Farmen kjendis 2024

Svar
kibby

Farmen kjendis 2024

Legg inn av kibby »

Da var deltakerne sluppet, og innspillingen i gang. Regner med det kommer på skjermen i januar/februar som alltid.

Ny programleder er Dorthe Skappel.

https://www.tv2.no/underholdning/farmen ... /15759635/

  • Anne-Kat. Hærland (51), komiker og programleder
  • Cato Zahl Pedersen (64), tidligere idrettsutøver og eventyrer
  • Emma Ellingsen (21), modell og influenser
  • Sondre «Sondrey» Mulongo Nystrøm (28), artist
  • Sander «Randulle» Dale (25), youtuber
  • Cristian Brennhovd (23), TV-personlighet
  • Egil Andreas Skurdal (27), komiker og artist
  • Daniel Franck (48), kunstner og snowboarder
  • Unni Askeland (60), kunstner
  • Bahare Viken (30), programleder og foredragsholder
  • Emilie Voe Nereng (27), ernæringsrådgiver og influenser
  • Bjørg Thorhallsdottir (48), kunstner og forfatter

kibby

Legg inn av kibby »

For første gang vet jeg hvem alle er.

Sondrey har jeg midlertid aldri sett noe sted, kun hørt om. Bjørg har jeg kun sett i Sofa.

Håper Franck gjør en bedre figur enn i Kompani, og Askeland en bedre figur enn i Camp. Og enig med Emma, håper ikke hun ryker første uken.

Og herlig med Anne Kat. Har savnet den dama på skjermen!

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Oj, Anne-Kat. faktisk. Da kan dette bli min første Farmen. De øvrige er helt ukjent bortsett fra Franck.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Virker lovende dette her!
Er noen jeg ikke vet hvem er men mange profiler så da kan det bli en artig sesong

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Rareste castingen jeg har sett, nå er de dypt nedi kista for å finne folk.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Programleder Anne, Cato, Emma og Emilie kjenner jeg til. De to sistnevnte her, høres mest spennende ut. :-D

kibby

Legg inn av kibby »

Ormen den lange skrev: ons mai 31, 2023 5:59 pm Programleder Anne, Cato, Emma og Emilie kjenner jeg til.
Så det betyr at du aldri sett Kompani Lauritzen (Franck) eller Forræder (Randulle)?

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Setter pengene på Emilie Voe Nereng i dette beitet her!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

kibby skrev: ons mai 31, 2023 7:26 pm
Ormen den lange skrev: ons mai 31, 2023 5:59 pm Programleder Anne, Cato, Emma og Emilie kjenner jeg til.
Så det betyr at du aldri sett Kompani Lauritzen (Franck) eller Forræder (Randulle)?
Nei

Vet hvem 3 av de er: Zahl-pedeersen, Anne-Kat og Franck
Har hørt om de to influencerene og Randerulle men hadde slitt å plukke de ut i vitnekonfrontasjon med X antall andre randoms.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Har du vært med på et eller annet reality-program på en kommersiell kanal; da er du kvalifisert som kjendis.
Uinteressant.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Fazam skrev: tor jun 01, 2023 9:11 am Har du vært med på et eller annet reality-program på en kommersiell kanal; da er du kvalifisert som kjendis.
Uinteressant.
Enig at det er realitytungt, men er det andre enn Christian Brennhovd som er kjent først og fremst som realitydeltaker av disse?

Fazam

Legg inn av Fazam »

netrebske skrev: tor jun 01, 2023 3:36 pm Enig at det er realitytungt, men er det andre enn Christian Brennhovd som er kjent først og fremst som realitydeltaker av disse?
Mulig, men for meg er influensere, youtubere etc. samme ulla.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Har hørt om 4 av disse. Brennhovd måtte jeg google, men innså da at jeg hadde sett ham før. Han og dama/eksdama må være omtrent det gyseligste paret jeg noengang har sett.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Jeg vet hvem 9 1/2 er, den halve er Bjørg Thorhallsdottir, som er søsteren til @Skraevadottir

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Er vel bare Anne Kat, Brennhovd og Emma som er interessante her. Hver i sin egen kategori. Forsåvidt Franck, men han var interessant når jeg var "ung", nå ikke i det hele tatt.
Ellers kunne jeg ikke gitt mindre blaffen hvem de andre er av influensere og realitykjendiser, men de unge skal vel trekkes til skjermen de også, om de faktisk gidder å se på farmen i det hele tatt.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

KongOlav2 skrev: tor jun 01, 2023 3:48 pm Har hørt om 4 av disse. Brennhovd måtte jeg google, men innså da at jeg hadde sett ham før. Han og dama/eksdama må være omtrent det gyseligste paret jeg noengang har sett.
Bokeksempelet på hvor narsissistiske nåtidens type influencere kan være.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Hetfield skrev: tor jun 01, 2023 6:02 pm
KongOlav2 skrev: tor jun 01, 2023 3:48 pm Har hørt om 4 av disse. Brennhovd måtte jeg google, men innså da at jeg hadde sett ham før. Han og dama/eksdama må være omtrent det gyseligste paret jeg noengang har sett.
Bokeksempelet på hvor narsissistiske nåtidens type influencere kan være.
De er fascinerende ekle, begge på sin måte. Men nå skal vi altså få "nyte" idiotien til begge i hvert sitt program til høsten, han i Farmen og hun på 71 grader nord. Det er bare å glede seg.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Jeg håper Daniel Franck eller Cato Zahl Pedersen tar det. Det vil være en enorm prestasjon om sistnevnte skulle gå helt til topps. Det blir også interessant å se hvordan han klarer seg gjennom hinderløypa, om han overlever så lenge på gården.

kibby

Legg inn av kibby »

LeSorcier skrev: tor jun 01, 2023 6:13 pm Jeg håper Daniel Franck eller Cato Zahl Pedersen tar det. Det vil være en enorm prestasjon om sistnevnte skulle gå helt til topps. Det blir også interessant å se hvordan han klarer seg gjennom hinderløypa, om han overlever så lenge på gården.
Franck har ikke kropp til dette. Han trekker seg nok etter «fem minutter» som i Kompani. Alt annet vil overraske meg.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hvordan stiller Cato Zahl Pedersen i melkespann?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ale skrev: fre jun 02, 2023 3:37 pm Fin gjeng dette. Heia Emma og Emilie.
Er en stund til dette kommer på skjermen dog
Men korporal Nereng er en godjente!

Queenie

Legg inn av Queenie »

Fantastisk med Anne-Kat, tror også Unni og Bjørg kan bli god underholdning. Egil, Sander og Sondre aner jeg ikke hvem er, men tror dette kan bli bra. Emma og Brennhovd vs Anne-Kat, gleder meg 😅

Investor

Legg inn av Investor »

sertono skrev: ons mai 31, 2023 7:29 pm Setter pengene på Emilie Voe Nereng i dette beitet her!
Gleder meg til bikiniscenen allerede 8-)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»