Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Før dagens i info stod det mellom følgende (har to gratisbytter):
Cornic - Fosnæss
Cornic - Utvik
Linnes + Jatta - Utvik + Adams

Nå ble det veldig enkelt å lande på alternativ 1 eller 2 og spare det ene gratisbytte slik at jeg har to i runde 11 etter landskampene og kan kjøre WC i for eksempel runde 14 og det blir en dobbel! 😊

urbeka

Legg inn av urbeka »

K-Torget skrev: ons jun 07, 2023 5:00 pm
Skywalker skrev: ons jun 07, 2023 1:37 pm
clivewarren skrev: ons jun 07, 2023 1:32 pm Spent på om Adams drar i dette vinduet. Skulle han gjøre det ryker nok Linnes her og Brynhildsen kommer inn isteden. Sitter jo også med Wahlstedt, Wallem og Utvik så tror det kan være veldig greit med 2 bytter inn mot runde 11 når man ikke har wildcard.
Ja. vurderer det selv. Er veldig usikkert framover. Overganger, Utsatte kamper. mulig dobbel i 14. Må gjøre ting riktig nå. I hvertfall sånne som meg som har vaset bort både Rik onkel chip og Wildcard.
Enig! Med dagens info så sparer jeg det ene gratisbytte denne runden slik at jeg har to i runde11😊
Samme strategi her. Jeg vet dog ikke helt hva jeg skal bruke gratisbyttet på :D Blir type luksusmoves ala FHM til SHN for å få noen ekstra tideler i banken osv.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: ons jun 07, 2023 5:07 pm
K-Torget skrev: ons jun 07, 2023 5:00 pm
Skywalker skrev: ons jun 07, 2023 1:37 pm

Ja. vurderer det selv. Er veldig usikkert framover. Overganger, Utsatte kamper. mulig dobbel i 14. Må gjøre ting riktig nå. I hvertfall sånne som meg som har vaset bort både Rik onkel chip og Wildcard.
Enig! Med dagens info så sparer jeg det ene gratisbytte denne runden slik at jeg har to i runde11😊
Samme strategi her. Jeg vet dog ikke helt hva jeg skal bruke gratisbyttet på :D Blir type luksusmoves ala FHM til SHN for å få noen ekstra tideler i banken osv.
Det viktigste er vel å ikke brenne inne ett bytte..?😎
Selv tenker jeg Cornic - død, både for å tjene inn 1,7, samt at jeg har fire forsvare som spiller fra før og stiller hovedsakelig med 3 bak..😎

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Blant annet så starter Pelle, Veton og Eikrem på benk! Ingen Sery Larsen i Brann-troppen!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Atanga chipper inn 1 - 0 mot Brann, men pådrar seg en strekk i samme slengen og byttes ut med skade!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Vetlesen brenner straffespark i cupen

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: ons jun 07, 2023 6:35 pm Vetlesen brenner straffespark i cupen
Og Berg scoret rett etterpå. Grønbæk 2 - 0.
Sist redigert av K-Torget den ons jun 07, 2023 7:27 pm, redigert 1 gang totalt.

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Utvik utvist. Både Bjørshol og Barmen spiller i kveld, så er det riktig å anta at dette ikke vil påvirke Utvik i Eliteserien?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ons jun 07, 2023 7:18 pm Utvik utvist. Både Bjørshol og Barmen spiller i kveld, så er det riktig å anta at dette ikke vil påvirke Utvik i Eliteserien?
Barmen spiller i dag fordi rødt kort i eliteserien ikke teller i cupen og karantenen må derfor sones i Eliteserien. Vil tro det er det samme som gjelder i cupen - rødt kort der må sones i cupen.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Av ren nysgjerrighet, hva skjer med rødt kort i cupen om man ryker ut? Det er kun det som får meg til å tro at kanskje rødt kort i cupen teller i Eliteserien, men har overhodet ikke peiling.

Jeg sitter med to bytter og må jo nesten gjøre minst ett nå for å ikke kaste bort, så lener mot Vetlesen til Grønbæk. Vetlesen overbeviste ikke mot Ranheim heller. Bytte nr. 2 tror jeg spares for å kunne håndtere runde 11 best mulig.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: ons jun 07, 2023 7:39 pm Av ren nysgjerrighet, hva skjer med rødt kort i cupen om man ryker ut? Det er kun det som får meg til å tro at kanskje rødt kort i cupen teller i Eliteserien, men har overhodet ikke peiling.

Jeg sitter med to bytter og må jo nesten gjøre minst ett nå for å ikke kaste bort, så lener mot Vetlesen til Grønbæk. Vetlesen overbeviste ikke mot Ranheim heller. Bytte nr. 2 tror jeg spares for å kunne håndtere runde 11 best mulig.
Ikke helt sikker selv på det, men tror røde kort må sones i neste kamp i cupen. Får man for eksempel rødt kort i dag og ryker ut så må man sone første kamp neste år…?

Ellers liker jeg bytteplanen din! Sparer nok selv det ene gratisbytte mitt denne runden slik at jeg har to i runde 11 etter landskampene😊

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ekstra omganger på Ålesund og Brann

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Sodajr skrev: ons jun 07, 2023 7:55 pm Ekstra omganger på Ålesund og Brann
Kan fort bli scoring ( er ) for Adams i Bergen dette, da Brann risikerer mye slitne bein etter 120 min mot AaFK.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Cupbombe i Brattvåg, Haugesund ute av cupen og kan konse om serien.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: ons jun 07, 2023 8:18 pm
Sodajr skrev: ons jun 07, 2023 7:55 pm Ekstra omganger på Ålesund og Brann
Kan fort bli scoring ( er ) for Adams i Bergen dette, da Brann risikerer mye slitne bein etter 120 min mot AaFK.
3 - 3, går mot straffesparkkonkurranse.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bah og Lundqvist med assist i dag og Maigaard med scoring.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Pelle på benk hele kampen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Brann videre etter 120 minutter + Straffekonk. FKH eneste eliteserielag som har røket ut i dag. HamKam trengte også 120 minutter for å gå videre mot Bærum, mens Viking har 1 - 1 etter rundt 60 minutter mot FFK.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Ingen skader på mine utvalgte ser det ut som. De to frie planlagte byttene kan gjennomføres.
Lundqvist og Horn Myhre blir til Mvuka og Ngouali, 0.1 i bank.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: ons jun 07, 2023 9:39 pm Ingen skader på mine utvalgte ser det ut som. De to frie planlagte byttene kan gjennomføres.
Lundqvist og Horn Myhre blir til Mvuka og Ngouali, 0.1 i bank.
Gjør du byttene i dag?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

K-Torget skrev: ons jun 07, 2023 9:56 pm
Evertonion skrev: ons jun 07, 2023 9:39 pm Ingen skader på mine utvalgte ser det ut som. De to frie planlagte byttene kan gjennomføres.
Lundqvist og Horn Myhre blir til Mvuka og Ngouali, 0.1 i bank.
Gjør du byttene i dag?
Stor sjanse for det, ser ingen gode grunner til å vente. Har kun 0.1 å gå på også.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: ons jun 07, 2023 10:01 pm
K-Torget skrev: ons jun 07, 2023 9:56 pm
Evertonion skrev: ons jun 07, 2023 9:39 pm Ingen skader på mine utvalgte ser det ut som. De to frie planlagte byttene kan gjennomføres.
Lundqvist og Horn Myhre blir til Mvuka og Ngouali, 0.1 i bank.
Gjør du byttene i dag?
Stor sjanse for det, ser ingen gode grunner til å vente. Har kun 0.1 å gå på også.
:) :)

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Evertonion skrev: ons jun 07, 2023 9:39 pm Ingen skader på mine utvalgte ser det ut som. De to frie planlagte byttene kan gjennomføres.
Lundqvist og Horn Myhre blir til Mvuka og Ngouali, 0.1 i bank.
Ingen skader hos mine heller. Pelle hvilte hele kampen, og er nok klar til Ham Kam masakre.
Blir Faris inn for Jatta hos meg nå for -4, samt Vetlesen ut for Groenbek på FT.
Hva som skjer med Adams fremover blir spennende. Trenger jo 3 gode spisser for Spissrush, og Brynhildsen for Adams krever mere omrokeringer i laget for å skaffe midler.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Tar ut Dragsnes for Wembangomo.
Har en følelse at jeg ikke står så bra i det framover. Har hverken WC eller RO. Var klønete å ta inn Mansverk forige runde. Tenkte ikke på at han ikke spiller runde 11. Var egentlig kampen jeg peilet han inn for.
Har kun Adams som blir berørt av utsettelser, men blir han solgt står jeg ikke med en eneste dobbel spiller i runde 14.

Petterson
Wembangomo - Soltvedt - Utvik
Pelle - Lundqvist - Erlien - Breivik
Finne - Adams - Faris

Benk
Myhra - Mannsverk - Næss - Norheim

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: ons jun 07, 2023 11:05 pm
Evertonion skrev: ons jun 07, 2023 9:39 pm Ingen skader på mine utvalgte ser det ut som. De to frie planlagte byttene kan gjennomføres.
Lundqvist og Horn Myhre blir til Mvuka og Ngouali, 0.1 i bank.
Ingen skader hos mine heller. Pelle hvilte hele kampen, og er nok klar til Ham Kam masakre.
Blir Faris inn for Jatta hos meg nå for -4, samt Vetlesen ut for Groenbek på FT.
Hva som skjer med Adams fremover blir spennende. Trenger jo 3 gode spisser for Spissrush, og Brynhildsen for Adams krever mere omrokeringer i laget for å skaffe midler.
Når tenker du spissrush?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons jun 07, 2023 11:14 pm Tar ut Dragsnes for Wembangomo.
Har en følelse at jeg ikke står så bra i det framover. Har hverken WC eller RO. Var klønete å ta inn Mansverk forige runde. Tenkte ikke på at han ikke spiller runde 11. Var egentlig kampen jeg peilet han inn for.
Har kun Adams som blir berørt av utsettelser, men blir han solgt står jeg ikke med en eneste dobbel spiller i runde 14.

Petterson
Wembangomo - Soltvedt - Utvik
Pelle - Lundqvist - Erlien - Breivik
Finne - Adams - Faris

Benk
Myhra - Mannsverk - Næss - Norheim
Er vel ikke bekreftet at det blir dobbel i runde 14?

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Ser ut som alle mine kom seg helskinnet igjennom gårsdagen. 2 frie bytter, men har bare tenkt til å bruke et av de. 0,1 i banken. Står her nå :

Wahlstedt-X
Linnes-Wallem-Utvik-Fossnæs-Nouri
Pelle-Grønbæk-Breivik-FHM-Diop
Finne-Faris-Adams

Vurderer Wahlstedt til Petterson, Wallem til Vesterlund/Kristiansen/Næss, FHM til Heltne Nilsen, Diop til Bruno Leite. Eller kanskje noen ser noe annet lurt?

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: tor jun 08, 2023 9:19 am
Skywalker skrev: ons jun 07, 2023 11:14 pm Tar ut Dragsnes for Wembangomo.
Har en følelse at jeg ikke står så bra i det framover. Har hverken WC eller RO. Var klønete å ta inn Mansverk forige runde. Tenkte ikke på at han ikke spiller runde 11. Var egentlig kampen jeg peilet han inn for.
Har kun Adams som blir berørt av utsettelser, men blir han solgt står jeg ikke med en eneste dobbel spiller i runde 14.

Petterson
Wembangomo - Soltvedt - Utvik
Pelle - Lundqvist - Erlien - Breivik
Finne - Adams - Faris

Benk
Myhra - Mannsverk - Næss - Norheim
Er vel ikke bekreftet at det blir dobbel i runde 14?
Nei, men blir jo det på et eller annet tidspunkt. Trøbbel blir det uansett. :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: tor jun 08, 2023 9:24 am Ser ut som alle mine kom seg helskinnet igjennom gårsdagen. 2 frie bytter, men har bare tenkt til å bruke et av de. 0,1 i banken. Står her nå :

Wahlstedt-X
Linnes-Wallem-Utvik-Fossnæs-Nouri
Pelle-Grønbæk-Breivik-FHM-Diop
Finne-Faris-Adams

Vurderer Wahlstedt til Petterson, Wallem til Vesterlund/Kristiansen/Næss, FHM til Heltne Nilsen, Diop til Bruno Leite. Eller kanskje noen ser noe annet lurt?
Synes det er fornuftig å spare ett bytte med dette laget! Tror jeg hadde gjort FHM til Heltne Nilsen😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tor jun 08, 2023 9:57 am
K-Torget skrev: tor jun 08, 2023 9:19 am
Skywalker skrev: ons jun 07, 2023 11:14 pm Tar ut Dragsnes for Wembangomo.
Har en følelse at jeg ikke står så bra i det framover. Har hverken WC eller RO. Var klønete å ta inn Mansverk forige runde. Tenkte ikke på at han ikke spiller runde 11. Var egentlig kampen jeg peilet han inn for.
Har kun Adams som blir berørt av utsettelser, men blir han solgt står jeg ikke med en eneste dobbel spiller i runde 14.

Petterson
Wembangomo - Soltvedt - Utvik
Pelle - Lundqvist - Erlien - Breivik
Finne - Adams - Faris

Benk
Myhra - Mannsverk - Næss - Norheim
Er vel ikke bekreftet at det blir dobbel i runde 14?
Nei, men blir jo det på et eller annet tidspunkt. Trøbbel blir det uansett. :D
Jepp…😅

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»