Rangers FC

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Re: Rangers FC

Legg inn av GiPazzini_85 »

2-1-seier mot Livingston i dag. Arfield og Tavernier snudde kampen. Colak, Lawrence, Tillman og Souttar med ligadebut for Rangers i dag.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Premiekuking borte mot Hibernian i dag. 2-2, men Lawrence med 2-1 ut i andre omgang. Så blir både Lundstram og Morelos utvist før Hibernian gjør 2-2 på overtid. Også bra overtak mot PSV i midtuken. Må skjerpe seg nå.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Da spørs det hvor lenge Van Bronckhorst sitter i sjefsstolen. Så godt som hektet av gullkampen allerede.

morrisey

Legg inn av morrisey »

TrondLFC skrev: søn sep 04, 2022 12:59 am Da spørs det hvor lenge Van Bronckhorst sitter i sjefsstolen. Så godt som hektet av gullkampen allerede.
Har tatt dem inn i gruppespillet i CL, og det er jo verdt en del... Så tror ikke han ryker ennå.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

van Bronckhorst ferdig 👇

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Bra at de tar affære nå. Sean Dyche og Michael Beale linket, men kan bli vanskelig.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Gerrard er arbeidsløs, hørt han har suksess der før

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »


GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Steven Davis ute for resten av sesongen med kneskade. Da er det nok over og ut.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Helligdag i Skottland i dag. Og det med Old Firm fra kl. 13.30 på Ibrox. Her må Rangers vinne for å ha noe som helst forhåpninger om å ta igjen Celtic.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Celtic klart best det første kvarteret. 0-1 ved Maeda etter at han snappet opp en håpløs tversover fra Morelos.

Kampen går på Vsport 1

MadBum

Legg inn av MadBum »

Rangers snur på 7 min. Først Kent med et skudd i lengste før Tavernier bombet en straffe I krysset. 2-1 etter 53 min

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

De jævla japsene til Celtic...

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Roofe med scoring nå i ekstraomgangene mot Aberdeen. Da blir det finale mot Celtic om dette holder seg.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Jøss! Todd Cantwell på plass nå.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Huff, de japsene til Celtic.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Knallgod kamp av Rangers og en 3-0-seier i Old Firm i dag. Dessverre er det vel av de mindre viktige derbyseierne. Cantwell med kjempekamp.Souttar, Raskin og Sakala også bra.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Jack Butland har signert for klubben. Kan bli bra om han holder seg skadefri.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Ellers forlater McGregor, Kent, Morelos, Arfield og Helander klubben nå som kontraktene deres utløper. Synd at Kent drar, men her er det vel fort PL-klubber som kan være interesserte. McGregor legger vel opp, mens Morelos er aldeles for ustabil i både prestasjoner og humør. Helander er bra på sitt beste, men skrekkelig skadeutsatt. Arfield er over middagshøyden.

Ellers har klubben signert både Dowell (Norwich) og Dujon Sterling (Chelsea). Bra med erfaring fra Championship på begge to der.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

GiPazzini_85 skrev: ons jun 07, 2023 7:47 am McGregor
En institusjon forlater klubben, altså. Ja, i en alder av 41 er det kanskje på tide.
Jeg trodde det var han som sto da jeg hadde mitt eneste besøk ever på Ibrox, nemlig 12.februar i '05, med Hibs som motstander. Det var dagen Barry Ferguson gjendebuterte etter perioden i England, så det var grei kok blant supporterne. Ser nå at det var den gamle PSV-målvakta Ronald Waterreus som sto den dagen. Kulthelten Marvin Andrews var stor på stopperplass, Alan Hutton var virkelig up and coming, Thomas Buffel så ut som en spennende investering, og kroaten Dado Pršo puttet et par. Nacho Novo fantes fortsatt med. Gode minner.

Overrasket over at Kent drar, men da har han kanskje konkrete planer for hånden?

Hva med Todd Cantwell? Han fant vel seg selv igjen i løpet av oppholdet i Rangers nå i vår? I så fall er han antakelig umulig å håpe på blir med videre?

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

mikemodano skrev: ons jun 07, 2023 9:55 am
GiPazzini_85 skrev: ons jun 07, 2023 7:47 am McGregor
En institusjon forlater klubben, altså. Ja, i en alder av 41 er det kanskje på tide.
Jeg trodde det var han som sto da jeg hadde mitt eneste besøk ever på Ibrox, nemlig 12.februar i '05, med Hibs som motstander. Det var dagen Barry Ferguson gjendebuterte etter perioden i England, så det var grei kok blant supporterne. Ser nå at det var den gamle PSV-målvakta Ronald Waterreus som sto den dagen. Kulthelten Marvin Andrews var stor på stopperplass, Alan Hutton var virkelig up and coming, Thomas Buffel så ut som en spennende investering, og kroaten Dado Pršo puttet et par. Nacho Novo fantes fortsatt med. Gode minner.

Overrasket over at Kent drar, men da har han kanskje konkrete planer for hånden?

Hva med Todd Cantwell? Han fant vel seg selv igjen i løpet av oppholdet i Rangers nå i vår? I så fall er han antakelig umulig å håpe på blir med videre?
Glemte å svare deg.

Ja, McGregor er stor. Og så har han levert jevnt solid gjennom hele karrieren.

Flere engelske klubber har fulgt med på Kent lenge nå og selv om han ikke har vært like god i år som tidligere som er det vel fort noen klubber fra PL eller toppklubber fra Championship som er interesserte.

Cantwell ble signert permanent. Tror at man er temmelig interesserte i å bygge mye rundt han neste sesong. Raskin får vel også mye spilletid neste sesong etter at han hadde en bra vår.

Får håpe at man lander en spiss snart. Ser at Cyriel Dessers kan være nærme en overgang. Han har vært bra for både Feijenoord og Cremonese de siste årene. Kanskje man kunne prøvd seg på Shankland også? Han hadde jo en strålende sesong med sine 24 mål, ett bak den nederlandske overraskelense van Veen og tre bak Furuhashi.

Og så får man håpe at Ange støvsuger Celtic for japser samtidig som de går på en smell med å hente tilbake enten Rodgers eller Lennon. Ser at Furuhashi linkes til Tottenham i alle fall.

Det er viktig å smi nå for Rangers mens mye er usikkert i Celtic.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

GiPazzini_85 skrev: tir jun 13, 2023 7:17 am Cantwell ble signert permanent.
Ah. Jeg var av en eller annen årsak overbevist om at han kun var hentet inn på lån. Han gjorde vel en form for inntrykk på Premier League da Norwich introduserte ham for omgivelsene, så det bør jo finnes et visst potensiale der. Det var gjerne dette han greide å uttrykke etter at han kom til Ibrox, og så får en håpe for Rangers' del at det ikke kun var et blaff, men heller et bevis på de kvalitetene fyren besitter.

Som du sier, så virker det å råde en del usikkerhet rundt Celtics situasjon nå med australierens avgang. À propos den: Jeg ville ha gledet meg til seriestart dersom jeg var Tottenham-supporter. For meg framsto Postecoglou som en svært tydelig lederskikkelse med klare prinsipper og vyer i Celtic, og de virket på en måte å ha truffet ordentlig rett gjennom ansettelsen av ham. At han derfor er borte fra SPL bør definitivt være et gode for rivalen. Jeg er slett ikke sikker på at de greier å hoste opp en god erstatter, noe du jo også er inne på når du nevner Rodgers og Lennon. Ikke for det: Man behøver neppe være helt i verdensklasse for å hente trofeer til Celtic Park, men den trippelen til Ange var like fullt imponerende. Kan det være de tør gi en tidligere profil som Scott Brown en sjanse? Han skal jo ha gjort det skapelig på Highbury i Fleetwood, selv om han for så vidt kun har begrenset fartstid bak seg i manageryrket.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Der ble Dessers klar også. Det er en kjempesignering.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»