FC Barcelona - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: FC Barcelona - Klubbtråd

Legg inn av Jolla »

Harduetforslag skrev: man jun 05, 2023 2:47 pm Barcelona er, sammen med bla Chelsea, Manchester City og Newcastle, en klubb som er med på å drepe all interesse for fotball. Hvis de slipper unna med betalingene til Negreira så er det bare til å gi opp.
Mulig at dette kun var en generell uttalelse fra deg, men vil bare klarifisere at denne forhandlingen mellom La Liga og Barcelona utelukkende dreier seg om FFP-reglene, og er uavhengig av en eventuell dom i rettssaken mellom den spanske stat og Barcelona når det kommer til mistenkelige betalinger til Negreira.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Jolla skrev: man jun 05, 2023 2:51 pm
Harduetforslag skrev: man jun 05, 2023 2:47 pm Barcelona er, sammen med bla Chelsea, Manchester City og Newcastle, en klubb som er med på å drepe all interesse for fotball. Hvis de slipper unna med betalingene til Negreira så er det bare til å gi opp.
Mulig at dette kun var en generell uttalelse fra deg, men vil bare klarifisere at denne forhandlingen mellom La Liga og Barcelona utelukkende dreier seg om FFP-reglene, og er uavhengig av en eventuell dom i rettssaken mellom den spanske stat og Barcelona når det kommer til mistenkelige betalinger til Negreira.
Generell uttalelse siden Barcelona var på agendaen.

OmarLittle

Legg inn av OmarLittle »

Harduetforslag skrev: man jun 05, 2023 3:02 pm
Jolla skrev: man jun 05, 2023 2:51 pm
Harduetforslag skrev: man jun 05, 2023 2:47 pm Barcelona er, sammen med bla Chelsea, Manchester City og Newcastle, en klubb som er med på å drepe all interesse for fotball. Hvis de slipper unna med betalingene til Negreira så er det bare til å gi opp.
Mulig at dette kun var en generell uttalelse fra deg, men vil bare klarifisere at denne forhandlingen mellom La Liga og Barcelona utelukkende dreier seg om FFP-reglene, og er uavhengig av en eventuell dom i rettssaken mellom den spanske stat og Barcelona når det kommer til mistenkelige betalinger til Negreira.
Generell uttalelse siden Barcelona var på agendaen.
Ikke at jeg ikke respekterer din mening om dette, men er det kun Negreira-tjenestene du sikter til? Det er ikke konkludert med at dette dreier seg om juks.
Jeg synes, med mine klubbriller så klart, at det er langt mellom FC Barcelona og de tre andre klubbene du nevner. Hele PL er jo en runkering og bortimot kunstig kjøpekraft. Hvis det er noe dreper min interesse er det at PL amerikaniseres og dreier seg mot å være en Superliga.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

OmarLittle skrev: tir jun 06, 2023 1:09 pm
Harduetforslag skrev: man jun 05, 2023 3:02 pm
Jolla skrev: man jun 05, 2023 2:51 pm

Mulig at dette kun var en generell uttalelse fra deg, men vil bare klarifisere at denne forhandlingen mellom La Liga og Barcelona utelukkende dreier seg om FFP-reglene, og er uavhengig av en eventuell dom i rettssaken mellom den spanske stat og Barcelona når det kommer til mistenkelige betalinger til Negreira.
Generell uttalelse siden Barcelona var på agendaen.
Ikke at jeg ikke respekterer din mening om dette, men er det kun Negreira-tjenestene du sikter til? Det er ikke konkludert med at dette dreier seg om juks.
Jeg synes, med mine klubbriller så klart, at det er langt mellom FC Barcelona og de tre andre klubbene du nevner. Hele PL er jo en runkering og bortimot kunstig kjøpekraft. Hvis det er noe dreper min interesse er det at PL amerikaniseres og dreier seg mot å være en Superliga.
Spesifikt så er det Negreira, ja. Det kan godt hende Barcelona klarer å sno seg unna, men man skal være temmelig naiv for ikke å forstå hva som har foregått. Fjas-rapporter til vesentlige kostnader og hemmelighold, som om dette er vanlige tjenester å benytte seg av og som andre klubber benytter seg av. Selv om det hadde vært et solid grunnlag for disse rapportene så er det jo ingen som vil finne på noe slikt fordi de forstår jo hvor håpløst det ser ut på papiret. Litt som Hoksrud i Riga, bare noen millioner ganger verre.

Bølgenisse

Legg inn av Bølgenisse »

La Liga har godkjent Barcelonas handlingsplan, men de er overlatt til 40%-regelen, der de da altså kun vil ha lov til å bruke 40% av sparte lønnskostnader/salgsinntekter på spillere.

Med dette får man registrert Gavi, Araujo etc, men man vil være helt avhengige av å selge spillere for å hente Messi.
Av en eller annen grunn virker det å haste noe helt voldsomt for Messi å få avklart fremtiden sin. Så gjenstår det å se hvorvidt han er villig til å godta en avtale med Barcelona der hans registrering betinges av at Barcelona får solgt tilstrekkelig (noe de nok gjør, men det er ikke gjort over natta), eller om han tar seg tid til å vente til det eventuelt er avklart.

Hvis ikke går nok fort turen til enten Saudi Arabia eller Miami.

Feelsocl

Legg inn av Feelsocl »

En avvikling rundt Leo Messi?

https://twitter.com/ManagingBarca lever opp til navnet må sies. Han/de er vært klart raskere ute enn f.eks barcacentre de siste årene.

Feelsocl

Legg inn av Feelsocl »

Nærstående avgjørelse også hos lequipe, hvor du må ha et abbonent. Marcelo Bechler sender via sin youtube-side.

Feelsocl

Legg inn av Feelsocl »

Lever for slike øyeblikk :lol: Takk for straffemissen på Parc des Princes i 2021 Messi. Nei, jeg er ikke ironisk.



TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»