Finale Conference League onsdag: Fiorentina- West Ham 21.00

Svar
Wengerist

Re: Finale Conference League onsdag: Fiorentina- West Ham 21.00

Legg inn av Wengerist »

Dømmes mye fordel engelskmennene.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Det vil seg faen meg aldri.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

GiPazzini_85 skrev: ons jun 07, 2023 10:25 pm
TrondLFC skrev: ons jun 07, 2023 10:24 pm Ingenting å si på den.
Nei, men da får de faen meg se til å dømme når hendelsen faktisk skjer og ikke lenge etterpå. Det tok altfor lang tid.
Det er jeg enig i, og det føyer seg inn i rekken av argumenter for å få innført effektiv spilletid, etter min mening.

Knax

Legg inn av Knax »

Om noen år, så kommer denne turneringen til å bli vunnet av et PL-lag hvert år, samme gjelder mest sannsynlig EL.

Så spørs det hvor lang tid det tar før FIFA og UEFA begynner å gjøre grep.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Bonaventura!!!!!!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Goooool golgolgolgolgol!

Bellissimo!
Sist redigert av GatlingGun den ons jun 07, 2023 10:30 pm, redigert 1 gang totalt.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Er det ikke bare ett PL-lag som er med hvert år?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Fint mål!

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Og vi er like langt igjen.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Deilig

lsklars

Legg inn av lsklars »

Da er det igjen

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TrondLFC skrev: ons jun 07, 2023 10:28 pm
GiPazzini_85 skrev: ons jun 07, 2023 10:25 pm
TrondLFC skrev: ons jun 07, 2023 10:24 pm Ingenting å si på den.
Nei, men da får de faen meg se til å dømme når hendelsen faktisk skjer og ikke lenge etterpå. Det tok altfor lang tid.
Det er jeg enig i, og det føyer seg inn i rekken av argumenter for å få innført effektiv spilletid, etter min mening.
Nei, det fører seg egentlig inn i rekken for å få avskaffet VAR. Det er for mye ulik bruk fra liga til liga, det er for inkonsekvent og det har ikke hevet dommerstanden i det hele tatt.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Deilig. Og mot egne fans.

Knax

Legg inn av Knax »

Nordlys skrev: ons jun 07, 2023 10:30 pm Er det ikke bare ett PL-lag som er med hvert år?
Jo, tror det. Men igjen, med tanke på hvor mye penger det er i ligaen og hvor mange flere gode spillere blir hentet inn, så vil det ene PL-laget som deltar vinne som oftest.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Hadde ikke fått med meg at Warburton har fått snikt til seg en jobb i West Ham.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Kom igjen west-ham. Eneste lag som kan forsvare londons ære denne sesongen, med et trofé.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Faen, den der skal være klink i mål, Mandragora!

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Knax skrev: ons jun 07, 2023 10:33 pm
Nordlys skrev: ons jun 07, 2023 10:30 pm Er det ikke bare ett PL-lag som er med hvert år?
Jo, tror det. Men igjen, med tanke på hvor mye penger det er i ligaen og hvor mange flere gode spillere blir hentet inn, så vil det ene PL-laget som deltar vinne som oftest.
De må hvertfall avskaffe det der nedrykkssystemet sitt mellom Europa-cupene. Hvis ikke blir det bare samme vinnere om og om igjen.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

GiPazzini_85 skrev: ons jun 07, 2023 10:31 pm
TrondLFC skrev: ons jun 07, 2023 10:28 pm
GiPazzini_85 skrev: ons jun 07, 2023 10:25 pm

Nei, men da får de faen meg se til å dømme når hendelsen faktisk skjer og ikke lenge etterpå. Det tok altfor lang tid.
Det er jeg enig i, og det føyer seg inn i rekken av argumenter for å få innført effektiv spilletid, etter min mening.
Nei, det fører seg egentlig inn i rekken for å få avskaffet VAR. Det er for mye ulik bruk fra liga til liga, det er for inkonsekvent og det har ikke hevet dommerstanden i det hele tatt.
Jeg er en ihuga motstander av VAR og har vært det hele tiden.
Samtidig er jeg mer eller mindre inneforstått med at dritten er kommet for å bli, og effektiv spilletid kan få såret til å gro selv om arret alltid vil være der.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Knax skrev: ons jun 07, 2023 10:33 pm
Nordlys skrev: ons jun 07, 2023 10:30 pm Er det ikke bare ett PL-lag som er med hvert år?
Jo, tror det. Men igjen, med tanke på hvor mye penger det er i ligaen og hvor mange flere gode spillere blir hentet inn, så vil det ene PL-laget som deltar vinne som oftest.
De to lagene i EL kan jo bli nummer tre i sin gruppe, og vips så er det tre lag i Conference

Knax

Legg inn av Knax »

ulfarne skrev: ons jun 07, 2023 10:35 pm De to lagene i EL kan jo bli nummer tre i sin gruppe, og vips så er det tre lag i Conference
Ah, okei. Nedrykksgreier der, ja. Uansett tvilsomt at vi vil se det der så mye. Neste sesong vil f.eks. Man City, Arsenal, Man Utd, Newcastle spille CL. Liverpool og Brighton vil spille EL. Aston Villa skal spille i Conference. Da har du klubber som Chelsea og Tottenham som ikke er med i noen av turneringene.

Disse e-cupene vil bli kraftig dominert av de engelske klubbene etterhvert, det er jeg ganske sikker på.

Knax

Legg inn av Knax »

Nordlys skrev: ons jun 07, 2023 10:35 pm De må hvertfall avskaffe det der nedrykkssystemet sitt mellom Europa-cupene. Hvis ikke blir det bare samme vinnere om og om igjen.
Jepp, spesielt fra CL og ned til EL. Heller gitt flere EL-plasser til andre mindre rangerte nasjoner fremfor å ha lag fra CL inn i EL.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Å, fy faen.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Det er tunge bein på Soucek i dag, men han er nå fortsatt en vilt bra hodespiller.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Huff, Igor....

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Amrabat skyter. Det er temmelig nyttesløst.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Fy faen.... Fy faen

Fy faen

Fy faen

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

BOWEN!!!!!!!!!!!!!!!!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Nydelig scoring da

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Jeg er så møkklei.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»