John Arne Riise - Managerthread

Svar
TrueTopRed

Re: John Arne Riise - Managerthread

Legg inn av TrueTopRed »

John Arne Riise har forlenget avtalen sin med Avaldsnes.

https://www.dagbladet.no/studio/sportss ... ost=133459

Tidligere denne uka uttalte Riise til Dagbladet at han ønsket å bli værende i Avaldsnes, og at han gruer seg til den dagen partene eventuelt skal skille lag.

- Det kommer til et punkt der jeg enten får sparken eller får et tilbud som jeg må vurdere. Når den dagen kommer … Det vil jeg egentlig ikke tenke på, for det kommer til å bli ekstremt tungt, sa Riise.



-
Når jeg leste den siste der så skulle man trodd at han i det minste hadde vært der i 5-6 år eller noe.

Investor

Legg inn av Investor »

Zanick skrev: lør mai 06, 2023 6:07 pm
thomassim skrev: lør mai 06, 2023 5:53 pm Problemet i kvinnefotballen er jo at 99% av keeperene er totalt ubrukelige.

Sånn sett så er jo alle like gode.
Eventuelt at måla er for store
"Alle like gode"?
Kvinnekeepere kaster seg som potetsekker.

Saliph

Legg inn av Saliph »


GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Han har nok en klausul i tilfelle Liverpool skulle være interessert ;-)

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Han har nok en klausul i tilfelle Liverpool skulle være interessert ;-)

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

"ForsvarskRiise i Avaldsnes" skriver sportsnyhetene hos tvangskringkasteren etter 11 baklengs på de 2 siste kampene.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Krise for Riise. Taper bunnoppgjøret mot Åsane samtidig som Arna-Bjørnar vinner sin kamp. Ligger sist nå. Burde ta poeng i hengekampen mot Stabæk, for etter det venter Enga, LSK og Brann.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Riise burde komme seg bort fra Avaldsnes, de er ikke gode nok for han.

Egentlig må han bort fra damefotball. De skjønner ikke det taktiske han legger frem.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Der tror jeg Avaldsnes ble snytt for scoring.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Tipper det var korrekt, men umulig å være sikker fra den vinkelen. Hadde fortjent minst uavgjort i dag i hvert fall.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

8 mål på 11 kamper. Har Riise tatt trenerkurs hos Rekdal?

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Zanick skrev: lør jun 03, 2023 3:34 pm 8 mål på 11 kamper. Har Riise tatt trenerkurs hos Rekdal?
Ingen grunn til bekymring. Riise kan på Facebook meddele at klubbens viktigste spiller har signert ny kontrakt fordi hun virkelig har troen på han som trener.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

20 min igjen riktignok, men Avaldsnes imponerer i dag. Holder Vålerenga fortjent til uavgjort.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Det ender 1-1 på Karmøy. Sterkt, selv om hovedstadsdamene var svake i dag.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Eldon skrev: tir jun 06, 2023 8:52 pm Det ender 1-1 på Karmøy. Sterkt, selv om hovedstadsdamene var svake i dag.
Kan fort bli et svært viktig poeng for John.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Riise gjør comback som spiller. Debuterer for Avaldsnes mot Rubbestadneset 5 Div. i kveld kl. 20.00

Kampen overføres direkte på Haugesunds avis. her
https://www.h-avis.no/avaldsnes-rubbest ... 62-1540890

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Vet ikke om jeg tør å se på. For hvIs formen ikke er optimal - og det er den vel ikke hvis man er helt ærlig om pondusen som vokser - så blir det så mange pinlige utspill i media etterpå.

Og det blir som et togkræsj man ikke vil være vitne til.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

JAR er såpass freidig at han noterer seg på scoringslista i debuten.

https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=8210991

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

JAR på landslaget!

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Fint mål av John, selv om drakta sitter litt trangt.

https://www.tv2.no/video/sport/fotball/ ... g/1874258/

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Råsterk seier mot damene fra Romerike. LSK hadde tildels store sjanser, men meget bra keeperspill av Daugherty

Saturn

Legg inn av Saturn »

Nå blir det vel ostepop og smågodt til finalen😄

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Under dagens kamp mot Brann lirte han av seg følgende;

– Jeg er ikke sjokka. Det er dommerstandarden vi har i Toppserien. Jeg bare ler og rister på hodet, for det er ikke vits å si noe. Det er som det er, smalt det fra Avaldsnes-treneren i et intervju med TV 2 underveis i møtet med Brann på Brann Stadion.


Enda godt han ikke sa noe🤪

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Noen burde fortelle Riise at han trener et bunnlag i en halvamatør-liga fordi ingen profesjonelle klubber vil ha ham. Selvfølgelig er ikke nivået på dømmingen på topp da.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Solvgutt1 skrev: søn jun 18, 2023 8:17 pm Noen burde fortelle Riise at han trener et bunnlag i en halvamatør-liga fordi ingen profesjonelle klubber vil ha ham. Selvfølgelig er ikke nivået på dømmingen på topp da.
NFF bruker masse ressurser på kvinnefotball og på kvinnelige dommere, så man burde forvente mer.

lund

Legg inn av lund »

Hehe, han har rett i at det der aldri er straffe, men at det var en jevn kamp må han ganske mye lenger ut på landet med.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

netrebske skrev: søn jun 18, 2023 8:20 pm
Solvgutt1 skrev: søn jun 18, 2023 8:17 pm Noen burde fortelle Riise at han trener et bunnlag i en halvamatør-liga fordi ingen profesjonelle klubber vil ha ham. Selvfølgelig er ikke nivået på dømmingen på topp da.
NFF bruker masse ressurser på kvinnefotball og på kvinnelige dommere, så man burde forvente mer.
Hvor mye tjener en dommer i Toppserien?

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Solvgutt1 skrev: man jun 19, 2023 9:29 am
netrebske skrev: søn jun 18, 2023 8:20 pm
Solvgutt1 skrev: søn jun 18, 2023 8:17 pm Noen burde fortelle Riise at han trener et bunnlag i en halvamatør-liga fordi ingen profesjonelle klubber vil ha ham. Selvfølgelig er ikke nivået på dømmingen på topp da.
NFF bruker masse ressurser på kvinnefotball og på kvinnelige dommere, så man burde forvente mer.
Hvor mye tjener en dommer i Toppserien?
Er det noen dommere i Norge som tjener mye?

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Kanskje dagens nest viktigste happening er i gang, og Arna-Bjørnar har tatt ledelsen.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

2-4 tap og inntar jumboplassen på tabellen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»