Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
Kærlighed

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av Kærlighed »

Man må være rimelig gal for å velge en overgang til oss.

- Omtrent ingen av nysigneringene de siste årene har slått an.
- Det er enorm jobb som må gjøres med å fornye klubben før man konkurrere om noen titler.
- Vi lar ikke spillerne dra videre og holder dem mot kontrakten (som Kane til City tidligere, og sannsynligvis Real/United denne sommeren).

Pessimisten i meg er mer pessimist enn på lenge.

Genial

Legg inn av Genial »

Grattis til dere må jeg si.

Hvis han får tid og rom til å implementere sin filosofi og kontroll på overgangene så har dere gjort et meget godt valg.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Kærlighed skrev: man jun 05, 2023 7:48 pm Man må være rimelig gal for å velge en overgang til oss.

- Omtrent ingen av nysigneringene de siste årene har slått an.
- Det er enorm jobb som må gjøres med å fornye klubben før man konkurrere om noen titler.
- Vi lar ikke spillerne dra videre og holder dem mot kontrakten (som Kane til City tidligere, og sannsynligvis Real/United denne sommeren).

Pessimisten i meg er mer pessimist enn på lenge.
Tottenham er jo en topp 15 og nesten topp 10-klubb i Europa rent økonomisks, så det er nok mange spillere som ville dratt til dere. Og uten at jeg kan for mye om grekeren dere nå ansetter, virker det iallfall som det en manager som vil bygge lag i motsetning til de 3 siste managerne dere har ansatt. Spesielt Nuno og Mourinho var det iallfall null grunn til å være noe som helst optimistiske til, og da er Ange et mer spennende valg.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Åja, HAN ja. Uansett, gratulerer med å være så rask til å finne ny trener.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Genial skrev: man jun 05, 2023 7:51 pm Grattis til dere må jeg si.

Hvis han får tid og rom til å implementere sin filosofi og kontroll på overgangene så har dere gjort et meget godt valg.
Det var det da, med Levy som eier......!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

1996–2000: South Melbourne
2000–2005: Australia U17
2000–2007: Australia U20
2008: Panachaiki
2009: Whittlesea Zebras
2009–2012: Brisbane Roar
2012–2013: Melbourne Victory
2013–2017: Australia

Er dette en aussie i gresk forkledning?

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Får litt Jol/Poch vibe av han her. Tror han kommer til å bli veldig populær blant fansen så fort han får implementert spillestilen sin.

Får bare håpe Levy blar opp for en kompetent keeper og er par gode midtstoppere.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Folk_flesk skrev: man jun 05, 2023 8:48 pm 1996–2000: South Melbourne
2000–2005: Australia U17
2000–2007: Australia U20
2008: Panachaiki
2009: Whittlesea Zebras
2009–2012: Brisbane Roar
2012–2013: Melbourne Victory
2013–2017: Australia

Er dette en aussie i gresk forkledning?
Greker som flytta til Australia som 5 åring.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Folk_flesk skrev: man jun 05, 2023 8:30 pm Åja, HAN ja. Uansett, gratulerer med å være så rask til å finne ny trener.
Rask? Vi er vel på dag 72 nå. Like lenge som vi gikk før vi endte opp med Nuno 😅

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Koskinen skrev: tir jun 06, 2023 10:26 am
Folk_flesk skrev: man jun 05, 2023 8:30 pm Åja, HAN ja. Uansett, gratulerer med å være så rask til å finne ny trener.
Rask? Vi er vel på dag 72 nå. Like lenge som vi gikk før vi endte opp med Nuno 😅
Men allerede bekreftet. Det er jo bra å få det på plass så tidlig - før preseason.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Godt å få det bekreftet.

startelver

Legg inn av startelver »

Skeptisk. Men la han få frie tøyler. Nå har han tid på seg og hvis Kane stikker kan han bygge noe nytt.


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ahmed Moallin er fan av Ange.

Det er et godt prov. En kar jeg respekterer meningene til.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Ligner han litt på Avram Grant?

Winston

Legg inn av Winston »

Han kan ikke ha fulgt mye med på PL de siste årene…

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Winston skrev: tir jun 06, 2023 3:24 pm Han kan ikke ha fulgt mye med på PL de siste årene…
Harry er definitivt rett mann for Spurs og veldig, veldig god!
Kors på halsen, så løp&kjøp ;)

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Genial skrev: lør jun 03, 2023 2:51 pm Som Celtic-supporter
Hvem tror du at dere henter? Francesco Farioli ville jo vært en kul erstatter.

Harry Kewell bør vel også være en kandidat.

Genial

Legg inn av Genial »

Jolla skrev: tir jun 06, 2023 4:18 pm
Genial skrev: lør jun 03, 2023 2:51 pm Som Celtic-supporter
Hvem tror du at dere henter? Francesco Farioli ville jo vært en kul erstatter.

Harry Kewell bør vel også være en kandidat.
Jeg håper på Knutsen, men tror ikke det er veldig sannsynlig selv om han er en av de med lavest odds. En annen med lav odds er Rodgers, men han skal vistnok ikke være aktuell likevel sies det. Siste jeg hørte var at styret vurderer fire stykker. Det er David Moyes, Enzo Maresca, Kjetil Knutsen og Jesse Marsch. Virker som Maresca er den heteste for øyeblikket, men av disse er det kun Knutsen jeg vil være fornøyd med. Det å miste Ange for en av de tre andre vil være som ti spark i ballene.

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Maguire sine agenter jobber hardt, bør kanskje se til Saudi Arabia i stedet.

startelver

Legg inn av startelver »

Nei da gir jeg opp hvis Maguire blir aktuell.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Maguire er da en grei stopper alle andre plasser enn i Manchester.

Winston

Legg inn av Winston »

Jolla skrev: tir jun 06, 2023 4:45 pm Maguire er da en grei stopper alle andre plasser enn i Manchester.
Kritikken kan ofte bli litt overdrevet. Han er som regel veldig god for England og får ut sitt beste i den fotballstilen Southgate står for. Aner ikke hvilken stil Postecoglou står for.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Var fryktelig god i Hull og Leicester. Vært god for England. Funker bare ikke sammen med DDG og Lindeløf

Blir vel en Harry i alle ledd. Maguire, Winks og Kane. Blodharry faktisk

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Koskinen skrev: tir jun 06, 2023 9:20 pm Var fryktelig god i Hull og Leicester. Vært god for England. Funker bare ikke sammen med DDG og Lindeløf

Blir vel en Harry i alle ledd. Maguire, Winks og Kane. Blodharry faktisk
Var strengt tatt god i ett par år sammen med disse også. Fikk seg en knekk på et tidspunkt. Aldri løftet seg etter det.

Spilt ca 1000 min denne sesongen. Har ikke vært mye å pirke, men synes fortsatt han fremstår usikker i noen situasjoner.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Har slått meg at Maguire har fremstått best når han har hatt to defensive midtbanespillere foran seg. Det er noe jeg helst ikke ser for meg.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Det er det West Ham opplevde i går kveld som gjør at jeg irriterer meg over at vi ikke tok 7.plassen.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Har lest meg godt opp på big Ange. Sett intervjuer med tidligere spillere han har hatt, podcaster, analyser, pep talks, spillklipp fra Celtic osv. Har blitt overbevist. Er akkurat den manageren Spurs trenger.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Koskinen skrev: tor jun 08, 2023 12:42 pm Har lest meg godt opp på big Ange. Sett intervjuer med tidligere spillere han har hatt, podcaster, analyser, pep talks, spillklipp fra Celtic osv. Har blitt overbevist. Er akkurat den manageren Spurs trenger.
Enig.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Koskinen skrev: tor jun 08, 2023 12:42 pm Har lest meg godt opp på big Ange. Sett intervjuer med tidligere spillere han har hatt, podcaster, analyser, pep talks, spillklipp fra Celtic osv. Har blitt overbevist. Er akkurat den manageren Spurs trenger.
Enig.

Edit: Vil presisere at dette sier jeg uten at jeg personlig har kjørt analyse av alle kampene hans, for jeg ser ikke på Celtic annet enn når de møter Rangers. Men jeg klarer ikke finne noen klare svakheter i tallgrunnlaget, og de folkene jeg har snakket med (og som jeg respekterer) som har fulgt ham i Japan og Skottland er overbeviste.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Koskinen skrev: tir jun 06, 2023 9:20 pm Var fryktelig god i Hull og Leicester. Vært god for England. Funker bare ikke sammen med DDG og Lindeløf

Blir vel en Harry i alle ledd. Maguire, Winks og Kane. Blodharry faktisk
Tottenham Harryspur

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»