Pride - er det nok nå?

Svar
Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Re: Pride - er det nok nå?

Legg inn av ehall »

Maxus5 skrev: man jun 05, 2023 1:29 pm Rekorden for årets mest elendige sak om Pride går til Dagbladet der man ikke bare antyder at terroren skyldes kritikk mot Pride , men man setter 2 røde streker under svaret og stempler i etterkant.
"Fjorårets Pride-måned begynte med enkelte foreldres protester mot at skoler informerte om Pride og oppfordret elever til å delta, en debatt som raskt eskalerte i et polarisert mønster vi kjenner fra kulturkrigen i USA. Det endte i tragedie. To mennesker ble drept, flere såret og enda flere ble merket for livet da en mann angrep et utested for skeive og skjøt vilt rundt seg. "
Man godtar at enkelte sosialister kommer med nedrig sprøyt, det er vi vandt til. Men at en så stor avis som Dagbladet skal komme med dette motbydelige kvalmende oppgulpet hadde jeg faktisk ikke trodd. Her har de dratt avisen langt ned i ytre venstre grøftekant. Skremmende at dette er PK i dagens Norge, men viser vel hvor vi er på vei. Har hittil lest artikler fra Dagbladet, men aldri mer leser jeg et ord mer fra det søppelet.

guru

Legg inn av guru »

Nok eksempel på hvordan hersketeknikker forsøkes benyttet for å kneble debatten. Er man kritisk til Pride, er det pga én ting: HAT.

Uansett hvordan man uttrykker seg, er det hat.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/9z ... pakkes-inn

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

guru skrev: man jun 05, 2023 8:19 pm Nok eksempel på hvordan hersketeknikker forsøkes benyttet for å kneble debatten. Er man kritisk til Pride, er det pga én ting: HAT.

Uansett hvordan man uttrykker seg, er det hat.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/9z ... pakkes-inn
Det normale er også at de nevner ikke hva som blir sagt, de bare påstår at det er hat. Det ser vi i mange sammenhenger. Så tror de alle går på, men det er nok kun de som er enige med dem i utgangspunktet. Problemet er jo at politikere går fem på og finner på alt mulige saker i «kjærlighetens» navn.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Det ironiske her er at i denne debatten så er de som ikke er superfan av pride hatske og voldelige. Men eneste voldelige saken jeg kjenner til siste året er saken med terror i Oslo, utført av våre nye landsmenn. Men i innvandringsdebatten er det ingen fare med muslimer, og Oslo er så trygg atte. Venstresidden vrir og vender på det slik de vil. Og kaller alle som gjennomskuer hykleriet for å gå livets harde skole.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Koskinen skrev: man jun 05, 2023 9:00 pm Det ironiske her er at i denne debatten så er de som ikke er superfan av pride hatske og voldelige. Men eneste voldelige saken jeg kjenner til siste året er saken med terror i Oslo, utført av våre nye landsmenn. Men i innvandringsdebatten er det ingen fare med muslimer, og Oslo er så trygg atte. Venstresidden vrir og vender på det slik de vil. Og kaller alle som gjennomskuer hykleriet for å gå livets harde skole.
Ja, det er rart at Oslo-skytingen ikke blir mer debattert i denne tråden.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Koskinen skrev: man jun 05, 2023 9:00 pm Det ironiske her er at i denne debatten så er de som ikke er superfan av pride hatske og voldelige. Men eneste voldelige saken jeg kjenner til siste året er saken med terror i Oslo, utført av våre nye landsmenn. Men i innvandringsdebatten er det ingen fare med muslimer, og Oslo er så trygg atte. Venstresidden vrir og vender på det slik de vil. Og kaller alle som gjennomskuer hykleriet for å gå livets harde skole.
Det er slik se forholder seg til lignende problemstillinger overalt inkludert i USA. Det finnes en rekke analyser i artikler og bøker av hvorfor, selv har jeg min egen teori (fasit?) inspirert av økonomisk teori: sunk cost fallacy. De føler de ikke har noe valg. Dersom venstresida mister muslimene er nå de fortapt.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Neptun skrev: man jun 05, 2023 6:11 pm
Maxus5 skrev: man jun 05, 2023 10:11 am
Henningsen skrev: søn jun 04, 2023 8:38 pm Han nailet enkelte
https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... 1685874807
Hvem da? Fyren er like i tåka som de fleste andre Pride-forkjemperne her. Han tolker kritikk av Pride som kritikk av homofili og kjører samme regla om igjen.

Man kan ikke kritisere uten å hate, man kan ikke si at Pride begynner å bli nok uten å mene at det bør bety forbud mot Pride . Også skal man selvfølgelig koble dette til islamisme og terror. Om man har noen kritiske stemmer så er man på lag med disse . Han nailet ikke annet enn sin egen totale uvitenhet.

Et spørsmål han kunne svar på hadde vært: Dersom Pride var lagt til 1 uke i året som et arrangement for voksne, der ingen offentlig insitusjoner flagget eller ble presset til å flagge eller delta, der ingenting av innholdet var rettet mot barn/unge og det hadde vært det, spørsmålet da hadde vært om hadde det vært noe kritikk igjen mot Pride?
Mitt svar er svært lite. Så hva er det folk kritiserer ? Er det homofili, homofile og pride som kritiseres eller er det den overdrevne eksponeringen av dette og sist at dette nå skal også involvere barn og unge? Det er omtrent utelukkende det siste. Men smarte som disse aktivistene er så endrer de stadig arrangementet og opplegget mens de tviholder på samme grunnargument som man brukte for 40 år siden ."men vi vil jo bare ha lov å elske den du vil" - Det er ikke det det er snakk om. Det er ingen som har noe imot det idag og det er ikke det som kritiseres.
Det er akkurat dette, de sparker inn åpne dører.
Den overdrevne feiringen i dag er egentlig en feiring av seg selv og sin legning. De vil ha oppmerksomhet!
Den minste lille kritikk av dimensjonene og omfanget er "homohat". En del personer i tråden vinkler det endog mot "ytre høyre" og "rasisme". De greier knapt å skrive ei setning uten disse slagordene.

Kamp for de homofiles rettigheter og parader er det behov for andre steder enn i tolerante Vesten - i muslimske land, Afrika og Øst-Europeiske land der de forfølges.
Men kampen den skal kun tas her i Vesten hvor de altså kan leve ut sin legning så mye de vil. Heller ikke homofile vil snakke om de nevnte verdensdelene der de forfølges. Det inngir ikke akkurat respekt...!
Blir som med kjente miljøforkjempere som utelukkende angriper Vesten - hvor miljøvern står meget sterkt. De vil aldri finne på å kritisere f.eks. miljøsvinet Kina eller India som bruker elver som renovasjon og fyller verdenshavene med plast. Hyklerisk og feigt.
Mange av desse kjemper heller ikkje kampen for dei homofile. Værtfall ikkje dei som er uenig med dei. Dei kjemper først og fremst for radikal transidelogi og at kva man føler seg som skal trumfe alt. Politikken bygges på offer tankegangen og at alle må hylle dei som er mest mulig annleis alle oss andre. I tillegg til krav som at det skal bli lettere å skrifte kjønn og meir skjelv tankegang inn i det norske samfunnet.

Ein del av desse driver også aktive kampanje på nettet og andre plasser for å stemple meiningsmotstander med ord som homofobisk, transfobisk og at man står for dårlege verdier og er imot at folk skal elske den dei vil. Rowing er eit godt eksempel på korleis desse aktiv angriper folk som våger å ta ordet mot dei.

Det triste er at mange trur at desse representerer dei homofile. Fri representerer først og fremst radikal venstreradikalpolitikk med ein stor dose Transforkjempere og aktiv forsøk på å endre samfunnet vårt i tankegang på kjønn. Lykkast dei kan også menn som faller for menn eller kvinner som faller for kvinner miste sin identitet. Fordi folk kan ikkje lenger bruke kjønn for å beskrive kva dei ser etter.

I mellomtida blir politikarar og stort sett alt av næringslivet hardt presset til å stille seg bak dette. For du er ikkje mot at folk skal kunne elske den du vil? Dessverre forstår ikkje mange at dette handler om mykje meir ein retten til å elske den du vil.

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Texas_John skrev: man jun 05, 2023 9:35 pm De føler de ikke har noe valg. Dersom venstresida mister muslimene er nå de fortapt.
Klart det. Venstresida støtter opp om pride for ikke å miste muslimene.
Endelig har du forstått det, johan.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

guru skrev: man jun 05, 2023 8:19 pm Nok eksempel på hvordan hersketeknikker forsøkes benyttet for å kneble debatten. Er man kritisk til Pride, er det pga én ting: HAT.

Uansett hvordan man uttrykker seg, er det hat.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/9z ... pakkes-inn
Det er ganske skremmende at VG har ansatt en kommentator som stempler andres meninger som HAT. Jeg ser at Kjetil Rolness på sin FB-side har utfordret redaktør Skartveit til å svare for kommentatoren. Hva er det for slags fremming av meningsutveksling og ytringsfrihet å hevde at de som er kritiske til Pride er drevet av hat?

Jeg er selv veldig lei av at ingen elementer av Pride kan diskuteres uten at man nettopp blir anklaget for det ene og det andre, i stedet for å diskutere saken. Men å bli anklaget for HAT - ja, det er ganske provoserende.

Jenny Klinge - ikke min favoritt, og jeg synes vel at kommentaren er i overkant flåsete av en stortingskvinne, men men, hun er vel like provosert som andre over VGs valg av kommentatorer...

"Jenny Klinge
Etter tiår og hundreår for å dokumentere at kvinner har tilstrekkeleg hjerneaktivitet til å fortene ein plass i offentleg debatt, gjer VG ved hjelp av ein enkelt kommentator ein stor innsats for tida for å overbevise oss om det motsette."

Fazam

Legg inn av Fazam »

DoktorS skrev: tir jun 06, 2023 8:22 am Hva er det for slags fremming av meningsutveksling og ytringsfrihet å hevde at de som er kritiske til Pride er drevet av hat?

Jeg er selv veldig lei av at ingen elementer av Pride kan diskuteres uten at man nettopp blir anklaget for det ene og det andre, i stedet for å diskutere saken. Men å bli anklaget for HAT - ja, det er ganske provoserende.
Dette er kjernen i problemet når man diskuterer noe som har med homofili å gjøre.
Enten blir man stemplet som hatefull eller så er man homofob.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Enda en hatytring? Eller bare sier det mange av oss mener!

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... AciFjHyps0

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

DoktorS skrev: tir jun 06, 2023 9:33 am Enda en hatytring? Eller bare sier det mange av oss mener!

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... AciFjHyps0
Det er bra at en homofil også får sin mening om Pride på trykk i en av de større nettavisene. Man kan vel neppe beskylde han for homo-hat.
"Hat" er et meget sterkt ord, men det blir misbrukt når det kommer til hva folk ikke er så begeistret for. Hat mot homofile passer nok bedre på de landene som har dødsstraff eller fengsel for homofili. Syke greier.
Dessuten har vi en "nordmann" som hatet de homofile så mye at han skjøt og drepte to under Oslo Pride i fjor. Da snakker man om hat i rette betydning. Vedkommende og hans like skrullete omgangskrets bør flytte til et muslimsk land i stedet. Og Bhatti kan forbli i Pakistan. Slike jævler bidrar ikke med noe som helst positivt i det norske samfunn.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

pfrog567 skrev: tir jun 06, 2023 11:10 am
DoktorS skrev: tir jun 06, 2023 9:33 am Enda en hatytring? Eller bare sier det mange av oss mener!

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... AciFjHyps0
Det er bra at en homofil også får sin mening om Pride på trykk i en av de større nettavisene. Man kan vel neppe beskylde han for homo-hat.
"Hat" er et meget sterkt ord, men det blir misbrukt når det kommer til hva folk ikke er så begeistret for. Hat mot homofile passer nok bedre på de landene som har dødsstraff eller fengsel for homofili. Syke greier.
Dessuten har vi en "nordmann" som hatet de homofile så mye at han skjøt og drepte to under Oslo Pride i fjor. Da snakker man om hat i rette betydning. Vedkommende og hans like skrullete omgangskrets bør flytte til et muslimsk land i stedet. Og Bhatti kan forbli i Pakistan. Slike jævler bidrar ikke med noe som helst positivt i det norske samfunn.


Slike jævler bidrar da ikke med noe positivt i NOEN samfunn.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »


Men hvorfor er denne 'overdrevne eksponeringeb', som du kaller det, et problem for deg?

Noe må det jo være siden det engasjerer deg.

Selv driter jeg egentlig i hele opplegget. Det bryr meg ikke. Det eneste jeg bryr meg om denne sammenheng er at de skal få arrangere det de vil, dom ikke bryter med loven, uten at folk med diverse sympatier skal hetse og plage dem.

Jeg klare bare ikke å se hvordan prodekan kan plage noen.
Jeg bryr meg her først og fremst fordi dette er et forum der man kan snakket fritt og si det man egentlig mener.

Men jeg reagerer på Pride fordi jeg ser at det utvikler seg i en retning jeg ikke liker. Det tar stadig mer plass, det presses stadig på flere grupper, ikke en gang barn og unge skal nå få sleppe unna og det begynner å føles nok. Jeg har fulgt med galskapen fra andre land som USA, Canada og flere andre og sett at denne ideologien som ligger bak ønsker bare å gå lenger og lenger.

Man ser at Pride ledes av aktivitser som aksepterer ingen form for kritikk eller korrigeringer. Alt er hat og hat skal man forby. Jeg er skeptisk fordi jeg ser at Pride og ideologien bak brukes for å presse gjennom hatlover for å hindre kritikk av Pride. Og hatlover som hindrer kritikk av kjønnskorrigering. Jeg ser at man fremmer mer og mer ekstreme former for kjønnsideologi , der kjønn kan velges, biologi ignoreres og dette skal i tillegg serveres barn og ungdom som noe helt normalt og gjerne anbefalt. Og de fremmer liberalisering i kjønnskorrigering for ban og unge.

Barn som ikke kan ta seg en pils eller se en actionfilm på kino fordi dette er vurdert som skadelig for barn, skal få lov å få ikke-reverserbare inngrep og medisiner for å "endre kjønn" - Groteskt. Og jo mer plass denne ideologien får jo vanskeligere blir det å stå imot dete. Det ser vi fra andre land . Kritikk mot dette er igjen hat.

Jeg er skeptisk fordi jeg ser hvordan denne ideologien presser folk til å delta på noe de egentlig ikke har interesse for. Folk flest er ikke Robin Hood, vi såg det under Covid. Folk følger og ønsker å være så like naboen som mulig og ikke stikke seg ut. Hvem vil være den første og eneste som sier at Drag show for min 4 åring er ikke ønskelig i barnehagen ?
Spesielt når dette arrangeres av Pride og prideflaggene henger på arbeidsplassen, foran rådhuset, på barnehagen til barna, på SFO , på bussen, på fotballstadion og på alle restauranter i byen. Hvem vil si at nok er nok når "alle" rundt flagger ? Som vi har sett i andre land så er det veldig få. Folk står og nikker og smiler med et påklistrer smil med nervøse rykninger og ber innvending til høyere makter om at naboen ikke skal se at de misliker dette.

Så har man det økonomiske i dette. Kommunene kaster penger etter Pride, bedriftene sponser og bytter logoer. Man er livredde for å ikke være endel av dette. Koste hva det koste vil.

Jeg syns ikke et arrangement for å feire en seksuell preferanse er noe hele samfunnet trenger å stille seg bak. Dette kunne fint vært et arrangement for og av homofile og interesserte heterofile i voksen alder. Denne ekstreme eksaleringen av dette går så fort og så langt og den stemplingen av alle kritiske som hatefulle aksepterer jeg ikke. Jeg og mange andre har levd siden vi var ungdommer med helt normalt forhold til at noen er homofile, vi trengte ikke Pride av den grunn. Vi har alltid behandlet folk med respekt og har aldri hatt noe problem med å omgås homofile. Men nå presser man på Pride i så økende grad at det er mange av oss som får nok. Og da blir vi dyttet inn en kategori som hatefulle mot homofile. Det er skammelig og respektløst mot personer som har aldri gjort denne gruppen noe.

Hele Pride-opplegget fremstår som en fanatisk kult og ideologi, drevet frem av de mest intolerante menneskene vi har i samfunnet som aldri blir fornøyd uansett utfall.



--
Sist redigert av Maxus5 den tir jun 06, 2023 12:21 pm, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »

ehall skrev: man jun 05, 2023 6:36 pm
Maxus5 skrev: man jun 05, 2023 1:29 pm Rekorden for årets mest elendige sak om Pride går til Dagbladet der man ikke bare antyder at terroren skyldes kritikk mot Pride , men man setter 2 røde streker under svaret og stempler i etterkant.
"Fjorårets Pride-måned begynte med enkelte foreldres protester mot at skoler informerte om Pride og oppfordret elever til å delta, en debatt som raskt eskalerte i et polarisert mønster vi kjenner fra kulturkrigen i USA. Det endte i tragedie. To mennesker ble drept, flere såret og enda flere ble merket for livet da en mann angrep et utested for skeive og skjøt vilt rundt seg. "
Man godtar at enkelte sosialister kommer med nedrig sprøyt, det er vi vandt til. Men at en så stor avis som Dagbladet skal komme med dette motbydelige kvalmende oppgulpet hadde jeg faktisk ikke trodd. Her har de dratt avisen langt ned i ytre venstre grøftekant. Skremmende at dette er PK i dagens Norge, men viser vel hvor vi er på vei. Har hittil lest artikler fra Dagbladet, men aldri mer leser jeg et ord mer fra det søppelet.
Jeg er ikke overrasket. Jeg har sett hvor radikalisert disse ekstreme venstrevridde mediene har blitt og hvor raskt de har beveget seg i den retningen. Og den tonen de nå kan ta mot meningsmotstandere er fort blitt omtrent som noe du hører på et nachspiel. Dagbladet kan dette fordi de forventer ikke å finne lesere utenfor de som allerede er long gone i den ideologien. Det er bare å se på nettsiden deres. Det er knapt nyheter igjen. Den er fylt med identitetspolitikk, sex, nakenhet, slanketips og bullshit. Og har de noen nyheter så er det klippet og limt fra andre medier med en krigsoverskrift. De få egenproduserte sakene er ekstreme ledere fra Marie Simonsen og andre som skriver artikkel nummer 500 om hvor slem Trump er eller hvor fæle menn og gjerne hvite menn er.

Men flott at de står frem som hva de faktisk er. En tidligere respektert avis som fremstår som en fanatisk blogg.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

greyserpent skrev: tir jun 06, 2023 11:15 am Slike jævler bidrar da ikke med noe positivt i NOEN samfunn.
Var vel flere tusen kommentarer på kebabnorsk etter denne hendelsen som ga uttrykk for noe ganske annet

guru

Legg inn av guru »

DoktorS skrev: tir jun 06, 2023 9:33 am Enda en hatytring? Eller bare sier det mange av oss mener!

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... AciFjHyps0
Innertier av forfatteren!

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »

God flytur med Widerøe. Godt vi har plenty med penger. Har nok kostet noen kroner disse.

Bilde

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Maxus5 skrev: tir jun 06, 2023 1:18 pm God flytur med Widerøe. Godt vi har plenty med penger. Har nok kostet noen kroner disse.

Bilde
Ha ha ha, klarer du faktisk å henge deg opp i hodeputetrekket på et fly og la deg provosere av det...
:lol: :lol: :lol:
Takk for god underholdning!

Du er godt over snittet opphengt/interessert i pride.
Sist redigert av Henningsen den tir jun 06, 2023 1:35 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Maxus5 skrev: tir jun 06, 2023 12:06 pm

Men hvorfor er denne 'overdrevne eksponeringeb', som du kaller det, et problem for deg?

Noe må det jo være siden det engasjerer deg.

Selv driter jeg egentlig i hele opplegget. Det bryr meg ikke. Det eneste jeg bryr meg om denne sammenheng er at de skal få arrangere det de vil, dom ikke bryter med loven, uten at folk med diverse sympatier skal hetse og plage dem.

Jeg klare bare ikke å se hvordan prodekan kan plage noen.
Barn som ikke kan ta seg en pils eller se en actionfilm på kino fordi dette er vurdert som skadelig for barn, skal få lov å få ikke-reverserbare inngrep og medisiner for å "endre kjønn" -

--
Nei.

Ingen barn får slike inngrep.

Frode57
Innlegg: 1301

Legg inn av Frode57 »

Det er nok Pride nå. Perversiteter må ta slutt. Det bør ikke være PK å være pervers.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Skjønner virkelig ikke hvorfor så mange lar seg irritere over dette. deter er ikke verre enn å bytte kanal eller lignende..

Virker som en god del her oppsøker pridevennlige nettsider og bedrifter for å ha noe å irritere seg over.. La de feire pride det er ikke sånn at dere er pålagt å være med i paraden..

Synes det er litt stusselig at voksne mannfolk oppfører seg som en gjeng drittunger, noen av dere prøver for hardt og framstå som "alfahanner" uten at jeg skal nevne navn men i grunnen så har dere oppførselen til en liten bitch. buhuu jeg liker ikke praid jeg, nei så spis noe annet da

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Maxus5 skrev: tir jun 06, 2023 1:18 pm God flytur med Widerøe. Godt vi har plenty med penger. Har nok kostet noen kroner disse.
Må man tre seg nedpå en stor, svart gummikuk idet man setter seg ned i disse setene?

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

Texas_John skrev: tir jun 06, 2023 1:54 pm
Maxus5 skrev: tir jun 06, 2023 1:18 pm God flytur med Widerøe. Godt vi har plenty med penger. Har nok kostet noen kroner disse.
Må man tre seg nedpå en stor, svart gummikuk idet man setter seg ned i disse setene?
Next stop Houston??

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: tir jun 06, 2023 1:54 pm
Maxus5 skrev: tir jun 06, 2023 1:18 pm God flytur med Widerøe. Godt vi har plenty med penger. Har nok kostet noen kroner disse.
Må man tre seg nedpå en stor, svart gummikuk
Too much information Totenjånni, vi trenger ikke vite din seksuelle preferanse.


Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Henningsen skrev: tir jun 06, 2023 2:11 pm Too much information Totenjånni, vi trenger ikke vite din seksuelle preferanse.
Er han/hun/hen/den/det/de fra Toten? Jeg har glemt hvor Subaruen var registrert, men jeg trodde det var Rendalen eller noe sånt?

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Rainmaker skrev: tir jun 06, 2023 1:35 pm Ingen barn får slike inngrep.
Hva?!

Nei, nå har jeg hørt alt. Det neste blir vel at kritisk raseteori dreier seg om kritisk tenking og kritisk teori, ikke om kritkk og påføring av skyld.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Hardy-guttene skrev: tir jun 06, 2023 2:50 pm
Henningsen skrev: tir jun 06, 2023 2:11 pm Too much information Totenjånni, vi trenger ikke vite din seksuelle preferanse.
Er han/hun/hen/den/det/de fra Toten? Jeg har glemt hvor Subaruen var registrert, men jeg trodde det var Rendalen eller noe sånt?
Jeg skal ikke ta 'spekulasjonen' offentlig tror jeg , men jeg kan med sikkerhet bekrefte at det ikke er 'jånni fra Stovner' det er snakk om 😅

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Det er kjipt å høre homofile fortelle at de aldri er helt trygge. Det er alltid noen sier de. Selv om Norge er et trygt land.

Det forteller meg at Pride trengs. Helt til det ikke lenger er noen. Helt til de homofile kan føle seg like trygge når de går på gata, på pub eller når de sitter på bussen.

Det er helt absurd at folk skal ta sånn på vei av at en mann er forelsket i en mann. De tvinger ikke oss hetero til å kline med seg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»