Real Madrid CF - klubbtråd

Svar
peraleks

Re: Real Madrid CF - klubbtråd

Legg inn av peraleks »

I følge Romano er vi i gang med å forlenge kontrakten til Diaz frem til 2027 og at han vil være en viktig brikke i neste års lag.
Må si jeg er temmelig lunken til akkurat det der.

Samme Romano melder også at Kai Havertz er svært positiv til en overgang til oss, ser ut til at dette blir en realitet.
Pris: £ 75 mill.

Lucas Vasquez er ønsket av Juventus og stiller seg og positiv til en overgang, fair enough den, har blitt få minutter på han denne sesongen og virker mer og mer åpenbart at han generelt sett ikke er ønsket med videre av klubben.

Marca melder også at man er i gang med å klargjøre et bud på Harry Kane på 80 mill euro.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Der var Bellingham klar. For en midtbane vi kan mønstre de neste 10 årene!

peraleks

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: ons jun 07, 2023 4:20 pm Der var Bellingham klar. For en midtbane vi kan mønstre de neste 10 årene!
Jadda!
Fantastiske nyheter, overgangssum på 100 mill euro + add ons.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Soldado skrev: ons jun 07, 2023 4:20 pm Der var Bellingham klar. For en midtbane vi kan mønstre de neste 10 årene!
Veldig bra signering. Men vil vente noen år før man tar av med denne midtbanen. Tchouameni har så langt sett mer ut som en ny Mamadou Diarra, mens jeg frykter for knærne til Bellingham.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Knax skrev: ons jun 07, 2023 5:04 pm
Soldado skrev: ons jun 07, 2023 4:20 pm Der var Bellingham klar. For en midtbane vi kan mønstre de neste 10 årene!
Veldig bra signering. Men vil vente noen år før man tar av med denne midtbanen. Tchouameni har så langt sett mer ut som en ny Mamadou Diarra, mens jeg frykter for knærne til Bellingham.
Fordelen med å kjøpe ungt, det er forholdsvis enkelt å selge spillere videre om de ikke skulle lykkes.
Tchouameni er ganske enkelt avhengig av at klubben i større grad ser bort i fra Kroos/Modric nå så han kan få stabil spilletid.

Jeg frykter mest for det medisinske apparatet i Dortmund, akkurat som med Haaland så ser det virkelig ikke ut til at de gjør jobben sin.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

peraleks skrev: ons jun 07, 2023 5:13 pm Fordelen med å kjøpe ungt, det er forholdsvis enkelt å selge spillere videre om de ikke skulle lykkes.
Tchouameni er ganske enkelt avhengig av at klubben i større grad ser bort i fra Kroos/Modric nå så han kan få stabil spilletid.

Jeg frykter mest for det medisinske apparatet i Dortmund, akkurat som med Haaland så ser det virkelig ikke ut til at de gjør jobben sin.
Jepp, det blir nok noe tap, men vel verdt det med tanke på oppsiden man kan få.

Håper han får et skikkelig run neste sesong, men får nå se hvordan det blir. Valverde, Camavinga, Bellingham, Modric, Kroos og Tchouameni. 6 spillere på tre plasser, men Valverde og Camavinga blir nok fort brukt i flere posisjoner.

Ja, det kan godt være. Ser de har slitt med mye skader på andre spillere i laget også.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Knax skrev: ons jun 07, 2023 6:00 pm
peraleks skrev: ons jun 07, 2023 5:13 pm Fordelen med å kjøpe ungt, det er forholdsvis enkelt å selge spillere videre om de ikke skulle lykkes.
Tchouameni er ganske enkelt avhengig av at klubben i større grad ser bort i fra Kroos/Modric nå så han kan få stabil spilletid.

Jeg frykter mest for det medisinske apparatet i Dortmund, akkurat som med Haaland så ser det virkelig ikke ut til at de gjør jobben sin.
Jepp, det blir nok noe tap, men vel verdt det med tanke på oppsiden man kan få.

Håper han får et skikkelig run neste sesong, men får nå se hvordan det blir. Valverde, Camavinga, Bellingham, Modric, Kroos og Tchouameni. 6 spillere på tre plasser, men Valverde og Camavinga blir nok fort brukt i flere posisjoner.

Ja, det kan godt være. Ser de har slitt med mye skader på andre spillere i laget også.
Utvilsomt, så vil en type som Bellingham verdsettes generelt sett høyere fordi han er engelsk og får med det automatisk alle engelske lag etter seg og han spiller i Dortmund som bortimot enhver toppklubb i Europa følger nøye med på hver sesong. Mens en type som Camavinga går relativt usett og signeres igjen til en tredjedel av prisen.
Fokuset Madrid har hatt på spesielt det brasilianske og franske markedet siden 2014 har virkelig gitt resultater.
Er også litt viktig for RM sitt image at man fremdeles er der oppe å signerer de mest verdsatte spillere.

Håpet er jo at Kroos og Modric ganske enkelt fases ut neste sesong, så får resten av ungguttene lære fra to av tidenes beste midtbanespillere mens de er i klubben. Samtidig, rett å slett vill dekning på midten, jeg blir sjokkert om Ceballos blir værende i klubben nå.

Ja jeg tror mye av disse skadeproblemene ganske enkelt skyldes Dortmund, husker jo at Haaland ble rushet tilbake til 90 minutter i hver kamp så fort han var tilbake fra skade, mens i City byttes han ut etter 60-70 min, resultatet er at han knapt nok er skadet over tid lenger. Vi har såpass mange gode spillere på midten nå at Bellingham neppe vil spille veldig mange 90 minuttere og i hvertfall ikke hastes tilbake fra skade.

Nei fader for en overgang allerede nå i startfasen, blir veldig spennende å se hva man gjør med angrepet nå.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Bellingham er spennende, men for en pris for en 19-årig som sliter med knærne allerede. RM har hatt et noe dårlig apparat før på den fronten, en skadeklubb med andre ord, men dette har blitt bedre de siste årene.

Han har dog ikke signert enda. Regner med de gjør nøye og grundige undersøkelser.

Det aller viktigste blir å hente inn 1-2 spisser foran neste sesong. Derfor, som jeg sa for ett år siden, Barca vant. Lewa. Scorer og scorer. Ikke bare han, men en viktig brikke.

Man må ha en goalgetter og en god supersub på spissplassen sentralt.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

peraleks skrev: tir jun 06, 2023 4:48 pm Skal man være litt djevelens advokat her så er det generelt sett en fin ting at Benzema forlater klubben nå.

Vi har fått 14 år ut av fyren noe som toppet seg i fjor og ga han en høyst fortjent Ballon D'Or.
Det har vært merkbare tegn hele veien til at han begynner å bli eldre, ikke er det akkurat spesielt spennende med enda ett år hvor man i stor grad gjør seg totalt avhengig av Benzema og en eldre Joselu som en slags nødløsning før Mbappe kan være tilgjengelig igjen.

Syntes det og ble temmelig tydelig mot City hvor kritisk det kan være i forhold til tempo når man skal starte med last generation Benz, Modric og Kroos. Våre to beste i førstekampen mot City igjen var f.eks. Camavinga og Vini Jr. er fryktelig viktig at det legges til rette for at disse enorme talentene våre får spilletid.

En annen ting er at disse guttene er på ingen måte billige i drift, Benz lå på £ 400 K uken igjen, flere av disse ut åpner for at man kan ekspandere laget i langt større grad. Timingen er også grei, mange unge gode spisser rundt om i Europa nå, samt Kane. Fordel også at flere av dem spiller i klubber vi generelt sett har greie forhandlinger med, så får man se hva som skjer i forhold til Mbappe neste sommer.
Det ble klart mot City at Benzema, Modric og Kroos er alt for gamle. Spesielt ved det ene tilfellet der farten til Benz ble avgjørende når han ikke rakk ballen i det som potensielt kunne vært en stor sjanse.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lets litt forskjellig om Tchouameni. var snakk om slappe holdninger på et tidspunkt, eller noe slikt..? Hva er konsensus om ham? Da han var i Monaco syntes jeg han virket helt fantastisk lovende. Så har det vært litt snakk som sag, klokket inn over 2k minutter i ligaen alene men så nylig nye rykter om overgang bort. Bellingham inn er jo ikke en nødvendigvis konkurrent/erstatter og det går jo helt fint å ha 4 midtbanespillere i alderen 19-24 som er jævlig gode...

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

peraleks skrev: ons jun 07, 2023 11:15 pm Utvilsomt, så vil en type som Bellingham verdsettes generelt sett høyere fordi han er engelsk og får med det automatisk alle engelske lag etter seg og han spiller i Dortmund som bortimot enhver toppklubb i Europa følger nøye med på hver sesong. Mens en type som Camavinga går relativt usett og signeres igjen til en tredjedel av prisen.

Nettopp derfor syns jeg dette er en rar overgang. For engelske klubber kan det kanskje være rasjonelt å betale "english tax", men for Real er det irrasjonelt.

Hvis prisen likevel skal gi mening må han være mye bedre enn det som kan kjøpes for halve prisen og er han det?

Jeg registrerer at spillerne engelske klubber virkelig krangler om er Rice og Caidedo. Det var også ventet "krig" om Enzo i sommer, men den avlyste Chelsea ved å hente han i januar.

Liverpools valg om å hente MacAllistar er interessant. Liverpool var vel den engelske klubben som var sterkest linket til Bellingham, men de endte isteden med MacAllistar til 35 mill. Jeg regner med at Real-fansen vil si at de bli utkonkurrert ift Bellingham, men jeg mistenker at Liverpool vil si at han ble for dyr og at MacAllistar ga mye bedre verdi. Sistnevnte er det vanskelig å være uenig i.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Orakelet skrev: tor jun 08, 2023 9:27 am
peraleks skrev: ons jun 07, 2023 11:15 pm Utvilsomt, så vil en type som Bellingham verdsettes generelt sett høyere fordi han er engelsk og får med det automatisk alle engelske lag etter seg og han spiller i Dortmund som bortimot enhver toppklubb i Europa følger nøye med på hver sesong. Mens en type som Camavinga går relativt usett og signeres igjen til en tredjedel av prisen.

Nettopp derfor syns jeg dette er en rar overgang. For engelske klubber kan det kanskje være rasjonelt å betale "english tax", men for Real er det irrasjonelt.

Hvis prisen likevel skal gi mening må han være mye bedre enn det som kan kjøpes for halve prisen og er han det?

Jeg registrerer at spillerne engelske klubber virkelig krangler om er Rice og Caidedo. Det var også ventet "krig" om Enzo i sommer, men den avlyste Chelsea ved å hente han i januar.

Liverpools valg om å hente MacAllistar er interessant. Liverpool var vel den engelske klubben som var sterkest linket til Bellingham, men de endte isteden med MacAllistar til 35 mill. Jeg regner med at Real-fansen vil si at de bli utkonkurrert ift Bellingham, men jeg mistenker at Liverpool vil si at han ble for dyr og at MacAllistar ga mye bedre verdi. Sistnevnte er det vanskelig å være uenig i.
Nei, selv om potensialet åpenbart er der så er beløpet hinsides imo. i all fall pdd. Men så er det vel det at man potensielt har sikret seg en førstelagsspiller for de neste 15 årene. Han blir ikke billigere om 1-2 år hvis utviklingen fortsetter, og da kan det være at han er utilgjengelig. Han har også et stort nok navn til å blidgjøre en del folk i og utenfor klubben :) Samtidig, så vil han nok dersom det blir en fiasko kunne selges, i motsetning til en fyr som Hazard som ble hentet dyrt på tampen av karrieren og gitt en lønn ingen kan/vil matche. En engelsk klubb f.eks vil lett bla opp dersom RM om noen år finner ut at dette ikke funker. Ikke til innkjøpspris men en del penger får dere igjen. Men med Benz ut ville jeg trodd det var mer prekært å svi av penger på andre områder.

Pools signering av Mac Allister er enorm valuta for pengene. Dessverre. Kan godt være vi sier det samme om Bellingham når han og Camavinga har løpt inn tredje strake CL-trofeet om tre år og alle gruer seg fordi de har godt over 10 år igjen på det nivået.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Lezah skrev: tor jun 08, 2023 8:58 am Lets litt forskjellig om Tchouameni. var snakk om slappe holdninger på et tidspunkt, eller noe slikt..? Hva er konsensus om ham? Da han var i Monaco syntes jeg han virket helt fantastisk lovende. Så har det vært litt snakk som sag, klokket inn over 2k minutter i ligaen alene men så nylig nye rykter om overgang bort. Bellingham inn er jo ikke en nødvendigvis konkurrent/erstatter og det går jo helt fint å ha 4 midtbanespillere i alderen 19-24 som er jævlig gode...
Skal være noe greier her med at Ancelotti ikke er imponert visstnok, at man derfor kan se på mulighetene for en overgang dersom det kommer inn et høyt bud på Tchouameni. Samtidig har formen til Tchouameni droppet litt etter jul, syns dog mye her virker rimelig rart. Man var fornøyd med høst-sesongen hans igjen og som ny, pluss konkurranse med Kroos, så vil det bli variabelt med spilletid. Tror det skal mye til for en overgang med mindre noen kommer løpende med 100 mill euro.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Orakelet skrev: tor jun 08, 2023 9:27 am
peraleks skrev: ons jun 07, 2023 11:15 pm Utvilsomt, så vil en type som Bellingham verdsettes generelt sett høyere fordi han er engelsk og får med det automatisk alle engelske lag etter seg og han spiller i Dortmund som bortimot enhver toppklubb i Europa følger nøye med på hver sesong. Mens en type som Camavinga går relativt usett og signeres igjen til en tredjedel av prisen.

Nettopp derfor syns jeg dette er en rar overgang. For engelske klubber kan det kanskje være rasjonelt å betale "english tax", men for Real er det irrasjonelt.

Hvis prisen likevel skal gi mening må han være mye bedre enn det som kan kjøpes for halve prisen og er han det?

Jeg registrerer at spillerne engelske klubber virkelig krangler om er Rice og Caidedo. Det var også ventet "krig" om Enzo i sommer, men den avlyste Chelsea ved å hente han i januar.

Liverpools valg om å hente MacAllistar er interessant. Liverpool var vel den engelske klubben som var sterkest linket til Bellingham, men de endte isteden med MacAllistar til 35 mill. Jeg regner med at Real-fansen vil si at de bli utkonkurrert ift Bellingham, men jeg mistenker at Liverpool vil si at han ble for dyr og at MacAllistar ga mye bedre verdi. Sistnevnte er det vanskelig å være uenig i.
Fordi det er større konkurranse rundt han fra flere forskjellige engelske klubber, dette driver også opp prise(Både City og Liverpool i dette tilfellet).
Normalt sett er det ellers omtrent ikke engelske klubber tilstede i forhold til de spillerne man ser på.

Med det sagt er de 100 mill euro ganske langt unna de 150 mill euro det ble spekulert i opprinnelig i Liverpool sine overgangstråder.

En sjanse å ta men Bellingham er 19 år, altså 19 år. Det er ikke Hazard til nesten 29 man kjøper her.
Skulle fyren ikke slå an så står man i en posisjon hvor man raskt får tilbake 50-60 % av overgangssummen, det er helt greit.

Slår han derimot an har vi i praksis en vanvittig fotballspiller i 15 år.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Bellingham hadde vært tilnærmet like dyr hvis han var tysk eller spansk landslagsspiller også. Pedri hadde ikke gått for mindre enn €100 mill. Ikke Musiala heller.

Man snakker om et generasjonstalent hentet fra en etablert toppklubb. Camavinga ville også vært dyrere hvis han hadde spilt fast for eksempelvis PSG og hatt en kontrakt frem til 2025. Camavinga var på siste året av kontrakten og hadde etter sigende blitt delvis enig med representanter for Bayern München om å dra til dem gratis sommeren 2022 etter at forhandlingene mellom Rennais og BM sommeren 2021 hadde brutt sammen.

Dette er også grunnen til at overgangen skjedde den 31. august. Da var tiden til Stade Rennais ute, de hadde ikke blitt enige med Camavinga om en forlengelse, og ikke fått PSG eller Bayern München opp på det beløpet de hadde sett for seg (€40 mill - de ønsket €50 mill tidligere i vinduet), siden begge klubbene hadde valgt å vente til januar og bare tilby kontrakt direkte til Camavinga. Real Madrid ble løsningen, på en overgang som kostet €31 mill, pluss klausuler som på sikt kan bringe beløpet opp til €40 mill (selv om enkelte - som gullballen - er usannsynlige.)

Camavinga gikk ikke for markedsverdi, men det gjør Bellingham.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jolla skrev: tor jun 08, 2023 1:56 pm Man snakker om et generasjonstalent hentet fra en etablert toppklubb.
Altså, se for dere at Liverpool hadde hatt en 19 år gammel greker som hadde vært helt 100% fast på midtbanen i to og en halv sesong siden han var 17 år gammel. At han denne sesongen hadde vært sesongens beste spiller i Liverpool og vært med på alle "årets lag"-konkurranser for PL. Spilt fast på landslaget siden høsten 2020.

Han hadde kostet mer enn €100 mill hvis Real Madrid ønsket å kjøpe ham, og det ville ikke vært fordi denne Judonos Bellinghamakis hadde vært gresk at prisen hadde vært som den var.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: tor jun 08, 2023 8:58 am
Hva er konsensus om ham?
Tror ikke det er noen konsensus om ham. Jeg synes at han er veldig god, og har slitt litt med å helt forstå hva som har vært problemet denne våren.
Delvis så er det muligens disse muskelproblemene han slet med i vinter, som virker å ha ført til at han er litt mer forsiktig/redd i dueller. Men endel av benkingen føler jeg også handler om at Kroos og Modric har vært i godt gammelt slag, og at de dermed blir foretrukket over Tchouameni og/eller Camavinga på midtbanen.

På landslaget så er han foran Camavinga i køen. Hvis jeg skulle ha rangert midtbanespillerne til Frankrike i hvor spikret de er i laget så ville jeg sagt at det er:
1. Griezmann
2. Tchouameni
3. Rabiot

Og så er det tett mellom Youssouf Fofana og Camavinga om 4. plassen. Og så har man jo Kanté og Pogba som tidligere var spikret, men som av forskjellige årsaker har vært litt ute av bildet.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Bare det å signere Bellingham, en av verdens beste og mest komplette midtbanespillere i en alder av 19 år, er rett og slett fantastisk for klubben. Og det gir et viktig signal om at penger ikke er alt i moderne fotball.

Finner ingenting rart med denne overgangen. Det eneste er at Real fort kunne betalt enda mer.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Jolla skrev: tor jun 08, 2023 2:14 pm
Lezah skrev: tor jun 08, 2023 8:58 am
Hva er konsensus om ham?
Tror ikke det er noen konsensus om ham. Jeg synes at han er veldig god, og har slitt litt med å helt forstå hva som har vært problemet denne våren.
Delvis så er det muligens disse muskelproblemene han slet med i vinter, som virker å ha ført til at han er litt mer forsiktig/redd i dueller. Men endel av benkingen føler jeg også handler om at Kroos og Modric har vært i godt gammelt slag, og at de dermed blir foretrukket over Tchouameni og/eller Camavinga på midtbanen.

På landslaget så er han foran Camavinga i køen. Hvis jeg skulle ha rangert midtbanespillerne til Frankrike i hvor spikret de er i laget så ville jeg sagt at det er:
1. Griezmann
2. Tchouameni
3. Rabiot

Og så er det tett mellom Youssouf Fofana og Camavinga om 4. plassen. Og så har man jo Kanté og Pogba som tidligere var spikret, men som av forskjellige årsaker har vært litt ute av bildet.
Problemet, om man kan kalle det for det, med Tcouameni er som jeg har vært inne på før, Carlo Ancelotti.

Hvorfor? Fordi han velger de spillerne som er øverst på hierarkiet fremfor den beste taktiske vurderingen.

Real Madrid har brukt 1 milliard på franskmannen. De lønner han 100 mill i året. Han er 23 år og skal/bør/må spille hver eneste kamp etter min mening. Nettopp for å <kjøre han inn> og utvikle han. Progresjon.

Men hva gjør italieneren? Han velger å benke han fremfor mette, eldre spillere som har fremtiden bak seg. Ja, Kroos og Modric er gode i enkeltkamper, men over en HEL sesong, blir de for temposvake/ustabile. Spesielt tyskeren. Som jeg beskrev i min analyse før og under denne sesongen, deriblant om hvorfor FCB kommer til å detronisere RM i Spania, og man ikke har en sjanse mot de aller beste i CL.

En annen ting er signalene man sender til 23-åringen som kostet en 1 000 000 000 NOK. Kom ikke her og si at det irriterer han at han stadig benkes i viktige kamper. Det gjør det. Alle som har drivet med idrett på høyt nivå vet det. Spesielt i den alderen. Hjelper ikke å heve to mill i uka. Man vil spille, og hvis man i tillegg føler at man er god nok i startoppstillingen, får man etter hvert klubben/manageren litt opp i halsen, og man får en noe nonchalant holdning som (kan) skape regresjon.

Derfor er er jeg en STERK motstander av italieneren, og en av de største tabbene man har gjort, er å fornye kontrakten til Toni Kroos. Dette vil ødelegge både i nåtid og i fremtid - selv om jeg understreker at Kroos er GOD i enkeltkamper.

La de unge gutta være grunnstammen og få spille mest mulig. Bruk de eldre spillerne mot antatt svakere lag, som supersubs, osv.

Jeg vet du leser dette innlegget, Jolla, så spent å høre hva du tenker om dette.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Soldado skrev: tor jun 08, 2023 5:42 pm Bare det å signere Bellingham, en av verdens beste og mest komplette midtbanespillere i en alder av 19 år, er rett og slett fantastisk for klubben. Og det gir et viktig signal om at penger ikke er alt i moderne fotball.

Finner ingenting rart med denne overgangen. Det eneste er at Real fort kunne betalt enda mer.
Enig. Herlig & spennende signering.

Men, det er ikke slik at han kommer gratis.

Koster over en milliard, som er en million TUSEN ganger. Ryktene sier en årslønn på godt over 100 mill i NOK. Sign-on-fee? Sikkert ikke lite.

Hadde dog tjent mer hos araberne, men velger å spille for en tradisjonell storklubb.

Så må vi huske på at han er engelskmann og 19 år. Real Madrid, LL, Spania er noe annet enn Brum og die Schwarzgelben.

Jadon Sancho er for meg en FLOPP i United. Han var god for Dortmund. Kostet nesten 900 mill. Bare nevner, selv om jeg synes Bellingham er et hakk bedre, større talent.

Koffer

Legg inn av Koffer »

De nye drakten for neste sesong er meget fine.

peraleks

Legg inn av peraleks »

I følge Romano har vi trukket oss fra videre forhandlinger rundt Kai Havertz.
Klubben verdsetter ikke Kai til de 60 mill euro + add ons som Chelsea ønsker.

https://www.caughtoffside.com/2023/06/0 ... al-madrid/

However, Real Madrid have no intention to pay Chelsea’s €60m plus add-ons asking price and are willing to look elsewhere if it doesn’t come down, reports Fabrizio Romano.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Fran Garcia er klar for klubben.

Romano:
Official, confirmed: Fran García returns to Real Madrid from Rayo Vallecano for €5m fee by triggering buy back clause. ⚪️🔙 #RealMadrid
Contract will be valid until June 2027.

Ghost

Legg inn av Ghost »

peraleks skrev: fre jun 09, 2023 3:23 pm Fran Garcia er klar for klubben.

Romano:
Official, confirmed: Fran García returns to Real Madrid from Rayo Vallecano for €5m fee by triggering buy back clause. ⚪️🔙 #RealMadrid
Contract will be valid until June 2027.
Brahim Diaz også bekreftet. Sliter litt med å se hvor han skal spille. Garcia er bra.

Ellers syns jeg vel 60 millioner euro for Havertz er en helt ok pris i dagens marked. Så om det strander på en slik sum er det vel mer troen på kvalitetene og bidragene hans det står på.

startelver

Legg inn av startelver »

Skal bestille den drakten faktisk, pen.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ghost skrev: lør jun 10, 2023 2:37 pm
peraleks skrev: fre jun 09, 2023 3:23 pm Fran Garcia er klar for klubben.

Romano:
Official, confirmed: Fran García returns to Real Madrid from Rayo Vallecano for €5m fee by triggering buy back clause. ⚪️🔙 #RealMadrid
Contract will be valid until June 2027.
Brahim Diaz også bekreftet. Sliter litt med å se hvor han skal spille. Garcia er bra.

Ellers syns jeg vel 60 millioner euro for Havertz er en helt ok pris i dagens marked. Så om det strander på en slik sum er det vel mer troen på kvalitetene og bidragene hans det står på.
Kan være en ok-ish backup om ryktene angående Modric til SA stemmer.

Virker som det er full fokus på Harry Kane fra klubben sin side, at man eventuelt vil vurdere behovet for Kai etter.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Tror dere på dette?


Koffer

Legg inn av Koffer »

Ghost skrev: lør jun 10, 2023 2:37 pm
peraleks skrev: fre jun 09, 2023 3:23 pm Fran Garcia er klar for klubben.

Romano:
Official, confirmed: Fran García returns to Real Madrid from Rayo Vallecano for €5m fee by triggering buy back clause. ⚪️🔙 #RealMadrid
Contract will be valid until June 2027.
Brahim Diaz også bekreftet. Sliter litt med å se hvor han skal spille. Garcia er bra.

Ellers syns jeg vel 60 millioner euro for Havertz er en helt ok pris i dagens marked. Så om det strander på en slik sum er det vel mer troen på kvalitetene og bidragene hans det står på.
Diaz er en moped. Han er og vil aldri bli god nok i første elleveren, og er heller ikke en spiller som kan komme inn som Joker og gjøre en forskjell (DOG med FÅ unntak, som gjelder de fleste på dette nivået)

Et tegn på svakhet å hente tilbake han. Man må prioritere, fordi man har ikke oljepenger fra Saudi eller Qatar.

Jeg kunne virkelig tenkt meg Havertz, men da sammen med en annen stjernespiss.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »


Reddington

Legg inn av Reddington »

Knax skrev: man jun 12, 2023 10:41 pm
Bare å gratulere RM.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»