Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
BiggusD

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av BiggusD »

Stonesy skrev: man jun 05, 2023 3:24 pm Hustad har tydeligvis fått høre det etter den lille kritikken mot trenerapparatet som kom etter Ålesund kampen, så da er det selvsagt kjekt at man kan vinkle gårsdagen som en "coaching i verdensklasse" selv om de fleste vel hadde gjort det samme :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

"Erling Moe ville scoret høyt dersom trenerne fikk poeng på børsen"

Ellers noenlunde enig i børsen. Et knepp opp på Sheriff, Haugen og Berisha og 1 poeng ned på Eikrem og Grødem som spilte for kort til å forsvare så høye poeng mener jeg.
Banens gigant Emil Breivik.

https://www.rbnett.no/sport/moldefk/i/g ... dde-kampen
Karlstrøm bør ikke frikjennes på deres andre mål. Han reagerte for sent. De fleste andre keepere i Eliteserien hadde tatt den.

Hmm

Legg inn av Hmm »

Stonesy skrev: man jun 05, 2023 3:27 pm
Hmm skrev: man jun 05, 2023 2:18 pm Har ikke tro på at Molde kjøper seg ut av situasjonen. Og til forsvar for klubben, at bare en av fire som kom i vinter har hatt en viss grad av suksess er overraskende. Berisha har lyktes ok, Kitolano og Hagleskjær har vært svake, Ibrahim er langtidsprosjekt. I tillegg har kun to av fire langtidsskadde kommet på banen, der kun Sheriffen har vært ok. Kaasa var svak og Ellingsen og Ulland har vi ikke sett snurten av. I etterpåklokskapens lyd burde både Ulland og Ellingsen vært ute, og to ny burde vært skaffet. Vet Ellingsen har trent med andrelaget, men ikke om han nærmer seg ES.

Molde trenger keeper, def midtbane og backup for Linnes. Og en stopper av høyere kvalitet.
Backup for Linnes kommer nok ikke. Skuffende at Ibrahim ikke viser seg å være mer konkurransedyktig ?
Keeper er også særs tvilsomt at det skjer noe på. Prestisje å fikse Karlstrøm mtp x-faktor med beina.
Def midtbane anser jeg som absolutt mest realistisk at det skjer noe. Her må vi være i forkant på at Mannsverk forsvinner.
Stopper skjer det nok heller ingenting så lenge ikke noen forsvinner ut. Sheriffen ut betyr eventuelt at det kommer inn en ny.
Bjørnbak har jeg vært kritisk til lenge, han har gode kamper innimellom, men har et for lavt bunnivå og er for lite spillende. Nervøs hver gang ballen spretter.

Tidemann var brukbar i flyten laget hadde i fjor, men er også lite spillende og har altfor stor feilpasningsprosent.

Birk var god i fjor, i år er der minst ett knepp ned. Er også for lite spillende etter mitt syn, og tar for høy risiko ut ifra egne ferdigheter. Spiller ballen ut alt for ofte, med godfoten.

Haugan var god i fjor, minst ett knapp ned i år.

Hagleskjær har vært svak, men skal få tid til å tilpasse seg.

Sheriff er den beste av disse, selv etter halvannet år ute. Det sier mye.....

At klubben har fått samlet sammen disse, og i tillegg fått alle i dårlig form samtidig er egentlig godt gjort.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Hva skjedde med Kaasa, spilte omtrent 60 min i 2 kamper, så ble han borte igjen

heltos

Legg inn av heltos »

Hmm skrev: man jun 05, 2023 6:38 pm
Stonesy skrev: man jun 05, 2023 3:27 pm
Hmm skrev: man jun 05, 2023 2:18 pm Har ikke tro på at Molde kjøper seg ut av situasjonen. Og til forsvar for klubben, at bare en av fire som kom i vinter har hatt en viss grad av suksess er overraskende. Berisha har lyktes ok, Kitolano og Hagleskjær har vært svake, Ibrahim er langtidsprosjekt. I tillegg har kun to av fire langtidsskadde kommet på banen, der kun Sheriffen har vært ok. Kaasa var svak og Ellingsen og Ulland har vi ikke sett snurten av. I etterpåklokskapens lyd burde både Ulland og Ellingsen vært ute, og to ny burde vært skaffet. Vet Ellingsen har trent med andrelaget, men ikke om han nærmer seg ES.

Molde trenger keeper, def midtbane og backup for Linnes. Og en stopper av høyere kvalitet.
Backup for Linnes kommer nok ikke. Skuffende at Ibrahim ikke viser seg å være mer konkurransedyktig ?
Keeper er også særs tvilsomt at det skjer noe på. Prestisje å fikse Karlstrøm mtp x-faktor med beina.
Def midtbane anser jeg som absolutt mest realistisk at det skjer noe. Her må vi være i forkant på at Mannsverk forsvinner.
Stopper skjer det nok heller ingenting så lenge ikke noen forsvinner ut. Sheriffen ut betyr eventuelt at det kommer inn en ny.
Bjørnbak har jeg vært kritisk til lenge, han har gode kamper innimellom, men har et for lavt bunnivå og er for lite spillende. Nervøs hver gang ballen spretter.

Tidemann var brukbar i flyten laget hadde i fjor, men er også lite spillende og har altfor stor feilpasningsprosent.

Birk var god i fjor, i år er der minst ett knepp ned. Er også for lite spillende etter mitt syn, og tar for høy risiko ut ifra egne ferdigheter. Spiller ballen ut alt for ofte, med godfoten.

Haugan var god i fjor, minst ett knapp ned i år.

Hagleskjær har vært svak, men skal få tid til å tilpasse seg.

Sheriff er den beste av disse, selv etter halvannet år ute. Det sier mye.....

At klubben har fått samlet sammen disse, og i tillegg fått alle i dårlig form samtidig er egentlig godt gjort.
Tror det vil bli en jevn stigning på kvalitet der bak utover sesongen, men de nevnte må opp flere hakk.
Er også normalt nye spillere trenger tid for å komme inn i molde fotball.
Hadde vært spennende å prøvd ut Sheriff i Mannsverk rollen, om han tar denne har vi erstatter/backup internt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Sak i Romsdals Budstikke med bilde av Kjell Inge tatt på stadion.

Overskrift: Investerer 165 milliarder(!) kroner.

Så var det bare noen oljefelt det handlet om. Jeg rakk akkurat å se for meg en angrepsrekke med Vinicius jr Haaland og Salah.

heltos

Legg inn av heltos »

PapaSmurf skrev: man jun 05, 2023 8:54 pm Sak i Romsdals Budstikke med bilde av Kjell Inge tatt på stadion.

Overskrift: Investerer 165 milliarder(!) kroner.

Så var det bare noen oljefelt det handlet om. Jeg rakk akkurat å se for meg en angrepsrekke med Vinicius jr Haaland og Salah.
😁🤣

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Det hadde vært noe vi kunne blitt Norges Manchester City. Kunne hatt 3 XI som var knallgode. Erling Moe hadde ikke trengt å møte opp.

Hmm

Legg inn av Hmm »

Kongemannen skrev: man jun 05, 2023 9:03 pm Det hadde vært noe vi kunne blitt Norges Manchester City. Kunne hatt 3 XI som var knallgode. Erling Moe hadde ikke trengt å møte opp.
Vi hadde blitt så gode at vi faktisk hadde gitt de som mener at alle "hadde vunnet med det eller det laget" sjansen til å lede laget i en kamp hver.
Bare for å gi de rett 🙄🙄😎

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Kunne tenkt meg ett kvinnfolk til å lede laget ,en av typen ekte 10. Så kunne en hatt ett ordentlig cheerleader lag. Gratis inngang ,åpen bar for ett sirkus det hadde blitt. Gjerne fyrverkeri før hver kamp.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Bestemora til en del trøndere kunne blitt henta inn. Hadde vunnet serien og de hadde endelig fått rett.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Erling kunne gitt 80 mill for Berisha https://www.rbnett.no/sport/i/4oGB26/mo ... er-for-ham
Har han behov for å snakke opp sin nye spiss?

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Sulfat skrev: man jun 05, 2023 12:35 am Eikrem-Brynhildsen
Slangen-Brynhildsen
Slangen-Eikrem

Håper ikke Moe finner ut at vi skal ha alle tre på banen, i en sånn kompromissløsning som han har prøvd seg på, men hvem skal benkes i en toppet 3-5-2 oppstilling? Luxusproblem.
Er det egentlig noe som heter toppet oppstilling? De tre kommer til å spille 30, 60 eller 90 minutter i hver kamp (med noe spilletid for en fjerdemann).

Uansett så justerer man etter motstander. Borte i Europa blir det Berisha og Bryn f eks.

qbah

Legg inn av qbah »

Jobs99 skrev: man jun 05, 2023 10:04 pm Erling kunne gitt 80 mill for Berisha https://www.rbnett.no/sport/i/4oGB26/mo ... er-for-ham
Har han behov for å snakke opp sin nye spiss?
Veldig spesiell uttalelse. Enten sier dette noe om realitetsorienteringen til Moe (eller mangel på den), eller at han jobber i en klubb som bare bruker monopolpenger uten å tenke klubbøkonomi. Når jeg tenker meg om så sier det vel litt om begge deler.

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Om man ikke klarer å forstå at det er ironi og sagt med et glimt i øyet så trenger man å forbedre sine sosiale ferdigheter og forståelse en smule.

HarryH

Legg inn av HarryH »

qbah skrev: tir jun 06, 2023 9:09 am
Jobs99 skrev: man jun 05, 2023 10:04 pm Erling kunne gitt 80 mill for Berisha https://www.rbnett.no/sport/i/4oGB26/mo ... er-for-ham
Har han behov for å snakke opp sin nye spiss?
Veldig spesiell uttalelse. Enten sier dette noe om realitetsorienteringen til Moe (eller mangel på den), eller at han jobber i en klubb som bare bruker monopolpenger uten å tenke klubbøkonomi. Når jeg tenker meg om så sier det vel litt om begge deler.
Nei.
Det sier at Erling Moe har gått Solskjær-skolen og derfor alltid bruker media til å skryte av spillerne sine. Alltid. Dette er helt bevisst og helt konsekvent.

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

qbah skrev: tir jun 06, 2023 9:09 am Veldig spesiell uttalelse. Enten sier dette noe om realitetsorienteringen til Moe (eller mangel på den), eller at han jobber i en klubb som bare bruker monopolpenger uten å tenke klubbøkonomi. Når jeg tenker meg om så sier det vel litt om begge deler.
Morsomt trolleforsøk. :)

Hmm

Legg inn av Hmm »

RamGuy skrev: tir jun 06, 2023 9:27 am Om man ikke klarer å forstå at det er ironi og sagt med et glimt i øyet så trenger man å forbedre sine sosiale ferdigheter og forståelse en smule.
Erling Moe er ikke i en posisjon der det er stort rom for ironi. Hva skal han spøke med neste gang?
"se hvor god han er som indreløper!".....eller "Knutczon er en undervurdert venstreback"

Mulig det er roligere i klubben enn hva jeg antar. Men 2023 kan bli tidenes nedtur. Vi er regjerende seriemestre, vi har prøvd å forsterke, økonomien er god, budsjettene øker og vi har sjanse på CL.
Laget og Erling Moe er derimot i dårlig form, vi spiller uten keeper, forsvaret lekker som ei sil og presterer svært dårlig, de har tapt mange tellende kamper og samspillet er i perioder på OBOS-nivå.
Man kan gjerne spøke, men det er en hårfin balanse mellom spøk og det som oppfattes som bitre stikk i mot kritikken.

På meg virker det som om kjøpet av Berisha har fått alt for stort fokus, og da tenker jeg ikke eksternt.
Gjenkjøpet av Berg i Glimt fikk også stor oppmerksomhet, men i klubben var det bare skuldertrekk.

qbah

Legg inn av qbah »

RamGuy skrev: tir jun 06, 2023 9:27 am Om man ikke klarer å forstå at det er ironi og sagt med et glimt i øyet så trenger man å forbedre sine sosiale ferdigheter og forståelse en smule.
Du mener det er ironi? Jeg er usikker. Lett å dra ironi-kortet her, selvsagt. Naturlig det.
Når man er villig til å betale 30-40 mill for Berisha, så er man fort truende til å kaste det dobbelte ut vinduet også.

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

qbah skrev: tir jun 06, 2023 9:09 am
Jobs99 skrev: man jun 05, 2023 10:04 pm Erling kunne gitt 80 mill for Berisha https://www.rbnett.no/sport/i/4oGB26/mo ... er-for-ham
Har han behov for å snakke opp sin nye spiss?
Veldig spesiell uttalelse. Enten sier dette noe om realitetsorienteringen til Moe (eller mangel på den), eller at han jobber i en klubb som bare bruker monopolpenger uten å tenke klubbøkonomi. Når jeg tenker meg om så sier det vel litt om begge deler.
Alternativt spøker han, slik han ofte gjør.

Hmm

Legg inn av Hmm »

Folk er ulike, og i alle fall Erling Moe og Kjetil Knutsen. Men jeg liker tilnærmingen til Knutsen i kampen mot VIF, etter en relativt knusende seier.
Erling drar en "spøk".....

https://www.nettavisen.no/sport/sjelden ... 95-1136967

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

slankebrusmannen skrev: tir jun 06, 2023 10:51 am
qbah skrev: tir jun 06, 2023 9:09 am
Jobs99 skrev: man jun 05, 2023 10:04 pm Erling kunne gitt 80 mill for Berisha https://www.rbnett.no/sport/i/4oGB26/mo ... er-for-ham
Har han behov for å snakke opp sin nye spiss?
Veldig spesiell uttalelse. Enten sier dette noe om realitetsorienteringen til Moe (eller mangel på den), eller at han jobber i en klubb som bare bruker monopolpenger uten å tenke klubbøkonomi. Når jeg tenker meg om så sier det vel litt om begge deler.
Alternativt spøker han, slik han ofte gjør.
Selvsagt er det en spøk. Men det er også et bevis på at er Veton er Erlings drømmespiller. Det er Veton han har siklet etter siden han tok over MFK.

Og det er ikke bare i media lagkameratene skyter av han. Han har kommet inn i klubben med stor iver og stort engasjement. Bruker tid på de unge spillerne og er som Eikrem svært opptatt av kvalitet i treningshverdagen.

De som teller mål driter jeg i, de må bare telle mål. Hadde han satt en 3-4 scoringer hadde de funnet noe annet å pirke på. Sånn er det bare. Det er bare å se Haaland, uten sammenligning på noe vis så er det en del som hele tiden finner noe å gnage på med han også.

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Ikke at jeg kjenner Erling Moe personlig, men hele hans persona utad har i alle år vært at han liker å ha en løs og fleipete tone. Det at han ikke har en brå personlighetsforandring bare fordi det har vært en tøff start på sesongen ser jeg som utelukkende positivt. Først tegn på at en trener begynner å miste det er jo at de nettopp begynner å vise en helt annen utstråling og personlighet. Hadde han gått rundt og vært gravalvorlig og hatt en helt annen mine ut mot media så hadde det var tydelige tegn på at han bikker under for presset.

Det blir altfor lettvint å skulle direkte sammenligne forskjellige trenere på tvers av hverandre. At Kjetil Knutsen er en helt annen person enn det Erling Moe er er det ingen tvil om. Blir Erling Moe en bedre trener om han skulle forsøkt å emulere væremåten til Kjetil Knutsen? Aldri i verden. Det eksisterer ingen fasit på hva som er beste væremåte for en leder. Men er det noe som er helt sikkert er at det som oftest fungerer ytterst dårlig når ledere skal forsøke seg på væremåter som ikke faller dem naturlig.

Nå man skal behandle og få ut det beste av en gruppe med mennesker så handler det jo veldig mye om et samspill mellom ledere og personer også. Det som fungerer på spillergruppa A, vil ikke nødvendigvis fungere på spillergruppe B. Noen trenger streng disiplin for å få ut det beste av seg selv, andre trenger friere rammer.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hmm skrev: tir jun 06, 2023 11:28 am Folk er ulike, og i alle fall Erling Moe og Kjetil Knutsen. Men jeg liker tilnærmingen til Knutsen i kampen mot VIF, etter en relativt knusende seier.
Erling drar en "spøk".....

https://www.nettavisen.no/sport/sjelden ... 95-1136967

Skal ikke Erling få lov å være i godt humør etter en sterk borteseier har det gått for langt. Dagen etter en underholdende fotballkamp der Molde snudde kampen med to sene mål og den lokale reporteren kommer på stadion er det klart det er det absolutt innafor å fjase litt når det 1000. spørsmålet om prisen på Veton dukker opp.

Det er jo ikke dermed sagt at han driter i den defensive organiseringen.

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Hmm skrev: tir jun 06, 2023 11:28 am Folk er ulike, og i alle fall Erling Moe og Kjetil Knutsen. Men jeg liker tilnærmingen til Knutsen i kampen mot VIF, etter en relativt knusende seier.
Erling drar en "spøk".....

https://www.nettavisen.no/sport/sjelden ... 95-1136967
Nå er nok Erling Moe i media, og en Erling Moe i garderoben to nokså forskjellige personer. Etter en kamp hvor Vikingpublikummet har regnet Monopolpenger over Berisha, så er det jo helt naturlig for Erling Moe at han fleiper med at prisen nesten var for billig. Det betyr jo ikke at han står i garderoben eller på treningsfeltet og ikke tar noe som helst på alvor.

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

qbah skrev: tir jun 06, 2023 10:50 am Du mener det er ironi? Jeg er usikker. Lett å dra ironi-kortet her, selvsagt. Naturlig det.
Når man er villig til å betale 30-40 mill for Berisha, så er man fort truende til å kaste det dobbelte ut vinduet også.
Du trolla seriøst ikke? Var du hellig overbevist om at «Skullerud hater breddefotball og dugnad» også?

Kaffe

Legg inn av Kaffe »

Hmm skrev: man jun 05, 2023 2:18 pm Har ikke tro på at Molde kjøper seg ut av situasjonen. Og til forsvar for klubben, at bare en av fire som kom i vinter har hatt en viss grad av suksess er overraskende. Berisha har lyktes ok, Kitolano og Hagleskjær har vært svake, Ibrahim er langtidsprosjekt. I tillegg har kun to av fire langtidsskadde kommet på banen, der kun Sheriffen har vært ok. Kaasa var svak og Ellingsen og Ulland har vi ikke sett snurten av. I etterpåklokskapens lyd burde både Ulland og Ellingsen vært ute, og to ny burde vært skaffet. Vet Ellingsen har trent med andrelaget, men ikke om han nærmer seg ES.

Molde trenger keeper, def midtbane og backup for Linnes. Og en stopper av høyere kvalitet.
Sheriff kan nok legge litt av feilene i kategorien kamprusten enn så lenge, han har vært leenge ute, men er allerede vår beste stopper i mye av det han foretar seg (det sier kanskje sitt), spesielt mtp hurtigheten og i frispillingen/det offensive.

Har et håp om at Ellingsen kan komme med samme type inntreden ila. sommeren, slik som han også gjorde etter forrige skade.

Om både Sheriff og Ellingsen holder seg i gang og finner tilbake til gammel form er det to enorme "signeringer" som går rett inn på et toppet lag.

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Nå har nok Kjetil Knutsen en helt annen standing, tone og respekt i Bodø/Glimt, men en annen som er kjent for å være temmelig kompromissløs og detaljorientert er Tom Nordlie. Han oppnådde jo normalt sett også temmelig god suksess de første 8-18 mnd før det ble bråstopp og de fleste som har spilt under Tom Nordlie har jo uttalt at mye av problemet var at væremåten til Tom Nordlie blir for mye for spillergruppa så det går maks 8-18 mnd før flere av spillerne rett og slett har fått nok. Hvor kompromissløs Kjetil Kuntsen er i praksis vet jeg ikke, og nå vil jeg nok tro at spillergruppa til Bodø/Glimt er en smule mer profesjonell og på et jevnt over høyere nivå enn noen spillerstall Tom Nordlie noengang har hatt ansvaret for. Men de fleste vet jo at det å forvente perfeksjon i alt man gjør sjeldent fungerer i lengden.

lund

Legg inn av lund »

RamGuy skrev: tir jun 06, 2023 11:47 am Nå har nok Kjetil Knutsen en helt annen standing, tone og respekt i Bodø/Glimt, men en annen som er kjent for å være temmelig kompromissløs og detaljorientert er Tom Nordlie. Han oppnådde jo normalt sett også temmelig god suksess de første 8-18 mnd før det ble bråstopp og de fleste som har spilt under Tom Nordlie har jo uttalt at mye av problemet var at væremåten til Tom Nordlie blir for mye for spillergruppa så det går maks 8-18 mnd før flere av spillerne rett og slett har fått nok. Hvor kompromissløs Kjetil Kuntsen er i praksis vet jeg ikke, og nå vil jeg nok tro at spillergruppa til Bodø/Glimt er en smule mer profesjonell og på et jevnt over høyere nivå enn noen spillerstall Tom Nordlie noengang har hatt ansvaret for. Men de fleste vet jo at det å forvente perfeksjon i alt man gjør sjeldent fungerer i lengden.
Funker vel ganske greit for Pep Guardiola.

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

Kaffe skrev: tir jun 06, 2023 11:46 am Sheriff kan nok legge litt av feilene i kategorien kamprusten enn så lenge, han har vært leenge ute, men er allerede vår beste stopper i mye av det han foretar seg (det sier kanskje sitt), spesielt mtp hurtigheten og i frispillingen/det offensive.
Minner om Forren. Føler at han alltid hadde minst én solid brøler per kamp, men stort sett veide opp for det og vel så dét.

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Kaffe skrev: tir jun 06, 2023 11:46 am
Hmm skrev: man jun 05, 2023 2:18 pm Har ikke tro på at Molde kjøper seg ut av situasjonen. Og til forsvar for klubben, at bare en av fire som kom i vinter har hatt en viss grad av suksess er overraskende. Berisha har lyktes ok, Kitolano og Hagleskjær har vært svake, Ibrahim er langtidsprosjekt. I tillegg har kun to av fire langtidsskadde kommet på banen, der kun Sheriffen har vært ok. Kaasa var svak og Ellingsen og Ulland har vi ikke sett snurten av. I etterpåklokskapens lyd burde både Ulland og Ellingsen vært ute, og to ny burde vært skaffet. Vet Ellingsen har trent med andrelaget, men ikke om han nærmer seg ES.

Molde trenger keeper, def midtbane og backup for Linnes. Og en stopper av høyere kvalitet.
Sheriff kan nok legge litt av feilene i kategorien kamprusten enn så lenge, han har vært leenge ute, men er allerede vår beste stopper i mye av det han foretar seg (det sier kanskje sitt), spesielt mtp hurtigheten og i frispillingen/det offensive.

Har et håp om at Ellingsen kan komme med samme type inntreden ila. sommeren, slik som han også gjorde etter forrige skade.

Om både Sheriff og Ellingsen holder seg i gang og finner tilbake til gammel form er det to enorme "signeringer" som går rett inn på et toppet lag.
Hovedutfordringen med Sinyan er jo at han tidligere har uttalt at han ikke er interessert i å signere ny kontrakt, og han har uttalt seg svært kritisk til kunstgress. Klart kunstgress kommer han ikke utenom med mindre han forlater landet, men virker som han har et legitimt ønske om å trene på naturgress og det virker som han føler at skadeplagene hans er direkte relatert til belastning fra kunstgress.

Han har vel bare kontrakt ut juni? Eller er det ut juli? Nå er han jo faktisk såpass god allerede at han forsvaret en plass på laget tvert. Men han er jo i utgangspunktet ikke så veldig attraktiv for klubben om han unasett skal forsvinne og ikke være relevant i kvalifiseringen inn mot Europa heller. Det er jo mye viktigere og prioritere de øvrige stopperne så de kanskje kommer seg litt i form og blir mer samspilte om Sinyan uansett ikke er her om 2 mnd.

Det hele er jo en veldig spesiell situasjon. Vært ute såpass lenge med skade at jeg har vanskelig for å se for meg hvor han skal dra som kan være konkurransedyktig med oss på lønn og det sportslige. Men om naturgress veier såpass høyt for han så lukter det vel en retur til Lillestrøm kanskje? Veldig urovekkende at det ikke er signert en ny kontrakt enda.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»