
Dessuten spiller han mot mitt lag, Viging.
Jeg har mer tro på Mvuka mot HamKam.
Det har absolutt jeg også, men runde 12, 13 og 14 er fine for Sarp. Kan jo kjøre Mvuka runde 10 og 11. Glimt kommer til å gruse Ham-Kam og Godset. Får så å sette inn en Sarp midtbane etter det.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Om Torp fortsetter i den offensive rollen for S08 mener jeg fort at han er det beste alternativet derifra. Men er jo helt bingo.

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: man jun 05, 2023 1:11 pm Om Torp fortsetter i den offensive rollen for S08 mener jeg fort at han er det beste alternativet derifra. Men er jo helt bingo.
Jepp. Skal man ha en S08-midtbane, må man nesten bare gå for én og bare være tålmodig. Der kommer det til å bli jevn fordeling av poengene har jeg en mistanke om. Driver man med sjonglering mellom dem, så blir man fort frustrert.

S08 har fortsatt ikke fått straffe, så vi vet ikke hvem som tar straffene enda. Ser at Lundqvist og Maigaard er de som er nevnt.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Mr.Meep skrev: man jun 05, 2023 12:19 am Psjukt! Her tenkte jeg å være fornøyd med 70 😳
Trudde 75 (-4) skulle være alright men Adams kølla dreper rank. Får håpe Faris retter dette neste GW mot Kamma.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»